...در حال بارگذاری

کمد دیواری چند منظوره جدید توکار شیک و جادار تهران 1402

مدل کمد دیواری شیک و جادار در تهران به صورت چندمنظوره چیست و چه مزایایی دارد؟ در طراحی و خرید مدل کمد دیواری چند منظوره برای اتاق خواب و اتاق کودکان به چه نکاتی توجه کنیم؟

مدل کمد دیواری شیک و جادار در تهران به شکل چندمنظوره چیست؟ در طراحی و خرید مدل کمد دیواری چند منظوره برای اتاق خواب و اتاق کودکان به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حال حاضر دلایل بسیاری باعث شده است استفاده از مدل کمد دیواری چند منظوره بسیار پر طرفدار شود. با این حال بسیاری از ما هنوز با این کمدها آشنا نیستیم و نمی دانیم در طراحی و سفارش انواع مدل کمد دیواری چند منظوره برای اتاق خواب، سالن و اتاق مطالعه باید به چه نکاتی توجه کنیم. این مقاله از سایت چوبکاران راهنمای خوبیست برای کسانی که می خواهند یکی از مدل های کمد دیواری چند منظوره را جایگزین یک مدل کمد دیواری ساده کنند و در آخر تعدادی از فروشگاه ها را برای خرید این مدل کمد به شما معرفی می کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

منظور از کمد دیواری چند منظوره چیست و چه مزایایی دارد؟

نام کمد دیواری چند منظوره را بارها از فروشندگان، نجاران و طراحان شنیده ایم. بیشتر کسانی که استفاده از آن را پیشنهاد می دهند نیز بر این تاکید دارند که انتخاب بهترین مدل کمد دیواری چند منظوره می تواند بسیار پرکاربردتر از مدل کمد دیواری ساده باشد. دلیل آن نیز این است که به جای اینکه یک کمد لباس سفارش دهید و در کنار آن یک دراور برای سایر لباس ها و وسایل و یک میز کنسول برای لوازم آرایشی در کنار اتاق داشته باشید، می توانید با یک تیر چند نشان بزنید.

چرا که در طراحی انواع مدل کمد دیواری شیک و جادار چندمنظوره، دستمان برای جای دادن بخش های مختلف در کمد باز است و حتی می توانیم کنار کمد لباس، یک دراور چوبی با آینه داشته باشیم.

اما شاید سوال شما هم این باشد که چه لزومی دارد به جای چند کمد مجزا، یک مدل کمد دیواری چند منظوره انتخاب کنیم؟ همراه ما باشید تا چند مورد از مزایای استفاده از این کمدها را شرح دهیم:

مدل کمد دیواری شیک و جادار

انتخاب بهترین مدل کمد دیواری چند منظوره چه مزایایی دارد؟

اگر بین دو راهی انتخاب مدل کمد دیواری چند منظوره و سفارش یک کمد ام دی اف ساده مانده اید، باید کمی بیشتر در مورد مزایای استفاده از کمدهای چندمنظوره بدانید. برخی از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • این کمدها برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند و می توان به راحتی از آن ها به جای مدل کمد دیواری اتاق خواب کوچک یا کمدهای مورد نیاز در سالن استفاده کرد.
  • با استفاده از آن ها فضای بسیار بیشتری در اتاق خالی می ماند.
  • هزینه ساخت آن ها از هزینه ساخت چند کمد به طور مجزا کمتر است و با سفارش آن ها در هزینه ها صرفه جویی بیشتری می شود.
  • به دلیل نزدیک بودن بخش های مختلف در این کمدها، دسترسی به وسایل مختلف مانند روسری ها، شلوارها، لباس ها و لوازم آرایشی بسیار راحت تر است.
  • طراحی این کمدها به گونه ای است که هیچ جای آن خالی نمی ماند و می توان از همه جای یک کمد به بهترین شکل استفاده کرد.

مدل کمد دیواری چند منظوره شامل چه قسمت هایی است؟

از انواع مدل کمد دیواری چند منظوره برای مقاصد مختلف و قرار دادن وسایل مختلفی به کار برده می شود. این بستگی به این دارد که چه فضاهایی برای کمدتان در نظر می گیرید و چه فضایی را به آن اختصاص می دهید. البته جایی که کمد را نصب می کنید نیز تعیین کننده وسایلی است که برای نظم دادن به محیط خانه‌تان در آن قرار می دهید. اما به طور کلی از این کمدها برای قرار دادن وسایل زیر استفاده می شود:

کمد دیواری تهران
  • برای آویزان کردن لباس
  • برای قرار دادن روسری ها، بلوزها و جوراب ها
  • برای قرار دادن تلویزیون و وسایل مربوط به آن
  • برای قرار دادن کفش ها
  • برای قرار دادن وسایل و لوازم اضافی
  • برای قرار دادن وسایل و لوازم آرایشی و بهداشتی و استفاده از آن به عنوان میز کنسول چوبی
  • برای قرار دادن گلدان، قاب عکس و وسایل تزئینی
  • برای قرار دادن یا آویزان کردن کیف

فرقی نمی کند که خودتان طراحی مدل کمد دیواری چند منظوره را به عهده می گیرید، یا یک کمد آماده از یک فروشگاه می خرید یا از یک طراح می خواهید بهترین مدل را برای شما طراحی کند، در هر شرایطی باید بدانید این کمد را برای کدام بخش از خانه خود می خواهید و چه بخش هایی را می توانید درون آن جای دهید. در این صورت مسلما کمد کاربرد بهتر و مناسب تری خواهد داشت. در ادامه نحوه طراحی کمدهای مناسب برای هر بخش را بررسی خواهیم کرد.

مدل کمد دیواری چند منظوره

مدل کمد دیواری چند منظوره برای اتاق خواب

در اتاق خواب معمولا باید دراور، میز آرایش چوبی و کنسول و کمد لباس وجود داشته باشد. به تناسب آنچه نیاز دارید می توانید در طراحی مدل کمد دیواری چند منظوره، مدل کمد دیواری ریلی اتاق خواب یا کمدهای لولادار را انتخاب کنید. به این دقت کنید که جای آینه باید در قسمت مناسبی از کمد باشد. علاوه بر این می توانید صندلی جلوی میز آرایش را نیز هنگام خرید کمد سفارش دهید. در این صورت تناسب بیشتری بین وسایل برقرار می شود. حتی شاید بد نباشد اگر یک جاکفشی نیز پایین این کمدها در نظر بگیرید.

مدل کمد دیواری چند منظوره برای سالن و پذیرایی

اگر خانه ای کوچک دارید و نمی توانید کمدهای زیادی در اتاق خواب ها بگذارید، می توانید از کمدهای دیواری مخصوص سالن و پذیرایی استفاده کنید. مدل کمد دیواری چند منظوره، به شرط آنکه ظاهری زیبا و متناسب با سالن پذیرایی داشته باشند بهترین گزینه است. در طراحی آن ها می توانید بخش هایی برای قرار دادن ظروف، وسایل تزئینی، جاکفشی، آینه و کنسول و کشو در نظر بگیرید. جالب است بدانید در بسیاری از طراحی ها، جا برای تلویزیون و وسایل مربوط به آن نیز در نظر می گیرند.

خرید کمد دیواری توکار

مدل کمد دیواری چند منظوره برای اتاق کار

یک اتاق کار خوب، باید قفسه ها و کمدهایی داشته باشد که وسایل درون آن به طور کامل جای گرفته و محیط اتاق شلوغ و درهم به نظر نرسد. اما به جای خرید چند کشو، چند کمد و قفسه های مختلف می توانید بهترین مدل کمد دیواری چند منظوره را انتخاب کنید. در طراحی می توانید جا برای کتاب هایی که دارید در نظر بگیرید. تعبیه فضایی برای قرار دادن کامپیوتر یا لپ تاپ و یک میز تحریر جمع و جور نیز بسیار معمول است. حتی می توانید کمدهای قفسه داری تعبیه کنید تا بتوانید در آن زونکن ها و پرونده های مختلف را جای دهید.

مدل کمد دیواری چند منظوره بچه گانه

اگر می خواهید برای اتاق کودکان خود از مدل کمد دیواری چند منظوره استفاده کنید، باید حواستان به رنگ، طرح و اندازه آن باشد. با کمی خلاقیت می توانید علاوه بر تعبیه میز تحریر، قفسه، کمد لباس و کشو در این کمدها، تخت خواب تاشو را نیز درون این طراحی جای دهید. مدل کمد دیواری ریلی جدید یا کمد لولادار نیز به فراخور فضا و نیاز شما قابل انتخاب است.

هنگام طراحی و سفارش کمد دیواری چند منظوره به چه نکاتی توجه کنیم؟

درست است که دست شما و طراحان برای انتخاب مدل کمد دیواری چند منظوره باز است، اما هر کاری اصول خود را دارد. اگر کمدی داشته باشید که زود از آن خسته شوید یا نتوانید از آن استفاده کنید تنها متحمل پرداخت هزینه های سنگین و بی مورد شده اید. بنابراین بهتر است نکات مهمی که رعایت آن می تواند مسیر بهتری در طراحی مدل کمد دیواری mdf به شما نشان دهد را به کار بگیرید تا تجربه یک خرید موفق را داشته باشید.

مدل کمد دیواری چند منظوره اتاق خواب

مناسب ترین متریال را برای مدل کمد دیواری چند منظوره انتخاب کنید

حین انتخاب مدل کمد دیواری چند منظوره، باید به متریال آن نیز فکر کنید. این کمدها را هم می توان با چوب طبیعی مانند چوب گردو، چوب توسکا، چوب راش و چوب روسی ساخت و هم با ورقه های ام دی اف با روکش های مختلف. اگر نمی خواهید هزینه زیادی برای آن ها صرف کنید، می توانید از ام دی اف استفاده کنید. در این میان ورقه های، ام دی اف هایگلاس، ملامینه و پی وی سی می تواند بهترین گزینه باشد. اما اگر دوام و زیبایی بیشتری از کمدها انتظار دارید، باید هزینه بیشتری بپردازید و کمدهایی که با چوب طبیعی ساخته می شوند را انتخاب کنید. دقت کنید در کنار نوع متریال، از بهترین یراق آلات کمد دیواری، مانند دستگیره کمد نیز استفاده کنید.

دقت کنید که طراحی شما بی نظم و شلوغ نباشد

گاهی اوقات با مراجعه به فروشگاه های مختلف یا رفتن به خانه دوستان و آشنایان، مدل هایی از این کمدها می بینیم که بسیار شلوغ و بی نظم هستند. به طوری که به خوبی مشخص است که فردی که سفارش ساخت آن را داده است، تنها به فکر جای دادن بخش های مختلف در آن بوده است. این نا بسامانی ظاهر کمد می تواند باعث بر هم ریختن تعادل اتاق و نامنظم جلوه دادن آن شود. بنابراین باید به طراحی مدل کمد دیواری چند منظوره توجه ویژه ای داشته باشیم.

همچنین اگر قصد دارید بیش از دو قسمت متفاوت در کمد در نظر بگیرید، باید سعی کنید بین بخش های مختلف تعادل وجود داشته باشد. به طور مثال بهتر است فضای بین کشوها و قفسه ها با کمد لباس را با آینه پر کنید. در این صورت با فاصله انداختن بین بخش ها، کمی از شلوغی کمد می کاهید. برای اینکه در این کار موفق شوید، بهتر است چند مدل کمد دیواری جدید 2023 ببینید.

کمد دیواری حرفه ای تهران

محل نصب کمد را درست انتخاب کنید

نکته دیگری که تاثیر بسیاری در کاربرد این کمدها دارد، جایی است که برای نصب آن ها انتخاب می کنید. عدم انتخاب جای مناسب می تواند حتی روی مدل کمد دیواری چند منظوره تاثیر بگذارد. به این فکر کنید که محل نصب را گوشه ای از اتاق در نظر گرفته اید که خودش به تنهایی شلوغ است و قرار است یک کمد با بخش های مختلف نیز به آن اضافه شود. در این صورت یک گوشه از اتاق بسیار سنگین شده و با سایر قسمت های اتاق توازن ندارد.

همچنین جای نصب می تواند کاربرد انواع مدل کمد دیواری چند منظوره را مشخص کند. به این فکر کنید که می خواهید یک کمد را در پذیرایی نصب کنید. در آن صورت قطعا نمی توانید فضایی برای قرار دادن حوله یا لوازم آرایشی و بهداشتی برای آن در نظر بگیرید. همچنین اگر قصد دارید کمد را در اتاق خواب نصب کنید نباید فضایی برای قرار دادن تلویزیون و کفش برای آن در نظر بگیرید. چرا که جای قرار دادن این وسایل در اتاق خواب نیست و با تعبیه این فضاها عملا نمی توانید از آن ها بهترین استفاده را داشته باشید.

کمد دیواری شیک و جادار در تهران

به تناسب رنگ و مدل با فضای داخلی ساختمان تان دقت کنید

در حال حاضر به طراحی و چیدمان داخلی ساختمان ها اهمیت ویژه ای می دهند. به طوری که تمامی طراحان روی این نکته تاکید دارند که همه وسایل خانه حتی وسایلی که برای آشپزخانه یا اتاق های خود می خرید باید از نظر رنگ، مدل و سبک با طراحی کلی ساختمان هماهنگی داشته باشد. چرا که زیبایی یک خانه در گرو این هماهنگی است.

بنابراین نکته مهم دیگری که هنگام انتخاب، خرید یا سفارش انواع مدل کمد دیواری چند منظوره باید در نظر بگیرید این است که رنگ، طرح و مدلی را انتخاب کنید که با طراحی داخلی شما هماهنگ باشد.به طور مثال اگر خانه شما چیدمانی سنتی دارد باید از کمدهای دیواری با رنگ چوب استفاده کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

به قیمت کمدی که سفارش می دهید دقت کنید

همه ما برای خرید یک کالا و محصول، بودجه مشخصی را کنار گذاشته ایم. به همین دلیل است که اکثرا روی قیمت یک کالا حساسیت بالایی داریم، پیش از خرید بررسی دقیقی روی قیمت انجام داده و قیمت یک محصول را یکی از معیارهای خرید خود در نظر می گیریم. به همین دلیل نیز هنگام سفارش یا خرید انواع مدل کمد دیواری چند منظوره باید به قیمت آن نیز دقت کرد. اگر از فروشگاه خرید می کنید قیمت کل کمد از همان ابتدا مشخص است.

اما هنگام سفارش باید قیمت نهایی کل کمد را با جزئیات بدانید و بر اساس آن تغییراتی که نیاز دارید را اعمال کنید. شاید در این شرایط بخواهید بخشی به آن اضافه کرده یا بخشی را از آن کم کنید.

برای سفارش مدل کمد دیواری چند منظوره به کجا مراجعه کنیم؟

علاوه بر نکاتی که در بالا در مورد طراحی مدل کمد دیواری چند منظوره گفته شد، کیفیت ساخت آن ها نیز در نتیجه نهایی بسیار تاثیرگذار است. به همین دلیل است که در انتها تاکید می کنیم بهترین فروشگاه های عرضه کننده این کمدها یا بهترین کارگاه های تولیدی برای سفارش ساخت کمد چندمنظوره را پیدا کنید. برای آشنایی با آن ها نیز می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید.

این سایت یک مرجع کامل برای آشنایی با فروشگاه های جاسوئیچی چوبی، جعبه لباس، شلف چوبی، سنگ اپن آشپزخانه، انواع مدل آبچکان، میز جلو مبلی و کابینت پلیمری است. برای خرید کمد دیواری چند منظوره نیز می توانید اینجا کلیک کنید.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30219)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران