...در حال بارگذاری

خرید انواع جک کابینت آشپزخانه با قیمت ارزان 1402

معرفی انواع جک کابینت های ام دی اف آشپزخانه. کاربرد جک های کابینت برقی، آرام بند، اتوبوسی و صامت به همراه معرفی بهترین مرکز خرید

معرفی و خرید انواع جک کابینت آشپزخانه ام دی اف ارزان قیمت. کاربرد جک کابینتی برقی، آرام بند، اتوبوسی و صامت + معرفی بهترین مرکز خرید و فروش عمده و تکی

امروزه استفاده و خرید جک کابینت آشپزخانه برای کنترل شدت باز و بسته شدن درب و نگه داشتن آن ها از بالا یا پایین امری ضروری است. در واقع کیفیت کابینت ها به نوع این جک ها مانند اتوبوسی، آرام بند، برقی و صامت و مناسب یا نامناسب بودن شان بستگی دارد. در این مقاله از چوبکاران به توضیح مدل های مختلف جک های درب کابینت ام دی اف و معرفی بهترین مرکز خرید برای آن ها پرداخته ایم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

جک کابینت آشپزخانه و کاربردهای آن

کابینت ها در زندگی امروز، جزء لاینفک آشپزخانه ها شده اند. به دلیل متفاوت شدن دکوراسیون منازل نیز، مدل های مختلف آن ها در هر کدام از خانه ها نصب می شوند. اما اگر کابینت های قدیمی را دیده باشید، به یاد دارید که هنگام باز و بسته کردن درب آن ها، علاوه بر تولید سر و صدای زیاد، به دلیل سرعت بالا و غیر قابل کنترل درب ها، برخورد به کابینت های دیگر صورت می گرفت. در اکثر اوقات نیز باز ماندن درب ها نیز سخت بود.

به همین دلیل تجهیزاتی به اسم جک کابینت ام دی اف و فلزی تولید شد. این جک ها در ابتدا وظیفه باز نگه داشتن درها را داشتند. اما امروزه علاوه بر این سرعت باز و بسته کردن آن ها را می گیرند و از صدای ایجاد شده این کار نیز می کاهند. امروزه کیفیت ساخت این جک ها از محصولات قدیم بهتر شده است به همین دلیل نیز قیمت آن ها کمی بالاتر رفته است. شناخت انواع جک ها نیز باعث می شود بهترین کابینت ها را برای ساختمانمان انتخاب کنیم.

جک کابینت آشپزخانه

 

خرید انواع جک کابینتی

امروزه مدل های مختلفی برای کابینت ها در بازار وجود دارد. علت آن نیز تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی خانه ها، تغییر مساحت آن ها و تغییر نیازهای افراد است. در پی آن جک های کابینت برقی و صامت آشپزخانه نیز باید همپای مدل آن ها تغییر کنند. به همین دلیل نیز انواع مختلف آن ها هم اکنون در بازار وجود دارد که تکمیل کننده کاربردهای مختلف کابینت ها هستند. اگر بخواهیم یک تقسیم بندی کلی برای آن ها در نظر بگیریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • جک درب هایی که از بالا باز می شوند
  • جک های مناسب برای درب هایی که از پایین باز می شوند

در ادامه با انواع این محصولات از نظر کاربرد بیشتر آشنا می شویم:

جک پمپی یا گازی

جک پمپی یا گازی را می توان جزء جک های کابینتی اولیه به حساب آورد. این جک ها بیشتر برای ثابت نگه داشتن درب مورد استفاده قرار می گیرند. قدرت این جک ها متفاوت است و بین 80، 100 و 120 و 150 و 200 نیوتون تولید می شوند. هر کدام از آن ها نیز برای انواع درب های سنگین و سبک مورد استفاده قرار می گیرند. در استفاده از آن ها باید دقت کرد که برای هر وزنی، جک متناسب را به کار برد. چرا که حتی استفاده جک های 120 برای کابینت های سبک نیز مناسب نیستند و باعث آسیب سریع تر به درب و باز شدن با شتاب درب می شوند. به طور معمول برای درب های 70 سانتی متری جک های 80 نیوتونی، برای درب های 1 متری جک های 100 نیوتونی و برای درب های 1 متر به بالا از جک های 120 نیوتونی استفاده می شود.

خرید جک کابینت

 

جک های کابینت اونتوس

خرید جک کابینت در نوع اونتوس، نوع جدیدی از جک ها هستند که انواع مختلفی دارند. مدل های مختلف آن ها برای مدل های مختلف کابینت مانند درب های سنگین و عریض بسیار مناسب هستند. برخی از آن ها به دلیل کاراییشان شهرت بیشتری نیز دارند. در ادامه سعی کرده ایم مهم ترین نمونه های آن ها را توضیح دهیم.

جک های اونتوس دو درب یا HF

این نوع از جک های کابینت اونتوس، برای کابینت هایی مناسب است که هر دو درب بخواهید با هم باز شوند. برای استفاده از این جک ها سقف آشپزخانه باید حداقل 10 سانتیمتر با کابینت فاصله داشته باشد. این جک ها هنگام باز و بسته شدن درب، دو درب را همزمان با هم باز می کند.

جک کابینت HS اونتوس

جک های اچ اس اونتوس برای آشپزخانه هایی با سقف های کوتاه و درب های یک تکه اما بزرگ و از بالا بازشو مناسب هستند. هنگام استفاده از این جک ها، درب پس از باز شدن جم شده و به صورت زاویه دار در بالای کابینت قرار می گیرند. جک ها نیز به دو طرف کابینت قابل نصب هستند.

جک اونتوس HK

اگر بخواهیم از یکی از ساده ترین اما پر کاربردترین جک های کابینت آشپزخانه از نوع اونتوس نام ببریم، باید به جک های اچ کا اشاره کنیم. این جک ها برای باز و بسته کردن درب به جای بسیار کمی نیاز دارند و به راحتی درب را در بالا نگه می دارند. هنگام استفاده از این جک ها که برای درب های بالا بازشو مناسب هستند، باید مراقب برخورد درب با سر بود. چرا که درب به صورت افقی نگه داشته می شود.

جک اونتوس HK-S

سیستم جک های اونتوس اچ کا– اس نیز مانند جک های اچ کا است. با این تفاوت که به دلیل کوچکتر بودنشان، برای کابینت های جمع و جورتر و کوچکتر مناسب هستند. این جک های کابینت نیز برای درب های از بالا بازشو مناسب هستند.

قیمت جک کابینت

جک کابینت اونتوس HK-XS

آخرین نوع از جک های کابینت اونتوس، جک های اچ کا– ایکس اس هستند. این جک ها نیز مکانیزمی مانند دو جک اچ کا دارند. با این تفاوت که اندازه آن ها کوچک تر است. اما با وجود کوچک بودن، قدرت خوبی برای باز و بسته کردن درب هایی دارند که از بالا باز می شوند. این جک ها برای کابینت های کم عمق مناسب هستند. یکی دیگر از مزیت های آن ها، قیمت مناسبشان است.

جک کابینت HL یا اتوبوسی

جک های اتوبوسی نیز برای درب های از بالا بازشو مناسب هستند. این جک ها به محض بالا رفتن، در موازات کابینت های دیگر قرار می گیرند. به همین دلیل امکان صدمه دیدن افراد با نصب آن ها کمتر می شود. این جک ها در دو نوع بزرگ و کوچک تولید می شوند و برای درب هایی با عرض 60 تا 120 سانتی متر مناسب هستند. به همین دلیل برای درب هایی که عرضی کمتر از 60 دارند مناسب نیستند. علاوه بر این، این جک ها دو نوع معمولی و جک کابینت آرام بند دارند. عملکرد جک های آرام بند به گونه ای است که باعث می شود سرعت باز و بسته شدن درب کمتر شده و این کار با شدت کمتری انجام شود.

جک کابینت اتوبوسی

جک کابینت ساعتی

جک های ساعتی نیز یکی از جک هایی هستند که برای درب های بالا بازشو مناسب هستند. این جک ها را می توان سمت راست و چپ درب ها نصب کرد تا مانع به هم خوردن درب شوند. نصب این جک های کابینت نیز بسیار راحت است. قدرت آن ها نیز با استفاده از یک پیچ قابل تنظیم است.

جک بازویی کابینت

جک های کابینت بازویی، برای درب های پایین و بالا بازشو مناسب هستند. این جک ها با قدرتی که دارند می توانند این درب ها را در جای خود نگه دارند و مانع ضربه آن ها موقع باز و بسته شدن شوند. درست است که جک های اتوبوسی برای آبچکان مناسب تر است اما اکثر اوقات از جک های بازویی برای درب آبچکان ها استفاده می شود.

قیمت خرید جک کابینت آشپزخانه

همانطور که گفته شد تنوع این محصولات که باعث نگهداری درب های کابینت آشپزخانه می شوند زیاد شده است. علاوه بر آن برندهای مختلف نیز دست به ساخت و تولید آن ها زده و هر ساله مدل های جدید خود را با کیفیت های متفاوت به بازار عرضه می کنند. به همین دلیل نیز به دست آوردن لیست کاملی از قیمت دقیق آن ها کمی سخت است. اما یک راه ساده برای آن وجود دارد و آن نیز مراجعه به سایت های فروش اینترنتی این کالاهاست. به طور مثال می توانیم به راحتی از قیمت جک کابینت فانتونی و بلوم با مراجعه به سایت دیجی کالا مطلع شویم. حتی می توانید به سایت رسمی هر کدام از برندها نیز سر زده و از قیمت آن ها با خبر شوید.

هنگام انتخاب و خرید انواع جک کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که در بالا گفته شد در حال حاضر تولیدکنندگان سراسر دنیا مدل ها، طرح ها و انواع مختلفی از جک های کابینت را تولید و روانه بازار می کنند که هر کدام از آن ها ویژگی ها و خصوصیات مخصوص به خود را دارد. این ممکن است علاوه بر اینکه دست شما را برای انتخاب بر اساس علایق و سلایق تان باز می گذارد، باعث گیج شدن شما هنگام انتخاب شود. اما نگران نباشید؛ با نکاتی که در ادامه می گوییم می توانید بهترین و مناسب ترین انتخاب را از میان مدل ها، طرح ها و برندهای مختلف داشته باشید:

خرید جک کابینت آشپزخانه
  • پیش از اینکه به جذابیت یک مدل دقت کنید، به محیطی آشپزخانه خود دقت کرده و بهترین جک را برای کابینت خود انتخاب کنید.
  • بهترین انواع جک کابینت برای شما جکی است که بتوانید مطابق با نیازهای شما باشد. به طور مثال برخی از ما نمی خواهیم درب کابینت هنگام باز ماندن فضای زیادی اشغال کند و برخی از ما نیاز داریم درب کابینت بسیار بی سر و صدا باز شود. بنابراین پیش از خرید نیازهای خود را به خوبی و درستی بررسی کنید.
  • علاوه بر این باید کیفیت جک را نیز بر اساس وزنی که کابینت شما دارد و طول عمری که از آن انتظار دارید به خوبی بررسی کنید و بهترین آن ها را انتخاب کنید.
  • اگر قیمت برایتان مهم نیست می توانید برندهای خارجی مانند بلوم را انتخاب کنید. اما در صورت تمایل به خرید از میان برندهای ایرانی نیز باید بدانید بسیاری از برندهای داخلی کیفیتی قابل رقابت با اجناس خارجی دارند.

چطور بهترین خرید اینترنتی را داشته باشیم؟

بسیاری از در دنیای امروزی و با توجه به امکانات مختلفی که برای ما فراهم شده است ترجیح می دهیم خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهیم. در این صورت زمان کمتری در ترافیک صرف می کنیم، انرژی بسیار کمتری برای رفتن به فروشگاه های حضوری هدر می دهیم و می توانیم در زمان بسیار کمی فروشگاه های مختلف بررسی کرده و بهترین محصول را از نظر مدل، طرح، رنگ و قیمت انتخاب کنیم. این موضوع می تواند برای بسیاری از ما با توجه به نیازها و امکاناتی که داریم مزیت بزرگی به حساب بیاید. اما باید بدانید این کار ممکن است مشکلاتی را نیز برای ما به وجود بیاورد و یک خرید ناموفق را رقم بزند. اما با رعایت نکاتی که در ادامه می گوییم می توانید خریدی امن و مطمئن داشته باشید.

خرید آنلاین جک کابینت
  • بهتر است پیش از خرید از اعتبار فروشگاه اینترنتی مورد نظرتان مطمئن شوید. برای این منظور باید مواردی مانند نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه و آدرس فروشگاه حضوری را در شهرهای مختلف چک کنید.
  • پیش از واریز مبلغ از مناسب بودن جکی که انتخاب کرده اید مطمئن شوید. چرا که در عکس و هنگام خرید اینترنتی انتخاب نوع جک و کیفیت آن کمی سخت تر از روش خرید حضوری است.
  • مراقب باشید که چه برندی را انتخاب می کنید. چرا که برندهای مختلف کیفیت های متفاوتی دارند و یک جک با کیفیت بد می تواند به راحتی و به سرعت خراب و بلا استفاده شود.

پس از انتخاب و خرید باید نحوه و زمان ارسال را نیز به طور دقیق چک کنید.

فروش انواع جک کابینت

معرفی سایت معتبر برای خریداران و فروشندگان جک های کابینت

امروزه اکثر فروشندگان یراق آلات کابینت و وسایل چوبی ترجیح می دهند وارد عرصه فروش اینترنتی شده و با انجام فعالیت هایی مانند همکاری در فروش، میزان سود خود را بالا ببرند. خریداران این تجهیزات نیز بیش از پیش به سمت خرید اینترنتی روی آورده اند و برای این کار به دنبال سایتی معتبر در این زمینه می گردند. یکی از سایت هایی که در زمینه فروش و خرید جک های کابینت آشپزخانه برای خریداران و فروشندگان بسیار مفید است، سایت چوبکاران است. این سایت با فروشندگان و برندهای مختلف همکاری دارد. بنابراین مدل ها و نمونه های مختلفی از این محصولات را گرد هم آورده و با کیفیت های بالا به فروش می رساند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید و مشاهده لیست محصولات اینجا کلیک کنید.

۱۷ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 52)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران