...در حال بارگذاری

خرید کمد دیواری ام دی اف (انواع کمد mdf اداری، اتاق خواب، لباس)

مزایای خرید کمد دیواری ام دی اف ریلی و لولایی. کاربرد انواع کمدهای mdf کوچک و بزرگ (کمد لباس دیواری، اداری، آشپزخانه، کودک، نوزاد، اتاق خواب و ...)

مزایای خرید کمد دیواری ام دی اف ساده ریلی و لولایی. کاربرد انواع کمدهای mdf کوچک و بزرگ (کمد لباس دیواری، اداری، آشپزخانه، کودک، نوزاد، اتاق خواب و ...)

کمد دیواری ام دی اف در حال حاضر به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مناسبی که دارد توانسته است جایگزین سایر کمدهای دیواری، آشپزخانه و اتاق خواب شود. کمدهای mdf کوچک و بزرگ، در رنگ های مختلف مانند سفید و رنگ چوب ساخته می شوند به همین دلیل نیز کاربردهای زیادی برای خانه ها و برای مصارف اداری پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله از سایت چوبکاران، کاربردهای مختلف، انواع مختلف و روش های آشنایی با بهترین مراکز فروش این کمدهای ام دی اف را معرفی خواهیم کرد.

برای خرید کمد ام دی اف اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

مزایای خرید کمد ام دی اف به جای کمدهای چوبی و فلزی

در گذشته برای ساخت درب های داخلی ساختمان و کمدهای مختلف از چوب استفاده می شد. پس از آن فلز توانست بخش قابل توجهی از متریال ساخت درب ها را به خود اختصاص دهد. اما این دو جنس دو مشکل اساسی داشتند. یکی از آن ها قیمت بالایشان بود و دیگری سنگین بودن آن ها. به همین دلیل نیز کم کم ام دی اف ها روی کار آمدند. ام دی اف ساخته شده از خورده های چوب است که با مقدار مشخصی رزین و موم مخلوط می شوند و در معرض گرما به شکلی که می بینیم در می آیند.

همین امر باعث کم شدن وزن آن ها و قیمت به صرفه ترشان شده است. اما موارد دیگری است که باعث شده است درب ها و کمدهای ام دی اف طرفداران بیشتری پیدا کنند. به طوری که امروزه mdf توانسته است در اکثر خانه ها جای درب های چوبی و فلزی را بگیرد. این مزایا عبارتند از:

کمد دیواری ام دی اف ساده
  • استفاده از خرده چوب ها علاوه بر اینکه باعث کم شدن قیمت کمد mdf دیواری می شود، باعث استفاده از ضایعات چوب و حفاظت از محیط زیست نیز می شود.
  • مواد به کار برده شده در ام دی اف باعث جلوگیری از آسیب حشراتی مانند موریانه ها به وسایل چوبی می شود.
  • سطح صاف درب ها و کمدهای ام دی اف دیواری باعث می شود بتوان از روکش ها و رنگ های مختلف روی آن ها استفاده کرد.
  • ام دی اف با قرار گرفتن در برابر گرما و سرما تغییر شکل نمی دهد و بلا استفاده نمی شود.
  • شکل دادن به ام دی اف نسبت به چوب آسان تر است و ظاهر شبیه به چوبشان نیز باعث حفظ زیبایی آن ها می شود.
سمپل رنگ کابینت

برای دیدن نمونه رنگ های کابینت اینجا کلیک کنید.

کاربرد خرید کمدهای ام دی اف دیواری ساده

مزایای بسیار mdf باعث شده است از این مواد بتوان در ساخت بسیاری از لوازم و وسایل به جای چوب و فلز استفاده کرد. یکی از آن ها ساخت کمد ام دی اف کوچک و بزرگ است. جنس ورقه های mdf به اندازه ای با کیفیت است که می توان از این کمدها برای مصارف مختلف استفاده کرد. برخی از آن ها نیز عبارتند از:

  • کمد mdf لباس دیواری یا غیر دیواری برای اتاق خواب، فروشگاه ها یا هتل ها
  • کمدهای mdf اداری برای شرکت ها و سازمان ها برای قرار دادن پوشه ها و وسایل
  • کمدها و قفسه های کوچک و بزرگ داخل آشپزخانه یا سالن و اتاق خواب ها
  • کمدهای کوچک یا کتابخانه ها
  • کمدهای سرویس خواب یا ویترین های وسایل تزئینی
خرید انواع کمد mdf دیواری

خرید انواع کمد mdf

فرقی نمی کند که از کمد ام دی اف دخترانه یا پسرانه استفاده می کنید یا آن ها را برای اداره یا آشپزخانه می خرید، در هر صورت این کمدهای mdf تفاوت هایی با هم دارند. همین تفاوت ها باعث می شود کاربرد آن ها نیز متفاوت شود. علاوه بر این افراد بیشتری با سلیقه ها و نیازهای متفاوت می توانند از آن ها برای محل زندگی یا کار خود استفاده کنند. این تفاوت ها مربوط به موارد بسیاری می شود که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

انواع کمد ام دی اف از نظر اندازه

یکی از تقسیم بندی هایی که برای این کمدها می توان در نظر گرفت، اندازه و ابعاد آن هاست. این کمدها یا در اندازه های خیلی کوچک ساخته می شوند و یا در اندازه های بزرگتر که هر کمدی به طور معمول با آن اندازه ها ساخته می شود. کمدهای کوچکتر بیشتر به عنوان کمد ام دی اف کودک به کار برده می شوند. کمدهای mdf نوزاد و بچه ها باید به اندازه ای باشد که کودک بتواند به راحتی از آن ها استفاده کند. در برخی از شرایط نیز از آن ها برای کمدهای کوچک کنار اتاق یا سالن یا روی کابینت استفاده می شود که می توان از آن ها برای قرار دادن وسایل کوچکتر و جمع و جورتر استفاده کرد.

اما کمدهای بزرگتر را که همه ما در ساختمان ها و خانه ها دیده ایم، برای مصارف مختلف می سازند. اندازه و ابعاد آن ها در حالت معمول استاندارد است. مگر اینکه برخی از مشتریان بخواهند آن ها را کمی کوچکتر یا کمی بزرگتر ساخته و برای مقاصد مختلف از آن ها استفاده کنند.

انواع کمددیواری ام دی اف

انواع کمد mdf از نظر نحوه باز و بسته شدن درب

کمدهای mdf از نظر نوع باز و بسته شدن به دو نوع درب های لولایی و درب های ریلی یا کشویی تقسیم می شوند. همه ما کمد ام دی اف لباس که با لولا ساخته می شوند را دیده ایم. درب این کمد ها به سمت بیرون باز می شوند و فضای خودشان را برای این کار نیاز دارند. اما مزایای خرید کمد mdf ریلی یا کشویی برای ساختمان این است که می توان آن ها را در فضاهای کم ساختمان نصب کرد بدون اینکه نگران فضای مورد نیاز برای باز کردن درب بود.

اما برخی از این درب های ریلی صدایی هنگام باز و بسته شدن ایجاد می کنند که می توان از این مساله به عنوان یکی از معایب آن ها یاد کرد. آنچه باید بدانیم این است که چه درب ها کشویی باشند و چه لولایی، باید از یراق آلات با کیفیتی برای آن ها استفاده کرد. این یراق آلات که شامل لولا و ریل های کشویی هستند، باید بتوانند با کمترین صدا و به آرامی کار کنند.

انواع کمد mdf از نظر نوع روکش

ام دی اف به گونه ای ساخته می شود که نمی توان از آن به تنهایی برای ساخت کمد ام دی اف آشپزخانه یا کمد دیواری استفاده کرد. به طوری که حتما باید به روکش هایی آغشته شوند تا علاوه بر زیبایی، دوام بیشتری نیز پیدا کنند. برخی از این روکش ها عبارتند از:

خرید کمد دیواری ام دی اف سفید
  • روکش چوبی که از یک لایه نازک چوب تشکیل می شود.
  • روکش کاغذی که یک لایه کاغذ ساده یا تزئینی است.
  • روکش لمینت که از لمینت ها و سایر موادی مانند رزین تحت فشارهای مختلف ساخته می شوند.
  • روکش ملامینه که همان روکش های لمینت است اما با کیفیت بسیار بالاتر.
  • روکش اچ پی ال (HPL) که لمینت هایی هستند که تحت فشار بالاتری ساخته می شوند و در مقابل حرارت و آب مقاومت بیشتری دارند.
  • روکش هایگلاس بسیار براق هستند و از مواد پلاستیکی ساخته شده اند.
  • روکش یو وی (UV) از 9 لایه برای حفاظت از ام دی اف ساخته شده اند.
  • پی وی سی (PVC): نوعی پلاستیک فشرده که مقاومت خوبی در برابر آب دارند.

قیمت کمد دیواری ام دی اف

قیمت یکی از عوامل بسیار مهم در خرید و انتخاب محصولات مختلف است. به همین دلیل است که همه ما پس از اینکه مدل یا نمونه مناسبی از یک کالا را دیدیم، بلافاصله در مورد قیمت آن با فروشنده صحبت کرده یا برچسب قیمت آن را می بینیم. این به این دلیل است که هر کدام از ما سطح درآمد مشخصی داریم، بودجه مشخصی را برای خرید یک کالا کنار گذاشته ایم و قصد داریم طبق برنامه ریزی مالی خود پیش برویم.

طبق آنچه گفته شد متوجه شدیم که کمدهای mdf انواع، اندازه ها و مدل های مختلفی دارند. اگر شما هم به دنبال قیمت کمد ام دی اف اتاق خواب یا لباس هستید، باید بدانید هزینه ای که برای خرید و ساخت آن ها می پردازید، همیشه یکسان در نمی آید. این تغییر قیمت به دلیل این است که عوامل بسیاری روی آن تاثیر می گذارد. برخی از این موارد تاثیرگذار عبارتند از:

قیمت کمد دیواری ام دی اف
  • کیفیت ورقه های ام دی اف یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت این کمدها هستند. برخی از ورقه های ام دی اف علاوه بر ضخامت پایین، از مواد بسیار بی کیفیتی ساخته شده اند. به همین دلیل با کوچکترین ضربه می شکنند یا خراب می شوند. بنابراین هرچه کیفیت این ورقه ها بیشتر باشد، قیمت انواع کمد ام دی اف نیز بیشتر است.
  • روکشی که برای ام دی اف به کار برده می شود باعث تغییر قیمت آن ها می شود. چرا که روکش های مختلف کیفیت های متفاوت، ماندگاری و خصوصیات مختلف و قیمت متفاوتی نیز دارند. هرچقدر کیفیت روکش ها بالاتر باشد، استحکام بیشتری در برابر حرارت، خط و خش و ضربه داشته باشند، قیمت انواع کمد ام دی اف نیز بالاتر می رود.
  • اندازه کمد mdf سفید یا رنگی که برای فروش ساخته می شود نیز در بالا یا پایین بودن قیمتشان موثر است. هر چه کمدها بزرگ تر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر است.
  • اگر درب کمدها سی ان سی باشند و نقوش مختلفی روی آن ها زده شده باشد، قیمت آن ها نسبت به کمدهایی که ساده ساخته می شوند بالاتر می رود.
  • مدلی که برای انواع کمد ام دی اف انتخاب می کنیم نیز تعیین کننده قیمت است. برخی از این کمدها شامل کشو و قفسه هستند. اما برخی دیگر از این کمدها چند منظوره هستند، به این معنی که بخش های مختلفی از جمله کتابخانه، جای تلویزیون، جاکفشی و بخش های دیگر دارند. هرچقدر مدل کمد پیچیده تر بوده و فضاهای بیشتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر است.
قیمت خرید کمد دیواری ام دی اف
  • استفاده از نوع مختلف یراق آلات کمد دیواری نیز در قیمت تاثیر دارد. هر چه این یراق آلات فلزی با کیفیت تر بوده و تعداد آن ها نیز بیشتر باشد، قیمت کل کمد نیز بیشتر می شود. اگر از میان یراق آلات، انواع مختلفی که تزئینی هستند را انتخاب کنید نیز باید قیمت بیشتری برای کمد بپردازید.
  • برای باز و بسته شدن کمدهای ام دی اف از ریل یا لولا استفاده می شود. باید بدانید همین مساله باعث می شود قیمت این دو نوع کمد با هم متفاوت باشد. معمولا قیمت انواع کمد ام دی اف که درب های ریلی دارند بیشتر از کمدهایی است که درب های لولایی دارند. گران بودن قرقره ، ریل و دستگیره شاخه ای و زیاد بودن ابعاد آن برای استفاده در درب کمد باعث این افزایش قیمت می شود.

هنگام خرید انواع کمد ام دی اف باید به چه نکاتی دقت کرد؟

انتخاب و خرید انواع کمد دیواری ام دی اف به دلیل تنوع مدل، طرح، کیفیت و فروشگاه هایی که آن ها را عرضه می کنند بسیار سخت است. اما این نکته ای نیست که به آن دقت نکنید و مانند برخی از افراد بدون هیچ گونه آگاهی و اطلاعاتی با مراجعه به اولین فروشگاه خرید خود را انجام دهید. در ادامه نکاتی را در این زمینه بررسی می کنیم که توجه به آن ها هنگام خرید انواع کمد ام دی اف باعث می شود بتوانید در نهایت رضایت کامل از خرید و انتخاب خود داشته باشید.

کمد دیواری ام دی اف سفید

پیش از خرید و انتخاب انواع کمد ام دی اف باید به فضایی که دارید دقت کنید. اگر فضای شما کم است بهتر است از کمدهایی که درب های ریلی دارند استفاده کنید. همچنین اگر وسایل زیادی دارید که به دنبال فضا برای قرار دادن آن ها هستید می توانید از کمدهای چند منظوره ام دی اف استفاده کنید.

پیش از انتخاب و خرید حتما از کیفیت کمدهای ام دی اف مطمئن شوید. بررسی کیفیت ورقه های ام دی اف، روکش و یراق آلات آن ها باعث می شود سال های سال بتوانید از آن ها استفاده کرده و نیازی به تعمیر و تعویض آن ها نداشته باشید.

اگر قصد خرید اینترنتی انواع کمد ام دی اف را دارید حتما پیش از خرید از اعتبار فروشگاه مطمئن شوید. همچنین باید بررسی کنید که آنچه در عکس دیده اید دقیقا مطابق با محصولی که می خرید باشد.

برای خرید به سراغ فروشگاهی بروید که علاوه بر تنوع محصولی بالا، کمدهای ام دی اف را با قیمت مناسب تری عرضه کنند. همین امر باعث می شود رضایت بیشتری از انتخاب خود داشته باشید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

معرفی بهترین مراکز خرید و فروش کمدهای ام دی اف دیواری

قبل از اینکه مانند بسیاری از افراد برای خرید کمد ام دی اف به دیجی کالا مراجعه کنید و تنها به مدل، طرح و قیمتی که آن محصول در این سایت دارد دقت کنید، توصیه می کنیم این نکته را در نظر بگیرید که بسیاری از فروشندگانی که در این سایت فعالیت می کنند اعتبار چندانی ندارند و تشخیص کیفیت محصولات آن ها کمی سخت به نظر می رسد. به شما پیشنهاد می کنیم به سایت چوبکاران مراجعه کنید و کمد mdf خود را از یکی از معتبرترین فروشندگان و تولید کنندگان داخل کشور تهیه کنید. این سایت مرجع کامل معرفی بهترین فروشندگان یراق آلات و لوازم چوبی می باشد.

این شرکت سعی کرده است تولید کنندگان و برندهایی را معرفی کند که اعتبار بالایی در میان مشتریان دارند و کیفیت و قیمت محصولات آن ها نیز بسیار مناسب باشد.

برای خرید کمد ام دی اف اینجا کلیک کنید.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 82)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران