...در حال بارگذاری

میز توالت چوبی قیمت خرید میز توالت چوبی ارزان 2024

میز توالت چوبی قیمت خرید میز توالت چوبی ارزان 1403

خرید میز توالت چوبی لاکچری مدرن کم جا دیواری با قیمت ارزان از بهترین فروشگاه و مرکز خرید و فروش میز توالت چوبی دخترانه سفید صورتی جدید ساده و شیک قدی چراغ دار

خرید میز توالت چوبی مدرن و شیک یکی از اجزای اساسی سرویس خواب به شمار می آید. انواع مختلف آن به راحتی در بازار یافت می شود، اما مدل میز توالت با کیفیت عالی باید با دکوراسیون منزل شما هماهنگ باشد. همه بانوان و حتی دختران جوان آرزو دارند یک میز زیبا و کارآمد برای آرایش داشته باشند که با کشوهای متنوع و طراحی خاص، به اتاق خواب آن‌ها جلوه ببخشد. اگر سرویس خواب شما این امکان را ندارد یا میز آرایش شما آسیب دیده است، بهتر است یک میز چوبی با دوام تهیه کنید. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم انواع میز توالت جدید را معرفی کنیم که می توانید برای سرویس خواب خود انتخاب کنید. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره این موضوع کسب کنید، با ما همراه شوید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

خرید میز توالت چوبی

خرید و فروش انواع مدل میز توالت چوبی جدید با قیمت ارزان

بیشتر میزهای توالت از جنس چوب ساخته می شوند و با مدل های مختلفی طراحی شده تا به دکوراسیون های متنوع جلوه ای زیبا ببخشند. خرید میز آرایشی برای دکوراسیون مدرن نیازمندی های خاصی دارد که با دکوراسیون کلاسیک متفاوت است. بنابراین، در انتخاب و خرید میز توالت کم جا، به سبک دکوراسیون خانه خود دقت کنید. مجموعه چوبکاران یکی از بهترین مراجع تبلیغاتی صنایع چوبی و میزهای توالت کم جا مدرن در ایران است. برای خرید و استعلام قیمت میز توالت چوبی جدید و مدرن، می توانید با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید.

این میزها علاوه بر زیبایی، بسیار کاربردی هستند و با کشو و کمد‌های مناسب، می توانید وسایل آرایشی، بهداشتی، جواهرات و سایر اشیاء مورد نیاز خود را در آنها قرار دهید. انتخاب اول بسیاری از افراد برای خرید میز توالت لاکچری و شیک، مدل هایی از چوب و ام دی اف است. مدل های مدرن از نظر اندازه کوچکتر از نمونه های کلاسیک است که یکی از مزایای این محصول به شمار می آید.

در فروشگاه چوبکاران، می توانید مدل های زیبا و مدرنی را بیابید که به دلیل اندازه کوچکشان، در هر اتاقی قرار می گیرند. این میزها را می توانید کنار تخت خواب قرار داده و به عنوان میز کنسول چوبی استفاده کنید. همچنین، جعبه ای کوچک برای لوازم آرایشی در آنها قرار دارد. این محصولات در رنگ ها و طرح های متنوع عرضه می شوند.

خرید میز توالت چوبی مدرن و شیک

بهترین فروشگاه برای خرید میز توالت چوبی مدرن

میز آرایش، یکی از اجناسی است که در اتاق خواب استفاده می شود و همواره دیده ما را جلب می کند. این وسیله، جزء اشیاء مهمی است که در دکوراسیون اتاق خواب نقش دارد. در مورد این محصول، تنوع فراوانی در مدل ها، طرح ها و رنگ ها وجود دارد. و برای داشتن یک روز عالی و انرژی بخش، باید یک میز زیبا، شیک و لاکچری را انتخاب کنیم. فروشگاه چوبکاران با بهترین و جدیدترین محصولات، به شما خدمات ارائه می دهد و در سراسر کشور فعالیت دارد.

مدل های میز توالت چوبی Wooden toilet table، همانند دکوراسیون و مبلمان، دارای تنوع زیادی از طرح ها و مدل ها از سنتی تا مدرن هستند. اگر دکوراسیون اتاق خواب شما دارای یک طرح و رنگ خاص است، حتما باید میز توالت خود را هماهنگ کنید. بنابراین، در انتخاب میز آرایشی، باید به زیبایی و ویژگی های کاربردی مانند داشتن فضای کافی برای لوازم آرایشی و بهداشتی توجه کنید. برای مشاهده جدیدترین مدل ها، به فروشگاه های معتبر مانند چوبکاران، دیجی کالا و دیوار مراجعه کنید.

قیمت میز توالت چوبی

معمولا میزهایی که امروزه تولید و عرضه می شوند، به سبک ساده و مدرن طراحی شده اند. قیمت میز توالت تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. موادی که برای ساخت آن استفاده می شود، اغلب ام دی اف است. هرچند برای تولید این نوع میزها گاهی از چوب هایی مانند چوب راش یا چوب توسکا نیز استفاده می شود که باعث افزایش استحکام و بالا رفتن قیمت میز توالت می شود. بنابراین، جنس مصالح مورد استفاده در محصول یکی از عوامل تعیین کننده قیمت آن است. طرح هایی که برای ساخت این میزها انتخاب می شود و کیفیت کار تولیدکننده نیز بر روی قیمت نهایی تأثیرگذار است.

قیمت میز توالت چوبی ساده در بازه گسترده ای متفاوت می باشد. از قیمت 10.000.000 میلیون تا 50.000.000 میلیون تومان، مدل های مختلفی از این محصول در فروشگاه های مختلف قابل دسترسی هستند. عوامل متعددی می توانند بر قیمت این محصول تاثیر بگذارند و باعث افزایش قیمت آن شوند. چوبکاران یکی از برندهای فعال در زمینه خرید و فروش انواع محصولات چوبی از جمله انواع سرویس خواب تک و دو نفره، میز اداری چوبی و دراور چوبی است. جهت خرید و بررسی قیمت ها می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

قیمت میز توالت چوبی

بهترین و جدیدترین انواع مدل میز توالت چوبی

در زمان خرید میز توالت مدرن و لاکچری به طرح و فضای مورد نیاز توجه داشته باشید تا بتوانید محصول جاداری را انتخاب نمایید که کشوهای مناسبی داشته باشد. همچنین کیفیت مواد اولیه استفاده شده در ساخت و کیفیت محصول نهایی را مورد ارزیابی قرار دهید تا بتوانید با خیالی آسوده محصولی زیبا و کاربردی سفارش دهید. همچنین ریل های استفاده شده در کشو ها و آرام بند بودن درب کمد ها می تواند جزو نکاتی باشد که نیاز است به آن ها توجه نمایید.

میز توالت چوبی کشوهای جادار ومناسبی برای تفکیک لوازم گوناگون دارند. در بعضی مدل ها کمدهایی با طبقات قابل برداشت در میز قرار داده شده تا فضای بیشتری برای مرتب سازی وسایل در اختیار داشته باشید. در هنگام خرید میز توالت چوبی جدید می توانید میز دلخواه خود را همراه مدل های متنوع تخت خواب های موجود در مجموعه انتخاب نمایید. در ادامه برخی از بهترین مدل های میز توالت را بررسی خواهیم کرد.

انواع مدل میز توالت چوبی دخترانه سفید

1. خرید میز توالت دخترانه سفید و شیک

بسیاری از دختران کوچک و نوجوانان لذت می برند که یک میز زیبا و کارآمد برای آرایش و مرتب کردن موهایشان داشته باشند. بنابراین، میزهای آرایشی با طرح های مناسب برای این گروه سنی تولید می شود. این میزها اغلب طراحی های ساده تری دارند و از رنگ های ملایم و زنانه مانند صورتی و سفید استفاده می کنند. همچنین، این میزها معمولا دارای چند کشو برای قرار دادن لوازم ضروری هستند. میز توالت دخترانه شیک می تواند با طراحی های جذاب و منحصر به فردی تولید شود. به عنوان مثال، استفاده از آینه های دارای نورپردازی خاص یا آینه های دور لامپی می توانند از مدل های پرطرفدار این نوع میز باشند.

برای هر سلیقه دخترانه ای در بازار، میزهای آرایشی مدرن در انواع مختلف به همراه ست تختخواب یا به صورت تکی قابل دسترسی هستند. میز توالت چوبی یکی از پرکاربردترین نوع میزهای آرایش می باشد. بیشتر دختران دارای جواهرات، بدلیجات و لوازم آرایشی مختلفی هستند که بدون مکان مناسب برای نگهداری، ممکن است همیشه به دنبال لوازم خود بگردند. خرید میز توالت دخترانه مدرن شیک و کم جا که زیبایی خاصی به اتاق شما اضافه می کند، راه حلی مناسب برای ذخیره سازی لوازم آرایشی و وسایل شخصی است.

2. مدل میز توالت دیواری مدرن

خرید میز توالت چوبی دیواری یک نمونه از جدیدترین و مدرن ترین انواع میزهای آرایش است. این نوع میزها به طور مستقیم به دیوار متصل می شوند و هیچ پایه یا تکیه گاهی ندارند. اکثرا این میزها دارای یک یا چند کشوی کوچک هستند و طراحی شان معمولا به شکل مینیمال و ساده می باشد. محل قرارگیری این میزها ثابت است و نمی توان آن‌ها را به راحتی جابجا کرد. به همین دلیل، میز توالت دیواری برای استفاده در فضاهای کوچک و به عنوان یک گزینه مناسب برای اتاق های خواب با اندازه محدود انتخاب می شود.

خرید میز توالت چوبی کم جا

3. انواع مدل میز توالت اسپرت چوبی

این میزها برای سلیقه های گوناگون طراحی می شوند. از مدل های کلاسیک با جزئیات کنده و زیبا تا مدل های ساده و مدرن که جایگاه ویژه ای در دنیای امروز دارند؛ طرح های متنوع این نوع میزها را در بازار مشاهده می کنیم. یکی از مدل های منحصر به فرد که به تازگی شهرت یافته، مدل اسپرت است. این مدل ها اغلب از چوب ساده و بدون طرح و نقش ساخته می شوند.

رنگ های استفاده شده در طراحی این میزها معمولا رنگهای اسپرت مانند سفید و مشکی هستند و رنگهای معمول در طراحی های مدرن و مینیمال یا کلاسیک مانند قهوه ای، کرم و صورتی کمتر دیده می شوند. میز توالت چوبی اسپرت بیشتر در اتاق های خواب دخترانه یا در کنار سرویس خواب دونفره مدرن و اسپرت دیده می شود. میزهای آرایشی اسپرت جدید با طرح ها و رنگ های متنوعی آماده استفاده هستند. میز توالت اسپرت جدید، با سادگی خود از جذابیت زیادی برخوردار است. علاوه بر این، با اشغال کمتر فضای اتاق خواب، به آن زیبایی و جذابیت ویژه ای می بخشد.

4. خرید میز توالت با آینه قدی چراغ دار

میز آرایش قدی با نورپردازی یکی از جدیدترین مدل های میز در بازار است. اگر با محدودیت فضای اتاق خوابتان روبرو هستید و می خواهید با این فضای محدود، یک میز توالت چوبی لاکچری و زیبا داشته باشید، این میز مناسب شماست. همچنین، اگر در زمان آرایش حساسیت زیادی دارید و می خواهید خودتان را بهتر و واضح تر در آینه ببینید، بهتر است از میان میزهای آرایشی زیبا که در بازار موجود است، میز توالت چراغ دار با آینه قدی را انتخاب کنید. این میز دارای یک کنسول و دراور آینه با ارتفاع بالا است، قاب آینه از چوب ساخته شده و همچنین دارای چراغ های زیبایی در آینه است که نوردهی منحصر به فردی دارد.

اگر شما یک میکاپ آرتیست هستید یا به طراحی آرایش علاقه زیادی دارید و همچنین به روز رسانی های دنیای مد را دنبال می کنید، توصیه می شود که خرید میز توالت چوبی دیواری با لامپ های جذاب مدلی را انتخاب کنید. یکی از پرطرفدارترین و حرفه ای ترین مدل های این محصول، میزهای دیواری با چراغ های جذاب دور آن می باشد. افرادی که در زمینه آرایش به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، اغلب این نوع میز توالت چوبی قدی را ترجیح می دهند.

با توجه به چراغ هایی که در اطراف آن نصب شده، خرید این میز قدی چراغ دار بیشترین زیبایی و کارایی را ارائه می دهد. با خرید یک آینه رومیزی با چراغ ها و نصب آن بر روی یک میز کنسول، به راحتی می توانید یک میز آرایش با چراغ های جذاب و زیبا داشته باشید.

خرید میز توالت قدی با آینه

5. مدل میز توالت مینیمال کوچک کم جا

اگر اندازه اتاق شما کوچک است و لوازم آرایشی شما به نظم احتیاج دارد، حتما میزهای آرایشی متنوع را در اتاق خود امتحان کرده اید و همچنان از محیط محدود اتاق تان ناراحت هستید. بهتر است دست به کار شوید و این بار میز توالت چوبی مینیمال را امتحان کنید.

یک گوشه از اتاق خوابتان را برای قرار دادن میز توالت همراه با کمد آینه انتخاب کنید. با داشتن میز دیواری مینیمال کوچک، نگرانی از کمبود فضا در اتاق خوابتان را فراموش خواهید کرد. علاوه بر این، طراحی اتاق خواب شما زیباتر خواهد شد و اتاق خواب شما شکل و شمایلی جدید خواهد گرفت.

میزهای توالت چوبی جدید و کم جا با رنگ، طرح و جنس های متنوع در بازار، چشم اندازی جذاب دارند. اکثر میزهای توالت جدید از جنس چوب طراحی شده اند که به دلیل اشغال فضای کمتر نسبت به میزهای دیگر، برای منازل با فضای محدود گزینه مناسبی هستند.

خرید آنلاین و اینترنتی میز توالت چوبی مدرن با قیمت ارزان

میز توالت یکی از اجزای اساسی اتاق خواب است که با انتخاب مناسب می تواند زیبایی خاصی به اتاق خواب ببخشد. در بازار و همچنین در سایت های معتبر مانند دیجی کالا، دیوار و چوبکاران، میزهای آرایش مدرن با طرح ها و رنگ های متنوع مانند اسپرت، سلطنتی، ساده، چراغ دار و غیره، با قیمت های مختلف موجود است. هنگام خرید اینترنتی میز توالت مدرن با قیمت ارزان، حتما سبک دکور اتاق خوابتان را در نظر بگیرید و با توجه به بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید، انتخاب کنید. میز توالت مدرن و زیبا را می توانید با قیمتی مناسب به دست آورید.

اغلب خانم ها به تمامی فضاهای خانه شان، از جمله اتاق ها، اتاق خواب، پذیرایی و حتی توالت، اهمیت ویژه ای می دهند و دوست دارند همه چیز به ترتیب و آراسته باشد. بنابراین، خرید آنلاین میز توالت ارزان یک انتخاب عالی و راحت برای فضای اتاق خواب خانه شان است. اگر به دنبال یک محصول خاص هستید، می توانید خرید آنلاین میز توالت چوبی ارزان را از طریق فروشگاه های اینترنتی مانند دیجی کالا، چوبکاران و دیوار انجام دهید. خرید آنلاین بسیار راحت است و به صرفه بودن زمان شما را تضمین می کند.

خرید آنلاین میز توالت چراغ دار

ملاحظات و نکات مهم زمان خرید میز توالت چوبی دست دوم و جدید

  • ابعاد محصول: ابتدا ابعاد میز را بررسی کنید، باید برای اندازه فضای موجود در اتاق خوابتان مناسب باشد. پیشنهاد می شود ابتدا فضا را اندازه گیری نمایید.
  • انتخاب رنگ و طرح: رنگ و طرح میز باید با سایر لوازم خانگی و اسباب خانه سازگار باشد و هماهنگی رنگی خانه را حفظ کند.
  • جنس بدنه: میزهای آرایشی معمولا از چوب یا فلز ساخته می شوند. مطمئن شوید که میز مقاوم و دارای روکش ضد آب و خش است.
  • تعداد کشوها: تعداد و ابعاد کشوها و کیفیت ریل ها بسیار مهم است. همچنین دستگیره ها نیز باید با کیفیت باشند.
  • تعداد درب: برخی میزهای توالت چوبی دست دوم و جدید دارای کشو نیستند و به جای آن کابین دارند. حتما به فضای داخلی و نحوه باز و بسته شدن آنها توجه کنید.
  • نوع آینه: آینه یک بخش حیاتی از میز آرایش است. و این مهم است که آیا ثابت است یا قابلیت جابجایی دارد.
  • پایه دار یا بدون پایه: انتخاب پایه بستگی به سلیقه شما دارد، اما توصیه می شود میز پایه دار را انتخاب کنید تا به راحتی زیر آن را تمیز کنید.

حالا که آماده خرید میز توالت هستید، این ملاحظات را به یاد داشته باشید.

فروش میز توالت چوبی مدرن

همچنین بخوانید: خرید هفت سین چوبی

نتیجه گیری نهایی

خرید میز توالت چوبی، که عموما همراه با سرویس خواب به بازار عرضه می شود، یکی از اجزاء حیاتی اتاق خواب است که برای سازماندهی لوازم آرایشی بانوان و حفظ نظم در اتاق خواب اهمیت زیادی دارد. میز آرایش ساده و مدرن، یکی از مدل های محبوب است که با متریال ها و طراحی های متفاوت با قیمت های متنوع تولید می شود. در این متن سعی کردیم، انواع مختلف از این نوع میزهای کاربردی را به شما معرفی کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

جهت خرید یا دریافت قیمت محصولات می توانید با کارشناسان ما در سایت چوبکاران در تماس باشید.

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ (شناسه مقاله: 50399)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
عالی
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران