...در حال بارگذاری

قیمت خرید میز روستیک چوبی ارزان 1402

چه عواملی بر قیمت میز روستیک اثر می‌گذارند؟ چطور قیمت تقریبی میز روستیک را پیدا کنیم؟ روش های خرید این میز به چه صورت است؟ نحوه آشنایی با بهترین مراکز خرید.‌

سبک روستیک یکی از سبک هایی‌ است که واقعا ارزش این را دارد تا دکوراسیون خود را بر آن اساس چیدمان کنید. به دلیل توجه زیادی که این اواخر به این سبک شده، مجددا میزان فروش میز روستیک زیاد شده است. اما بهتر است قبل از خرید عواملی که بر قیمت میز روستیک تاثیر می ‌گذارند را بیشتر بشناسید. در این مقاله از سایت چوبکاران به بررسی قیمت این میزها پرداخته و شیوه های خرید میز روستیک را نیز بررسی می‌کنیم. همچنین توضیح می ‌دهیم که چطور قیمت تقریبی محصولات چوبی را به دست بیاورید و در انتها تعدادی از سازندگان و فروشندگان این نوع میز را به شما معرفی می کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

چه عواملی بر قیمت میز روستیک تاثیر می گذارند؟

یکی از محبوب ترین متریال ها در طول این چند سال اخیر برای تولید انواع وسایل منزل، استفاده از چوب در هر شکل و طرحی است. یکی از سبک هایی که طراحان اخیرا به آن توجه اساسی داشته اند، سبک روستیک است. این سبک در مدت زمان کوتاهی توانسته طرفداران بسیار زیادی به سمت خود جذب کند. در سبک روستیک از قطعات چوب به صورت طبیعی استفاده می ‌شود و یا دقیقا همان قطعه چوب را با کمی تغییر به میز و هر چیز دیگر تبدیل می‌ کنند.

در این میان مواردی هست که باید قبل از خرید به آن ها توجه کنید. بررسی عواملی که بر قیمت میز روستیک تاثیر می‌گذارند، به شما کمک می ‌کند تا در انتخاب خود هوشمندانه عمل کرده و همچنین با توجه به بودجه خود خرید کنید. در ادامه به تمام این موارد می ‌پردازیم.

میز روستیک

قیمت میز روستیک و جنس پایه

نوع و جنس پایه انتخابی در هنگام خرید میز ناهار خوری گرد روستیک، یکی از مواردی است که می‌تواند بر قیمت میز روستیک شما بیافزاید. به طور مثال اگر انتخاب شما پایه هایی از جنس همان چوب بدنه باشد، انتخاب مناسب اما پر هزینه ای داشته اید، چرا که به خاطر وزن چوب بدنه، باید پایه های محکمی خریداری کنید که با انتخاب چوب، هزینه اضافه تری پرداخت می‌ کنید. اما پیشنهاد ما به شما این است که از پایه های مشکی فلز ضد زنگ استفاده کنید و ببینید چقدر ترکیب چوب و فلز مشکی زیبا و شیک است. با این انتخاب، عمر محصول بالاتر و زیبایی آن دو چندان می‌شود.

قیمت خرید میز روستیک و نوع چوب

این فاکتور بیشتر از بقیه فاکتورها در افزایش و یا کاهش قیمت میز تلویزیون روستیک و یا انواع میزهای این سبک نقش دارد. همانطور که گفتیم در سبک روستیک از تکه های چوب به طور برش شده و یا حتی قطعات چوبی که بازیافت شده باشند استفاده شده و در نهایت محصول جدیدی خلق می ‌شود. به همین خاطر هم نوع چوب در هنگام خرید میز تلویزیون روستیک اهمیت زیادی دارد. اگر در ساخت این میزها از چوب گردو سیاه که فقط در مناطق کردستان و سنندج رشد می‌کند استفاده شود، به دلیل نایاب بودن این نوع چوب، در نهایت قیمت میز روستیک نیز بیشتر است. به همین خاطر به دنبال چوب های در دسترس تر باشید تا بتوانید به راحتی پول خود را مدیریت کنید.

خرید میز روستیک

مواد و متریال ساخت

فاکتور کیفیت به راحتی می ‌تواند باعث پایین آمدن قیمت میز ناهار خوری روستیک شده و ارزش خرید آن را پایین بیاورد. به همین خاطر هم ابتدا باید به کیفیت ساخت توجه کنید و با توجه به آن، قیمت میز روستیک را بررسی و خرید کنید. در غیر این صورت مدت ها بعد دچار زیان و ضرر و مجبور به تعمیرات و خرید مجدد محصول می ‌شوید.

در روند ساخت محصولات چوبی، مهمترین عامل تاثیرگذار بر کیفیت و عمر محصول، کیفیت مواد و متریال است. بنابراین در ساخت میز روستیک به خاطر استفاده از خود چوب به طور مستقیم باید متریال عالی استفاده شود تا چوب خراب نشود و بافت خود را به مدت طولانی تری حفظ کند. به طور مثال براق کننده و پولیش، دستگاه های برش و یا حتی پیچ و مهره ها که اجزای کوچک‌تر کار هستند در روند ساخت اهمیت زیادی دارند.

تاثیر وزن بر قیمت میز روستیک

از آنجایی که چوب به طور طبیعی سنگین است و در سبک روستیک قسمت اصلی از چوب تشکیل شده است، باید به تمام ابعادی که از مدل میز شما موجود است توجه کنید. چرا که فروش میزهای روستیک بنا بر وزن‌ چوب برش شده انجام می ‌شود. در کل قطر و ضخامت چوب، عامل اصلی و نهایی برای قیمت گذاری میز روستیک است. حتی اگر قصد خرید میز اداری روستیک دارید که با چوب بازیافتی ساخته می ‌شود، از کم وزن ترین و سبک ترین ها استفاده کنید تا هم در هنگام حمل و نقل راحت تر باشید و هم قیمت میز و صندلی روستیک محل کار شما کمتر در بیاید. در این شرایط هم کیفیت را در نظر گرفته و هم قیمت مناسبی پرداخت کرده اید. تنها نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که ضخامت بسیار کم نیز باعث شکستن زود هنگام میز می‌ شود.

قیمت میز روستیک

رابطه قیمت میز روستیک با کاربردهای آن

کاربرد میزهای روستیک متنوع است و از این جهت مدل های زیادی از این محصول تولید می ‌شود. همین موضوع هم بر قیمت میز روستیک تاثیر بسزایی دارد. برای درک بهتر این موضوع باید بدانید قیمت میز تحریر چوبی روستیک با قیمت میز ناهارخوری روستیک که شامل صندلی و تمام اجزای دیگر است و در ساخت آن، چوب بیشتری مصرف شده، کاملا متفاوت هستند. به همین جهت هم سعی کنید در هنگام خرید کاربردهای هر کدام را در نظر بگیرید و بسته به نیاز‌ی که دارید و کارایی که از هر کدام انتظار دارید خرید کنید. چرا که در غیر این صورت هم فضای بیشتری از منزل شما اشغال می‌شود و هم قیمت نهایی بسیار متفاوت است.

برند عرضه کننده محصول

آخرین فاکتور مهمی که قیمت میز روستیک را تحت تاثیر قرار می ‌دهد، برندهای متفاوت عرضه کننده این محصول است. از قدیم تا به امروز متاسفانه هر برندی که مطرح تر بوده، خواهان بیشتری داشته است. این مسئله بد نیست؛ اما در بعضی مواقع منطقی به نظر نمی ‌رسد. همیشه در هنگام خرید باید معیار شما کیفیت باشد نه برندهایی که شاید به خاطر داشتن اسم و رسم قیمت را بیشتر از حد معمول اعلام می کنند. به همین جهت باید برندی را انتخاب کنید که شرط قیمت و کیفیت را با هم رعایت کرده باشد.

میز روستیک چوبی

پیدا کردن قیمت میز روستیک به صورت تقریبی

اینکه قبل از خرید با دانش کامل از تنوع قیمت میز روستیک به فروشگاه بروید، یک قدم شما را به خرید بهتر و مناسب تر نزدیک می ‌کند‌. اما چطور باید قیمت تقریبی هر نوع از این محصول را پیدا کرد؟ یکی از راه هایی که پیش روی شماست، استفاده از سایت و یا اپ دیجی کالا است که به راحتی می ‌توانید به طور تقریبی و بدون در نظر گرفتن کیفیت ساخت، قیمت میز عسلی روستیک را پیدا کرد. راه حل دیگری که پیش روی شماست، استفاده از اپلیکیشن ترب است که با کمک آن می ‌توانید قیمت میز جلو مبلی چوبی روستیک و یا هر محصول مشابه را پیدا کنید و لیست خرید خود را با توجه به این مشخصات بنویسید.

روش های خرید میز روستیک

پس از آنکه تصمیم به خرید میز روستیک گرفتید، باید به دنبال راه هایی برای پیدا کردن مدل و یا اندازه های مورد نظر خود باشید تا در نهایت بتوانید خرید راحت تری را تجربه کنید. روش های مناسب برای بررسی مدل های مختلف، شامل دو روش زیر است که با هم بررسی می ‌کنیم.

  • اینترنتی: در خرید اینترنتی که چندی است پر طرفدار شده، بدون آنکه مجبور به خروج از منزل شوید می ‌توانید اطلاعات محصول از جمله قیمت میز روستیک را به دست آورده و خرید کنید. فقط توجه داشته باشید سایت هایی که نماد اعتماد الکترونیکی دارند را انتخاب کنید.
  • حضوری: خرید حضوری سالیان سال است توسط همه ما انجام می ‌شود. این روش بسیار مطمئن است و با استفاده از آن و با حضور در فروشگاه ها می توانیم محصولات را از نظر کیفیت، مدل و قیمت میز روستیک با هم بررسی کنیم.
خرید میز روستیک ارزان

خرید میز روستیک دست دوم ارزان قیمت

اگر در طول تحقیقات خود در خصوص خرید میز روستیک به این نتیجه رسیدید که نیاز به خرید دست دوم این نوع میز دارید، یا حتی بودجه شما از قیمت میز روستیک انتخابی کمتر بود، بهترین راه خرید دست دوم این محصول است.‌ به راحتی با مراجعه به اپلیکیشنی همچون دیوار، می ‌توانید قیمت دست دوم این محصول و عکس منتشر شده از آن ها را ببینید و خرید کنید. البته باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید حتما حضوری و شخصا میز‌ روستیک را بررسی کرده تا از سلامت کالا مطمئن شوید.

همچنین بخوانید: میز ناهار خوری کم جا مستطیل

بهترین فروشگاه برای خرید میز روستیک چوبی

بعد از اینکه تصمیم به خرید میز روستیک گرفتید، باید بتوانید مرکز فروش و فروشگاهی را پیدا کنید که تنوع محصولی زیاد و کیفیت بالا داشته باشد. همچنین قیمت میز روستیک که توسط آن فروشگاه اعلام می شود نیز باید منصفانه باشد. پیدا کردن یک فروشگاه با تمامی این ویژگی ها کمی سخت است. برای پیدا کردن بهترین فروشگاه ها در سطح کشور می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. این سایت یک منبع معتبر و جامع برای آشنایی با فروشگاه های صنایع چوبی، وسایل منزل و ماشین آلات نو و دست دوم است.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید میز روستیک نیز می توانید اینجا کلیک کنید تا به تعدادی از سازندگان و فروشندگان این نوع میز متصل شوید.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30251)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران