...در حال بارگذاری

خرید یراق آلات فلزی برای کابینت، تخت، درب و کمد دیواری

کاربرد انواع یراق آلات فلزی چیست؟ معرفی بهترین مرکز خرید برای یراق آلات کابینت، تخت، درب و کمد دیواری فلزی با مناسبترین قیمت

کاربرد خرید انواع یراق آلات فلزی چیست؟ معرفی بهترین مرکز خرید و فروش یراق آلات فلزی کابینت، تخت، درب و کمد دیواری فلزی با ارزان ترین قیمت

خرید یراق آلات فلزی دسته ای بسیار متنوع و پر کاربرد در بین ابزار و اتصالات هستند. این محصولات بر اساس نوعشان کاربردهای مختلفی مانند، کابینت ام دی اف، تخت، درب چوبی و فلزی و کمد دیواری دارند. در این مقاله از چوبکاران به معرفی این محصولات، بررسی قیمت و معرفی بهترین مرکز خرید آن ها می پردازیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

یراق آلات چیست؟

برای اینکه یراق آلات فلزی را بشناسیم، ابتدا باید پاسخ درستی به یراق آلات چیست بدهیم. یراق آلات دسته ای از ابزار و اتصالات هستند که کاربردهای متفاوتی دارند. این ابزارها برای مقاصد مختلف به کار برده می شوند و از متریال های مختلفی مانند فلز، پلاستیک، چوب و سایر مواد دیگر ساخته شده اند. بسته به جنس و نوع آن ها نیز در ساخت کابینت ها، درب های ساختمانی، درب های ریلی و کشویی، مبل و تخت، کمدهای دیواری، ساختمان سازی به کار برده می شوند.

نوع فلزی این اتصالات می توانند از فولاد و آهن زنگ زده یا استیل ساخته شوند. اما بر اساس کاربردی که دارند با مواد مختلفی روکش می شوند. به طور مثال یراق آلات تزئینی را می توان حتی از روکش های گرانبهایی مانند طلا نیز ساخت.

خرید یراق الات فلزی

کاربردهای مختلف یراق آلات فلزی

هر کدام از یراق آلات دهانه فلزی کیف یا یراقی آلات کابینت، کمد ام دی اف و وسایل دیگر، به دلایل و بنابر کاربردهای مختلفی در مدل های مختلفی تولید می شوند. برخی از آن ها وظیفه اتصال دو وسیله را به هم دارند. برخی از آن ها نیز باز و بسته شدن درب ها، پنجره ها و کشوها را راحت تر می کنند. برخی برای درب و پنجره و برخی برای مبل و کابینت هستند.

آنچه مهم است این است که هنگام خرید و استفاده از آن ها به کالایی که داریم توجه لازم را داشته باشیم. به طور مثال لولایی که برای درب های ام دی اف به کار برده می شوند، برای درب های ضد سرقت ورودی ساختمان مناسب نیستند. کشوهای مختلف نیز هر کدام ریل های کشویی مخصوص به خود را دارند. در ادامه برخی از آن ها را معرفی خواهیم کرد.

یراق آلات درب چوبی و فلزی

درب های ساختمان و مکان های مختلف یا از چوب و ام دی اف ساخته می شوند و یا از فلزات مختلف. این مساله بستگی به کاربرد آن ها دارد. به همین دلیل نیز یراق آلاتی که برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد کمی متفاوت است. به طور مثال لولا و قفلی که برای درب های ضد سرقت فولادی به کار برده می شود، از درب های ام دی اف داخلی ساختمان متفاوت است. به همین دلیل نیز قیمت یراق آلات درب فلزی از یراق آلات درب چوبی کمی بالاتر است.

خرید یراق آلات فلزی برای کابینت

یراق آلات کابینت فلزی و چوبی

ساخت کابینت ها برخلاف گذشته تنوع بسیاری پیدا کرده است و به جای اینکه تنها از فلز در ساخت آن ها استفاده شود، چوب و ورقه های ام دی اف برای تولیدشان به کار برده می شود. به همین دلیل نیز به دلیل نوع ساخت و کیفیت متریال و وزنشان، نوع یراق آلات فلزیشان نیز متفاوت است. به طول مثال دسته هایی که برای آن ها به کار برده می شود می توانند از استیل یا آهن باشند. پایه های کابینت نیز تنها از فلز تشکیل نشده اند و ممکن است از پلاستیک نیز ساخته شوند.

یراق آلات تخت فلزی و چوبی

تخت هایی که از چوب یا فلز ساخته می شوند، یراق آلات فلزی متفاوتی دارند. از جمله این اتصالات می توان به اتصالات و جک ها، پیچ ها و مهره ها و یراق آلات تزئینی اشاره کرد. البته اگر تخت دارای کشوهایی باشد نیز برای آن ها باید یراق آلاتی مانند ریل های کشویی و دستگیره ها به کار برده شود. در این میان دسته ای از این اتصالات تنها برای تخت های چوبی مورد استفاده هستند و برای تخت هایی که با فلز ساخته می شوند نامناسب هستند که هنگام خرید باید به آن ها دقت کرد.

یراق آلات کمدهای دیواری

اکثر کمدهای دیواری با چوب ساخته می شوند. اما برای آن ها باید انواع مختلف یراق آلات فلزی مانند، دستگیره، انواع لولاهای گازور، جک های کابینتی نگهدارنده، اتصالات برای قفسه های داخلی آن ها و میله های نگهدارنده لباس به کار برده شود. در این میان باید به جنس و کیفیت لولاها دقت زیادی کرد. چرا که درب کابینت ها بسیار باز و بسته می شوند و اگر کیفیت لولا خوب نباشد به سرعت خراب می شوند.

قیمت یراق آلات فلزی

پیدا کردن قیمت دقیق اتصالات فلزی، مانند پیدا کردن لیست قیمت یراق آلات ام دی اف سخت است. چرا که هر کدام از آن ها با متریال مختلفی ساخته شده اند. یکی از دلایل متفاوت بودن قیمت یراق آلات برنزی و فلزی، استیل و آلومینیومی، ارزش و تفاوت قیمت این فلزات با هم است. از دیگر دلایل آن ها برندی است که تولیدکننده آن هاست. اگر این تولیدکننده در داخل ایران باشد، قیمت محصولات آن نیز کمتر از محصولات خارجی است. به طور مثال یراق آلات ترکیه از یراق آلات ایران گران تر است.

از دیگر دلایل این تفاوت قیمت، کاربرد، وزن، اندازه و کیفیت ساخت آن هاست. قیمت لولاهایی که وزن بیشتر و کیفیت بیشتری دارند و برای درب های چوبی استفاده می شوند، از قیمت لولاهایی که برای درب های ام دی اف ساخته می شوند بیشتر است. بهترین کار این است که قبل از خرید قیمت آن ها را در سایت های معتبر چک کنید.

قیمت انواع یراق آلات فلزی

نحوه خرید یراق آلات فلزی

امروزه شرکت ها و برندهای مختلف خارجی و ایرانی دست به تولید یراق آلات فلزی زده اند. به همین دلیل نیز علاوه بر تنوع بسیار زیاد آنها، فروشنده های مختلفی نیز در سراسر کشور در این زمینه وجود دارند. برای پیدا کردن بهترین فروشنده و بهترین محصول نیز دو روش وجود دارد. اولین روش این است که در نزدیکی خود به دنبال فروشگاهی باشیم که بهترین محصولات را برای ما داشته باشد. در این صورت می توانیم اجناس را از نزدیک ببینیم.

روش دوم نیز مراجعه به سایت های مختلف اینترنتی و خرید آنلاین یراق آلات است. تمامی مراحل خرید این کالاها، از انتخاب تا انتقال هزینه به صورت آنلاین انجام می شود. این روش مزایای زیادی دارد. به شرط آنکه از معتبر بودن این سایت ها مطمئن شویم. از جمله مزایای آن ها نیز صرفه جویی در وقت، هزینه و انرژی است. علاوه بر این با استفاده از این روش می توانیم محصولات بیشتری را از نظر قیمت و کیفیت و ظاهرشان با هم مقایسه کرده و مناسب ترین آن ها را برای خودمان انتخاب کنیم.

همچنین بخوانید: یراق مبل

معرفی سایتی معتبر برای خرید و فروش یراق آلات

همه افراد برای خرید هر کدام از یراق آلات فلزی که نیاز دارند، یک مرکز خرید معتبر داشته باشند. به طور مثال بسیاری از افراد به دنبال بورس یراق آلات کابینت در تهران هستند تا بهترین آن ها را با مناسب ترین قیمت تهیه کنند. اما اگر می خواهید مدل های مختلف را به طور یکجا با هم مقایسه کنید و انتخاب بهتری داشته باشید می توانید از طریق سایت چوبکاران اقدام به خرید کنید. چرا که این سایت با ایجاد امکان همکاری در فروش با تولید کنندگان یراق آلات مختلف، علاوه بر اینکه فروش برندها و فروشندگان مختلف را بیشتر می کنند، باعث ایجاد محیطی رقابتی و بیشتر شدن انتخاب مشتریان نیز می شوند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای هماهنگی و اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره 09909277303 تماس بگیرید و با کارشناسان این مرکز صحبت کنید. برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

۵ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 40)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران