...در حال بارگذاری

خرید انواع ریل کشویی کمد و کابینت + آموزش نصب و فروشندگان

معرفی و خرید انواع ریل کشویی دو تکه، آرام بند، ساچمه ای، مگنتی، بلبرینگی بلوم، سنگین صنعتی با قیمت ارزان. ویژگی ریل های مناسب برای تخت، شیشه، کمد دیواری و کشوی کمد

معرفی خرید انواع ریل کشویی دو تکه، آرام بند، ساچمه ای، مگنتی، بلبرینگی بلوم، سنگین صنعتی با قیمت ارزان ویژگی ریل مناسب برای تخت، شیشه، کمد دیواری و کشوی کمد

روی کار آمدن نمونه ها و مدل های مختلف ریل کشویی، انتخاب بهترین نوع آن ها را برای کابینت آشپزخانه، کشوهای شیشه ای یا فلزی کمد دیواری و تخت دشوار کرده است. اگر می خواهید انواع ریل های کشویی صنعتی، ساده، سنگین، قدیمی و جدید را بشناسید و کاربردهای ریل های بلبرینگی، غلتکی، مگنتی، ساچمه ای و دو تکه را بدانید، این مقاله از چوبکاران را مطالعه کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

ریل کشویی آشپزخانه چیست؟

اولین نوع از ریل ها، ریل های کشویی قدیمی سنگین بودند. این نوع از ریل ها که برای کابینت های آشپزخانه، کشوها و یراق آلات کمدهای دیواری مورد استفاده قرار می گرفت از یک زهوار چوبی بر روی کشو و یک شیار اندازه آن بر روی بدنه ساخته می شدند. به همین دلیل نیز باز و بسته کردن این کشوها سخت، پر سر و صدا و با فشار زیاد انجام می شد. علاوه بر این خراب شدن آن ها معمولا زودتر از موعد بود.

اما در حال حاضر انواع مختلف این ریل ها که به ریل های کابینتی نیز معروف هستند توسط کارخانه جات و برندهای مختلف ایرانی و خارجی ساخته می شود. مدل ها و طرح هایی که هر کدام از این تولیدکنندگان به بازار عرضه می کنند، روز به روز در حال گسترش و پیشرفت است. در تمام آن ها به جای تعبیه شیارها، از یراق آلات فلزی با کیفیت مناسب، قرقره ها و ساچمه های متعددی استفاده می شود. در ادامه به شرح کاربردهای آن ها می پردازیم:

برای خرید ریل ساچمه ای اینجا کلیک کنید.

خرید ریل کشویی کمد

کاربردهای ریل کابینتی و کشویی

ابتدایی ترین سوالاتی که برای افراد پیش می آید این است که آیا ریل های مختلف برای وسایل و تجهیزات به خصوصی هستند یا برای همه آن ها قابل استفاده هستند. درست است که برخی از این ریل های کشویی صنعتی و پیشرفته برای کابینت مناسب تر هستند، اما اکثر آن ها در وسایلی که در زیر گفته می شود به کار برده می شوند:

برای دیدن نمونه رنگ های کابینت اینجا کلیک کنید.

ریل تخت کشویی

در حال حاضر کشوهای متعددی روی تخت خواب ها یا عسلی های کناری آن ها تعبیه می شود. به همین دلیل نیز ساخت آن ها با ریل کشویی روان و پیشرفته باعث جلب نظر بیشتر مشتریان می شود.

ریل کشویی ساده کمد دیواری

کمدهای مختلف موجود در خانه ها چه توکار باشند چه روکار، همیشه دارای کشوهایی بوده اند که با انواع ریل های کابینتی باز و بسته می شده اند. از آنجا که قیمت ریل کشویی ساده کمد دیواری با نمونه های پیشرفته متفاوت است، بهتره قبل از انتخاب به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید دقت شود.

ریل های کابینت

امروزه از انواع مختلف کشوها در کابینت ها استفاده می شود. به همین دلیل نیز همه سازندگان کابینت سعی دارند با به کار بردن انواع ریل های پیشرفته کارایی و زیبایی آن ها را بالا ببرند.

ریل کشویی کمد دیواری

ویژگی های ریل های کشویی با کیفیت چیست؟

اگر به دنبال ویژگی های یک ریل کابینتی خوب و مناسب هستید باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • کشو باید روان باشد و باز و بسته کردن کشو باید با حداقل فشار دست انجام شود.
  • باز و بسته شدن کشو نباید با صدا باشد و این کار باید بی صدا انجام شود.
  • تعمیر ریل کشویی باید به راحتی انجام شود.
  • ریل ها باید وزن های سنگین را نیز تحمل کنند و خراب نشده و نشکنند.
  • بهترین ریل ها دارای ترمز و سیستم استپ هستند.

خرید انواع ریل کشویی کمد و کابینت؟

برای اینکه درست ترین انتخاب را در بین ریل های کشویی شیشه ای و چوبی داشته باشیم، علاوه بر شناخت کاربردهای آن ها، باید با انواع آن ها نیز آشنا شویم. در ادامه با مهمترین آن ها آشنا می شویم:

ریل های غلتکی

پس از ریل های ساده و شیاری، ریل های کشویی غلتکی روی کار آمدند. این ریل ها با استفاده از یک گلوله یا غلتک پلاستیکی یا فلزی باعث باز و بسته شدن روانتر کشو می شوند. انواع مختلف ریل های غلتکی، ریل های سفید یا فایر و ریل های استیل هستند. این ریل ها تحمل وزن های سنگین را ندارند و برای کشوهای سبک مناسبند.

همین عدم تحمل بار سنگین و خراب و شکسته شدن آن ها هنگام سنگین شدن کشو از جمله معایب بزرگ استفاده از این نوع ریل ها است. ارزان بودن ریل های غلتکی از بزرگ ترین مزایای آن ها محسوب می شوند. از دیگر مزایای آن ها نیز جدا شدن ساده و راحت آن ها و نصب دوباره آن هاست.

خرید ریل کشویی کابینت

ریل های کشویی ساچمه ای

پس از تولید ریل های غلتکی، ریل های ساچمه ای ساخته شدند تا ایرادات و معایب آن را رفع و بر طرف کنند. به همین دلیل نیز ریل های ساچمه ای علاوه بر داشتن استحکام بیشتر در برابر وزن های سنگین، روان تر نیز ساخته شدند. در این مدل، به جای غلتک، از ضامن هایی در اندازه و اشکال مختلف استفاده شده است. به دلیل همین ضامن ها کشوها نیز به راحتی از جای خود در نمی آیند. ریل های ساچمه ای انواع مختلفی دارند که در ادامه با مدل های مختلف آن ها به طور مختصر آشنا می شویم:

  • ریل ساچمه ای ساده: این نوع از ریل های ساچمه ای در دو نوع باریک یا ریل کشویی دو تکه و پهن یا سه تکه عرضه می شوند.
  • ریل ساچمه ای ترمز دار: ریل های ترمزدار به دلیل داشتن نگه دارنده هایی هنگام بستن کشو، باعث جلوگیری از محکم به هم خوردن کشو و خراب شدن آن می شوند.
  • ریل ساچمه ای آرام بند: این نوع از ریل ها به دلیل تکنولوژی ساختشان به ریل های کشویی بلبرینگی نیز معروف هستند. این ریل ها با کاهش سرعت باز و بسته شدن کشو، باعث کم صدا شدن آن می شوند.
خرید ریل کشویی بلبرینگی

ریل های کشویی تاندوم

سیستم ریل های کشویی تاندوم به هم پیوسته و سر هم است. به همین دلیل کاملا کم صدا و مخفی بوده و در آوردن کشو نیز کمی سخت است. همین امر باعث بالا رفتن قیمتشان نسبت به نمونه های دیگر شده است. علاوه بر این این ریل ها تحمل وزن های سنگین را نیز دارند.

ریل های تاندوم باکس

در ساخت ریل های تاندوم باکس پیشرفته ترین و آخرین تکنولوژی ساخت به کار برده شده است. این ریل ها کاملا مخفی هستند. به این دلیل که هنگام سر هم کردن دیواره ها، در و کف کشو، ریل های کشویی داخل آن ها نصب شده و پوشیده می شوند. به همین دلیل نیز دست سازندگان در ابعاد کشو بسیار باز است. مقاومت بالا و کم صدا بودن نیز از دیگر ویژگی های آن هاست.

بهترین برندهای ریل کشویی که در ایران به فروش می رسند

اگر شما هم از جمله مشتریان ریل های کابینتی هستید، متوجه شده اید که برندهای سازنده این کالاها بسیار زیاد هستند. بسیاری از این برندها خارجی و نمونه های قابل توجهی نیز در داخل ایران مشغول به کار هستند. در حال حاضر برندهای با کیفیت و معروف ایرانی و خارجی که در ایران موجود هستند عبارتند از: ریل های کشویی بلوم، فانتونی، یونی هوپر، ملونی و هفله خارجی و ریل امیت ایرانی.

روش های خرید ریل کشویی

اگر جدیدا تغییر دکوراسیون داده اید و یا حتی به فکر تعویض کمد و کشوی خود هستید، خرید ریل کشویی انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. اگر قصد خرید هر کدام از آن ها اعم از غلتکی، تاندوم، لگرا و یا غیره را دارید ابتدا باید روش های خرید این محصول را بهتر بشناسید. برای خرید ریل کشویی دو روش پیش روی شماست که به اختصار و به طور جداگانه توضیح می ‌دهیم و مزایا و معایب هر کدام را بررسی می‌ کنیم.

ریل کشویی کمد و کابینت

خرید حضوری ریل کشویی

اولین روشی که می‌توانید به واسطه آن، ریل کشویی مورد نظر خود را خریداری کنید، همان روش همیشگی و قدیمی است که همه ما با آن آشنایی داریم و آن هم خرید حضوری است. در این روش با توجه به رضایت خریداران قبلی که از اطرافیان و یا آشنایان شما هستند، می‌ توانید بهترین فروشگاه را برای خرید ریل کشویی انتخاب کنید.

از این طریق به راحتی انواع ریل کشویی را از نزدیک می ‌بینید و با توجه به نوع کمد و کشوی مورد نظر خود، بهترین را انتخاب می‌کنید. اما این روش خرید مزایا و معایبی دارد که بهتر است قبل از خرید با انها به طور کامل آشنا شوید:

  • از جمله معایب این روش این است که اگر فروشنده کم حوصله باشد و یا کار بلد نباشد، بدترین خرید عمر شما رقم خواهد خورد.
  • دومین عیبی که می‌ توان از این شیوه گرفت، این است که تمام مراحل یافتن ریل کشویی، خرید و حمل و‌نقل به عهده خود شماست و این باعث صرف زمان زیادی می ‌شود.
  • یکی دیگر از معایب این روش، محروم شدن از دیدن و انتخاب کالا در شهرهای مختلف است. از این جهت فرصت بررسی انواع ریل کشویی و بررسی قیمت های مختلف را نخواهید داشت و در نهایت انتخاب شما محدود است.
  • اما از مزایای این خرید می ‌توان به پرداخت امن و راحت اشاره کرد؛ چراکه در این روش اطلاعات پرداخت شما به جایی درز نمی‌ کند.
  • همچنین با خرید حضوری و با توجه به بررسی کالا از نزدیک خیال شما از بروز هر گونه مشکل راحت می ‌شود.

خرید اینترنتی ریل کشویی

روش بعدی برای خرید ریل کشویی که می‌توان گفت تازه ظهور و نوپا است، روش خرید اینترنتی است. با این روش که به خصوص از بعد شیوع کرونا بسیار گسترده و متداول شد، با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی که دارای نماد الکترونیک هستند، به راحتی و بدون اتلاف وقت می ‌توانید انواع ریل کشویی را بررسی و خرید کنید. اما با توجه به یک سری شرایط و موقعیت ها، مزایا و معایبی برای این روش به وجود آمده است که دانستن آن ها خالی از لطف نیست:

خرید اینترنتی ریل کشویی
  • از جمله مزایای این نوع خرید این است که در مناسبت های شلوغ مثل نوروز، یلدا و یا تعطیلات رسمی نیاز به مراجعه حضوری نیست و از ترافیک های سرسام آور راحت می ‌شوید.
  • همچنین در زمان کوتاه و با فراغت می‌ توانید هر زمان که موقعیت خرید ریل کشویی را داشتید، با بررسی انواع آن ها از طریق سایت خرید کنید‌.
  • دیگر مزایای این روش خرید، ارسال کالا با گارانتی است که در اکثر سایت های فروشگاهی این امکان وجود دارد.
  • و اما معایب این روش خرید این است که در صورت انتخاب نامناسب در بین سایت های فروشگاهی، ممکن است مشکلی در زمان ارسال کالا به وجود بیاید.
  • همچین فردی برای راهنمای شما وجود ندارد که البته در بعضی از سایت ها امکان مشاوره تلفنی وجود دارد که کار را برای شما راحت می‌کند.

هنگام خرید ریل کشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانطور که گفته شد ریل های کشویی کاربردهای بسیاری دارند که بر اساس همین کاربردها باید انواع مناسبی از آن ها را انتخاب کنید. در واقع درست است که برای اینکه ظاهر کمد، کابینت، دراور یا میز آرایشی چوبی شما زیباتر شود باید از این ریل ها استفاده کنید، اما اگر انتخاب غلطی داشته باشید تنها هزینه اضافه ای صرف کرده اید و باید به زودی آن را با ریل بهتری جایگزین کنید. به همین دلیل لازم است هنگام خرید و انتخاب ریل کشویی به نکاتی که در ادامه گفته می شود دقت کنید.

  • ابتدا باید نیازسنجی دقیقی از آنچه می خواهید داشته باشید. باید بدانید کشوی شما چه ابعادی دارد، از چه جنسی ساخته شده است، چقدر قرار است سنگین شود و از آن کشو در کجا استفاده می شود.
  • اگر از کشو در مکان هایی مانند اتاق خواب یا آشپزخانه استفاده می کنید حتما باید نوع آرام بند آن را بخرید تا هنگام باز و بسته شدن صدا کمی ایجاد کند.
  • به کیفیت به همراه قیمت به صورت توامان توجه کنید. دقت کنید که چرا یک ریل ارزان است و آیا گران بودن یک ریل نشان دهنده کیفیت بالای آن است یا نه.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

یک سایت معتبر برای خریداران و فروشندگان انواع ریل

در بازار پر رقابت امروز، علاوه بر اینکه انتخاب کالای مختلف از بین برندهای مختلف سخت شده است، پیروزی در رقابت بین فروشندگان مختلف و افزایش میزان فروش آن ها نیز بسیار پیچیده شده است. چرا که با روی کار آمدن فروشگاه های اینترنتی و دگرگون شدن بازار تبلیغات، میزان سود برندهای مختلف نیز به شدت جابجا شده است. اگر به عنوان خریدار و مصرف کننده ریل های کشویی وارد این بازار می شوید، می توانید با مراجعه به سایت چوبکاران، مدل های مختلف ریل های کابینتی را از بین برندهای مختلف مشاهده و انتخاب کنید.

همچنین فروشندگان و تولیدکنندگان عزیز نیز می توانند جهت تبلیغ و ارائه محصولات خود و بالا بردن سودشان، در این سایت ثبت نام کرده و یک همکاری با درصد سود بالایی را تجربه کنند.

برای خرید ریل کمدی اینجا کلیک کنید.

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 54)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران