...در حال بارگذاری

خرید انواع جاسوئیچی چوبی + مزایا و کاربردهای آن

معرفی انواع جاسوئیچی چوبی برای ماشین و روی دیوار با طرح های ساده و فانتزی به همراه معرفی بهترین مراکز فروش جا کلیدی با مناسبترین قیمت

خرید انواع جاسوئیچی چوبی برای ماشین و روی دیوار با طرح های ساده و فانتزی + معرفی بهترین مراکز خرید و فروش جاسوییچی و جا کلیدی شیک با قیمت ارزان

ویژگی هایی که جاسوئیچی چوبی برای ماشین، کلیدهای درب خانه و کلیدهای مربوط به وسایل شخصی دارد، بیشتر ما را ترغیب به خرید یکی از زیباترین آن ها کرده است. به دلیل همین زیاد بودن تقاضا در حال حاضر انواع دخترانه، پسرانه، دیواری و طرح های مختلف فانتزی آن ها تولید و روانه بازار می شود. در این مقاله از سایت چوبکاران به طور کامل در مورد خرید انواع جاسوئیچی چوبی و مراکز فروش آن ها صحبت خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

جاسوئیچی چوبی و ویژگی آن

بیشتر ما به دلیل رفت و آمد به مکان های مختلف در طول روز و داشتن وسایل مختلفی که کلید مخصوص دارند و داشتن وسیله نقلیه شخصی، کلیدهای مختلفی داریم. اگر این کلیدها یک جا جمع نشوند باعث گم شدن آن ها و صرف وقت زیاد برای پیدا کردنشان می شود. به همین دلیل استفاده از جا کلیدی ها و سر کلیدی ها ضروری به نظر می رسد. در حال حاضر برخلاف گذشته که ساخت سر کلیدی ها بیشتر با فلز انجام می شد، این محصولات را با چوب و فراورده های به دست آمده از آن می سازند.

این جاسوئیچی چوبی از لحاظ زیبایی گاهی حتی بهتر از جا کلیدی های فلزی هستند. به همین دلیل نیز طرفداران آن ها زیاد است و تولید کنندگان مختلف امروزه طرح ها و رنگ های مختلفی از آن ها را در اختیار خریداران می گذارند. این جاسوییچی ها ویژگی هایی دارند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم.

خرید جاسوئیچی چوبی

ویژگی های جا کلیدی های چوبی

هر محصولی به دلیل ساخته شدن با متریال مختلف، طرح، رنگ و کاربرد، خصوصیات مخصوص به خود را دارد. جاسوئیچی چوبی فانتزی یا ساده نیز، با جاسوئیچی های فلزی تفاوت های بسیاری دارد. برخی از مهمترین آن ها عبارتند از:

  • وزن آن ها به طور معمول از جا کلیدی های فلزی کمتر است و بنابراین حمل آن ها نیز راحت تر است.
  • چوب از لحاظ زیبایی، رنگ و ساختار مواد زیباتر و دلچسب تر است. علاوه بر این از نظر بسیاری چوب انرژی بالاتری نسبت به فلز دارد و لمس آن به افراد نشاط می بخشد.
  • با استفاده از چوب برای ساخت جاسوئیچی، می توان هنر و فرهنگ ایران را نیز منتقل و تبلیغ کرد. چرا که از هنرهای مختلف مانند نقاشی ایرانی و خطاطی می توان برای تزئین آن استفاده کرد.
  • برخلاف فلز، نقاشی و حکاکی روی چوب با دست راحت تر است. بنابراین می توانیم حتی خودمان یک جا کلیدی چوبی را با نقوش مختلف و با استفاده از رنگ های متنوع طراحی کنیم.
  • امکان ایجاد طرح های مختلف با چوب نیز به مراتب بالا تر است. به طوری که با یک سری ابزار و با چند حرکت می توان آن ها را به اشکال مختلفی درآورد.

خرید انواع جاسوئیچی و جا کلیدی چوبی

در حال حاضر تولید کنندگان و فروشگاه های مختلف مجبور هستند طرح ها و مدل های مختلفی از جاسوئیچی چوبی را به بازار و خریداران عرضه کنند. چرا که هر کدام از مشتریان سلایق متفاوتی دارند. برخی از افراد اشکال دایره ای دوست دارند و برخی دیگر چهارگوش. برخی طرح های فانتزی، و برخی دیگر اشکال ساده و حتی سنتی و قدیمی. بعضی دوست دارند این جاسوئیچی ها طرح دار باشد و بعضی جا کلیدی بدون طرح را دوست دارند.

به همین دلیل نیز رقابت بر سر ساخت و فروش این طرح ها بین مراکز فروش مختلف زیاد است. علاوه بر این، این محصولات کاربردهای مختلفی نیز دارند و خریداران از آن ها برای مصارف مختلفی مانند مصرف شخصی یا هدیه و حتی تبلیغات استفاده می کنند. در ادامه سعی کرده ایم انواع مختلف آن ها را به طور مختصر معرفی کنیم.

جاسوئیچی چوبی ماشین

یکی دیگر از مصارف و کاربردهای مختلف و متنوع جاسوئیچی چوبی، جا کلیدی برای سوییچ ماشین است. درست است که اکثر افراد ترجیح می دهند از فلز برای این منظور استفاده کنند، اما ساخت این محصولات با چوب می تواند بسیار زیبا باشد. به خصوص اگر بتوانیم طرح ها و مدل هایی از آن ها را پیدا کنیم که به خصوص و متفاوت باشد.

جاسوئیچی چوبی لیزری

جاسوئیچی چوبی لیزری

یکی از روش های حکاکی روی جاسوئیچی چوبی، استفاده از انواع دستگاه خراطی و یا دستگاه سی ان سی با لیزر است. با این دستگاه ها می توان به راحتی انواع نوشته ها و طرح ها را روی چوب حک کرد. حتی با استفاده از آن ها، برش خود جا کلیدی نیز امکان پذیر است.

جاسوئیچی تبلیغاتی

حتما شما هم تا به حال بسته های تبلیغاتی از شرکت ها و اداره جات مختلف را دریافت کرده اید. در اکثر آن ها جاسوئیچی چوبی را همراه با یک خودکار پیدا می کنید. در واقع یکی از کاربردهای این محصولات هدایایی است که شرکت ها یا افراد به هم می دهند. روی اکثر آن ها نام شرکت یا شماره تلفن و لوگو چاپ شده است که حالتی اختصاصی به آن بدهد.

جاسوئیچی چوبی دخترانه و پسرانه

برخی از ما دیده ایم که افراد هنگام مراجعه به فروشگاه ها به دنبال خرید جاسوئیچی چوبی پسرانه یا دخترانه هستند. برخی از این جا کلیدی ها طرح هایی دارد که آن ها را برای پسران یا دختران به خصوص می کند. علاوه بر این رنگ هایی که برای آن ها به کار می رود نیز گاهی کاربردشان را تعیین می کند.

جاکلیدی چوبی دیواری

بسیاری از ما زمانی که وارد خانه خود می شویم، نیاز داریم جایی داشته باشیم که سوئیچ یا دسته های کلید خود را به آنجا وصل کنیم. بنابراین طرح جاکلیدی چوبی دیواری ایجاد و به عنوان یکی از انواع جاسوئیچی چوبی، روانه بازار شد. این جا سوئیچی ها که معمولا نزدیک درب ورودی گذاشته می شوند، باعث در دسترس بودن کلید ها می شوند و از گم شدن آن ها در میان وسایل خانه جلوگیری می کنند.

قیمت جاسوییچی چوبی

قیمت جاسوئیچی چوبی

متریالی که برای ساخت جاسوئیچی چوبی به کار برده می شود متنوع است. گاهی آن ها را با چوب طبیعی می سازند و گاهی با ورق های ام دی اف هایگلاس و نئوپان روکش شده. از میان انواع چوب های طبیعی نیز چوب هایی با کیفیت عالی مانند گردو، یا چوب هایی با کیفیت کمتر برای ساخت آن ها به کار برده می شود. همین مسئله یکی از اصلی ترین معیارها برای قیمت گذاری آن هاست.

البته کوچک بودن اندازه آن ها باعث شده است به طور کل قیمت زیادی نداشته باشند. علاوه بر این نقوشی مختلفی که روی آن ها حکاکی می شود نیز باعث گران تر شدن آن ها می شود. به طور مثال اگر این نقوش کار دست هنرمندان باشد، به طور قطع ارزش و در پی آن قیمت جا کلیدی نیز بالاتر می رود.

چگونه جاسوئیچی چوبی دست ساز بسازیم؟

برای برخی از ما این سوال پیش می آید که آیا می توانیم برای کم کردن هزینه، با وسایلی که در خانه داریم برای ساخت جاکلیدی با چوب اقدام کنیم؟ پاسخ این سوال بله است. البته به نظر می رسد بهتر این است که کمی با کار با چوب آشنا باشید. ابتدا لازم است طرح جاسوئیچی چوبی ساده را روی کاغذ پیدا کنید. تکه چوب یا ورقه ام دی اف را نیز از وسایل کهنه ای که در خانه دارید یا از فروشگاه های مربوطه تهیه کنید.

البته حلقه و زنجیر مورد نیازتان را نیز باید از مراکز فروش یراق آلات فلزی تهیه کنید. در این مرحله یک اره چوب بر می خواهید که آن را در ابعادی که نیاز است ببرید. می توانید پیش از مرحله رنگ کاری چوب، روی آن را حکاکی کنید. سوراخی ایجاد کنید تا زنجیر در آن قرار بگیرد و پس از رنگ کردن چوب، حلقه کلیدها را به آن وصل کنید.

فروش جاسوئیچی چوبی

آشنایی با بهترین مراکز ساخت و فروش جاسوئیچی چوبی

درست است که با یک سرچ ساده در اینترنتی و سایت های فروشگاهی یا هنگام مراجعه به فروشگاه های مختلف به صورت حضوری می توانیم طرح ها و مدل های مختلفی از جاسوئیچی چوبی را ببینیم و یکی از بهترین آن ها را برای خود انتخاب کنیم، اما گاهی لازم است بهترین مراکز خرید را از نظر قیمت، کیفیت و طرح پیدا کنیم. اگر به دنبال این مراکز هستید، می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای اطلاعات بیشتر، خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید تا شما را به تعدادی از فروشندگان انواع جاسوئیچی متصل کنیم.

۱۵ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 115)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران