...در حال بارگذاری

میز تلویزیون خرید انواع میز تی وی جدید ارزان قیمت 1402

ویژگی انواع میز تی وی از نظر جنس، نوع نصب و مدل (مدرن، کلاسیک، دیواری، استیل، شیشه ای، ام دی اف) معرفی مراکز فروش میز تلویزیون

امروزه خرید میز تی وی یا خرید میز تلویزیون یکی از ملزومات هر خانه ای شده است. در حال حاضر انواع و مدل های مختلفی از میزهای تلویزیون سفید، مشکی و رنگی در بازار وجود دارند. انتخاب درست آن ها بر اساس دکوراسیون و علایق فردی، منوط به شناخت مدل های مختلف، متریال متفاوت ساخت و نحوه نصب آن هاست. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم به طور کامل به توضیح میزهای تی وی بپردازیم.

خرید میز تلویزیون یا میز تی وی

استفاده از تلویزیون در حال حاضر برای همه خانه ها امری ضروری شده است. آنچه مهم است تحولاتی است که این کالاها در طول زمان پیدا کرده اند. چرا که این تحولات باعث شده است دکوراسیون منازل و تجهیزات وابسته به تلویزیون ها نیز دچار تغییرات بسیار زیادی شوند. به طوری که هوشمند شدن تلویزیون ها و تبدیل شدن صفحه نمایش آن ها به ال ای دی و ال سی دی باعث شد میز تلویزیون جدید وارد بازار شده و شکل و مدل آن ها به طور کل عوض شود.

در این میان تولید کنندگان مختلف به دلیل رقابت با یکدیگر و متفاوت بودن علایق و قدرت خرید افراد، مدل ها و انواع مختلفی از این میزهای تلویزیون تولید می کنند. از آنجایی که شناخت انواع آن ها به انتخاب بهتر محصولات کمک می کند، در ادامه انواع آن ها را از جنبه های مختلف توضیح خواهیم داد.

خرید انواع میز تلویزیون

انواع میز تلویزیون از نظر جنس یا متریال

یکی از تقسیم بندی هایی که برای میز تی وی سفید، مشکی و رنگی در نظر گرفته می شود، تفاوت این میزها در متریال و جنسی است که برای ساخت آن ها به کار برده می شود. از آنجایی که هر کدام از مواد و متریالی که برای تولید میزهای تلویزیون به کار برده می شود، در قیمت و مدل آن ها تاثیر می گذارد و حتی میزان تناسب آن ها را با دکوراسیون خاص یک خانه تنظیم می کند، شناخت آن ها امری ضروری به نظر می رسد. در ادامه با مورد مواد تشکیل دهنده آن ها بیشتر آشنا می شویم.

میزهای تلویزیون چوبی

چوب یکی از قدیمی ترین متریال ها برای ساخت میزهای تلویزیون بوده است. امروزه نیز با وجود تغییرات اساسی در شکل و مدل این میزها، بسیاری از افراد میزهای چوبی را به سایر مواد ترجیح می دهند. عمر طولانی، زیبایی و قابلیت رنگ پذیری متنوع از مزایای میزهای چوبی محسوب می شود. اما گران بودن آن ها باعث ساخت و عرضه میز تی وی ام دی اف شده است. سبک بودن ام دی اف در کنار ارزان بودنشان از مزایای آن هاست.

خرید میز تلویزیون چوبی

میز تی وی فلزی

میزهای تلویزیونی که از استیل ضد زنگ یا آهن ساخته شده باشند یا هسته آن ها از این مواد تشکیل شده باشد نیز نوع دیگری از این محصولات هستند. دوام آن ها بسیار بالاتر از چوب است. ضد خط و خش بوده و جلوه زیبایی نیز دارند. در این میان برخی از این میزها تنها با پایه های استیل ساخته می شوند که به آن ها میز تی وی پایه استیل گفته می شود. علت آن نیز محکم ساختن پایه ها و عدم شکستن آن ها می باشد.

میز تی وی پلیمری

گران بودن چوب و استیل باعث شده است برخی از افراد نتوانند محصولات و تجهیزات خانه خود را از این دو متریال بخرند. به همین دلیل برخی از میزهای تی وی از جنس پی وی سی یا ای بی اس ساخته می شود. به این میزها، میزهای تلویزیون پلیمری گفته می شود. استحکام این میزها نیز بالاست و قیمت میز تلویزیون ارزان نیز نسبت به چوب، استیل و شیشه کمتر است. همچنین می توان روی آن ها انواع رنگ های طرح دار، مات و براق را به کار برد.

میزهای تلویزیون شیشه ای

برخی از خانه ها به گونه ای ساخته شده است که لازم است برای ساخت میز تلویزیون آن ها، از شیشه های نشکن استفاده کرد. البته اکثر آن ها با متریال دیگری مانند چوب، ام دی اف هایگلاس یا فلز ترکیب می شوند و تنها بخشی از آن ها از شیشه است. جنس این شیشه های میزهای تی وی باید بسیار با کیفیت و نشکن باشد تا باعث آسیب به تلویزیون نشوند.

خرید میز تلویزیون ارزان

انواع میز تلویزیون از نظر نحوه نصب

دکوراسیون داخلی خانه ها، علایق مختلف و کوچک یا بزرگ بودن فضای خانه ها ایجاب می کند، میزهای تی وی با سبک های مختلفی از نظر نحوه نصب و جای قرار دادن آن ها در خانه تولید شوند. این تنوع ساخت باعث می شود هر فردی بتواند بدون هیچ محدودیتی، تلویزیون خود را در هر جایی که بخواهد قرار دهد. با ما همراه باشید تا در مورد جای قرار دادن این میزها بیشتر بدانیم.

میزهای تلویزیون پایه دار

همه ما تا به حال میزهای تی وی پایه دار را دیده ایم. این میزها اکثرا مستطیل شکل هستند و به گونه ای ساخته می شوند که تلویزیون روی آن ها قرار داده می شود. اکثر آن ها نیز کشوها و طبقه هایی دارند که تجهیزات و اتصالات مربوط به تلویزیون داخل آن ها قرار داده می شود. ابعاد این میزها بسیار متنوع است. اما اکثرا با ارتفاع کم ساخته می شوند.

میز تی وی دیواری

تلویزیون های جدید در ابعاد بسیار بزرگ ساخته می شوند. به طوری که می توان آن ها را با استفاده از پایه هایشان روی دیوار نصب کنیم و به راحتی به مشاهده برنامه دلخواهمان بپردازیم. در این زمان می توان از میزهای تی وی دیواری استفاده کرد. این میزها روی دیوار نصب شده و جای مناسبی برای قرار دادن تلویزیون یا تجهیزات و اتصالات آن ها هستند. اکثر میزهای دیواری از ام دی اف یا شیشه ساخته می شوند و با پیچ هایی به دیوار محکم می شوند.

خرید میز تلویزیون دیواری

انواع میز تلویزیون از نظر سبک و مدل

درست است که میزهای تی وی کلاسیک، امروزه به دلیل جدید شدن مدل تلویزیون ها، به سبک جدیدی ساخته می شوند، اما هنوز هم طراحی این میزها به شیوه های مختلفی انجام می شود. هدف از تولید کنندگان نیز این است که هر فردی، با هر سلیقه، نیاز و چیدمان داخلی منزلش بتواند بهترین آن ها را برای خود انتخاب کند. در ادامه سعی کرده ایم معروف ترین سبک از طراحی آن ها را توضیح دهیم:

  • میز تلویزیون کلاسیک: میزهای کلاسیک طرح های ساده و معمولی دارند. اکثر آن ها از سطوح صاف بی پایه یا با پایه استفاده کرده اند و مدل های پیچیده ای به آن ها داده نشده است.
  • میز تی وی دیواری مدرن: در طراحی این میزها سعی شده است به مدل های فانتزی و پیچیده بیشتر دقت شود. بیشتر آن ها حتی به شکل دایره یا نیم دایره و اشکال مختلف هندسی نزدیک هستند.
خرید میز تلویزیون

هنگام خرید میز تلویزیون جدید باید به چه نکاتی توجه کرد؟

برای انتخاب بهترین نوع میز تلویزیون تنها شناخت انواع آن ها کافی نیست. چرا که نکات بسیاری در انتخاب صحیح آن ها موثر است. بنابراین اکنون که با انواع مختلف میز تی وی آشنا شدیم، باید بدانیم بر چه اساسی بهترین نوع، مدل و جنس از آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنیم. این نکات مهم نیز عبارتند از:

  • قبل از اینکه تصمیم بگیریم میز تلویزیون چوبی بخریم یا فلزی، شیشه ای یا پلیمری، باید به دکوراسیون داخلی ساختمانمان دقت کنیم. چرا که تناسب متریال در یک ساختمان بسیار مهم است.
  • اگر در کنار خرید میز تلویزیون، لوازمی مانند کنسول نیز احتیاج داریم، باید سعی کنیم قیمت ست میز تی وی و کنسول چوبی را در نظر گرفته و آن ها را با هم انتخاب کنیم.
  • از آنجایی که قیمت این میزها با هم متفاوت است، بهتر است به هزینه ای که برای این کار کنار گذاشته ایم دقت کرده و بهترین مدل و جنس را انتخاب کنیم. به طور مثال قیمت میز تلویزیون استیل، بیشتر از میز تلویزیون ام دی اف است.
  • رنگی که برای میزها انتخاب می کنیم، باید متناسب با سایر لوازم و تجهیزات خانه باشد. در غیر این صورت زیبایی ظاهر ساختمان از بین می رود.
  • اندازه و ابعاد میز تلویزیون، باید متناسب با ابعاد تلویزیونی که خریده ایم باشد. میزهای کوچک تر یا بزرگ تر از نظر ظاهری زیبا نیستند.
  • اگر دستگاه های جانبی را در کنار تلویزیون نگهداری می کنیم، باید هنگام انتخاب مدل، به فکر تعبیه جا برای آن ها نیز باشیم.

معرفی بهترین مراکز خرید میز تلویزیون

برای اینکه بتوانیم بهترین میز تی وی را برای ساختمان خود انتخاب کنیم، علاوه بر شناخت انواع و در نظر گرفتن نکات مهم برای خرید آن ها، باید یک مرکز خرید معتبر نیز برای این منظور پیدا کنیم. از جمله ویژگی هایی که یک فروشگاه خوب باید داشته باشد، قیمت مناسب، کالای با کیفیت، تنوع محصول و امکان انتخاب به صورت اینترنتی و حضوری است.

برای شناخت یکی از بهترین مراکز از بین فروشگاه های مختلف، باید به مرجع کاملی از تولید کنندگان و عرضه کنندگان میزهای تلویزیون مراجعه کنیم. سایت چوبکاران یکی سایت های منبع برای شناخت فروشگاه های معتبر ایران در زمینه یراق آلات کابینت، یراق آلات کمد دیواری و لوازم چوبی است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با متخصصین این مرکز صحبت کنید.

برای سفارش میزهای تی وی اینجا کلیک کنید.

۲۰ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 90)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران