...در حال بارگذاری

4 عامل تاثیر گذار بر قیمت خرید میز رزینی 1402

آیا قیمت خرید میز رزینی از قیمت میز چوبی بیشتر است؟ عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز چوب و رزین چیست؟ میز رزینی قیمت مناسب و ارزان را از کجا بخریم؟

آیا قیمت خرید میز رزینی از قیمت میز چوبی بیشتر است؟ عوامل تاثیرگذار بر قیمت میز چوب و رزین چیست؟ از کجا بخریم؟ معرفی بهترین مراکز خرید و فروش

شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که زمان خرید میزهای چوب و رزین، نیاز دارند از قیمت میز رزینی مطلع شوید. دانستن عوامل موثر بر قیمت میزهای رزینی چوبی می تواند بهترین کمک در این زمینه باشد. در این مقاله از سایت چوبکاران 4 عامل تاثیر گذار بر قیمت میز رزین و چوب را بازگو کرده و قیمت خرید میزهای رزینی دست دوم را نیز بررسی می کنیم. در انتها نیز نحوه آشنایی با بهترین مراکز فروش این محصولات را نیز معرفی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید انواع میز اینجا کلیک کنید.

میز رزینی از چه متریالی ساخته شده است؟

در کنار مدل های جدید و زیبای میزهای مورد استفاده در خانه ها، میز چوب و رزین یکی از جدیدترین و متفاوت ترین مدل ها به حساب می آید. تنوعی که مدل های این میزها دارد باعث شده است هر فردی با هر سلیقه ای بتواند یکی از آن ها را انتخاب کند. گذاشتن یک میز رزینی و صندلی های آن به عنوان میز ناهار خوری یا میزهای عسلی یا حتی نیمکت در فضای باز می تواند تنوع بسیاری در دکوراسیون داخلی منازل ایجاد کند. در ساخت آن ها از رزین اپوکسی و انواع مختلف چوب مانند چوب گردو، چوب راش، چوب روسی، چوب توسکا یا چوب بلوط استفاده شده است.

گاهی اوقات نیز از تکه های بلااستفاده چوب برای ساخت آن ها استفاده می شود. همین امر باعث کم شدن قیمت میز رزینی می شود. استفاده از رزین علاوه بر ایجاد طرح و زیبا سازی ظاهر میز، می تواند به عنوان روکشی در برابر رطوبت و خط و خش باشد. به همین دلیل در بسیاری از مواقع ماندگاری آن ها تا حد زیادی بالاتر می رود.

خرید میز رزین

تفاوت قیمت میز رزینی و میز چوبی چقدر است؟

سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که آیا قیمت میز رزینی، از قیمت میزهایی که به طور کامل با چوب ساخته شده اند بیشتر است یا کمتر؟ آنچه با یک بررسی ساده به دست می آید این است که قیمت میز رزین و چوب در بیشتر مواقع از میزهایی که با چوب تنها ساخته شده اند بیشتر است.

البته اگر دو میزی را با هم مقایسه کنیم که از یک نوع چوب ساخته شده باشند. اما استثناهایی نیز در مورد قیمت میز رزین کاری شده وجود دارد و آن نیز زمانی است که میزان رزین استفاده شده در میز بسیار کم باشد. در آن صورت امکان دارد قیمت میزهای با چوب تنها نسبت به قیمت میز رزین اپوکسی بیشتر باشد.

قیمت میز رزینی به چه عواملی بستگی دارد؟

هر کدام از ما هنگامی که تصمیم به خرید یک محصول یا کالا را می گیریم، به طور قطع نسبت به بودجه ای که داریم، هزینه ای را برای خرید آن کنار گذاشته ایم. به همین دلیل نیز علاقه زیادی به بررسی قیمت آن کالا پیش از خرید داریم. بنابراین طبیعی است که پیش از خرید میز رزینی، بخواهید در مورد قیمت آن اطلاع داشته باشید. بررسی قیمت پیش از خرید باعث می شود دقیقا مطابق با بودجه ای که داریم هزینه کنیم، بهترین محصول را از نظر قیمت انتخاب کنیم و بخریم، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و بودجه خود را برای خرید وسایل و لوازم دیگر ذخیره کنیم.

همچنین این اطمینان را به ما می دهد که در انتخاب خود دقت کرده ایم و کالایی را خریده ایم که از همه نظر مناسب ماست. شناخت عوامل موثر بر قیمت میز رزینی می تواند بهترین راهنمای شما در این زمینه باشد. در ادامه 4 عامل تاثیر گذار بر قیمت این میزها را با هم بررسی خواهیم کرد:

خرید میز رزینی

1- قیمت خرید چوب برای میز رزینی

همانطور که در بالا گفته شد چوبی که برای ساخت این میزها به کار برده می شود متفاوت است. بر اساس کیفیتی که دارند نیز قیمت های متفاوتی دارند. به طور مثال کیفیت چوب هایی مانند گردو بهتر است و قیمت آن نیز به طبع بالاتر است. البته اگر از ضایعات چوب برای ساخت این میزها استفاده شده باشد، قیمت آن ها کمتر می شود. به طور کلی اگر می خواهید قیمت این میزها برای شما ارزان تر و مناسب تر تمام شود باید میزهایی را انتخاب کنید که از ام دی اف یا ضایعات چوب در ساخت آن ها استفاده شده باشد.

چرا که قیمت میز رزینی که با چوب طبیعی مانند گردو، راش و چوب روسی ساخته شده اند بسیار بالاتر است. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که هیچگاه کیفیت را فدای قیمت نکنید. اگر میزی که می خرید بی کیفیت باشد مجبور می شوید پس از مدتی میز دیگری را جایگزین آن کرده و هزینه دیگری برای خرید میز بپردازید. این مسئله جز ضرر مالی برای شما چیزی ندارد.

2- تاثیر قیمت رزین بر قیمت میز رزینی

رزینی که برای ساخت میز چوب و رزین به کار برده می شود، از نوع اپوکسی است. اما کیفیت ساخت هر کدام از آن ها نیز متفاوت است. همین امر باعث می شود قیمت میز رزینی یا قیمت مصنوعات رزینی که با آن ها ساخته می شود نیز متفاوت تر می شود. به همین دلیل است که قیمت دو میز رزینی با هم یکسان نیست. برخی از مواقع نیز سازندگان داخل کشور از رزین های خارجی که مربوط به برندهای خاص و مشهور هستند استفاده می کنند.

همین مساله باعث گران تر شدن این میزها می شود. چرا که این رزین ها به دلیل وارداتی بودن و کیفیت بالایی که دارند، گران تر هستند. البته به همان نسبت عمر این میزها از میزهایی که از رزین های بی کیفیت ساخته شده است بیشتر است.

3- تاثیر ابعاد و اندازه بر قیمت میز رزینی

به طور قطع، میزهایی با ابعاد و سایز بزرگ تر، متریال بیشتری برای ساختشان به کار برده شده است. به همین دلیل نیز قیمت میز رزینی طرح دریا با ابعاد متفاوت با هم فرق دارد. به طور مثال قیمت میز ناهار خوری رزینی با قیمت میز عسلی رزینی که کوچک تر است یکسان نیست. همچنین میزان رزین به کار برده شده در ساخت آن ها نیز در قیمتشان تاثیر می گذارد. برای اینکه قیمت میز رزینی برای شما کمتر و مناسب تر حساب شود باید به نیازی که به این میزها دارید و تعداد نفراتی که در خانه زندگی می کنند دقت کنید.

اگر تعداد افراد خانواده شما کم هستند، میزهای مربعی یا دایره ای شکل که اندازه شما برای دو یا چهار نفر است برایتان کافیست. اما اگر تعداد افراد در خانه شما زیاد است باید میزهای مربعی یا دایره ای شکل بزرگ یا میزهایی که مستطیلی هستند را انتخاب کنید. در این صورت هزینه ای که باید بپردازید نیز بیشتر می شود.

قیمت میز رزین

4- تاثیر مدل میز بر قیمت میزهای رزینی

اگر کمی در میان مدل های مختلف میزهای رزینی جستجو کرده باشید، می بینید که طرح های مختلفی از آن ها تولید می شود. حتی گاهی از گل های خشک و برگ های طبیعی برای ساخت آن ها استفاده شده است. به همین دلیل قیمت میز تلویزیون رزین ساده با طرح دار و مدل دار متفاوت است. برخی از آن ها رزین بیشتر و برخی دیگر چوب بیشتری دارند. در ساخت برخی از آن ها از فلزات نیز استفاده شده است اما برخی دیگر تنها با چوب ساخته شده اند.

همین مسائل تعیین کننده قیمت میز رزینی هستند. هرچه مدل خاص تر باشد و در ساخت آن از متریال گران تر و تزئینات بیشتر استفاده شده باشد قیمت کل میز نیز بالاتر می رود. به همین دلیل قیمت میز تلویزیون رزین ساده با طرح دار و مدل دار متفاوت است. اگر می خواهید قیمت میز برای شما کمتر تمام شود می توانید از میزهایی که طرح های ساده تر دارند استفاده کنید.

5- تاثیر برند بر قیمت میز رزینی

اگر دقت کرده باشید زمانی که برای انتخاب و خرید میزهای رزینی به فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه می کنید، نام شرکت ها و برندهای مختلف را می شنوید. اکثر اوقات نیز نمی دانید که کیفیت محصولات هر کدام از این برندها چطور است و چرا قیمت برخی از آن ها بالاتر است. در واقع میزهای رزینی را کارخانه جات مختلف داخلی و خارجی می سازند. این کارخانه جات تحت عنوان برندها و مارک های مختلف فعالیت می کنند.

قیمت میز رزینی

هر کدام از این برندها برای ساخت میزهای خود از متریالی با کیفیت های متفاوت استفاده می کنند. همچنین سیاست های مختلفی در تعیین قیمت میز رزینی دارند. برخی از آن ها قیمت محصولات خود را بالاتر اعلام کرده و برخی پایین تر. شهرت یک برند در این قیمت گذاری بی تاثیر نیست.

همچنین برخی از این برندها خارجی هستند. در این صورت قطعا قیمت آن ها بالاتر از میزهای خارجی محاسبه می شود. به این دلیل که نوسانات نرخ ارز، قیمت گمرک و هزینه حمل و نقل باعث گران شدن میزهای خارجی می شود.

چطور پیش از خرید از قیمت تقریبی میزها مطلع شویم؟

شناخت عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز رزینی برای بسیاری از ما کافی نیست. چرا که ترجیح می دهیم پیش از اینکه برای خرید این میزها به سراغ سایت یا فروشگاه ها برویم، از قیمت تقریبی آن ها مطلع شویم. اگر نمی خواهید وقت و انرژی خود را صرف رفت و آمد به فروشگاه های سطح شهر کنید، می توانید قیمت میز رزین را از دیجی کالا یا سایت های دیگر پیدا کنید. در این صورت شاید بتوانید میزهایی که شامل تخفیف شده اند را نیز پیدا کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

بهتر نیست برای پرداخت هزینه کمتر میز رزینی دست دوم بخریم؟

خرید اجناس و محصولات دست دوم به دلیل در بر داشتن هزینه کمتر برای بسیاری از افراد جذاب تر و مناسب تر است. به طوری که گشتن در سایت ها و اپلیکیشن هایی مانند دیوار برای آن ها سرگرمی شده است. اما سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که آیا قیمت میز رزینی دست دوم به گونه ای هست که خرید آن برای ما به صرفه باشد؟

خرید و فروش میز رزینی چوبی

باید بدانید قیمت میز چوبی رزینی دست دوم به عوامل بسیاری مانند میزان استفاده از میز، عمر میز و آسیب هایی که به بدنه آن وارد شده است بستگی دارد. اما اگر بتوانید یک میز سالم که به میزان زیادی کار نکرده است را پیدا کنید، توانسته اید در هزینه های خود نهایت صرفه جویی را داشته باشید. دقت کنید که پیش از خرید حتما میز را از نزدیک ببینید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

آشنایی با بهترین مراکز خرید و فروش میز رزینی

یکی دیگر از روش هایی که می توانید بهترین قیمت میز رزینی را پیدا کرده و در هزینه های خود صرفه جویی کنید، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر است. چرا که همانطور که همه ما تجربه کرده ایم، فروشگاه های متفاوت، قیمت گذاری های متفاوتی نیز دارند.

اما از آنجایی که پیدا کردن مراکز فروش معتبر در میان تعداد زیادی از فروشگاه هایی که فعالیت می کنند سخت است، بهتر است از یک منبع معتبر کمک بگیریم. یکی از این منابع، سایت چوبکاران است. برای خرید انواع میز اینجا کلیک کنید.

۱۷ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30157)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران