...در حال بارگذاری

خرید میز ناهار خوری کم جا مستطیل 2، 4 و 6 نفره ارزان قیمت 1402

چگونه هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا، بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز ناهار خوری کم جا چیست؟

چگونه هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا مستطیل، بهترین انتخاب را داشته باشیم؟ عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز ناهار خوری کم جا دست دوم و نو 2، 4 و 6 نفره چیست؟

هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا مستطیل باید به چه نکاتی توجه کرد؟ چگونه یک میز غذاخوری کم جای مناسب برای ساختمان خود تهیه کنیم؟ قیمت میز ناهار خوری کم جا چقدر است و چه عواملی بر قیمت آن ها تاثیر می گذارد؟ بهترین و معتبرترین مرکز فروش میزهای ناهارخوری کم جا کجاست؟ اگر تا انتهای این مقاله از چوبکاران را بخوانید، به پاسخ صحیحی برای این سوالات می رسید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

آشنایی با میز ناهار خوری کم جا و مزایای استفاده از آن

درست است سبک جدید زندگی در شهرها جذابیت های بسیاری دارد، اما برخی از معایب آن ها باعث می شود محدودیت های مختلفی برای افراد به وجود بیاید. یکی از این محدودیت ها کوچک بودن فضای داخلی خانه هاست. در یک خانه کوچک دست افراد برای انتخاب لوازم و وسایل خانه و چیدمان آن ها بسته تر است. به طور مثال در یک آشپزخانه کوچک یا اصلا نمی توانیم از میز ناهار خوری استفاده کنیم یا باید ابعاد کوچک تری برای آن ها در نظر بگیریم. به همین دلیل است که امروزه بیشتر تولید کنندگان به فکر ساخت لوازم و وسایلی هستند که جای کمتری بگیرند. یکی از این وسایل میز ناهار خوری کم جا گرد و مربع است.

خرید میز ناهار خوری کم جا به ما کمک می کند که علاوه بر داشتن یک میز غذاخوری در ساختمان، بدون شلوغ و نامرتب شدن فضا، به طور بهینه از محیط ساختمانمان استفاده کنیم. میزها و صندلی های این مدل به گونه ای ساخته شده اند که صندلی به طور کامل زیر میز قرار می گیرد. لبه های صندلی و لبه های میز نیز کاملا با هم تناسب دارند، به همین دلیل فضای خالی بین آن ها تقریبا صفر است. اگر شما هم می خواهید در مورد مزایای استفاده از این میزها بدانید، همراه ما باشید.

خرید میز ناهارخوری کم جا چه مزایایی دارد؟

تا به حال به این فکر کرده اید که چه ویژگی هایی باعث شده است میزان خرید میز ناهار خوری کم جا روز به روز بیشتر شود؟ یا اینکه چرا یک فروشنده به شما پیشنهاد خرید این محصولات را به جای میزها و صندلی های عادی را می دهد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوالات باید در مورد ویژگی های آن ها که در ادامه گفته می شود بدانید.

خرید میز ناهار خوری کم جا
  • زمانی که نمی خواهیم از صندلی این میزها استفاده کنیم، می توانیم با قرار دادن آن ها در زیر میز، فضای خالی بیشتری برای خانه یا آشپزخانه ایجاد کنیم.
  • قرار دادن صندلی ها زیر میز باعث مرتب تر نشان دادن فضا می شود.
  • تولید این میزها در مدل ها و طرح های متنوع باعث سازگاری بیشتر آن ها با محیط و دکوراسیون داخلی منازل شده است.
  • ویژگی های این میزها، باعث نشده است قیمت میز ناهار خوری کم جا با میزهای ساده تفاوت زیادی داشته باشد. به طوری که خرید آن ها برای همه افراد امکان پذیر است.

هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا به چه نکاتی توجه کنیم؟

ویژگی های بی نظیر این میزها نباید باعث شود بی گدار به آب زده و بدون تحقیق دست به خرید میز ناهار خوری کم جا بزنید. چرا که امروزه تولیدکنندگان، این میزها را در مدل ها، طرح ها و حتی با متریال مختلف می سازند. برخی از متریال به کار برده شده بسیار با کیفیت و برخی کیفیت کمتری دارند. علاوه بر این یک مدل ممکن است برای ساختمان شما مناسب نباشد اما تناسب کامل با یک آشپزخانه دیگر داشته باشد.

خرید میز ناهار خوری کم جا دست دوم

علاوه بر این میز ناهار خوری کم جا قیمت های متفاوتی دارد که پیش از انتخاب و خرید باید به درستی به بررسی نکات مهم و تاثیر گذار بر قیمت آن ها نیز بپردازیم. اما چگونه می توان بهترین میز ناهار خوری کم جا را برای ساختمانمان تهیه کنیم. با ما همراه باشید تا نکات مهم برای انتخاب درست این میزها را با هم بررسی کنیم.

هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا به طرح، اندازه و ابعاد آن توجه کنید!

از آنجایی که کسانی که قصد استفاده و خرید میز ناهار خوری کم جا را دارند هر کدام علایق و نیازهای متفاوت داشته، علاوه بر این تعداد افراد خانواده ها نیز با هم فرق دارد، در حال حاضر تولید کنندگان و سازندگان، مدل های مختلفی از این میزها را روانه بازار می کنند. برخی از آن ها به شکل مربع و مستطیل تولید شده و برخی نیز به شکل گرد یا اشکال دیگر هندسی ساخته می شوند.

علاوه بر این مدل های مختلف تولید شده ممکن است مناسب برای استفاده 4 نفر باشد و یا به گونه ای طراحی شده باشند که خانواده های 6 یا 8 نفره نیز بتوانند از آن ها استفاده کنند. بنابراین لازم است پیش از انتخاب تمامی این موارد را به درستی بررسی کنید تا بتوانید میزی را انتخاب کنید که بهترین طرح، اندازه و ابعاد را برای شما داشته باشد.

رنگ میز ناهار خوری باید با وسایل شما تناسب داشته باشد!

علاوه بر مدل و اندازه، انواع مختلف این میزهای کم جا، تنوع رنگ بالایی دارند. برخی از آن ها به رنگ چوب و برخی دیگر رنگ های متنوع تری دارند. هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا، سعی کنید رنگ سایر وسایل خود را در نظر بگیرید و بر اساس آن رنگی را انتخاب کنید تا تناسب کامل را با سایر رنگ های به کار برده شده در ساختمان داشته باشد. این کار باعث زیبایی بیشتر محیط منزلتان می شود.

هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا کیفیت ساخت را به خوبی بررسی کنید!

اکنون زمان بررسی مهمترین نکته برای خرید میز ناهار خوری کم جا یعنی بررسی کیفیت ساخت است. در حال حاضر این میزها با متریال مختلفی ساخته می شوند. برخی از آن ها با انواع چوب های طبیعی مانند چوب روس، چوب گردو، چوب راش و چوب ترموود ساخته شده و برای ساخت برخی از مدل های دیگر نیز از ورقه های با کیفیت ام دی اف استفاده شده است. نوع دیگری از این میزها وجود دارند که با انواع فلزات ساخته می شوند.

برای بررسی کیفیت ساخت آن ها، تنها قیمت میز ناهار خوری کم جا را در نظر نگیرید. چرا که هر کالای گرانی با کیفیت نبوده و هر کالاهای ارزانی بی کیفیت نیست. سعی کنید از یک متخصص برای سنجش کیفیت متریال و کیفیت ساخت کمک بگیرید. مراجعه به یک فروشگاه معتبر نیز می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

میز ناهارخوری کم جا

بر اساس بودجه خود خرید کنید!

قیمت میز غذا خوری کم جا متفاوت است. اگر شما نیز فرد مقتصدی هستید و برای هر خریدی می خواهید حساب و کتاب دقیقی داشته باشید، باید پیش از خرید میز ناهار خوری کم جا و حتی پیش از اینکه اقدام به انتخاب مدل های مختلف کنید، از قیمت تقریبی این محصولات مطلع شوید، بودجه مشخصی برای این منظور کنار بگذارید و پس از آن شروع به انتخاب و خرید کنید. اگر می خواهید برای خرید آن ها کمتر هزینه کنید، با توجه به اینکه قیمت میز ناهار خوری کم جا دست دوم کمتر است، می توانید پس از اطمینان از کیفیت و بررسی درصد خرابی، یک میز دست دوم را برای خود بخرید.

چه عواملی بر قیمت میز ناهار خوری کم جا تاثیر می گذارد؟

قیمت یک کالا یکی از نکات مهمی است که همه ما به آن توجه می کنیم. حتی برخی از مواقع اولین سوالی که از فروشنده می پرسیم این است که قیمت این محصول چقدر است. شاید شما هم تا به حال برای پیدا کردن قیمت میز ناهار خوری کم جا به دیجی کالا یا سایت های دیگر مراجعه کرده باشید.

هنگام سر زدن به این سایت ها یا فروشگاه های مختلف حتما متوجه تفاوت قیمت خرید میز ناهار خوری کم جا شده اید. اما شاید برایتان سوال شده باشد که چه چیزی باعث تفاوت قیمت آن ها می شود؟ آیا میزی که قیمت کمتری دارد کیفیت پایین تری دارد؟ چگونه بر اساس بودجه ای که برای خرید این میزها کنار گذاشته ایم، بهترین انتخاب را داشته باشیم. در ادامه سعی کرده ایم عوامل تاثیر گذار بر قیمت میزهای کم جا را بررسی کنیم.

قیمت میز ناهار خوری کم جا

قیمت متریال به کار برده شده برای ساخت میز و صندلی

اولین عامل تاثیر گذار بر قیمت میز ناهار خوری کم جا، کیفیت و قیمت متریال به کار برده در ساخت آن هاست. هر چه این مواد بهتر و با کیفیت تر باشند، قیمت کل ست میز ناهار خوری نیز بیشتر می شود. به طور مثال به کار بردن چوبی مانند چوب گردو در تولید این میزها باعث گران شدن این میزها می شود. علاوه بر این نوع ساخت، جنس یراق آلات به کار برده شده در تولید آن ها و مزد ساخت تولید کننده نیز تاثیر مستقیم بر قیمت خرید میز ناهار خوری کم جا می گذارد.

تاثیر ابعاد بر قیمت میز ناهار خوری کم جا

دومین عامل موثر بر قیمت میزهای کم جا، ابعاد و ظرفیت آن هاست. همانطور که می دانیم هر کدام از این میزها ابعاد مختلف و ظرفیت های مختلفی دارند. به طور قطع نیز قیمت میز ناهار خوری کم جا 4 نفره با قیمت میز ناهار خوری کم جا 6 نفره یکسان نیست. چرا که تعداد صندلی های میز 6 نفره بیشتر از میزهای 4 نفره است. علاوه بر این هر چه ابعاد میزها و صندلی ها کمتر باشد متریال کمتری برای ساخت آن ها به کار برده شده و قیمت خرید میز ناهار خوری کم جا نیز کمتر می شود.

میز ناهار خوری کم جا ارزان

تاثیر مدل بر قیمت میز ناهار خوری کم جا

به سراغ مدل این میزها می رویم تا بدانیم آیا مدل نیز بر قیمت میز ناهار خوری کمجا تاثیر می گذارد یا نه. هر کدام از ما علایق مختلفی داریم. بنابراین برخی هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا به سراغ میزهای گرد می رویم و برخی به سراغ میزهای مربع یا حتی بیضی. آنچه باید بدانید این است که قیمت میز ناهار خوری کم جا گرد با قیمت میز ناهار خوری کم جا مستطیل چندان متفاوت نیست. به شرطی که ابعاد و سایز آن ها یک اندازه باشد.

محصول ایرانی بخریم یا کالاهای خارجی؟

با وجود مهارت سازندگان و تولید کنندگان داخلی، هنوز هم برخی از مدل های این میزها از خارج از کشور وارد کشور ما می شوند. اگر هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا به سراغ کالاهای وارداتی می روید باید بدانید این کالاها گران تر از محصولات ایرانی است. چرا که نوسانات نرخ ارز و هزینه گمرک باعث زیاد شدن قیمت میز ناهار خوری کم جا خارجی می شود. از آنجایی که در حال حاضر کیفیت ساخت کالاهای ایرانی مناسب است، اگر به دنبال خرید کالای ارزانی هستید، می توانید از میان میزهای ایرانی یکی از بهترین ها را انتخاب کنید.

تاثیر فروشگاه و برند بر قیمت خرید میز ناهار خوری کم جا

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز ناهار خوری کم جا که کمتر کسی به آن توجه می کند، برند سازنده و فروشگاه عرضه کننده آن محصول است. هر کدام از تولید کنندگان که تحت عنوان برندهای مختلف فعالیت می کنند، قیمت گذاری های متفاوتی دارند. بخشی از آن نیز مربوط به شهرت و اعتبار برند است. علاوه بر این فروشندگان مختلف نیز یک کالاها و محصول یکسان را با قیمت های متفاوتی عرضه می کنند. طبقه آنچه گفته شد باید هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا، در انتخاب تولید کننده و فروشگاه بسیار دقت کنیم.

میز غذا خوری کم جا

خرید میز ناهارخوری کم جا به صورت اینترنتی بهتر است یا حضوری؟

بسیاری از افراد ترجیح می دهند مانند خرید سایر محصولات و کالاهای مورد نیازشان به صورت حضوری، خرید میز ناهار خوری کم جا را نیز به صورت اینترنتی انجام دهند. در مقابل برخی دیگر هنوز به انتخاب این روش اعتمادی نداشته و ترجیح می دهند از همان روش سنتی پیش بروند. در این میان بررسی مزایا و معایب خرید حضوری و اینترنتی می تواند در انتخاب بهترین روش خرید راهگشا باشد.

مزایا و معایب خرید میز ناهار خوری کم جا به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی یکی از جدیدترین روش های خرید محصولات است که با پیشرفت تکنولوژی رواج بسیاری پیدا کرده است. استفاده از این روش بسیار راحت است و تنها کافیست به اینترنت و یک لپ تاپ یا گوشی هوشمند دسترسی داشته باشید. برخی از مهمترین مزایا و معایب خرید میز ناهار خوری کم جا به صورت اینترنتی عبارت است از:

میز ناهار خوری کم جا مستطیل
  • هنگام خرید اینترنتی می توانید بدون اینکه نیاز باشد وقت و انرژی زیادی هدر بدهید، تمامی مراحل انتخاب و خرید میز کم جای خود را به صورت غیر حضوری و تنها با چند کلیک انجام دهید.
  • هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا می توانید از فروشگاه های مختلف در سطح شهرهای دیگر نیز دیدن کنید.
  • هنگام خرید اینترنتی می توانید بهترین قیمت میز ناهار خوری کم جا را از میان فروشگاه های مختلفی پیدا کنید و حتی از تخفیف های مختلف نیز استفاده کنید.
  • هنگام خرید اینترنتی این امکان وجود دارد که کالایی که دریافت می کنید ناقص یا خراب باشد. برای این منظور باید از اعتبار فروشگاه مطمئن شوید و نماد اعتماد الکترونیکی سایت را نیز بررسی کنید.

مزایا و معایب خرید میز ناهار خوری کم جا به صورت حضوری

خرید میز ناهار خوری کم جا به صورت حضوری کم خطر ترین و ایمن ترین روش برای خرید است. اما پیش از اینکه این روش را انتخاب کنید باید به طور کامل با مزایا و معایب آن آشنا بوده تا بتوانید آن ها را با روش خرید اینترنتی مقایسه کرده و بهترین روش را انتخاب کنید. در ادامه برخی از مهمترین مزایا و معایب این روش را با هم بررسی خواهیم کرد.

  • هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا به صورت اینترنتی می توانید محصولات مختلف را از نزدیک از نظر کیفیت، مدل و اندازه بررسی کرده و بهترین آن ها را انتخاب کنید.
  • هنگام خرید حضوری این اطمینان را دارید که کالایی که می خرید بی عیب و نقص است و در مقابل هزینه ای که می کنید، محصولی انتخابی تان را دریافت می کنید.
  • با خرید حضوری باید ترافیک خیابان های سنگین را تحمل کرده و زمان زیادی در رفت و آمد تلف کنید. علاوه بر این در اکثر مواقع نمی توانید برای خرید محصولات مورد نظرتان به شهرهای دیگر سفر کنید.

همچنین بخوانید: خرید میز ناهار خوری رزینی

معرفی بهترین مراکز خرید میز ناهار خوری کم جا مستطیل

همانطور که گفته شد، انتخاب مرکز فروش، علاوه بر اینکه بر قیمت میز ناهار خوری کم جا تاثیر می گذارد، تاثیر مستقیم بر کیفیت این میزها نیز دارد. به همین دلیل است که به تمامی خریداران این میزها پیشنهاد می کنیم بهترین تولیدکننده و فروشگاه را پیدا کنند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

اگر مراکز معتبر در این زمینه را نمیشناسید، پیشنهاد می کنیم سری به سایت چوبکاران بزنید و با معتبرترین مراکز خرید میزهای ناهار خوری آشنا شوید. علاوه بر این برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

۱۷ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30110)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران