...در حال بارگذاری

ورق هایگلاس ترک + مزایا و معایب برندهای معروف + فروشندگان انواع هایگلاس

خرید ورق هایگلاس ترک چه ویژگی ها، کاربردها و مزایا و معایبی دارد؟ تفاوت آن با هایگلاس ایرانی چیست؟ بررسی قیمت و معرفی بهترین فروشگاه های خرید و فروش در ایران

خرید ورق هایگلاس ترک چه ویژگی ها، کاربردها و مزایا و معایبی دارد؟ تفاوت آن با هایگلاس ایرانی چیست؟ بررسی قیمت و معرفی بهترین فروشگاه های خرید و فروش در ایران

در حال حاضر در کشور ما شهرت ورق هایگلاس ترک از هایگلاس های ایرانی حتی محصولات اروپایی بسیار بیشتر است. به طوری که میزان واردات آن ها به داخل کشور بسیار زیاد است و از آن ها در بخش های مختلف ساختمان ها و برای ساخت مصنوعات مختلف چوبی استفاده می شود. این مقاله از سایت چوبکاران بررسی دقیق و کامل ورق ام دی اف هایگلاس ترک است. کاربردها، مشخصات، قیمت، مزایای و معایب و تفاوت ورق هایگلاس ترک و ایرانی و در آخر معرفی فروشگاه‌هایی جهت خرید این محصول را برای شما ذکر می کنیم.

برای خرید ورق هایگلاس ترک می توانید اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

کاربرد و مشخصات ورق هایگلاس ترک

در حال حاضر در بسیاری از فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی کابینت، کمد، دکور و سایر مصنوعات چوبی از ورق هایگلاس ترک صحبت می شود. بیشتر سازندگان حتی این ورقه ها را به دلیل کیفیت بالا، دوام و مقاومت بسیار بالای این محصولات، آن ها را به همکاران خود نیز پیشنهاد می دهند. این ورقه ها مانند سایر هایگلاس های ایرانی و خارجی از مغز ام دی اف، روکش دو روی ملامینه یا پی وی سی و روکش یک طرفه از جنس پلکسی گلاس ساخته شده اند.

پلکسی گلاس نیز یک ماده پلیمری است که از پلی کربنات ساخته شده است. این ماده به شفافیت و محکمی شیشه است اما برعکس شیشه بسیار سبک و نازک است. ورق هایگلاس ترک برای مقاصد مختلفی به کار برده می شوند. مهمترین کاربردهای آن ها عبارتند از:

همچنین برای مشاهده پروفایلهای AGT در تهران (اینجا) کلیک کنید.

ورق هایگلاس ترک

در ادامه با سایر مشخصات ورق ام دی اف هایگلاس ترک بیشتر آشنا می شویم.

ابعاد ورق هایگلاس ترک

طول و عرض ورق هایگلاس ترک از سایر ورقه های ام دی اف کمی کمتر است. به طوریکه در اکثر اوقات در ابعاد 120 در 280 سانتی متر ساخته می شوند. اما گاهی با ابعاد 120 در 240 سانتی متر نیز تولید می شوند. ضخامت اکثر آن ها نیز 16 میلی متر است. لازم به ذکر است ورقه های هایگلاس ساخت ترکیه از نظر ابعاد به ام دی اف های ساخت اروپا نزدیک تر است.

طرح و رنگ بندی ورق هایگلاس ترک

در گذشته ورقه های هایگلاس تنها به صورت براق تولید می شد. علاوه بر این طرح آن ها نیز چندان متنوع نبود. اما در حال حاضر ورق هایگلاس ترک نیز مانند تولیدات سایر کشورهای آسیایی و اروپایی با رنگ ها و طرح های بسیار زیبا، متنوع و چشم نوازی تولید می شوند. در مورد کد رنگ های ورقه های ترک باید بگوییم کدهای رنگ آن ها با کدهای رنگ هایگلاس های اروپایی یکسان است. همین مساله انتخاب را از میان آن ها راحت تر کرده است.

قیمت ورق هایگلاس ترک

جنس و کیفیت ورق ام دی اف

بخش اصلی تشکیل دهنده های گلاس، ورق ام دی اف آن هاست. هرچه تراکم ام دی اف بیشتر باشد، کیفیت آن نیز بهتر است. ام دی افی که در ورق هایگلاس ترک به کار برده می شود یا ساخت کارخانه جات تحت نظارت برندهاست و یا از کشور لهستان وارد می شود. کشور لهستان یکی از برترین کشورها در ساخت ورقه های ام دی اف است.

جنس روکش و چسب به کار برده شده در ورق هایگلاس ترک

روکش پلکسی گلاس به کار برده شده در محصولات ترک، از نوع بهترین هاست. به طوری که در برابر اشعه های مضر خورشید نیز ایمن هستند. حتی چسبی که برای چسباندن آن ها به مغز ام دی اف به کار برده می شود از کشورهایی مانند آلمان وارد می شود. به همین دلیل است که ورق هایگلاس ترک مقاومت بالایی در برابر خط و خش، ضربه، رطوبت و آب و اشعه های خورشید دارد.

خرید ورق هایگلاس ترک

مزایا و معایب ورق هایگلاس ترک

هر محصولی در کنار مزایا، معایبی نیز دارد. این نقاط ضعف برای برخی از افراد قابل چشم پوشی است و برای برخی دیگر به اندازه ای مهم است که قید خرید آن محصول را می زنند. شناخت معایب و مزایای یک محصول می تواند ما را در مسیر درستی برای انتخاب آن ها قرار دهد. بنابراین اگر شما هم قصد خرید ورق هایگلاس ترک را دارید، بهتر است پیش از انتخاب و پرداخت هزینه، نسبت به نقاط قوت و ضعف آن ها اطلاعات کاملی کسب کنید. برخی از معایب آن ها عبارتند از:

  • این ورقه ها کاملا ضد آب نیستند. بنابراین هنگام استفاده از آن ها در وسایل مختلف باید مراقب برخورد آب به مغز آن ها بود.
  • جای لک دست روی ورقه های هایگلاسی که رنگ روشن دارند بسیار مشخص و آزار دهنده است. بنابراین هنگام استفاده از آن ها باید مدام آن ها را تمیز کرد. 
  • برخی از ورقه ها لبه هایی تیز و برنده دارند.
  • درست است که ورق هایگلاس ترک مقاومت بالاتری نسبت به ضربه و خط و خش دارد. اما جنس آن ها به گونه ای است که کاملا در برابر خط و خطوط ایمن نیستند.

مزایای ورق هایگلاس ترک

انواع ورق هایگلاس ترک مزایایی دارند که آن ها را برای ساخت انواع مصنوعات چوبی مناسب کرده است. برخی از این مزایا عبارتند از:

  • این ورقه ها دوام بسیار زیادی دارند. به طوری که به راحتی خراب نمی شوند، پوسته پوسته نشده و طول عمر بالایی دارند.
  • این ورقه ها نسبت به سایر ورقه های ام دی اف، مقاومت بالاتری نسبت به رطوبت و آب دارند.
  • زیبایی طرح و رنگ ورق های هایگلاس ترک نیز یکی از مهمترین مزایای آن هاست.
  • مقاومت ورقه هایگلاس ترک در برابر خط و خش و ضربه نسبت به سایر تولیدات بیشتر است.
  • تنوع طرح و رنگ این ورقه ها باعث شده است هر کسی با هر سلیقه ای و هر نیازی بتواند از آن ها برای تکمیل دکوراسیون داخلی خانه، محل کار یا فروشگاه خود استفاده کند.
بهترین مارک های گلاس ترک

تفاوت هایگلاس ترک با ایرانی

زمانی که به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنیم، فروشنده ها دسته های مختلفی از ورق هایگلاس ترک و ایرانی را به ما پیشنهاد می دهند. سوالی که بسیاری از ما بلافاصله از فروشندگان می پرسیم این است که تفاوت محصولات ایرانی و ترکی چیست. با بر شمردن موارد زیر، به پاسخ صحیحی برای این سوال می رسیم:

  • در اکثر مواقع ام دی اف به کار برده شده در محصولات ایرانی، از کشور تایلند وارد می شود. درست است که کیفیت ام دی اف تایلند خوب است اما به پای ام دی اف های لهستانی نمی رسد.
  • ورق هایگلاس ترک قیمت بیشتری نسبت به ورق هایگلاس ایرانی دارد.
  • تنوع رنگ و طرح هایگلاس های ایرانی معمولا بالاتر است. با این تفاوت که کد رنگ های گلاس های ایرانی یکسان نیست و با کدهای محصولات اروپایی همخوانی ندارد. 
  • ابعاد ورق هایگلاس ترک با ایرانی متفاوت است. اکثر ورقه های ترک طبق استانداردهای اروپایی برش می خورند. اما در برخی از برندهای ایرانی این مسئله رعایت نمی شود.

بهترین مارک هایگلاس ترک

در حال حاضر کارخانه جات متعددی در ترکیه تحت عنوان برندهای مختلف دست به تولید و ساخت ورقه های ام دی اف هایگلاس می زنند. اما تعداد محدودی از آن ها در ایران نمایندگی دارند و به فروش می رسند. بهترین مارک هایگلاس ترک که در ایران نیز عرضه می شوند عبارتند از:

  • هایگلاس آل کی ( Alki )
  • هایگلاس ای جی تی ( AGT )
  • هایگلاس ایشیک ( Aisik )
  • هایگلاس یلدیز ( Yildiz )
  • هایگلاس کاستامونو ( Kastamonu )
  • هایگلاس واریو ( Wario )

انتخاب بهترین روش برای خرید هایگلاس ترک

ورق هایگلاس ترک را می توانید از فروشگاه های سطح شهر، نمایندگی های فروش برندهای مختلف و فروشگاه های اینترنتی و آنلاین خریداری کنید. اما باید به این نکته دقت کنید که کدام روش برای شما بهتر است و چه روشی کاملا مطابق با نیازها، اولویت ها و بودجه شماست. برخی از افراد هنوز نتوانسته اند به خرید اینترنتی اعتماد کنند؛ اما باید بدانید این روش در حال حاضر در کشور ما به صورت کاملا مطمئن و ایمن قابل اجراست و در برخی از مواقع حتی هزینه کمتری نسبت به خرید حضوری در بر دارد. اما ما در ادامه سعی کرده ایم این دو روش خرید ورق هایگلاس ترک را به صورت مجزا بررسی کنیم و در انتخاب بهترین روش به شما کمک می کنیم.

خرید اینترنتی: یکی از روش هایی که در چند سال اخیر برای خرید کالاها به وجود آمده است، خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی است. با استفاده از این روش می توانید به سایت های مختلف سر بزنید، کالای مورد نظر خود را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه به صورت اینترنتی درخواست ارسال کالایتان را ثبت کنید. با استفاده از این روش خرید می توانید برای انتخاب بهترین ورق هایگلاس ترک به فروشگاه های مختلف شهرهای مختلف سر بزنید و تنها با چند کلیک محصولات آن ها را با هم مقایسه کنید. 

خرید حضوری: خرید حضوری در جوامع امروزی همان ویژگی های خرید از مغازه ها در قدیم را دارد. برای استفاده از این روش باید به مراکز فروش سطح شهر یا شهرهای مجاور بروید و کالایی که می خواهید را از نزدیک از نظر ابعاد، رنگ، جنس و کیفیت بررسی کنید. در واقع این مهمترین مزیت خرید حضوری محسوب می شود. پرداخت هزینه و دریافت کالا نیز در محل انجام شده و خطر چندانی برای خریدار در بر ندارد. اما با انتخاب خرید حضوری دست خریدار برای مراجعه به فروشگاه های مختلف باز نیست. 

در اینجا شما را با روش سومی آشنا می کنیم که تلفیقی از دو روش بالا است به این صورت که شما می توانید با مراجعه به سایت چوبکاران ارزانترین و با کیفیت ترین فروشنده را سرچ کنید و با دیدن نمونه هایگلاسهای آن فروشگاه در سایت چوبکاران می توانید و با دیدن لوکیشن به فروشگاه مربوطه مراجعه کنید.

برای مشاهده و خرید هایگلاس AGT اصل در تهران (اینجا) کلیک کنید.

خرید بهترین های گلاس ترک

هنگام خرید اینترنتی ورق هایگلاس ترک به چه نکاتی توجه کنیم؟

مزایای خرید اینترنتی تنها به آنچه در بالا گفته شد ختم نمی شود؛ چرا که این روش در حال حاضر و به دلیل کم بودن وقت آزاد افراد و شلوغ بودن خیابان های کلانشهرها بهترین روش برای خرید همه کالاها محسوب می شود. اما باید این را نیز در نظر بگیرید که این روش خطرات خود را نیز دارد. بنابراین بهتر است پیش از اینکه اقدام به خرید ورق هایگلاس ترک از طریق این روش کنید به نکاتی که در ادامه گفته می شود دقت کرده تا خریدی ایمن و مطمئن داشته باشید.

حتما پیش از اقدام به خرید از یک فروشگاه آنلاین، آن فروشگاه را از نظر اعتبار بررسی کنید. یکی از نشانه های معتبر بودن یک فروشگاه اینترنتی، داشتن نشان اعتماد الکترونیکی است. البته می توانید با مشاهده نشانی فروشگاه و سر زدن به آن از وجود آن مطمئن شوید.

هنگام خرید اینترنتی باید از طریق کاتالوگ ها اقدام به انتخاب رنگ و طرح کنید. بنابراین مطمئن شوید که بهترین کاتالوگ را انتخاب می کنید و رنگ کاتالوگ با رنگ ورق هایگلاس ترک کاملا مطابقت داشته باشد.

پیش از پرداخت هزینه حتما از اصل بودن محصولی که می خرید مطمئن شوید.

خرید اینترنتی ورق هایگلاس

قیمت هایگلاس ترک

قیمت ورق هایگلاس ساخت ترکیه بسیار متغیر است. به همین دلیل است که توصیه می شود اگر قصد خرید این ورقه ها را دارید، حتما قیمت ورق هایگلاس ترک امروز را جستجو کنید. عواملی که باعث تفاوت قیمت این محصولات می شوند عبارتند از:

  • قیمت ورقه های هایگلاس برندهای مختلف متفاوت است. به طور مثال قیمت ورق هایگلاس ترک یلدیز معمولا از قیمت ورق هایگلاس ترک agt بیشتر است.
  • قیمت ورقه های ترک بر اساس رنگ و طرحی که دارند نیز بالا و پایین می شود. به طور معمول ورقه هایی که طرح دار هستند از ورقه های ساده گران تر هستند.
  • کیفیت مغز ام دی اف، روکش و چسب به کار برده شده در ساخت ورقه ها نیز روی قیمتشان تاثیر می گذارند.

برای مشاهده و خرید ماتوپلاس AGT با ویژگی ضد اثر انگشت در تهران (اینجا) کلیک کنید.

بهترین برند هایگلاس ایرانی

بهترین فروشگاه ها برای خرید ورق هایگلاس ترک

بیشتر ما ترجیح می دهیم زمانی که تصمیم به خرید یک کالا را گرفتیم، به جای مراجعه اتفاقی به فروشگاهی که در مورد آن چیزی نمی دانیم، به یک فروشگاه معتبر که مشتریان راضی زیادی دارد مراجعه کنیم. اما شناخت بهترین فروشگاه ها که به فروش ورق هایگلاس ترک مشغول باشند کمی سخت است؛ چرا که تعداد آن ها کم نیست. برای پیدا کردن بهترین فروشگاه ها می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. یکی از این شرکت ها که در سایت چوبکاران معرفی شده است، شرکت سیتک پارسیان است. در ادامه معرفی مختصری از این شرکت را ارائه می دهیم:

تاریخچه شرکت سیتک پارسیان

شرکت سیتک پارسیان در سال 1391 تاسیس شد و از سال 1392 شروع به تولید ام دی اف با روکش هایگلاس نموده است. در حال حاضر ام دی اف تولید شده در کارخانه سیتک پارسیان با کیفیت ترین ام دی اف ایرانی در بازار ایرانی است.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

قابلیت ها و ویژگی های محصول تولیدی

  1. روکش زیرین پی وی سی سفید کره ای با چسبندگی فوق العاده و کیفیت سطح عالی
  2. روکش هایگلاس ضد خش کره ای با چسبندگی فوق العاده
  3. تولید پنل با استفاده از ام دی اف درجه یک اروپایی به جهت خواص مکانیکی و ابزار خوری بالا
  4. استفاده از چسب آلمانی با چسبندگی فوق العاده جهت پی وی سی و هایگلاس
  5. استفاده از ماشین های سنباده زن جهت افزایش کیفیت سطح محصول از نظر صافی و شفافیت
  6. تولید محصول با خط تولید کاملا اتوماتیک و با تکنولوژی اروپایی، دور از هرگونه خطای انسانی در تولید، برش، چینش و بسته بندی محصول
  7. قیمت مناسب در قبال کیفیت فوق العاده محصول

محصولات سیتک پارسیان

  • ورق ام دی اف هایگلاس ساده
  • ورق ام دی اف هایگلاس طرح چوب
  • ورق ام دی اف هایگلاس فانتزی
  • ورق ام دی اف های گلاس سوپرمات
  • ورق ام دی اف هایگلاس متالیک

ام دی اف هایگلاس سیتک دارای تنوع در رنگ بندی میباشد، که در طرح های ساده ، طرح چوب، فانتزی، سوپرمات و متالیک تولید میشود.

طرح های سوپرمات این برند در دسته اول جای گذاری شده است که مصرف کنندگان عزیز میتوانند از لینک پایین آن را در اختیار مشتریان خود بگذارند.

نمایندگی هایگلاس سیتک پارسیان در اصفهان

بازرگانی پارت کابین شاد نمایندگی هایگلاس سیتک در اصفهان آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

های گلاس سیتک

دسته رنگ هایگلاس سیتک ام دی اف خام تایلندی سیام با روکش پی وی سی هانوا کره در طرح ها و رنگ بندی های متنوع، زیبا و براق با تکنولوژی روز دنیا بوده که با ابعاد 122*280 سانتی متر تولید میگردد.

خرید هایگلاس سیتک

بازرگانی پارت کابین شاد نمایندگی هایگلاس سیتک برای خرید مستقیم ورق ام دی اف هایگلاس سیتک با مشاوران فروش ما تماس بگیرید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید ورق هایگلاس ترک می توانید اینجا کلیک کنید.

۸ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30212)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران