...در حال بارگذاری

خرید میز ناهار خوری کم جا گرد ارزان + مدل ها و نحوه انتخاب

مزایای استفاده از میز ناهار خوری کم جا گرد برای خانه های امروزی و معرفی انواع مدلها. نحوه انتخاب بهترین میز ناهار خوری گرد کم جا

یکی از جدیدترین مدل های میز و صندلی های غذاخوری، خرید میز ناهار خوری کم جا گرد است. استفاده از آن ها برای آشپزخانه ها و خانه های امروزی مزایای بسیاری دارد. اگر می خواهید علاوه بر شناخت این مزایا، با انواع و مدل های مختلف محصولات و بهترین و معتبرترین مراکز خرید و فروش میز ناهار خوری گرد کم جا آشنا شوید، تا انتهای این مقاله از چوبکاران همراه ما باشید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

آشنایی با میز ناهار خوری کم جا گرد و مزایای استفاده از آن

در حال حاضر زندگی بسیاری از ما به گونه ای شده است که مجبور هستیم دست از انتخاب خانه های بزرگ و حیاط دار برداریم و به زندگی در خانه های کوچک اکتفا کنیم. با این وجود در بسیاری از مواقع باز هم باید خود را محدود کرده و از خرید وسایل جاگیر برای خانه خود نیز خودداری کنیم. چرا که ساختمان سازی امروزه به گونه ای است که فضای کافی برای چیدمان نیست. به همین دلیل خرید وسایل مختلف به جای آرامش، باعث سلب آسایش اعضای خانواده می شود. همین نکته باعث می شود. تولید کنندگان به فکر تغییر مدل وسایل مختلف بیفتند و آن ها را به صورت کم جا تولید کنند. یکی از این وسایل خانگی، میز ناهار خوری گرد است.

تولید کنندگان در ساخت میز ناهار خوری گرد کم جا دقت کرده اند که صندلی به طور کامل زیر میز جا داده شوند یا لبه های صندلی را به گونه ای ساخته اند که کاملا با لبه میز تطابق داشته و هنگام کشیدن صندلی کنار میز، کمترین فضا را اشغال کند و شکل دایره ای میز را نیز حفظ کنند. اگر می خواهید در مورد مزایای خرید میز ناهار خوری کم جا گرد بیشتر بدانید، مطالبی که در ادامه گفته می شود را مطالعه کنید.

خرید میز ناهار خوری کم جا گرد

مزایای خرید میز ناهار خوری کم جا گرد

اگر به فروشگاه های مختلف لوازم خانگی و چوبی سر بزنید، متوجه می شوید که مشتریان میز ناهار خوری کم جا گرد زیاد است. در واقع بیشتر مشتریان ترجیح می دهند از این میزهای کم جا به جای سایر مدل های میزهای ناهار خوری استفاده کنند. اما شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که مزایای استفاده از آن ها را نمی دانند. خرید آن ها مزایای بسیاری دارد که در ادامه به شرح مهمترین آن ها می پردازیم:

  • همانطور که از نام آن ها مشخص است، این میزها و صندلی هایشان، فضای کمتری نسبت به میزهای معمولی اشغال می کنند. بنابراین اولین و مهمترین مزیت آن ها، اشغال فضای کمتر است.
  • تولید این میز و صندلی ها با متریال مختلف، باعث می شود بتوان آن ها را به راحتی با سایر لوازم و وسایل خانه ست کرد.
  • صندلی های این میزها در صورت عدم نیاز به آن ها، به زیر یا کناره میز می روند. به همین دلیل امکان برخورد افراد با آن ها کمتر است و خطر افتادن افراد با گیر کردن به پایه های آن ها نیز کاهش پیدا می کند.
  • بر خلاف مدل های دیگر میز و صندلی، پس از جمع کردن صندلی ها در کنار میز، ظاهر گرد میزها کاملا حفظ می شود. همین امر باعث زیبایی بیشتر میز و صندلی می شود. علاوه بر این به آراسته ساختن محیط و آشپزخانه نیز کمک می کنند.

خرید انواع میز ناهار خوری کم جا گرد

درست است که این میزهای کم جا بسیار مزایای زیادی دارند و هر کدام از ما دوست داریم یکی از آن ها را در خانه خود داشته باشیم، اما باید بدانیم در حال حاضر انواع مدل آن در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها نیز کاربردهای مختلف و قیمت های متفاوت دارند. همچنین بر اساس طرحشان مناسب برای انواع مدل های دکوراسیون داخلی هستند. مدل و طرح صندلی های آن ها نیز بسیار متنوع است. به طور مثال صندلی برخی از آن ها زیری مثلثی شکل دارد و برخی دیگر دایره ای شکل ساخته شده اند. گاهی طرحی که برای آن ها در نظر گرفته شده کاملا کلاسیک بوده و گاهی از مدرن ترین مدل ها برای تولیدشان استفاده کرده اند.

انواع میز ناهار خوری کمجا گرد

علاوه بر این هر کدام از آن ها برای تعداد نفرات مختلف ساخته شده اند. انواع مختلف این میزها بر اساس تعداد نفرات و ابعاد عبارتند از:

  • میز ناهار خوری کم جا 2 نفره که به صورت دایره کامل یا حتی نیم دایره طراحی می شوند.
  • میز ناهار خوری کم جا گرد 4 نفره که بسیار معمول بوده و به تعداد زیاد تولید و فروخته می شوند.
  • امروزه میز ناهار خوری کم جا 6 نفره و بیشتر نیز تولید می شود که به طور معمول میزهایی با ابعاد بزرگتر دارند تا تمامی صندلی ها دور آن ها به راحتی جا بگیرد.

انواع میز ناهار خوری کم جا گرد با چه متریالی ساخته می شوند؟

اگر برای انتخاب و خرید میز ناهار خوری کم جا به دیجی کالا یا سایت های دیگر رفته باشید، متوجه می شوید که هر کدام از این میزها و صندلی هایشان با متریال مختلفی ساخته شده اند. برای ساخت برخی از آن ها نیز از ترکیب چندین متریال استفاده شده است. تفاوت قیمت این متریال، یکی از دلایل تفاوت قیمت این میز است. انواع این میزهای مستطیل کم جا بر اساس مواد تشکیل دهنده شامل موارد زیر می باشد.

میز ناهار خوری کم جای چوبی

چوب یکی از متریال مورد علاقه تمامی افراد برای ساخت لوازم خانگی است. چرا که علاوه بر زیبایی، کیفیت خوبی نیز دارد. اغلب مدل های میز ناهار خوری کم جا گرد، با چوب طبیعی مانند چوب راش، چوب روسی و چوب گردو ساخته می شوند. برخی از مواقع نیز از ترکیب چوب و ورقه های ام دی اف نیز برای تولید آن ها استفاده می کنند. مدل صندلی ها نیز بر اساس مدل میز، می تواند کلاسیک یا مبلی با رویه پارچه ای انتخاب شوند.

قیمت میز ناهار خوری کم جا چوبی

میز غذا خوری کم جا استیل

تعداد محدودی از انواع میز ناهار خوری کم جا گرد با استیل ساخته می شوند. البته به طور معمول تولیدکنندگان از شیشه نیز در طراحی آن ها استفاده می کنند. این میزها از استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند. صندلی ها نیز می تواند به طور کامل رویه پارچه ای داشته باشند و حتی رنگ آن ها به رنگ ست مبلمان داخل منزلتان باشد.

میزهای ناهار خوری چوبی و استیل کم جا

برخی از مدل های این میز، از ترکیب چوب و استیل ساخته شده اند. این ترکیب باعث ایجاد طرح های بسیار زیبا، با دوام و متفاوتی شده است. در طراحی آن ها غالبا پایه های میز و صندلی ها از استیل ساخته شده است تا استحکام بیشتری داشته باشند. پایه ها را نیز با روکش هایی با رنگ های مختلف مانند طلایی می پوشانند تا با رنگ چوب همخوانی داشته باشد.

چگونه بهترین میز ناهار خوری گرد را بخریم؟

همانطور که در بالا گفته شد، این میزها انواع مختلفی دارند. علاوه بر این در طرح ها و رنگ های مختلف و سایزهای متنوعی تولید می شوند. همین موارد گاهی باعث سردرگمی افراد هنگام خرید میزها و صندلی های کم جا شده و برخی از مواقع نیز باعث انتخاب غلط می شود. بنابراین اکنون زمان آن رسیده که بدانیم هنگام خرید میز ناهار خوری کم جا گرد باید به چه نکاتی توجه کنیم.

بهترین میز ناهارخوری کم جا گرد
  • پیش از خرید به بررسی قیمت آن پرداخته و بر اساس بودجه ای که برای این کار کنار گذاشته اید، بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید.
  • زمان خرید به سایر لوازم خانه خود نگاه کنید. سعی کنید مدلی که انتخاب می کنید بیشترین تناسب را با سایر وسایل خانه و آشپزخانه تان داشته باشد.
  • از تناسب رنگ غافل نشوید. رنگ میزهای ناهار خوری رزینی و صندلی آن ها باید با رنگ خانه شما سازگار باشد.
  • تعداد نفرات خانه خود را در نظر گرفته و حتما مطابق با آن خرید کنید.
  • بالا بودن قیمت میز ناهار خوری کم جا گرد را ملاک قرار ندهید و پیش از خرید حتما از کیفیت متریال و ساخت آن ها مطمئن شوید.
  • اگر قصد خرید میز ناهار خوری گرد کم جا از دیوار را دارید، از نزدیک کیفیت آن را بررسی کنید.
مرکز خرید میز ناهار خوری کم جا گرد

معرفی بهترین مراکز خرید میز ناهار خوری کم جا گرد

به یاد داشته باشید برای اینکه بهترین انتخاب را از میان انواع و مدل های میز غذاخوری کم جا گرد داشته باشید، تنها شناخت متریال به کار برده شده در آن ها و طرح های مختلفشان کافی نیست. بلکه باید از میان فروشگاه های عرضه کننده این محصولات، بهترین و معتبرترین را برای خرید این میزها انتخاب کنید. یک مرکز فروش معتبر، مدل های مختلف این میزها را با با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کنند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

اگر می خواهید با بهترین مراکز فروش میز ناهار خوری کم جا گرد آشنا شوید، می توانید به سایت چوبکاران سر بزنید. این سایت مشاور خوبی جهت کشف فروشگاه های معتبر است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با مشاورین این مرکز صحبت کنید. برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

۶ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30115)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران