...در حال بارگذاری

قیمت خرید انواع مدل میز کنسول چوبی ساده و شیک 1402

معرفی انواع مدل های مختلف و متنوع میز کنسول چوبی، قیمت انواع میز کنسول چوبی. مراکز و نحوه خرید انواع میز کنسول چوبی.

معرفی انواع مدل های مختلف و متنوع آینه و میز کنسول چوبی ساده و شیک با قیمت ارزان + بهترین مراکز فروش و بورس خرید انواع میز کنسول چوبی مدرن و جدید، اسپرت

خرید میز کنسول چوبی ساده و شیک یکی از وسایل ساخته شده با چوب و متعلقات آن است که امروزه کاربردهای بسیاری پیدا کرده است. اما اگر دقت کرده باشید، امروزه برخلاف گذشته، طرح ها و مدل های متنوعی از آن ها تولید و به فروش می رسند. برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید باید با انواع آینه و کنسول چوبی مانند مدرن، سلطنتی، اسپرت و دیواری و متعلقات آن ها آشنا شده و نکات مهم هنگام انتخاب و خرید آن ها را نیز بدانید. در این مقاله از سایت چوبکاران به طور کامل به شرح این موارد خواهیم پرداخت.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

میز کنسول چیست و چه کاربردهایی دارد؟

همه ما نام میز کنسول چوبی یا آینه و کنسول برنز را شنیده ایم. کنسول ها یکی از وسایل و ملزومات شیک و کاربردی خانه ها هستند. از آن ها در گوشه ای از اتاق یا حتی در قسمتی از پذیرایی یا سالن نگهداری می شود. کنسول ها اغلب آینه دار هستند و در قسمت پایینی آن ها کشوها یا کمدی تعبیه شده است. نقش آن ها از گذشته بسیار پر رنگ بوده است. به طوری که در گذشته از یک میز کنسول آینه ای برای گذاشتن و نگهداری وسایل مهم و حتی سند و مدارک استفاده می کردند.

امروزه نیز علاوه بر نگهداری وسایل، برای تکمیل دکوراسیون داخلی ساختمان ها استفاده می شود. کنسول ها را با متریال مختلفی می سازند. اما پر کاربردترین آن ها میز کنسول چوبی است که با چوب هایی مانند چوب راش، چوب روسی، گردو و بلوط و گاهی با ورقه های ام دی اف ساخته می شود.

کنسول چوبی ساده و شیک

کاربردهای خرید میز کنسول چوبی

از آنجایی که ابعاد آینه و میز کنسول چوبی ساده و شیک زیاد است، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که کاربرد این تولیدات چیست و چرا باید برای خرید آن ها هزینه قابل توجهی صرف کرده و فضای خاصی در خانه به آن ها اختصاص دهیم؟ اولین چیزی که به نظر می رسد این است که با گذاشتن یک آینه روی کنسول می توانیم به راحتی از آن برای آرایش کردن استفاده کنیم.

اما به غیر از این از آن ها می توان برای نگه داشتن وسایل و لباس های مختلف در کشوها یا روی میز، قرار دادن لوازم آرایشی و عطر و ادکلن و زیباتر به نظر رسیدن محیط اتاق استفاده کرد. علاوه بر این با قرار دادن یک صندلی مناسب روبروی میز کنسول چوبی می توان از آن برای مطالعات کوتاه مدت استفاده کرد.

خرید انواع میز کنسول چوبی

برای اینکه بهترین میز کنسول چوبی را برای ساختمان خود تهیه کنیم و بتوانیم تناسب را میان دکوراسیون خانه و این دسته از مصنوعات چوبی برقرار کنیم، باید با انواع آن ها بیشتر آشنا شویم. به طور کلی در حال حاضر طرح های زیر برای این میز کنسول ها در نظر گرفته می شود:

انواع کنسول چوبی
  • میز کنسول سلطنتی
  • آینه و کنسول دیواری
  • میز کنسول اسپرت
  • میز کنسول منبت کاری شده
  • میز کنسول مدرن

با میز کنسول چوبی، چه وسایل دیگری می توانیم سفارش دهیم؟

برخی از افراد هنگام خرید میز کنسول چوبی می خواهند وسایل دیگر خانه خود را نیز با همان جنس، رنگ و طرح کنسول خود تکمیل کنند. در چنین شرایطی هماهنگی بین وسایل بیشتر دیده شده و زحمت انتخاب و خرید وسایل دیگر نیز کم می شود. اما در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که چه وسایل چوبی دیگری می توان با آن ها سفارش داد. اکثر فروشگاه ها لوازم زیر را با کنسول ها می فروشند.

میز کنسول چوبی
  • صندلی جلوی میز: این صندلی ها برای کسانی که می خواهند جلوی آینه میز کنسول خود آرایش کنند یا دقایقی روبروی آن برای انجام کاری بنشینند بسیار مناسب است.
  • خرید میز عسلی چوبی: این میزها اغلب کشودار هستند. بنابراین می توان از آن ها برای کنار تخت خواب یا کنار اتاق استفاده کرده و وسایل مختلف را داخل آن ها نگهداری کرد تا اتاق منظم تر به نظر برسد.
  • خرید دراور چوبی یا کشو: دراور نیز یکی از محصولات چوبی است که بسیاری از افراد به دلیل کمبود جا و نداشتن کمد دیواری ام دی اف به آن احتیاج دارند.
  • بوفه: بیشتر کسانی که میز کنسول چوبی را برای جهیزیه می خرند، به یک بوفه نیز در کنار آن احتیاج دارند. این بوفه ها برای قرار دادن وسایل تزئینی و ظروف لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سرویس خواب: اگر می خواهید اتاق شما کاملا یک دست باشد، می توانید در کنار کنسول، نسبت به خرید سرویس خواب نیز اقدام کنید.

بررسی قیمت میز کنسول چوبی

بسیاری از ما پیش از خرید هر کالایی، هر چند کوچک و ارزان قیمت، می خواهیم بررسی مختصری از قیمت آن در بازار داشته باشیم. هرچقدر قیمت آن دسته از محصولات بیشتر باشد، نیاز ما از اطلاع قیمت بالاتر می رود. این مساله در مورد قیمت میز کنسول چوبی که قیمت نسبتا بالایی دارد نیز صدق می کند. اما کافیست سری به فروشگاه های مختلف بزنید تا متوجه شوید قیمت آینه کنسول جدید بسیار متغیر است. دلایل بسیاری باعث تفاوت قیمت آن ها می شود که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

کنسول چوبی مدرن
  • مدل های مختلف کنسول ها، قیمت های متفاوتی نیز دارند. به طور مثال قیمت آینه کنسول سلطنتی، با کنسول اسپرتی که مدلی ساده دارد یکسان نیست.
  • یکی از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت میز کنسول چوبی، کیفیت و قیمت متریال به کار برده در آن هاست. به طوری که به طور معمول میزهایی که با چوب گردو ساخته می شوند گران تر و کنسول هایی که با ورقه های ام دی اف ساخته می شوند ارزان تر هستند.
  • عامل موثر دیگر، ابعاد میز کنسول و متعلقات آن است. هرچه ابعاد میز کنسول و آینه آن بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر می رود. علاوه بر این اگر همراه با آن صندلی و عسلی و دیگر وسایل را سفارش دهید، باید قیمت بیشتری بپردازید.
  • در آخر نیز به یاد داشته باشید تولید کنندگان مختلف و فروشگاه های متفاوت، قیمت های متغیری دارند. برخی از آن ها محصولات خود را گران تر از سایر همکاران خود می فروشند و برخی دیگر قیمت های منصفانه تری دارند.

هنگام خرید میز کنسول چوبی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

زمانی که تصمیم به خرید میز کنسول چوبی را گرفتید، کافیست تنها به یک فروشگاه فروش وسایل چوبی سر بزنید. در آن صورت متوجه می شوید که طرح ها، رنگ ها و مدل های زیادی از آن ها در ابعاد مختلف وجود دارد که کار انتخاب شما را سخت کرده است. اما به این نکته دقت کنید که انتخاب آن ها نکات مهم اما ریزی دارد. در ادامه به بیان آن ها می پردازیم:

خرید کنسول چوبی ساده
  • پیش از خرید به نیازهای خود به طور دقیق فکر کرده و آن ها را بررسی کنید. اگر در کنار میز کنسول به چیزهای دیگر مانند بوفه، عسلی و صندلی نیز نیاز داشتید، سعی کنید همزمان آن ها را نیز سفارش داده تا طرح و رنگشان یک دست در بیاید.
  • نسبت به جایی که دارید و فضایی که در ساختمانتان وجود دارد، دست به انتخاب بزنید. یک کنسول چوبی بزرگ تنها می تواند باعث گرفتن فضای شما بشود.
  • رنگ و طرح میز کنسول را مطابق با سایر لوازم و وسایلتان در نظر بگیرید. چرا که ایجاد تناسب بین آن ها به مرتب بودن و زیبا بودن محیط بیشتر کمک می کند.
  • پیش از خرید نسبت به قیمت میز کنسول و آینه مطلع شوید. اگر بودجه خاصی را برای این کار در نظر گرفته اید، سعی کنید مدل و نمونه ای را انتخاب کنید که با بودجه شما همخوانی داشته باشد.
  • بررسی کیفیت این میزها نیز نکته مهم دیگری است که باید در اولویت بگذارید. یک میز کنسول چوبی بی کیفیت عمر کمی دارد. به طوری که پس از مدتی زیبایی خود را از دست می دهد. اما به این نکته نیز دقت کنید که هر محصول گرانی نشان دهنده داشتن کیفیت بالاتر نیست.

نکات مهم هنگام خرید اینترنتی آینه و کنسول مدرن

به طور کلی باید بدانیم، برای خرید میز کنسول چوبی و متعلقات آن دو روش پیش رو داریم. همه ما با روش خرید حضوری آشنا هستیم. در این روش باید به فروشگاه های حضوری سطح شهر خود مراجعه کرده و محصولات را از نزدیک از نظر کیفیت و قیمت بررسی کرده و بهترین آن ها را برای خود انتخاب کنیم. اما روش جدیدی که در چند دهه اخیر روی کار آمده است و طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است، خرید اینترنتی است.

قیمت میز کنسول چوبی

در این روش دیگر نیازی نداریم بدانیم بورس آینه و کنسول در تهران کجاست. به جای آن می توانیم در سایت های اینترنتی کمی جستجو کنیم. درست است که این روش مزایای بسیاری دارد، اما برای اینکه انتخاب بهتری در این روش داشته باشیم، باید به نکات زیر توجه کنیم:

  • زمانی که هنگام جستجو در سایت های اینترنتی، آینه و کنسول چوبی با قیمت مناسب را پیدا کردید، به ارزان بودن آن اکتفا نکرده و کیفیت آن را نیز به خوبی بررسی کنید. چرا که ممکن است زمانی که محصول به دست شما برسد متوجه شوید با متریال بی کیفیتی ساخته شده است.
  • همانطور که می دانید تعداد سایت های اینترنتی عرضه کننده و مراکز تولید مصنوعات چوبی زیاد است. دقت کنید که پیش از خرید اعتبار آن ها را بررسی کنید. یکی از روش ها بررسی نماد اعتماد الکترونیکی پایین سایت و خواندن نظر کاربران است.
  • پیش از ثبت سفارش، با مشاوران آن سایت مشورت کرده و نیازهای خود را به آن ها بگویید. در این صورت می توانید از نظر یک متخصص استفاده کرده و بهترین محصول را برای خود تهیه کنید.
  • از آنجایی که ممکن است رنگ ها در عکس های اینترنتی کمی با واقعیت فرق داشته باشند، از فروشندگان بخواهید یک عکس بدون افکت را برای شما ارسال کنند تا انتخاب شما دقیق تر انجام شود.
  • اگر ارسال محصول از شهر دیگری به شهر شما انجام می شود، روند ارسال را بررسی کرده تا محصول چوبی شما سالم به دست شما برسد. لازم است هنگام تحویل همه زوایای آینه و کنسول چوبی را از نظر سالم بودن چک کنید.
خرید کنسول چوبی ساده و شیک

بهترین مرکز خرید آینه و کنسول جدید را از کجا پیدا کنیم؟

پس از بررسی نکات مهم هنگام انتخاب و خرید این محصولات، مورد مهم دیگری پیش می آید و آن هم پیدا کردن بهترین فروشگاه ها برای انتخاب جدیدترین آینه و کنسول چوبی است. چرا که تعداد تولیدکنندگان، فروشندگان و عرضه کنندگان این محصولات بسیار زیاد است و همه ما دوست داریم فروشگاهی را انتخاب کنیم که تنوع محصولی بالا، میزهایی با کیفیت عالی و قیمت مناسب داشته باشد. برای پیدا کردن این فروشگاه ها یک راه ساده وجود دارد و آن هم مراجعه به سایت چوبکاران است.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید میز کنسول چوبی و متعلقات آن می توانید اینجا کلیک کنید.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30160)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران