...در حال بارگذاری

پالت چوبی خرید انواع پالت چوبی ارزان قیمت 1402 ✔

خرید پالت چوبی ارزان قیمت 1402 معرفی مزایا، معایب و کاربرد به همراه قیمت + معرفی بهترین مراکز خرید و فروش انواع پالت چوبی نو و دست دوم در سراسر ایران

خرید پالت چوبی ارزان قیمت بررسی مزایا معایب و کاربرد معرفی بهترین فروشگاه ها و مراکز خرید و فروش انواع پالت چوبی نو و دست دوم با ابعاد مختلف در سراسر ایران

خرید پالت چوبی امروزه در حرفه ها و مشاغل مختلف بسیار استفاده می شود. کاربرد زیاد پالت چوبی برای تخت، مبل، میز و سایر لوازم به دلیل مزایای زیاد آن‌ها نسبت به پالت های پلاستیکی و سایر محصولات مشابه است. در این مقاله از سایت چوبکاران سعی کرده ایم به طور کامل به معرفی این پالت ها، مزایا و کاربردها، نکات مهم هنگام انتخاب و خرید و بهترین فروشگاه ها برای خریدشان بپردازیم.

 

پالت چوبی 100*120

قیمت 200.000 هزار تومان الی 1.500.000 تومان

پالت چوبی 100*120

پالت چوبی 110*110

قیمت 250.000 هزار تومان الی 1.500.000 تومان

پالت چوبی 110*110

پالت چوبی 115 * 115

قیمت 200.000 هزار تومان الی 1.500.000 تومان

پالت چوبی 115 * 115

پالت چوبی 100 * 100 یورو

قیمت 300.000 هزار تومان الی 2.000.000 تومان

پالت چوبی 100 * 100

پالت چوبی 110 * 130

قیمت 200.000 هزار تومان الی 1.700.000 تومان

پالت چوبی 110 * 130

پالت چوبی 80*120

قیمت 150.000 هزار تومان الی 1.500.000 تومان

پالت چوبی 80*120

 

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

پالت چوبی چیست و چه مزایایی دارد؟

یکی از مهمترین محصولاتی که در حال حاضر در سیستم حمل و نقل به وفور استفاده می شود، پالت چوبی wooden pallet است. استفاده از این پالت ها از اواسط قرن بیستم رواج پیدا کرد. پالت در واقع سازه ای مسطح و بسیار محکم و ساخته شده از مواد مختلفی مانند چوب و پلاستیک است که به دلیل شکل ظاهری و فیزیک مناسب، برای جابجایی، نگهداری بارهای سنگین و ساخت لوازم مختلف چوبی بسیار مناسب می باشد.

ساخت پالت چوبی اصفهان، شیراز، تهران و شهرهای دیگر، با انواع مختلف چوب مانند چوب راش، چوب روسی و سایر چوب های خشک انجام می شود. کاربرد اصلی آن‌ها نیز حمل و نقل بارهای سنگین با جرثقیل و لیفتراک، نگهداری محصولات مختلف در انبارها و سوله ها است. برای اینکه با مزایای این محصول بیشتر آشنا شویم، در ادامه مقایسه کوتاهی از این پالت ها با پالت های پلاستیکی را می خوانیم.

خرید پالت چوبی

مزایای خرید پالت چوبی چیست؟

همه ما می دانیم که پلاستیک نسبت به چوب ارزان تر است. به همین دلیل بسیاری از افراد بین انتخاب پالت چوبی و پالت پلاستیکی مردد بوده و نمی دانند کدام یک از آن‌ها بهتر است. به طور کلی مزایای پالت های چوبی عبارت است از:

  • استفاده از چوب برای حفاظت از محیط زیست بهتر است و زباله کمتری تولید می کند. چرا که پس از بلااستفاده شدن برای تولید کاغذ یا تقویت خاک یا تولید لوازم و وسایل دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.
  • چوب به نسبت پلاستیک از استحکام و مقاومت بالاتری برخوردار است. بنابراین پالت های ساخته شده با چوب برای جابجایی یا قرار دادن وسایل سنگین تر مناسب هستند.
  • درست است که پالت های چوبی قیمت بالایی دارند، اما قیمت پالت چوبی روسی و دیگر مدل ها از سایر وسایل حمل و نقل ارزان تر و به صرفه تر است.
  • چوب ها رد و بدل هوا را بهتر انجام می دهند. به طوری که به راحتی می توان از این نوع پالت برای نگهداری لوازم غذایی در انبارها و سوله ها استفاده کرد.
  • این پالت ها بر خلاف پالت های پلاستیکی، قابلیت تعمیر دارند.

مصارف و کاربرد پالت چوبی

علاوه بر کاربرد اصلی پالت چوبی یورو و دیگر مدل ها که برای نگهداری و حمل بار به صورت ایمن است، از آن‌ها میتوان در جاهای مختلف و برای اهداف متفاوتی استفاده کرد. به طوری که برخی از افراد امروزه خلاقیت بسیاری در ساخت لوازم مختلف برای خانه ها به کار می برند و با صرف کمترین هزینه و مواد اولیه، زیباترین وسایل را برای خود می سازند. اما اگر می خواهید با عمده ترین کاربردهای آن‌ها آشنا شوید، با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

خرید انواع پالت چوبی

خرید پالت برای تخت خواب

تخته زیرین تخت خواب ها نیز یکی دیگر از کاربردهای پالت است. مزیت آن‌ها نیز این است که قیمت پالت چوبی برای تخت خواب ارزان تر است. علاوه بر این استحکام کافی برای خوابیدن افراد را نیز دارند. با استفاده از پالت می توانید طول و عرض و ارتفاع تخت ها را نیز آنچه با سلیقه و نیازتان همخوانی دارد در نظر بگیرید.

استفاده از پالت چوبی برای زیر گلدانی یا استند گل

برای ساخت برخی از باغچه های آپارتمانی یا کاشت گل ها در تراس، می توان از این محصول استفاده کرد. به طوری که با کمی خلاقیت می توان داخل آن‌ها خاک ریخت و در آن‌ها گل و گیاه پرورش داد. علاوه بر این، این پالت ها وسیله مناسبی به عنوان استند و زیر گلدانی هستند. می توانید در گلخانه ها یا تراس و بالکن، از آن‌ها برای قرار دادن گلدان ها استفاده کنید.

ساخت مبل با پالت چوبی

یکی دیگر از کاربردهای پالت چوبی، ساخت مبلمان است. با کمی خلاقیت می توانید از این پالت ها برای ساخت مبلمان های دو نفره، سه نفره و حتی تک نفره استفاده کنید. میزهای ست مبلمان را نیز با پالت ها می توانید بسازید. به شرط آنکه اندازه و ابعادشان را برای خود تنظیم کنید.

قیمت پالت چوبی ارزان

ساخت میز با پالت

یکی از وسایلی که به راحتی می توان با پالت چوبی ساخت، میز تحریر یا میزهای ناهار خوری کوچک است. به طوری که با قرار دادن دو یا سه پالت روی هم و یک رویی مانند شیشه یا چوب، می توانید برای ساختمان خود یک میز ارزان قیمت و به صرفه درست کنید. ابعاد این میزها نیز بستگی به ابعاد پالت ها و کوچک و بزرگ بودن آن‌ها دارند.

ساخت الاچیق با پالت چوبی

ساخت و احداث یک آلاچیق در فضای باز خانه ها مانند حیاط و تراس، می تواند کمی هزینه بر باشد. اما اگر می خواهید این کار برای شما کمی به صرفه تر تمام شود، می توانید تراس یا قسمتی از حیاط را با پالت چوبی مسقف کرده و سپس با استفاده از پارچه هایی مانند برزنت، آن را به یک آلاچیق زیبا تبدیل کنید.

استفاده از پالت چوبی به عنوان نیمکت

همه ما برای نشستن در باغ، حیاط یا تراس احتیاج به نیمکت هایی داریم که بتوانیم بدون ترس از خراب شدن آن ها زیر نور آفتاب و تغییرات جوی مانند بارندگی ها و گرد و خاک از آن ها استفاده کنیم. برای این منظور انواع پالت چوبی گزینه مناسبی به نظر می رسد. از برخی از آن ها می توان به عنوان نیمکت های تک نفره و از برخی دیگر می توان به عنوان نیمکت های دو یا سه نفره استفاده کرد.

انواع پالت چوبی برای تاب

کسانی که کودکان خردسال در خانه دارند گاهی احتیاج پیدا می کنند با بستن یک طناب به درخت در حیاط خانه یا باغ یا ویلا، برای آن ها تاب ساده ای دست و پا کنند. اما با بستن طناب به درخت، به یک تکه چوب نیاز داریم تا فرد بتواند به راحتی روی آن بنشیند. در چنین شرایطی می توان از انواع پالت چوبی با ابعاد کوچک استفاده کرده و تفریحی سالم برای کودکان ایجاد کرد.

پالت چوبی

نگهداری از وسایل انبار و سوله

اکثر ما در خانه های خود انباری، زیر زمین و مکان های دیگری به عنوان انبار وسایل داریم. اما می دانیم که گذاشتن آن ها کف زمین باعث سرایت گرد و خاک، رطوبت و آسیب حشرات به آن ها می شود. به همین دلیل نیز باید هنگام نگهداری کمی با فاصله از کف زمین قرار بگیرند. انواع پالت چوبی برای این منظور بهترین گزینه هستند. چرا که می توان وسایل و مواد غذایی را روی آن ها قرار داد به طوری که هم تهویه آن ها مناسب بوده و هم رطوبت، گرد و خاک و آلودگی از آن ها به دور باشد.

خرید انواع پالت چوبی با قیمت ارزان

اگر سری به مراکز فروش پالت چوبی زده باشید یا در مکان های مختلف مدل های آن‌ها را دیده باشید، متوجه شده اید که طرح ها و اندازه های مختلفی از آن‌ها در بازار وجود دارد. در واقع استاندارد مشخصی از نظر ابعاد پالت چوبی وجود ندارد. به طور مثال یک تولید کننده پالت چوبی در اصفهان، تهران و شهرهای دیگر ایران این محصولات را در اندازه های 100 * 100، 120 * 80، 110 * 110 سانتی متر می سازد. همچنین این پالت ها از نظر مدل و ظاهر نیز با هم متفاوت هستند. در ادامه به برخی از مدل های آن‌ها اشاره می کنیم:

  • پالت های یک رو یا دو رو: چنانچه تنها از یک طرف پالت ها بتوانیم استفاده کنیم، پالت یک رو بوده و اگر دو طرف آن قابل استفاده باشد، پالت دو رو است.
  • پالت های یک طرفه یا دو طرفه: اگر به کناره های پالت ها دقت کرده باشید متوجه تفاوت آن‌ها شده اید. پالت های یک طرفه تنها دو طرف قابل حمل توسط ماشین های مختلف مانند لیفتراک دارند. اما دوطرفه ها به گونه ای ساخته شده اند که چهار طرفشان توسط ماشین ها قابل حمل است.
خرید و فروش پالت چوبی ارزان

نکات مهم هنگام خرید پالت چوبی

اگر به بورس پالت چوبی دسته دوم مراجعه کرده اید و می‌خواهید یک پالت چوبی ارزان قیمت تهیه کنید، یا حتی زمان خرید پالت چوبی نو، باید به نکات مهمی توجه کنید. این نکات نیز عبارت اند از:

  • پالت های دست دوم را حتما از نزدیک چک کنید تا مطمئن شوید حشره، آفت یا پوسیدگی در آن وجود نداشته باشد.
  • بهترین پالت ها با چوب های گرما دیده و خشک ساخته می شوند تا به مرور زمان پوسته پوسته نشده و خراب نشوند.
  • اگر قصد رنگ کردن پالت ها را دارید و می خواهید از آن‌ها برای ساخت مصنوعات چوبی استفاده کنید، پیش از رنگ حتما آن‌ها را سمباده زده و بتونه کاری کنید.
  • قبل از خرید پالت چوبی به نیاز خود و کاربردی که پالت برای شما دارد توجه کرده و بهترین آن‌ها را از نظر نوع و ابعاد انتخاب کنید.
قیمت پالت چوبی

از کجا پالت چوبی بخریم؟

برای خرید انواع پالت چوبی هم می توانید به سایت های مختلف اینترنتی مراجعه کرده و هم به سراغ فروشگاه های حضوری سطح شهر خود بروید. این نکته را نیز در نظر بگیرید که این دو روش خرید تفاوتی در قیمت پالت ها ایجاد نمی کنند. همچنین به این نکته دقت کنید که اگر قصد خرید اینترنتی را دارید، پیش از پرداخت هزینه از اعتبار فروشگاه و کیفیت محصول مطمئن شوید.

قیمت انواع پالت چوبی

قیمت پالت های چوبی یکی از عوامل مهم در انتخاب و استفاده از این نوع پالتهاست. قیمت پالت چوبی ممکن است بسته به ابعاد، جنس چوب استفاده شده، استحکام و مقاومت، تعداد و شرایط استفاده پالت، بازار و شرایط اقتصادی متغیر باشد. در بازار، قیمت پالت چوبی معمولا بر اساس ابعاد و نوع چوب مورد استفاده تعیین می شود. همچنین، استحکام و مقاومت پالت نیز تأثیر زیادی بر قیمت آن دارد. پالت هایی که از چوب با کیفیت و استحکام بالا ساخته شده اند، معمولا قیمت بالاتری دارند.

عوامل دیگری مانند تعداد و شرایط استفاده پالت نیز میتوانند قیمت را تحت تاثیر قرار دهند. پالت هایی که در شرایط سخت و استفاده مکرر قرار می گیرند، ممکن است نیاز به تعمیرات مکرر داشته باشند که می تواند هزینه های اضافی را به دنبال داشته باشد. همچنین، شرایط اقتصادی و بازار نیز می تواند قیمت پالت چوبی را تحت تاثیر قرار دهد. در برخی موارد، افزایش قیمت چوب و مواد اولیه دیگر می تواند منجر به افزایش قیمت این محصولات شود.

قیمت پالت چوبی تقریبا بین 150.000 تا 1.500.000 تومان در نوسان می باشد. برای استعلام قیمت روز پالت چوبی، بهترین گزینه این است که با مشاوران واحد فروش چوبکاران تماس بگیرید. به طور کلی، قیمت پالت های چوبی به عوامل متعددی بستگی دارد و برای تعیین قیمت دقیق، نیاز به بررسی دقیق تر و مشاوره با متخصصان می باشد.

چه عواملی بر قیمت پالت چوبی اثر می گذارد؟

همه ما نیاز داریم که پیش از خرید محصول مورد نیازمان در مورد قیمت آن اطلاعات دقیقی به دست بیاوریم و در صورت امکان نیز قیمت آن ها را به صورت دقیق بدانیم. اما گاهی پیدا کردن قیمت دقیق و مشخص محصولاتی مانند انواع پالت چوبی امکان پذیر نیست. در چنین شرایطی یا می توانید به فروشگاه های مختلف یا سایت های اینترنتی مراجعه کنید و قیمت تقریبی آن ها را به دست بیاورید، و یا از عوامل موثر بر قیمت آن ها با خبر شوید. برای اطلاعات بیشتر شما در ادامه عوامل تاثیر گذار بر قیمت پالت چوبی را بیان می کنیم:

  • جنس چوبی که پالت با آن ساخته می شود و نوع آن بر قیمت انواع پالت تاثیر مستقیم می گذارد.
  • کیفیت و درجه ای که چوب دارد نیز می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد.
  • قیمت پالت های با ابعاد مختلف نیز با هم فرق دارد.
  • برخی از پالت ها که تعداد آن ها در فروشگاه های ایرانی نیز زیاد است، از خارج از ایران وارد می شوند. همین مسئله باعث گران تر بودن آن ها از پالت های ساخت داخل ایران می باشد.
فروش پالت چوبی

معرفی بهترین فروشگاه ها برای خرید پالت چوبی

سایت چوبکاران به شما بهترین فروشندگان پالت چوبی را معرفی خواهد کرد. در این مجموعه های صنعتی از بهترین و بروزترین دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی برای تولید محصولات چوبی از جمله پالت چوبی استفاده می نمایند. متریال اولیه مورد استفاده نیز انواع چوب طبیعی می باشد که از بهترین انتخاب ها است. در ساخت پالت چوبی، جعبه چوبی صادراتی، پالت پلاستیکی هیچ محدودیتی از نظر سفارش شما عزیزان و همچنین تعداد سفارش نداریم. به همین منظور با آسودگی خاطر می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما در شرکت چوبکاران در تماس باشید.

برای متصل شدن به تعدادی از تولید کنندگان پالت چوبی در کل کشور روی کلمه اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

سوالات متداول

1. خرید پالت چوبی چه مزایایی دارد؟

این محصول قابلیت استفاده مجدد دارد و برای حمل و نقل کالاها در طولانی مدت استفاده می شود. همچنین می تواند به راحتی بازیافت و بازسازی شود و در نتیجه میزان زباله تولیدی کاهش می یابد. به طور عمومی هزینه کمتری نسبت به پالت های دیگر دارد و گزینه اقتصادی تری برای حمل و نقل کالاها می باشد. پالت چوبی معمولا مقاومت بالایی دارد و می تواند وزن های سنگین را بدون مشکل حمل کند.

2. قیمت پالت چوبی چقدر است؟

قیمت این محصول ممکن است بسته به ابعاد، کیفیت و محل تهیه متفاوت باشد. در اکثر موارد، قیمت پالت چوبی به صورت تحت تاثیر عواملی مانند ابعاد، وزن، نوع چوب و نحوه ساخت آن تعیین می‌شود. همچنین ممکن است هزینه حمل و نقل نیز در قیمت نهایی تأثیرگذار باشد. برای اطلاعات دقیق تر، بهتر است با سایت چوبکاران تماس بگیرید و قیمت ها را مقایسه کنید.

3. پالت چوبی نسبت به پلاستیکی چه مزایایی دارد؟

پالت چوبی معمولا ارزان تر از پالت پلاستیکی است و می تواند گزینه اقتصادی تری برای حمل و نقل کالاها باشد. این محصول معمولا مقاومت بالایی دارد و می تواند وزن های سنگین را بدون مشکل حمل کند.

جنس چوب از مواد قابل تجدیدپذیر تولید میشود و می تواند به راحتی بازیافت و بازسازی شود و در نتیجه میزان زباله تولیدی کاهش می یابد. در مقابل، پالت پلاستیکی ممکن است قابلیت بازیافت کمتری داشته باشد. همچنین پالت چوبی معمولا استحکام بیشتری نسبت به پالت پلاستیکی دارد و در برابر ضربه ها و فشارهای زیاد مقاومت نشان می دهد.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30137)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران