...در حال بارگذاری

خرید دستگیره کمد دیواری مدرن + قیمت انواع مدل 1402

خرید دستگیره کمد دیواری مدرن چوبی ارزان قیمت + معرفی انواع مدل های متنوع و مختلف قیمت انواع دستگیره کمد. و همچنین معرفی مراکز خرید و فروش در بازار ایران

خرید دستگیره کمد دیواری مدرن چوبی ارزان قیمت + معرفی انواع مدل های متنوع و مختلف قیمت انواع دستگیره کمد. معرفی مراکز خرید و فروش در بازار ایران

یکی از اجزا اصلی و قابل توجه در دکوراسیون منزل شما، خرید دستگیره کمد دیواری مدرن است که می‌تواند زیبایی بخش محیط زندگی ما باشد. به همین دلیل است که با انتخاب درست دستگیره برای کمدهای دیواری کودک، ریلی، مدرن و چوبی خود، علاوه بر خلق فضایی دلنشین در خانه، می‌توانیم فضای داخلی زیباتری را طراحی کنیم. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم شما را با انواع مدل دستگیره کمد دیواری آشنا کرده و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن‌ ها را نیز بررسی نماییم. در انتها نیز بهترین مراکز فروش این محصول را معرفی خواهیم کرد.

برای خرید دستگیره کمد می توانید اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

انواع دستگیره کمد دیواری از لحاظ کاربرد و مدل

همانطور که درباره اهمیت انتخاب دستگیره کمد دیواری صحبت کردیم، احتمالا شما هم علاقه زیادی به شناخت مدل‌ها و انواع‌شان از این دسته از یراق آلات کمد دیواری پیدا کرده‌اید. چرا که لازم است بهترین محصول را که متناسب با سلیقه، کاربرد و دکوراسیون داخلی منزل‌مان پیدا کنیم. البته باید توجه کنیم که تناسب دستگیره با مدل کمد دیواری نیز اهمیت بالایی دارد.

از آنجایی که تنوع محصول در این زمینه بسیار زیاد است، شناخت کافی مدل‌های مختلف دستگیره‌ها انتخاب ما را راحت‌تر کرده و خرید نیز آسان‌تر می‌شود. انواع مدل دستگیره کمد دیواری بسته به مدل و کاربرد آن‌ها نام گذاری و تولید می‌شوند که در زیر به اختصار هر کدام را توضیح می دهیم.

دستگیره های مناسب برای کمد کودک

هنگام طراحی دکوراسیون اتاق کودک باید متناسب با اتاق، دستگیره کمد کودک را نیز انتخاب کنیم. بنابراین تناسب مدل دستگیره با دکوراسیون داخلی اتاق و نیازهای کودک یکی از مسایل مهم و قابل توجهی است که باید به آن دقت کرد. آنچه باید هنگام انتخاب در نظر بگیرید این است که زمانی که سن کودک بالا رفته و شروع به راه رفتن می‌کند، ممکن است با برخورد با دستگیره کمد چوبی خود را زخمی کرده و دچار مشکل شود.

بنابراین یک دستگیره نباید لبه‌های تیز داشته باشد. علاوه بر این نباید نقاط برنده مانند میخ داشته باشد تا هنگام لمس آن باعث زخمی شدن دست کودک شود. همچنین دستگیره کمد فانتزی کودک تان باید به قفل نیز مجهز باشد تا در صورت نیاز امکان دسترسی کودک به وسایل داخل کمد محدود شود. همچنین می‌توانید برای زیباتر و جذاب شدن کمد برای کودک، از اشکال هندسی، رنگ‌های زیبا و طرح‌های عروسکی استفاده کنید.

خرید دستگیره کمد دیواری مدرن

می‌توان گفت یکی از گران قیمت ترین و لوکس ترین دستگیره‌ها و یراق آلات فلزی، دستگیره کمد دیواری مدرن است. بیشتر از این نوع دستگیره‌ها در خانه‌های لوکس و تجملی به کار برده می‌‌شود چرا که مواد و جنس آن بسیار گران قیمت است. فناوری به روز و زیبایی چشم نوازی در تولید این نوع دستگیره کمد به کار برده شده است.

این دستگیره‌ها بیشتر به رنگ‌های استیل، طلایی، کروم و مسی و عموما مات تولید می‌شوند. جالب است بدانید در طراحی دستگیره های مدرن، بیشتر مواقع دستگیره به صورت مخفی طراحی می‌شود تا جلوه ساده و بدون اضافات را به اتاق یا ساختمان بدهد.

خرید دستگیره کمد دیواری

دستگیره کمد دیواری ریلی

این نوع دستگیره، به دلیل شکل ساخت آن بیشتر با نام H شناخته می‌شود. طراحی این دستگیره باید به گونه‌ای باشد که مناسب کمدهای کشویی بوده و هنگام باز کردن درب به طور کامل و به راحتی در دست جای بگیرند. چرا که نیاز است تا دستگیره را به چپ و راست کشیده و به راحتی درب چوبی را باز و بسته کنیم.

جنس آن‌ها نیز به طور معمول از آلومینیوم است که این تعیین کننده قیمت دستگیره کمد دیواری ریلی است. یکی از مدل‌های پر طرفدار این دستگیره ها، دستگیره کمد دیواری طلایی است که به دلیل رنگ زیبای آن، در اکثر منازل استفاده می‌شوند و مناسب هر سلیقه‌ای نیز هستند.

دستگیره های خطی

همانطور که از نام این نوع دستگیره کمد مشخص است، به صورت خطی، یعنی عمودی و یا افقی روی کمد قرار گرفته می‌‌شوند. این دستگیره‌ها در عین سهولت استفاده، بسیار پر کاربرد و زیبا بوده و بیشتر برای کمد ام دی اف به کار برده می‌شوند. عمودی و یا افقی نصب شدن دستگیره‌های خطی نیز به ابعاد و اندازه کمد بستگی دارد.

نکته مهم دیگر که شاید در انتخاب به شما کمک کند این است که این نوع دستگیره‌ها امروزه با رنگ‌های بسیار زیبا و متنوع و در اشکال صاف و ساده یا منحنی تولید می‌شوند. از مهمترین آن‌ها، مدل دستگیره کمد دیواری سفید یا نقره‌ای است که در حال حاضر طرفداران زیادی نیز پیدا کرده اند.

دستگیره کمد دیواری مدرن

دستگیره کمد دیواری الماسی

الماس همیشه برای ما نماد درخشندگی و زیبایی است. به همین خاطر برای طراحی دکوراسبون منحصر به فرد منازل خود می‌توانیم از دستگیره‌هایی استفاده کنیم که به دستگیره کمد الماسی معروف بوده تا به نوعی زیبایی الماس را به خانه‌های ما بیاورند. دستگیره الماسی معمولا با پایه سرب یا آلومینیوم ساخته می ‌شود که البته مقاومت و دوام دستگیره‌های سربی بیشتر هستند.

برای طراحی الماس آن نیز از شیشه یا پلاستیک فشرده استفاده می‌کنند. طراحی آن‌ها نیز به دو شکل ساده یا برش خورده است که با استفاده از بلور و نگین در طراحیشان می‌توان ظاهرشان را بیشتر به الماس نزدیک کرد.

دستگیره گرد یا دکمه ای

یکی دیگر از انواع دستگیره‌ها، دستگیره کمد گرد یا دکمه ای است. طراحی آن‌ها به دور از تجملات، مدرنیته و بر پایه الگوهای سنتی است. به همین دلیل نیز بیشتر حس خانه‌های قدیمی را در ذهن ها ایجاد می‌کنند. به همین دلیل از این دستگیره‌ها به دلیل طراحی ساده و سنتیشان، بیشتر برای کمدهای قدیمی استفاده می‌شوند و در دنیای مدرن امروز جای زیادی نخواهند داشت.

اما به دلیل اینکه طرفداران خاص خودشان را دارند و استفاده از آن‌ها بسیار راحت است، در حال حاضر در طراحی آن‌ها تحولات زیادی ایجاد شده است تا بتوان در کمدهای جدید از آن‌ها استفاده کرد.

خرید دستگیره کمد دیواری چوبی

انواع دستگیره کمد دیواری از نظر جنس

همانطور که پیشتر گفتیم از لحاظ جنس نیز می‌توان دستگیره کمد را به انواع مختلفی دسته بندی کرد. هر کدام از انواعی که در ادامه توضیح داده می‌شود، با توجه به نوع و درجه کیفی مواد اصلی به کار برده در آن‌ها، کیفیت متفاوتی نیز دارند.‌ بنابراین بهتر است پیش از انتخاب و خرید یکی از آن‌ها، از کیفیت مواد اصلی و اولیه به کار برده شده در ساخت آن‌ها نیز تحقیق کنید.

  • خرید دستگیره درب چوبی: یکی از مواد مورد استفاده در ساخت دستگیره کمد، چوب است. چوب به دلیل استحکام و دوام زیادی که دارد میزان ماندگاری بالایی دارند. اما استحکام و مقاومتشان در برابر رطوبت و حرارت کمتر از دستگیره‌های فلزی است.
  • دستگیره شیشه ای: یکی از خاص‌ترین و نادرترین دستگیره کمد دیواری، نوع شیشه‌ای آن است که به ندرت در منازل دیده می‌شود. در ساخت این دستگیره‌های زیبا و درخشان ممکن است از متریال بی کیفیت استفاده شود. بنابراین میزان شکنندگی آن‌ها نیز بیشتر می‌شود.
  • دستگیره های فلزی : یکی دیگر از مواد پر کاربرد در ساخت وسایل منزل به خصوص دستگیره کمد، فلز است. مزیتی که فلز نسبت به بقیه مواد دارد این است که در برابر حرارت، رطوبت و خط و خش بسیار مقاوم است. اما در ساخت آن‌ها از روکش‌های مختلفی استفاده می‌شود در محیط‌های مرطوب امکان زنگ زدگی آن‌ها وجود دارد.
  • دستگیره های سرامیکی: در نوع متنوعی از دستگیره‌ها، از سرامیک همراه با فلزات مختلف استفاده می‌شود. در تولید دستگیره کابینت و این نوع دستگیره کمد، ممکن است طرح‌های زیبایی نیز روی سرامیک ایجاد شود که زیبایی ظاهری آن را دو چندان می‌کند.
فروش دستگیره کمد دیواری

نکات مهم برای انتخاب و خرید انواع مدل دستگیره کمد دیواری

پس از اینکه با انواع مدل دستگیره کمد دیواری آشنا شدید، باید بدانید چطور می توانید بهترین مدل و طرح را که متناسب با فضا و خانه شما باشد انتخاب کنید. قبل از هر چیز باید در نظر بگیرید که هنگام انتخاب و خرید این دستگیره ها باید به مجموعه ای از نکات توجه کنید. تنها در این صورت است که دستگیره ای که انتخاب می کنید هم متناسب با سلیقه شماست و هم با نیازهایی که دارید تطابق دارد. در ادامه برخی از نکات مهم هنگام خرید انواع مدل دستگیره کمد دیواری را بررسی خواهیم کرد.

توجه به کیفیت انواع مدل دستگیره کمد دیواری

کیفیت انواع مدل دستگیره کمد دیواری حرف اول را در انتخاب آن ها می زند. همانطور که گفته شد دستگیره ها با متریال مختلفی از جمله چوب، فلز و پلاستیک ساخته می شوند. اما از آنجایی که هر کدام از آن ها ممکن است از نظر کیفیت با هم متفاوت باشند لازم است هنگام خرید کیفیت آن ها را به دقت بررسی کنید. در این صورت دستگیره ای انتخاب می کنید که سالیان سال بدون هیچگونه تغییر رنگ و ظاهر عمر کرده و نیاز به تعویض آن ها ندارید.

قیمت انواع دستگیره کمد دیواری چوبی

تناسب طرح دستگیره با درب کمد

نکته دوم هنگام انتخاب انواع مدل دستگیره کمد دیواری توجه به تناسب طرح و مدل دستگیره با کمد دیواری است. دستگیره ها مدل های مختلفی دارند و جدای از زیبایی و ویژگی های جداگانه ای که دارند، هر کدام را برای نوع خاصی از کمدها ساخته اند. به طور مثال دستگیره های کشیده بیشتر برای کمدهای دیواری با درب های ریلی مناسب هستند و دستگیره های گرد و دکمه ای برای کمدهایی که در ساخت آن ها از لولای درب استفاده شده است مناسبند. بنابراین ابتدا به نوع کمد دیواری دقت کرده و سپس بر اساس آن دستگیره ای مناسب اما زیبا را برای خود انتخاب کنید.

انتخاب انواع مدل دستگیره کمد دیواری بر اساس نیاز و سلیقه

انتخاب انواع مدل دستگیره کمد دیواری باید بر اساس نیاز شما و سلیقه و علائقتان باشد. برخی از خانواده ها کودکانی در خانه دارند و باید برای حفاظت از آن ها تلاش مضاعفی داشته باشند. به همین دلیل برخی از مدل های دستگیره ها برای آن ها مناسب نیست. چراکه ممکن است کودک به راحتی به وسایل داخل کمد دسترسی داشته باشد یا هنگام رفت و آمد سر و بدنش به گوشه های دستگیره برخورد کرده و آسیب ببیند. آنچه انتخاب می کنید باید مطابق با همه خواسته های شما باشد. بنابراین سعی کنید همه جوانب را سنجیده و سپس یکی از بهترین مدل های این دستگیره ها را انتخاب کنید.

انواع مدل مدل دستگیره کمد دیواری

توجه به قیمت انواع مدل دستگیره کمد دیواری

هر کدام از ما هنگام خرید انواع مدل دستگیره کمد دیواری بودجه ای را تعیین و برای این منظور کنار گذاشته ایم. بنابراین هنگام انتخاب باید به قیمت این دستگیره ها توجه کنیم. این به این معنی نیست که به دنبال بی کیفیت ترین و ارزان ترین دستگیره باشیم. بلکه باید مدل هایی را انتخاب کنیم که علاوه بر کیفیت بالا، قیمتی متناسب با کیفیت داشته باشند و گران تر از چیزی که ارزش آن هاست نباشند. برای این منظور نیز کافیست محصولات مختلف را از نظر قیمت و کیفیت با هم مقایسه کنید.

انتخاب بهترین روش خرید انواع مدل دستگیره کمد دیواری

برای خرید انواع مدل دستگیره کمد می توانید از دو روش خرید حضوری و خرید اینترنتی استفاده کنید. با خرید حضوری می توانید محصولات فروشگاه های مختلف را از نزدیک دیده و آن ها را از نظر کیفیت، قیمت، جنس و مدل با هم مقایسه کنید.

اما هنگام خرید اینترنتی می توانید بدون صرف وقت و هزینه مدل ها و طرح های مختلف این دستگیره ها را در فروشگاه های مختلف در سطح کشور وجود دارند ببینید و بهترین و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید. پیش از خرید هر کدام از این روش ها را بررسی کرده و بهترین و مناسب ترین روش را برای خودتان انتخاب کنید.

انتخاب بهترین فروشگاه خرید و فروش

فروشگاهی که انتخاب می کنید نیز نقش مهمی در رضایت یا عدم رضایت شما از خرید دستگیره کمد دیواری دارد. بنابراین باید فروشگاهی را انتخاب کنید که متنوع ترین و بهترین طرح ها و مدل ها را با بهترین کیفیت داشته باشد و آن ها را با مناسب ترین قیمت به فروش برساند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

معرفی بهترین مراکز فروش دستگیره کمد

علاوه بر وجود مدل‌ها و طرح‌های مختلف دستگیره کمد، امروزه تعداد فروشگاه‌های عرضه کننده دستگیره مخفی کابینت نیز زیاد شده است. همین مساله با اینکه دسترسی همه افراد را به فروشگاه‌ها ساده‌تر و راحت‌تر کرده است، اما انتخاب بهترین آن‌ها را نیز با مشکل مواجه کرده است.

چرا که همه ما می خواهیم فروشگاهی را پیدا کنیم که با کیفیت ترین دستگیره، متنوع ترین مدل ها و مناسب ترین قیمت ها را داشته باشد. سایت چوبکاران به شما کمک می کند بهترین فروشگاه را پیدا کنید. برای خرید دستگیره کمد می‌توانید اینجا کلیک کنید.

۱۰ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30132)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران