...در حال بارگذاری

13 مدل کابینت چوبی - خرید کابینت تمام چوب مدرن ارزان قیمت

کابینت چوبی - کابینت تمام چوب

خرید کابینت چوبی مدرن جدید، ساده، کلاسیک قدیمی با قیمت ارزان خرید و فروش انواع کابینت تمام چوب بلوط، راش، گردو، افرا اتریشی روکش طبیعی رنگ قهوه ای، سفید و طوسی

خرید کابینت تمام چوب مدرن و خرید کابینت چوبی ساده و کلاسیک با طرح ها و رنگ های مختلف و با متریال های گوناگون، گزینه های زیادی را برای افراد فراهم می کند.  با توسعه صنعت دکوراسیون داخلی، به ویژه در آشپزخانه ها، کابینت ها دیگر فقط یک مکان برای نگهداری ظروف نیستند. آنها اکنون به یکی از عناصر اصلی دکوراسیون هر آشپزخانه تبدیل شده اند. انواع چوب نیز به عنوان متریال اصلی در ساخت آن ها استفاده می شود و این تنوع چوب ها و ویژگی های آنها، گاها خرید کابینت چوب طبیعی ایده آل را دشوار می کند. در این مقاله، به بررسی بهترین چوب برای کابینت آشپزخانه و انواع پر کاربرد چوب در این صنعت می پردازیم.

از نظر متریال، کابینت را می توان به دو دسته چوبی و MDF تقسیم کرد. در میان این دو، MDF طول عمر بالایی دارد و معمولا مقاومت بالایی در برابر مواد اسیدی و آب از خود نشان می دهد. این نوع کابینت ها نیز به راحتی می توانند با کابینت های فلزی هماهنگ شوند و ظواهر مختلفی داشته باشند. اما در مقایسه با کابینت های تمام چوب یا حتی MDF، کیفیت کمتری دارند و تاثیر کمتری در جذابیت دکوراسیون داخلی می گذارند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

خرید کابینت چوبی

خرید و فروش انواع کابینت چوبی و تمام چوب طبیعی ارزان قیمت

انواع این کابینت ها شامل:

کابینت های تمام چوبی به عنوان گران قیمت ترین و لوکس ترین نوع کابینت ها به شمار می آیند. این نوع کابینت ها دارای دوام و عمر بالایی هستند و ظاهری کلاسیک و گاها نئوکلاسیک را به آشپزخانه شما می بخشند. برای افرادی که به دنبال داشتن ظاهر منحصر به فرد چوب در دکوراسیون خود هستند، خرید کابینت تمام چوب بهترین گزینه ممکن می باشند.

خرید کابینت تمام چوب

بررسی مزایا و معایب خرید کابینت چوبی

در صورت تمایل به خرید کابینت کلاسیک چوبی، حتما این قسمت از مقاله را مطالعه کنید. در اینجا اطلاعاتی برای شما فراهم شده است تا مزایا و معایب کابینت چوبی Cabinet Wooden را قبل از خرید بشناسید. کابینت کلاسیک چوبی که به نام کابینت تمام چوب نیز شناخته می شود، شما را به همراهی ما دعوت می کند.

مزایای خرید کابینت چوب ساده و ارزان

  • این نوع کابینت، لوکس ترین و مجلل ترین سبک کابینت آشپزخانه است.
  • کابینت چوبی از مقاومت و دوام بالایی برخوردار است و عمر طولانی نیز دارد.
  • در صورت آسیب به درب کابینت، امکان ترمیم و رنگ آمیزی مجدد وجود دارد.
  • این کابینت امکان حکاکی طرح مورد نظر روی درب های چوب را فراهم می کند.
  • بسیاری از ابزار و حکاکی ها در این کابینت، تحت کار دست استادان کارآمد و ماهر قرار دارند.

معایب خرید کابینت تمام چوب آشپزخانه

  • در صورت استفاده از رنگ نامناسب، احتمال کدر شدن یا لبه پر شدن رنگ وجود دارد. بنابراین، توصیه می شود که از مراکز معتبر و معروف برای خرید کابینت چوب مدرن و شیک استفاده کنید تا از این مشکلات جلوگیری شود.
  • محدودیت در نوع چوب طبیعی به دلیل محدودیت در انواع درختانی که بتوانند برای ساخت درب ها و ... استفاده شوند.
  • کابینت چوبی نسبت به اشیاء تیز و برنده حساس تر است، اما در صورت آسیب دیدن، امکان تعمیر و بازسازی آن وجود دارد.
  • کابینت چوب آشپزخانه در برابر رطوبت مقاوم ترین نوع کابینت است، اما ممکن است با گذر زمان و پس از چندین سال کمی تغییر شکل دهد. با این حال، با نگهداری و مراقبت مناسب، این مشکل قابل پیشگیری می باشد.

همانطور که مشاهده کردید، این کابینت نقص و عیب خاصی ندارد و از نظر جنس، دوام و ظاهر، یکی از مجلل ترین و با کیفیت ترین مدل های موجود در بازار است.

قیمت کابینت چوبی

قیمت کابینت چوبی جدید و دست دوم متری چند؟

عوامل بسیاری وجود دارد که بر قیمت کابینت تمام چوب تاثیر می گذارند. از نوع طرح و پیچیدگی در اجرای یک دیزاین خاص گرفته تا نوع چوب استفاده شده، صفحه و لوازم جانبی نصب شده. البته منطقی است که متراژ کار نیز بر روی هزینه نهایی تاثیرگذار خواهد بود. نصب کردن و ساخت این کابینت ها تا حدودی دشوار و سخت است و به همین دلیل گروه نصاب و سازنده هزینه زیادتری را دریافت می کنند.

به طور کلی، نسبت به مدل های ام دی اف، بودجه قابل توجهی برای نصب و خرید کابینت چوبی جدید نیاز است. برای دریافت تخمین قیمت کابینت چوب مدرن و ساده می توانید با شماره های درج شده در وب سایت چوبکاران تماس بگیرید. تیم چوبکاران آماده ارائه مشاوره به شما همراهان گرامی در زمینه  خرید انواع کابینت چوب است تا در آخر با اتخاذ تصمیم صحیح، بهترین مدل کابینت چوبی را با ارزان ترین قیمت انتخاب نمایید.

قیمت کابینت آشپزخانه چوب دست دوم و جدید به عوامل مختلفی مانند نوع چوب درب ها، طرح حکاکی درب ها، تعداد ستون ها، لولاها، دستگیره های کابینت و پایه کابینت بستگی دارد. همچنین هزینه ساخت و نصب نیز بر اساس میزان کار و زمان مصرفی و طراحی متغیر است.

خرید انواع مدل های جدید کابینت چوبی آشپزخانه

انتخاب مدل کابینت تمام چوب باید با طراحی کلی آشپزخانه هماهنگ باشد. امروزه، طراحی کابینت های چوبی با گذشته تفاوت های زیادی دارد. در ادامه، به محبوب ترین طرح های روز این محصول می پردازیم.

مدل کابینت چوبی کلاسیک

1. کابینت چوبی کلاسیک

سبک کلاسیک یک سبک لوکس و شیک است و به دلیل اینکه آشپزخانه نقش بسیار مهمی در منزل دارد، قطعا به دنبال یک کابینت کلاسیک ویژه برای آشپزخانه خود هستید. در این سبک، جزئیات کابینت بسیار جذاب هستند، از جمله تاج، ستون، سرستون و تزئینات گل و بته. ترکیب شیشه با چوب طبیعی نیز به زیبایی بیشتر کابینت چوبی کلاسیک کمک می کند.

سبک کلاسیک، یکی از قدیمی ترین اسلایدهای طراحی کابینت است که از گذشته تاکنون تغییرات زیادی را تجربه کرده و همچنان طرفداران خود را حفظ نموده است. استفاده از کابینت های با طرح کلاسیک از چوب، به کاربران کمک می کند تا در آشپزخانه خودنمایی شیک و لوکس ایجاد کنند. این کابینت ها با نقوش، پیچیدگی ها و خطوط شلوغ، از نگاه اول به سبک کلاسیک اشاره می کنند. آن‌ها بر اساس قرینگی طراحی شده اند، به این معنا که هر عنصر در یک سمت باید در سمت دیگر نیز تکرار شود. این قرینگی باعث حفظ یکپارچگی و تقارن در کابینت تمام چوب می شود و باعث زیبایی و نظم بیشتر در آشپزخانه می گردد.

کابینت چوبی کلاسیک با انواع طرح ها و رنگ ها، اشرافیت و شیکی خاصی را به فضا می بخشند. این کابینت ها با ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند و تنوع رنگ آن‌ها امکان انتخاب بهتر را برای کاربران فراهم می کند. با این حال، برخی از افراد ممکن است احساس کنند که سبک کلاسیک با نقوش پررنگش، فضا را کمی بسته نشان می دهد. بنابراین، در صورت داشتن آشپزخانه کوچک، بهتر است به سایر انواع طراحی کابینت چوب مراجعه کنید.

خرید کابینت تمام چوب قدیمی

2. کابینت چوبی مدرن

اصطلاح "کابینت چوبی مدرن" در واقع مفهوم خاصی ندارد و بیشتر به دلیل عدم آشنایی برخی افراد با این حوزه استفاده می شود. اغلب افراد فکر می کنند که با تغییر یا حذف برخی اجزای کابینت چوبی مانند ستون های منبت و درب های حکاکی شده یا تغییر نوع صفحه، کابینت تمام چوب را از کلاسیک به مدرن تبدیل کرده اند، اما این ایده اشتباه است.

واقعیت این است که اجزای کابینت چوبی، از جمله ستون ها، درب ها، صفحه و سایر اجزا، زیبایی و هماهنگی خاصی دارند و حذف یا کاهش آنها امکان پذیر نیست. انتخاب طرح و مدل های مختلف می تواند زیبایی کابینت را تا حد زیادی تغییر دهد، اما حذف اجزا مهم مانند ستون های منبت و درب های حکاکی، شکل ظاهری کابینت مدرن چوب را تحت تاثیر قرار می دهد و توصیه می شود از این روش پرهیز کرد و به جای آن از مدل ها و طرح های موجود استفاده کرد.

3. کابینت چوبی قدیمی

کابینت چوب قدیمی یکی از انواع محبوب کابینت ها در زمان های گذشته بوده و اکنون نیز توسط طراحان دکوراسیون مورد توجه قرار گرفته است. این نوع کابینت برای خانه هایی با دکوراسیون قدیمی بسیار مناسب است و اگر شما علاقه مند به استفاده از سبک کلاسیک هستید و آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ دارید، کابینت چوبی قدیمی می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

در این کابینت، کشوها و کابینت ها دارای ابعاد بزرگی هستند و قادرند تمام وسایل آشپزخانه شما را به صورت منظم در خود جای دهند. رنگ کابینت چوبی قدیمی معمولا در طیف گسترده ای از رنگ قهوه ای است که بسته به نوع چوب مورد استفاده، متفاوت می باشد. برای ایجاد حالت کابینت چوبی کلاسیک، بر روی درب های این کابینت، کنده کاری و طرح های متنوعی وجود دارد که می توانند با توجه به سلیقه شما اجرا شوند.

علاوه بر این، کابینت تمام چوب بسیار مقاوم است و نیاز به تعمیر یا تعویض آن در طول سال ها نخواهید داشت. در صورت داشتن فضای کافی، یک جزیره جذاب نیز می تواند به عنوان تکمیل کننده دکوراسیون داخلی آشپزخانه با کابینت چوبی قدیمی مورد استفاده قرار گیرد.

کابینت چوبی قهوه ای

4. کابینت چوب رنگ قهوه ای

آشپزخانه شما بهترین شکل و ظاهر لوکس را با انتخاب کابینت چوب قهوه ای طبیعی خواهد داشت. این نوع کابینت به دلیل دوام بالا و قیمت ارزان و مناسب، گزینه ایده آلی برای شما محسوب می شود. استفاده از مدل کابینت چوبی در آشپزخانه های امروزی نه تنها به زیبایی و شکوه آشپزخانه، بلکه به زیبایی کل خانه کمک می کند.

خرید کابینت چوبی قهوه ای باعث افزایش جذابیت دکوراسیون آشپزخانه شما می شود، به خصوص اگر دارای ستون های منبت کاری شده باشد. انتخاب چوب بلوط برای اجرای کابینت چوب رنگ قهوه ای، یک گزینه مقاوم و مناسب برای آشپزخانه شما است. برای خرید کابینت تمام چوب، بهتر است به سایت چوبکاران مراجعه کنید تا جدیدترین مدل ها را مشاهده کرده و از مشاوره با کارشناسان دکوراسیون داخلی بهره ببرید.

5. کابینت چوبی سفید جدید

رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در صنعت ساخت کابینت است. این رنگ به دلایل مختلفی مانند نشان دادن فضای بزرگتر و دلپذیرتر، جذابیت بیشتری به دکوراسیون آشپزخانه و فضای خانه می بخشد. رنگ سفید همیشه به‌روز و مدرن به نظر می رسد و همیشه مورد توجه مردم قرار می گیرد. استفاده از رنگ های روشن، به ویژه رنگ سفید، باعث می شود که کابینت و آشپزخانه همیشه تمیز به نظر برسد.

رنگ سفید در سبک های مدرن و کلاسیک استفاده می شود و با تمام رنگ ها سازگار است. بهترین نوع کابینت چوبی سفید، کابینتی است که از چوب با کیفیت و گرانبها ساخته شده است. مواد اولیه کابینت چوب سفید معمولا از چوب بلوط استفاده می شود، که دارای استحکام بالا و نمایی لوکس و اصیل برای فضای آشپزخانه می باشد.

کابینت چوبی سفید جدید

6. کابینت چوب بلوط

زیبایی چوب بلوط نمی تواند به اندازه کافی توصیف شود. این نوع چوب برای افراد لوکس پسند انتخاب ایده آلی است و دارای قیمت بسیار بالا می باشد. در صورتی که ساختار درب کابینت کاملا از چوب بلوط باشد، سطح آن با استفاده از کیلر به شکل موج نما رنگ آمیزی می شود. ولی در بعضی موارد، برای کاهش هزینه ها می توانیم از ترکیب ام دی اف و چوب استفاده کنیم و سپس سطح آن را با روکش طبیعی چوب بلوط پوشش دهیم.

7. کابینت چوب راش

چوب راش قیمتی مقرون به صرفه تر نسبت به چوب بلوط دارد و از نظر نقش و نگار تا حدودی شبیه به بلوط است. البته نقش های خطوطی چوب راش صاف و نسبتا منظم هستند، در حالی که بلوط اصطلاحا دارای طراوت و آشفتگی بیشتری می باشد. همچنین رنگ چوب راش نسبت به بلوط کمی روشن تر است. این نوع چوب برای ساخت کابینت های تمام چوبی کلاسیک و لوکس بسیار مناسب می باشد.

خرید کابینت چوب راش و افرا

8. کابینت تمام چوب اتریشی

خرید کابینت چوب اتریشی یک نمونه بسیار با کیفیت از کابینت ها است که از روکش اتریشی ساخته شده. این مدل کابینت با استحکام بالایی طراحی شده است و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه دارد. ضخامت بالای کابینت اتریشی باعث می شود که مقاومت بیشتری در برابر رطوبت داشته باشد و از باد کردن جلوگیری کند، به همین دلیل می تواند به مدت سال ها خدمت کند.

اتریش یکی از کشورهای برجسته در زمینه تولید یراق آلات کابینت است و برند بلوم یکی از معتبرترین برندها در این زمینه می باشد. این برند، یراق آلات با کیفیت و منحصر به فردی تولید می کند که به کابینت چوبی اتریشی زیبایی و استحکام بیشتری می بخشد.

9. خرید کابینت چوب گردو

چوب گردو به دلیل قیمت بالای خود، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و بیشتر از چوب راش استفاده می شود که اقتصادی تر است. این چوب بوی خوشایندی دارد، بافتی زیبا و یکنواخت دارد، منعطف است و دارای دوام و مقاومت بالایی می باشد.

کابینت گردویی، ساخته شده از چوب طبیعی درخت گردو، دارای درب هایی با حکاکی های زیبا و نقوش برجسته است. این کابینت زیبای گردویی دارای تاج و زیر چراغ ابزار است و صفحه آن از سنگ مصنوعی کورین ساخته شده است. این کابینت ها با طرح ها و رنگ های متنوعی تولید و طراحی می شوند. استفاده از چوب در آشپزخانه و کابینت های آشپزخانه، به شما امکان می دهد که یک کابینت سفارشی داشته باشید.

کابینت چوب گردو

10. کابینت چوب افرا

چوب افرا به عنوان یکی از چوب های مقاوم و سبک با رگه های پایدار برای ساخت خانه استفاده می شود. این نوع چوب دارای پایه ای با رنگ ثابت است و برای ساخت کابینت های چوبی مدرن بسیار مناسب می باشد. در طراحی کابینت های یکدست و یک رنگ، چوب افرا بیشتر به کار می رود.

این چوب، از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار است و در زمینه ساخت کابینت ها بسیار محبوب می باشد. دارای رنگ روشن و رگه های مشخص تری نسبت به چوب افرا است. با وجود گره ها، خطوط و رگه های طبیعی، می توان به راحتی طرح های مختلف را بر روی آن اجرا کرد.

11. کابینت تمام چوب کاج

چوب کاج انواع مختلفی دارد و یکی از ویژگی های اصلی آن نرمی است که با مقاومت نسبی خوبی همراه است. اگرچه مقاومت آن کمتر از چوب بلوط است، اما هنوز برای ساخت کابینت ها استفاده می شود. برخی از انواع چوب کاج روشن و برخی تیره تر هستند و استفاده از هر دو نوع می تواند زیبایی خوبی برای دکوراسیون فضا ایجاد کند.

خرید کابینت روکش چوب طبیعی

12. خرید کابینت روکش چوب طبیعی

کابینت روکش چوب یک گزینه شیک برای آشپزخانه ها است که با جذابیت خود می تواند فضای آشپزخانه را تزئین کند. در این نوع کابینت، لایه های نازکی از چوب طبیعی با استفاده از تکنیک های ویژه بر روی سطح کابینت از جنس MDF فشرده و چسبانده می شود. ضخامت استاندارد روکش چوب حدود 7 میلیمتر است و انواع مختلفی از روکش های چوبی از جمله بلوط، گردو، ملچ، زیتون و غیره برای این منظور استفاده می شوند.

خرید کابینت روکش چوب طبیعی به آشپزخانه شما جذابیت و گرما می بخشد. حس لمس روکش چوب در مقایسه با روکش های مصنوعی مانند لمینت بسیار دلپذیر است و این حس در هنگام استفاده از کابینت قابل توجه می باشد. این مدل کابینت ها برای افرادی که به محیط زیست اهمیت می دهند، گزینه مناسبی هستند زیرا از مواد طبیعی ساخته شده اند و امکان بازگشت به محیط زیست را دارند. اگر علاقه مند به استفاده از کابینت تمام چوبی جدید و مدرن هستید اما بودجه محدودی دارید، ترکیب کابینت روکش چوب و ورق هایگلاس را به شما توصیه می کنیم.

13. کابینت چوب طبیعی آشپزخانه

کابینت چوب طبیعی آشپزخانه، با استفاده از چوب های طبیعی درختان با قابلیت برش و تغییر شکل، ساخته می شود. این کابینت ها کاملا متفاوت از کابینت های ام دی اف هستند که از فشرده سازی خرده چوب ها و مواد شیمیایی ساخته می شوند. کابینت چوب طبیعی آشپزخانه تماما از چوب های طبیعی و واقعی بدون هیچ فشرده سازی یا تغییرات مصنوعی دیگری ساخته می شود.

خرید کابینت تمام چوب طبیعی

نتیجه گیری نهایی

چوب، به عنوان یک ماده طبیعی، می تواند در هر نوع طراحی کابینت آشپزخانه استفاده شود. بدون توجه به سبک آشپزخانه، از کابینت های چوبی زیبا و لوکس استفاده کنید و از زیبایی منحصر به فرد و هدیه های الهی که در طبیعت چوب قرار دارد، لذت ببرید.

در این مقاله از سایت چوبکاران با روش خرید انواع کابینت چوبی جدید و مدرن و نمونه هایی از کارهای اجرا شده آشنا شدید. اگر از این نمونه ها خوشتان آمده و بودجه کافی را دارید، می توانید به عنوان یک مشتری به این سایت مراجعه کنید. این مقاله به شما اطلاعاتی درباره تفاوت بین کابینت چوب طبیعی و روکش چوب ارائه داده و اکنون می توانید مزایا و معایب این نوع کابینت را بشناسید. همچنین با آگاهی از حدود قیمت کابینت تمام چوب، می توانید بودجه خود را مدیریت کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

این اطلاعات برای سفارش و خرید کابینت چوبی دست دوم و جدید کافی است، اما اگر همچنان در انتخاب تردید دارید، می توانید با متخصصان ما مشورت کنید. از همراهی شما تا انتهای این مقاله، سپاسگزاریم و امیدواریم که مطالب ارائه شده برایتان مفید و سودمند بوده باشد.

۱۴ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 50390)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران