...در حال بارگذاری

خرید دستگیره مخفی کابینت ارزان قیمت + انواع مراکز فروش 1402

دستگیره مخفی کابینت چیست و انواع آن کدام است؟ مزایا و معایب خرید دستگیره مخفی کابینت هوایی و زمینی. بررسی قیمت و معرفی بهترین فروشگاه های خرید و فروش در ایران

یکی از پیشنهاداتی که امروزه کابینت سازان و فروشندگان مختلف هنگام انتخاب دستگیره کابینت به ما می دهند، دستگیره مخفی کابینت است. اگر شما هم از ویژگی های این دستگیره ها بسیار شنیده اید و می خواهید تصمیم قطعی برای خریدشان بگیرید، باید در مورد مزایا و معایب نصب دستگیره مخفی ام دی اف به طور کامل بدانید. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم شما را با انواع دستگیره های مخفی کابینت زمینی و هوایی، مزایا و معایب و بهترین مراکز خرید آن ها آشنا کنیم. برای خرید دستگیره مخفی کابینت می توانید اینجا کلیک کنید.

برای مشاهده یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

منظور از دستگیره مخفی کابینت چیست و انواع آن کدام است؟

همه ما هنگام حضور در مهمانی های مختلف یا وقتی که به فروشگاه های یراق آلات و فروش کابینت مراجعه می کنیم، کابینت هایی را دیده ایم که ظاهر آن ها یکدست بوده و رویشان دستگیره نصب نشده است. همین مسئله باعث می شود خیلی از افراد جذب آن ها شوند و ترجیح دهند به جای ست کردن دستگیره با وسایل خانه، کابینت هایی را انتخاب کنند که به دستگیره مخفی کابینت مجهز است. تولید دستگیره کابینت مخفی به گونه ای است که روی درب کابینت نشانی از دستگیره نیست و ظاهر آن ها کاملا یکدست، ساده و جذاب است. این دستگیره ها انواع مختلفی دارند که در ادامه در مورد آن ها بیشتر توضیح می دهیم.

دستگیره مخفی کابینت
  • دستگیره مغناطیسی یا مگنتی کابینت: این دستگیره ها با استفاده از نیروی مغناطیسی آهن ربا کار می کنند. این مگنت ها زبانه هایی دارند که با فشار دادن آن ها، زبانه باز شده و درب کابینت باز می شود.
  • دستگیره های پروفیلی: دستگیره مخفی کابینت زمینی یا هوایی، حالت جی شکل یا ال شکل دارند و به لبه های کابینت نصب می شوند. هنگام باز کردن درب نیز انگشتان داخل منحنی آن ها قرار گرفته و به سمت بیرون کشیده می شود.
  • دستگیره یکپارچه یا متصل به کابینت: این کابینت ها در واقع دستگیره ای ندارند. بلکه نحوه ساخت آن ها به گونه ای است که می توان با گرفتن لبه آن ها که شیب دار است، درب را باز و بسته کرد.

بررسی مزایا و معایب دستگیره مخفی کابینت آشپزخانه

اگر قصد این را دارید که دستگیره مخفی طلایی، سفید یا نقره ای را به عنوان جدیدترین مدل دستگیره کابینت، جایگزین محصولات قدیمی تر کنید، باید به طور دقیق به بررسی مزایا و معایب آن ها بپردازید. البته پیش از آن باید به طور دقیق نیازهای خود را بشناسید. چرا که بسیاری از این ویژگی ها که عیب آن ها به حساب می آیند، ممکن است برای ما ویژگی مثبتی باشد. یا حتی یکی از مزایای آن ها، برای ما یک مسئله منفی به حساب بیاید. در ادامه به طور مختصر مزایا و معایب آن ها را بررسی خواهیم کرد.

دستگیره مخفی کابینت هوایی

مزایای خرید دستگیره مخفی

پرطرفدار بودن دستگیره مخفی کابینت به این دلیل است که این دستگیره ها مزایای بسیاری دارند. در ادامه سعی کرده ایم مفصل در مورد آن ها توضیح دهیم:

  • کابینت های بدون دستگیره در عین سادگی، ظاهری جذاب، شیک و مدرن دارند. بنابراین بسیار دور از ذهن است که از مد بیفتند و خسته کننده شوند.
  • دستگیره های مخفی نسبت به دستگیره های دیگر خطر کمتری برای کودکان دارند. چرا که امکان اصابت آن ها به سر و بدن کودکان و زخمی شدن آن ها بسیار کم است. علاوه بر این کودکان کمتر می توانند درب کابینت را به راحتی باز کنند.
  • همچنین امکان برخورد افراد دیگر مانند سالمندان به آن ها و آسیب به بدن و لباس افراد بزرگسال نیز کمتر است.
  • کابینت های بدون دستگیره را می توانیم بدون هیچ نگرانی برای هر فضا و همه انواع دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده کنیم. چرا که رنگ، طرح و مدل خاصی نداشته و با همه وسایل قابل ترکیب هستند.
  • میزان آسیب به دستگیره مخفی کابینت سفید، طلایی و نقره ای کمتر از دستگیره های دیگر است. چرا که میزان لمس و برخورد وسایل به آن به کمتر است.

معایب دستگیره مخفی کابینت ام دی اف

دستگیره های مخفی نقاط منفی مخصوص به خود را نیز دارند. در ادامه سعی می کنیم مهمترین معایب این دستگیره ها را بازگو کنیم:

  • از جمله نکات منفی که زمان استفاده از دستگیره مخفی کابینت بسیار با آن روبرو می شویم، جمع شدن گرد و خاک و ذرات چربی و دوده روی این دستگیره ها است.
  • برخی از مواقع استفاده از آن ها به خصوص زمانی که عجله داریم باعث کند شدن روند کار می شود. استفاده با عجله از آن ها نیز باعث شکستن ناخن ها می شود.
  • استفاده از دستگیره های نامرغوب باعث عدم بسته شدن کامل درب و گاهی آسیب به دست ها می شود.
  • از دیگر معایب آن ها که برای برخی خانواده ها مهم به نظر می رسد، قیمت زیادتر نصب آن ها نسبت به دستگیره های دیگر و سخت بودن تعویض و نصب مجدد آن هاست.
معایب دستگیره مخفی کابینت

آیا نصب دستگیره مخفی کابینت سخت است؟

سوالی که برای بسیاری از افراد هنگام انتخاب و خرید این دستگیره ها پیش می آید این است که آیا نصب دستگیره مخفی کابینت هوایی یا زمینی سخت است و آیا به راحتی خودمان می توانیم نسبت به نصب یا تعویض این دستگیره ها اقدام کنیم یا نه. در پاسخ به این سوال باید بگوییم یکی از مشکلاتی که افراد با این دستگیره ها دارند این است که نصب انواع آن ها باید به دست نصابان کابینت باشد.

زمان تعویض دستگیره های آهن ربایی یا مگنت روکار کابینت می توانید خودتان این کار را انجام دهید. اما تعویض دستگیره های پروفیلی کمی سخت است و شاید لازم باشد از یک نصاب برای این مسئله کمک بگیرید.

بررسی قیمت دستگیره مخفی کابینت آشپزخانه

سوال دیگری که هنگام انتخاب دستگیره مطرح است این است که آیا دستگیره مخفی کابینت قیمت بالاتری نسبت به انواع دیگر دارند یا نه؟ آنچه باید در نظر بگیرید این است که دستگیره مخفی که یکپارچه هستند، قیمت دو تا سه برابر بیشتری نسبت به دستگیره‌های دو پیچ دارند که جدای از قیمت کابینت حساب می شود. مگنت های کابینت نیز تقریبا قیمت یکسانی با سایر دستگیره های کابینت دارند.

قیمت دستگیره های کابینت مخفی پلیمری نیز بستگی به جنس آن ها و سایزشان دارد. اما آنچه به نظر می رسد قیمتشان کمی از دستگیره های خطی، دایره ای چوبی و فلزی کابینت بیشتر است. چرا که طول آن ها زیاد است و هر کدام از آن ها را باید سراسر بالا یا پایین کابینت نصب کرد.

البته عوامل مختلفی روی قیمت آن ها تاثیر می گذارند که در ادامه در مورد برخی از آن ها صحبت خواهیم کرد:

  • کیفیت دستگیره مخفی کابینت باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت آنها می شود. هرچقدر کیفیت مواد اولیه بهتر باشد مسلما قیمت آن ها نیز بیشتر است.
  • ابعاد و اندازه ای که نیاز دارید نیز باعث می شود پول کمتر یا بیشتری بپردازید.
  • خارجی یا ایرانی بودن دستگیره مخفی کابینت نیز یکی از عوامل موثر بر قیمت این دستگیره هاست. قیمت دستگیره های خارجی معمولا بالاتر است؛ به این دلیل که نوسانات نرخ ارز، هزینه گمرک، هزینه حمل و نقل و جابجایی، هزینه مواد اولیه و کیفیت ساخت باعث گران شدن آن ها می شوند.
  • فروشگاهی که از آن این دستگیره ها را می خرید نیز ممکن است قیمت آن ها را بالاتر، مناسب یا پایین تر اعلام کند.
قیمت خرید دستگیره مخفی کابینت

هنگام خرید و انتخاب دستگیره مخفی کابینت به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قصد خرید این دسته از یراق آلات کابینت را دارید، باید بدانید خودتان به تنهایی یا بدون اطلاعات نمی توانید این کار را انجام دهید. چرا که انتخاب از بین مدل ها، طرح ها و انواع مختلف آن ها از نظر قیمت و کیفیت کار سختی است. اما با در نظر گرفتن نکاتی که در ادامه گفته می شود می توانید تا حدودی این کار را به درستی انجام داده و از خرید خود رضایت کامل داشته باشید.

  • هنگام خرید به نیازهای خود دقت کنید. ببینید به دستگیره های مخفی مگنتی نیاز دارید یا دستگیره های پروفیلی یا یکپارچه. چرا که اگر متوجه نباشید به چه مدلی نیاز دارید، مدل دستگیره مخفی کابینت را به اشتباه انتخاب کرده و به زودی مجبور می شوید آن را عوض کنید.
  • پیش از خرید به کیفیت و قیمت دستگیره ها دقت کنید. برای اینکه با کیفیت ترین دستگیره را با قیمت مناسب بخرید باید بهترین فروشگاه ها را انتخاب کنید.
  • اگر قصد دارید با کیفیت ترین دستگیره ها را بخرید نیازی نیست حتما به سراغ کالاهای خارجی بروید. می توانید از میان تولید کنندگان خوب ایرانی بهترین را انتخاب کنید.
خرید دستگیره مخفی

آیا خرید اینترنتی دستگیره مخفی کار درستی است؟

برخی از افراد ترجیح می دهند مانند سایر وسایل و لوازم مورد نیازشان، دستگیره مخفی کابینت را نیز به صورت اینترنتی بخرند. در حال حاضر نیز فروشگاه های بسیاری اقدام به فروش اینترنتی کرده اند. خرید از آن ها نیز مزایای بسیاری دارد. به طور مثال با صرف وقت و انرژی کمتری می توانید خرید خود را انجام دهید، نیازی به طی کردن مسافت زیاد در ترافیک را ندارید، می توانید از فروشگاه های مختلف در شهرهای دیگر نیز دیدن کنید و با چند کلیک محصولات فروشگاه های مختلف را از نظر کیفیت و قیمت با هم مقایسه کنید.

اما این روش خرید خطرات خود را نیز دارد. به طور مثال ممکن است پس از پرداخت هزینه کالایی دریافت نکنید یا دستگیره ای که دریافت می کنید چیزی نباشد که انتظار داشته باشید. برای جلوگیری از بروز این مشکلات می توانید نماد اعتماد الکترونیکی پایین سایت و آدرس خرید حضوری آن را چک کنید. در این صورت می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

برای مشاهده یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

بهترین فروشگاه های دستگیره های مخفی را چگونه پیدا کنیم؟

اگر قصد خرید دستگیره مخفی کابینت فانتونی یا مارک های دیگر را داریم، باید به فروشگاه های یراق آلات کابینت در شهرهای مختلف مراجعه کنیم. اما مسئله اینجاست که در حال حاضر تعداد این فروشگاه ها در شهرهای مختلف بسیار زیاد است و پیدا کردن بهترین و معتبرترین آن ها کمی سخت است.

فروشگاهی که انتخاب می کنید باید اجناسی به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را داشته باشد. اگر به دنبال یک مرجع برای دستیابی به بهترین فروشگاه های دستگیره کابینت را دارید، می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. برای خرید دستگیره مخفی کابینت می توانید اینجا کلیک کنید.

۲۱ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30166)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران