...در حال بارگذاری

خرید میز ناهار خوری رزین ارزان قیمت - ویژگی ها و کاربرد

از میز ناهارخوری رزینی در کجا می توان استفاده کرد؟ میزهای رزینی چه ویژگی ها و مزایایی دارند؟ آشنایی با ابعاد و طرح های مختلف میزهای رزینی

در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه های مختلف نمونه های متنوعی از طرح، رنگ و اندازه میز ناهار خوری رزین را می بینیم. این طرح ها هر کسی را ترغیب به انتخاب یکی از بهترین آن ها می کند. اما پیش از خرید باید بدانیم این میزها چه ویژگی ها، مزایا و کاربردهایی دارند. همچنین برای انتخاب بهتر باید با انواع آن ها نیز آشنا شویم. این مقاله می تواند اطلاعات کاملی در مورد میز ناهارخوری رزینی به شما بدهد و در انتها تعدادی از سازندگان و فروشندگان این نوع میز را به شما معرفی می کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

میز ناهار خوری رزینی چیست؟

در حال حاضر از رزین برای ساخت بسیاری از وسایل خانگی، گردنبند، انگشتر و سایر لوازم و وسایل تزئینی استفاده می شود. یکی از کاربردهای مهم آن ها، ساخت میزهای ناهارخوری است. در حال حاضر میز ناهارخوری رزینی، در کنار میزهایی که با چوب، ام دی اف یا فلز و شیشه ساخته می شوند، در فروشگاه های مختلف وجود دارند. این میزها از ترکیب رزین اپوکسی و تکه چوب های طبیعی ساخته می شوند. ترکیب این دو ماده ارزشمند توانسته است ویژگی های منحصر به فردی به این میزها بدهد.

خرید میز ناهار خوری رزین

آشنایی با ویژگی های رزین اپوکسی

اما سوال اینجاست که رزین اپوکسی چه ویژگی هایی دارند که باعث می شود بیشتر تولیدکنندگان از این مواد برای ساخت میز ناهار خوری رزینی استفاده کنند. با مهمترین ویژگی های میز رزین اپوکسی در ادامه آشنا می شویم:

  • در برابر رطوبت و آب مقاوم است.
  • لکه های چربی، گرد و خاک و کثیفی به راحتی از روی آن پاک می شود.
  • با جلادهی می توان به آن جلوه ای زیبا بخشید.
  • به دو صورت شفاف و بی رنگ و رنگی می توان از آن ها استفاده کرد.
  • هنگام ساخت میز داخل آن حباب ایجاد نمی شود.
  • به راحتی فرم می گیرند و قدرت چسبندگی بالایی دارند.

میز ناهارخوری رزینی چه کاربردهایی دارد؟

شکل ظاهری، کیفیت و ویژگی هایی که این میزها دارند باعث می شود دست افراد در استفاده از آن ها در مکان های مختلف بازتر باشد. اگر رستوران یا کافی شاپ دارید می توانید با روشن کردن یک چراغ زیر میز رزینی یا خرید آباژور ایستاده، محیط را برای مشتریان خود زیباتر و جذاب تر کنید. همچنین در خانه ها می می توانید به جای میزهای ساده، از میز ناهار خوری رزین استفاده کنید. با استفاده از رزین و چوب می توانید طرح های زیبایی برای میز ناهار خوری کمجا پیاده کنید.

خرید میز ناهار خوری چوب و رزین

خرید میز ناهارخوری چوب و رزین چه مزایایی دارد؟

میزهای رزینی تنوع بسیار بالایی در طرح، رنگ و ابعاد دارند. اما پیش از اینکه مجذوب یکی از طرح های زیبای میزهای رزینی شوید، بهتر است در مورد مزایای استفاده از آن ها بیشتر بدانید. این مساله باعث می شود بدون هیچ شک و احساس دودلی، تصمیم قطعی خود را برای خرید میز ناهار خوری رزین بگیرید.

  • رزین اپوکسی را می توان با رنگ های بسیاری مخلوط کرده و هم به صورت بی رنگ و هم با رنگ های مختلف از آن استفاده کرد. ترکیب این رنگ ها با چوب و سایر متریال، ظاهر میز را بسیار جذاب می کند. همین مساله باعث شده است تنوع طرح و رنگ رد میز ناهارخوری رزینی بسیار زیاد شود.
  • گاهی برای میزهای رزینی، تکه چوب های بلا استفاده به کار برده می شوند. این نکته برای ذخیره در منابع و حفظ محیط زیست بسیار ارزشمند است.
  • ساخت این میزها بدون هیچ محدودیتی در طول و عرض میز انجام می شود. بنابراین میزهای رزینی برای کسانی که نیاز به میزهایی با ابعاد متفاوت، اشکال پیچیده و حتی نامنظم دارند، بسیار مناسب است.
  • روکش رزین می تواند میزهای چوبی را کاملا ضد آب و ضد رطوبت کند. بنابراین کیفیت میز ناهارخوری چوبی کم جا گرد نیز با استفاده از رزین بهتر می شود.

خرید انواع میز ناهار خوری رزین با قیمت ارزان

همه ما می دانیم که هر زمان پیش از خرید یک کالا، اطلاعات کامل تری در مورد محصول مورد نظرمان کسب کرده باشیم، میزان رضایت مان از نتیجه خرید و انتخاب نیز بیشتر می شود. به همین دلیل نیز پیشنهاد ما به شما این است که پیش از اینکه به فکر انتخاب یکی از طرح ها و مدل های میز ناهارخوری رزینی بیفتید، اطلاعات خود را در زمینه انواع و مدل های مختلف آن بالا ببرید؛ چراکه نتیجه این کار رضایت کامل شما از خریدتان است. میزهای رزینی انواع مختلفی دارند که در ادامه به اختصار با آن ها آشنا می شویم.

قیمت میز ناهارخوری رزین

میز ناهارخوری رزینی ساده یا طرحدار

هنگام ساخت یک میز ناهار خوری رزین می توان مدل ها و طرح های زیادی را ایجاد کرد. اکثر این طرح ها بر پایه اصول زیر هستند:

  • برخی از میزهای چوبی بسیار ساده بوده و سطح چوب به طور کامل از رزینی بی رنگ و شفاف پوشیده می شود.
  • در برخی از میزهای چوبی قسمت هایی برش داده می شود تا بتوان آن ها را به راحتی با رزین پر کرد. این رزین ها می توانند شفاف و بی رنگ یا آبی، سبز، بنفش و رنگ های دیگر باشند.
  • رزین ها هم می توانند به تنهایی به کار گرفته شوند و هم می توان داخل آن ها از وسایل تزئینی مانند گل خشک، سنگ ریزه، برگ و کاغذ رنگی استفاده کرد.
  • پایه این میزها نیز هم می توانند فلزی باشند و هم از چوب طبیعی ساخته شوند.

انواع میز ناهارخوری رزینی از نظر ابعاد

تنوع ابعاد و اندازه در میز ناهار خوری رزین بسیار زیاد است. به طوری که شما به راحتی می توانید برای خانه های کوچک خود و به تناسب میزان افراد خانواده از میزهای 4 یا 6 نفره استفاده کنید. اکثر این میزها مربع و مستطیل هستند. اما اشکال دایره و بیضی نیز در میان میزهای رزینی دیده می شوند. همچنین اگر میزهای ناهارخوری بزرگتر می خواهید می توانید به راحتی مدل هایی که برای 8 تا 24 نفر مناسب هستند را انتخاب کنید.

میز ناهار خوری رزین ارزان

آیا قیمت میز ناهار خوری رزین گران است؟

برای بسیاری از مشتریان مهم است که قبل از اینکه تصمیم به خرید میز ناهارخوری رزینی بگیرند، در مورد قیمت آن اطلاعات کافی به دست بیاورند. آنچه باید بدانید این است که قیمت این میزها در اکثر مواقع از میزهایی که به طور کامل از چوب طبیعی ساخته شده اند کمتر است. اما نمی توان قیمت ثابتی برای همه آن ها در نظر گرفت. چرا که جنس چوب هایی که در ساخت آن ها به کار می رود متفاوت است. برخی از چوب گردو و برخی دیگر از چوب روس، راش و توسکا برای ساخت این میزها استفاده می کنند. هرچه قیمت چوب بیشتر و کیفیت آن بیشتر باشد، قیمت میز رزینی نیز بیشتر می شود. البته نباید تاثیر ابعاد و اندازه را بر قیمت میز نادیده گرفت.

بهترین میز ناهارخوری رزینی را از کجا بخریم؟

کیفیت چوب و رزین به کار برده شده در ساخت میز ناهار خوری رزینی و همچنین نحوه ساخت آن تعیین کننده عمر میز شماست. بنابراین برای اینکه در قبال پرداخت هزینه، بتوانید سال های سال از میزتان در کنار سایر وسایل خانه لذت ببرید، باید برای خرید به فروشگاه های معتبری سر بزنید. در این فروشگاه ها فروشندگان هنگام معرفی محصول جانب انصاف را رعایت می کنند و بدون هیچ کم و کاستی، در مورد کیفیت میز همه حقیقت را می گویند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

اگر فروشگاه معتبری را نمی شناسید می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کرده و از طریق این منبع معتبر، فروشگاه مورد نیازتان را در زمینه خرید وسایل منزل و دستگاه های تولید مصنوعات چوبی پیدا کنید. همچنین می توانید با کلیک اینجا به تعدادی از سازندگان و فروشندگان انواع میز متصل شوید.

۱۷ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30247)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران