...در حال بارگذاری

خرید میز جلو مبلی چوبی جدید و مدرن ارزان 1402

هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی جدید، مدرن و ارزان چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ چه عواملی بر قیمت میز جلو مبلی چوبی تاثیر می گذارند؟

هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی جدید، مدرن و ارزان چه مواردی را باید در نظر گرفت؟ چه عواملی بر قیمت میز جلو مبلی چوبی تاثیر می گذارند؟

دنیای چیدمان و دکوراسیون امروز، پر از تنوع و بسیار گیج کننده است. کافیست تصمیم به خرید یکی از لوازم خانه بگیرید و مثلا برای خرید میز جلو مبلی چوبی به یکی از فروشگاه های آنلاین یا حضوری مراجعه کنید. در این صورت متوجه می شوید که انواع مختلفی از این مدل میزها هستند که انتخاب را برای ما راحت اما کمی پیچیده می کنند. اما آنچه به نظر می رسد این است که اگر نتوانیم مدل و طرح مناسبی را انتخاب کنیم، هزینه قابل توجهی را به هدر داده ایم. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم نکات مهم هنگام انتخاب و خرید میز جلو مبلی چوبی مدرن و جدید را بررسی کرده و در انتها تعدادی از سازندگان و فروشندگان انواع میز را به شما معرفی کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید و مشاهده لیست محصولات می توانید اینجا کلیک کنید.

هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی چه نکاتی باید در نظر گرفته شود؟

هر کدام از ما سلایق و علایق متفاوتی داریم. علاوه بر این نیازها و اولویت هایی داریم که مطمئنا با افراد دیگر یکسان نیست. علاوه بر این در خانه هایی زندگی می کنیم که از نظر متراژ و چیدمان با هم فرق دارند. تمامی آن ها دلایلی است که هنگام تصمیم به خرید میز جلو مبلی چوبی، حواسمان را برای انتخاب از میل انواع مدل ها و طرح های این میزها بیشتر جمع کرده تا بتوانیم مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم. در ادامه سعی کرده ایم نکات مهم هنگام انتخاب این میزها را شرح دهیم.

هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی مناسب ترین طرح و مدل را انتخاب کنید

یکی از مواردی که باید برای خرید میز جلو مبلی چوبی جدید در نظر بگیریم، انتخاب مدل و طرح مناسب است. مدل و سبکی که میز دارد باید به گونه ای باشد که با سایر وسایل خانه، چیدمان و مبلمان همخوانی داشته باشد. هر میزی ممکن است در سبک هایی مانند سبک های زیر ساخته شوند:

علاوه بر این، متریالی که در ساخت میز جلو مبلی چوبی به کار برده می شود نیز می تواند در شکل ظاهر، مدل و طرح آن ها تاثیر بگذارد. به طور کلی همراه با چوب، متریال دیگری برای ساخت آن ها به کار برده می شود که هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی باید توجه ویژه ای به آن ها کرد.

میز جلو مبلی جدید چوبی
  • چوب و شیشه: به کار بردن شیشه و ‌چوب در کنار همدیگر بسیار گزینه مناسبی است. چرا که فضای کوچک را بزرگ تر نشان می دهد و با خانه های سبک سنتی سازگار تر است.
  • چوب و فلز: امروزه در ساخت میزهای جلو مبلی چوبی از فلز و استیل نیز استفاده می شود که ترکیب این دو در کنار هم سبک مدرن و مینیمال را خلق می کنند. خرید میز جلو مبلی چوب و فلز این روزها طرفداران خاص خودش را دارد.
  • چوب و پارچه: برای ساخت این میزها فقط کافی است اسکلت اصلی کار از چوب با کیفیت باشد و بقیه کار با لمسه کاری پارچه تمام شود. این سبک میزهای چوبی را چستر می‌گویند که بسیار هم زیبا هستند.
  • چوب و سنگ: در طرح های جدید این میزها، از سنگ های طبیعی یا مصنوعی همراه با چوب استفاده می شود. خرید میز جلو مبلی چوبی همراه با سنگ ظاهری لوکس به خانه شما می دهد.
  • چوب ساده: در ساخت این میز جلو مبلی چوبی، از هیچ چیز اضافه استفاده نمی شود و تنها با منبت کاری و طرح دادن به چوب، سازه ای بی نظیر خلق می‌کنند. با خرید میز جلو مبلی چوبی ساده محیط خانه خود را شیک تر و قدیمی تر نشان می دهید.

در نظر گرفتن شکل، ابعاد و اندازه

حتما قبل از خرید میز جلو مبلی چوبی، به ابعاد سالن پذیرایی و ارتفاع مبل ها و فاصله میز و مبل ها از هم توجه کنید. ارتفاع میز جلو مبلی نباید از مبل ها بالاتر و یا کوتاه تر باشد. چرا که جلوه قشنگی به چیدمان شما نمی‌دهد. اگر منزل شما فضای کمی دارد و با گذاشتن میز ممکن است مسیر رفت و آمد اطراف آن مسدود شود، پیشنهاد ما به شما این است که از میز گرد یا حتی میزهای مربع استفاده کنید. این میزها معمولا برای خانه های کوچک طراحی شده اند و فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند. اما اگر فضای مناسبی دارید، می توانید از میزهای مستطیل یا بیضی که ارتفاع مناسبی دارند استفاده کنید.

میز جلو مبلی مدرن

هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی، قیمت را به درستی بررسی کنید

یکی از گام های نخست در خرید میز جلو مبلی اداری، ساده و یا سلطنتی برای منزلتان، تعیین بودجه ای معقول و مناسب است. حتما به بودجه خود نگاه کنید و بعد تصمیم بگیرید. خیلی از محصولات موجود در این دسته از وسایل چیدمان منزل و ادارات، به خاطر استفاده از چوب های مشابه اصل و مصنوعی، گران تر از حد معمول به فروش می رسند. بنابراین حتما تحقیقات لازم را قبل از خرید انجام دهید. برای خرید جایی را پیدا کنید که محصول با قیمت مناسب و با کیفیت به شما عرضه کند. اما در هر صورت در خرید میز عواملی بر قیمت میز جلو مبلی و میز عسلی چوبی نیز تاثیر مثبت و یا منفی می گذارند که بهتر است قبل از خرید با آنها آشنا شوید تا در هنگام خرید گیج نشوید.

  • شکل محصول: یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز جلو مبلی چوبی، شکل آن است. هر چقدر ساخت میز پیچیده تر باشد مسلما چوب به کار رفته بیشتر و قیمت آن نیز بالاتر است. پس حتی الامکان طرح ساده را انتخاب کنید. در بیشتر مواقع قیمت میز جلو مبلی چوبی گرد و مربع از بقیه میزها مانند میزهای مستطیلی کمتر است. چرا که ابعاد آن کوچک تر می شود.
  • کیفیت و نوع متریال به کار رفته شده: در ساخت محصولات چوبی به خصوص میز جلو مبلی چوبی، اگر از متریال مناسب و با کیفیت استفاده نشود محصولی نامرغوب خواهیم داشت که دوام کافی را ندارد و طی چند سال باید مجددا عوض شود.
  • ابعاد و اندازه ساخت: هر چقدر میز بزرگ تر و پهن تری داشته باشید، چوب، فلز و یا پارچه به کار رفته در آنها زیادتر است. به طور مثال قیمت میز جلو مبلی گرد چوبی ارزان تر از بقیه موارد است.

بهترین روش خرید میز جلو مبلی چوبی را انتخاب کنید

پس از در نظر گرفتن موارد بالا، لازم است بهترین روش خرید میز جلو مبلی چوبی را انتخاب کنید. با پیشرفت دنیای امروز برای خرید هر کالایی، دو روش وجود دارد. هر کدام از این روش ها در جایگاه خود می‌توانند بهترین باشند و نمی توان گفت کدام بهتر است. ما با بررسی هر کدام به شما کمک می کنیم تا بتوانید بهترین را انتخاب کنید.

خرید میز جلو مبلی چوبی

خرید میز جلو مبلی چوبی به صورت حضوری

همیشه اولین انتخاب، خرید از فروشگاه های موجود در سطح شهر است. بنابراین بهتر است بعد از این که تصمیم به خرید میز جلو مبلی چوبی گرفتید، مناسب ترین و مورد اعتماد ترین فروشگاه شهر خود را پیدا کرده و از آن خرید کنید. به طور مثال برای خرید حضوری، می توانید به فروشندگان میز جلو مبلی یافت آباد مراجعه کنید. و یا اگر دنبال برند خاصی از محصولات چوبی می گردید به نمایندگی های خود برند مراجعه کنید.

خرید اینترنتی میز جلو مبلی جدید چوبی

اگر در شرایطی هستید که وقت و یا موقعیت بیرون رفتن از منزل را ندارید، بهترین گزینه برای شما مراجعه به سایت های مختلف فروش محصولات چوبی است. ازین راه می توانید به راحتی شکل و مدل مورد نظر خود را انتخاب کرده و حتی با بقیه محصولات موجود در بازار مقایسه کنید و بهترین انتخاب و خرید میز جلو مبلی چوبی را داشته باشید. البته قبل از هر چیز به نماد اعتماد الکترونیکی و سابقه آن فروشگاه دقت کرده تا دچار مشکل نشوید.

میز جلو مبلی چوبی ارزان

بهترین فروشگاه را برای خرید میز جلو مبلی چوبی انتخاب کنید

یکی از مهم ترین نکات در هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی، در نظر گرفتن بهترین و معتبرترین مرکز پخش میز جلو مبلی است. امروزه مراکزی تحت عنوان با کیفیت بودن محصول از افرادی که اطلاع کافی ندارند کلاهبرداری کرده و محصولی بی کیفیت و کم دوام را عرضه می‌کنند. حتما در هنگام خرید به نوع چوب دقت کافی داشته باشید. معمولا در ساخت میز جلو مبلی از چوب های ماهون، راش، گردو استفاده می شود. پس درباره این چوب ها تحقیق کنید تا جنس بهتر را از بدتر شناسایی نمایید. نکته دیگر در این مبحث اینکه حتما توجه داشته باشید که میزی که خریداری می کنید، خوردگی و زدگی در چوب مورد استفاده نداشته باشید چرا که نشان دهنده مرغوب نبودن چوب محصول است.

همچنین بخوانید: میز ناهار خوری گرد

سفارش میز جلو مبلی یا خرید آن؟

باید بدانید برای خرید میز جلو مبلی چوبی علاوه بر مراجعه به فروشگاه های مختلف و انتخاب طرح ها و مدل های آماده، می توانید به سراغ کارگاه های ساخت وسایل چوبی رفته و مدل مد نظرتان را سفارش بدهید. اما سوال اینجاست که کدامیک از این دو روش برای ما بهتر است و برای ما به صرفه تر تمام شده و نیاز ما را بیشتر برآورده می کند. باید بدانید هر کدام از این دو روش مزایای مختص به خود را دارند که ما در ادامه به تفکیک آن ها را توضیح می دهیم. در ادامه به بررسی مزایای سفارش میز جلو مبلی از کارگاه ها می پردازیم:

خرید میز جلو مبلی جدید چوبی
  • هنگام سفارش میز جلو مبلی چوبی دست شما در ایجاد تغییرات بازتر است و می توانید ابعاد، اندازه و مدل میز را دقیقا آنچه در ذهنتان است انتخاب کنید.
  • هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی از کارگاه ها می توانید به راحتی مدلی را سفارش دهید که با سایر وسایل و مبل های شما مطابقت داشته باشد.
  • هنگام سفارش از کارگاه های مختلف ساخت وسایل چوبی می توانید جنس و متریال را خودتان انتخاب کرده و از موادی که در ساخت میزتان به کار برده شده است اطمینان بیشتری داشته باشید.
  • قیمت خرید میز جلو مبلی چوبی زمانی که سفارش ساخت آن را می دهید به احتمال زیاد کمتر از زمانی است که آن را از فروشگاه می خرید.

اما خرید میز جلو مبلی از فروشگاه ها نیز مزایایی دارد که در ادامه به شرح آنها می پردازیم:

  • اگر برای خرید میز جلو مبلی چوبی عجله دارید و می خواهید سریع آن را کنار مبل های خود قرار دهید بهتر است به جای سفارش، به سراغ فروشگاه های مختلف بروید.
  • با وارد شدن به فروشگاه ها مدل های مختلفی می بینید و دیدتان برای انتخاب طرح و مدل های خاص نیز بازتر می شود.
  • در کنار خرید میز جلو مبلی چوبی در فروشگاه ها می توانید سایر وسایل مورد نیاز که با این میز ها ست باشند نیز بخرید.
خرید آنلاین میز جلو مبلی

آیا خرید میز جلو مبلی دست دوم به صرفه است؟

در حال حاضر مراکز و افراد بسیاری از طرق مختلف اقدام به خرید و فروش میز جلو مبلی به صورت دست دوم می کنند. اما باید بدانید خرید میز جلو مبلی دست دوم به صرفه است یا نه. در ابتدا باید بگوییم همانطور که همه ما می دانیم قیمت کالای دست دوم از قیمت کالاهای نو کمتر است.

یکی از دلایل این قیمت پایین تر نیز صدمات و مشکلاتی است که حین استفاده بر آن پیش آمده است. بنابراین در ابتدا باید بدانید اگر قصد خرید میز جلو مبلی به صورت دست دوم را دارید ابتدا و پیش از پرداخت قیمت، آن را از نزدیک دیده و همه مشکلات، خط و خش ها و آسیب های آن را بررسی کنید. سپس باید بدانید خرید باید از افراد و مراکز معتبر باشد. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید در برابر پرداخت هزینه، کالایی که نیاز دارید و دیده اید را دریافت می کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

بهترین مراکز فروش میز جلو مبلی چوبی

برای اینکه بتوانیم هنگام خرید میز جلو مبلی چوبی، مناسب ترین فروشگاه را پیدا کنیم می توانیم به سایت چوبکاران مراجعه کنیم. این سایت یک مرجع کامل برای آشنایی با فروشگاه های میز جلو مبلی، یراق آلات فلزی، یراق آلات کابینت، یراق آلات درب و یراق آلات تزئینی است. علاوه بر این برای خرید میز جلو مبلی چوبی می توانید اینجا کلیک کنید تا به تعدادی از سازندگان و فروشندگان انواع میز جلو مبلی متصل شوید.

۳ بهمن ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30252)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران