...در حال بارگذاری

دانلود نرم افزار planner 5d و معرفی ویژگی ها و امکانات آن

نرم افزار planner 5d چیست و چه کاربردهایی دارد؟ کاربردها و ویژگی های این نرم افزار چیست و برای دانلود رایگان نرم افزار planner 5d باید به چه سایتی مراجعه کرد؟

چیدمان داخلی منزل، ترسیم جای مبلمان، میز ناهار خوری، تخت خواب و سایر وسایل چوبی و لوازم خانه یکی از کارهایی است که برای بسیاری از افراد لذت بخش است. علاوه بر این اینکار منبع درآمدی برای بسیاری از افراد محسوب می شود. اما به طور قطع برای اینکه بتوانیم به نحو احسنت این کار را انجام دهیم و انرژی کمتری مصرف کنیم، باید قبل از جابجایی وسایل بدانیم قصد داریم چطور خانه را بچینیم. برای این منظور می توانیم از بهترین نرم افزارها و اپلیکیشن های شبیه سازی دکوراسیون ساختمان و منازل استفاده کنیم. در ادامه قصد داریم دانلود نرم افزار planner 5d که یکی از بهترین این برنامه ها است را مورد بررسی قرار دهیم.

گاهی هنگام پیاده سازی ایده هایمان در ساختمان های مختلف دچار مشکل می شویم و نمی توانیم به خوبی تصور کنیم که فضاسازی ما چه ایراداتی دارد و جای کدام یک از وسایل باید عوض شود. در چنین مواقعی برنامه پلنر 5d می تواند بسیاری از مشکلات را حل نماید.

معرفی نرم افزار planner 5d و ویژگی های آن

اگر به چیدمان داخلی خانه خود علاقه دارید و می خواهید خودتان در کنار طراحان دکوراسیون و حتی به تنهایی این کار را انجام دهید، هیچ چیز حتی عدم توانایی در استفاده از نرم افزارهای مناسب برای این کار نمی تواند جلوی شما را بگیرد. راه حل ساده ای برای تمامی کسانی که به این کار علاقه دارند وجود دارد و آن هم دانلود نرم افزار planner 5d است. طراحی این نرم افزار بسیار ساده و بدون پیچیدگی خاصی است. بنابراین استفاده از نرم افزار planner 5d بسیار ساده بوده و افراد غیر متخصص نیز می توانند با آن کار کنند.

کاربرد نرم افزار planner 5d بسیار زیاد و متنوع است؛ به طوری که هم افراد غیر حرفه ای می توانند از آن برای طراحی فضاهای کوچک استفاده کنند، هم افراد آماتور و طراحان تازه کار می توانند با آن فضاهای مختلف را طراحی کنند و هم دکوراتورهای حرفه ای می توانند از آن بهره ببرند. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار planner 5d امکان ایجاد محیط های شبیه سازی شده مخصوص عینک های واقعیت مجازی نیز وجود دارد.

دانلود برنامه planner 5d

نسخه های مختلفی از این نرم افزار تولید شده اند که هر کدام از آن ها این امکان را به فرد می دهد که در کامپیوتر شخصی خود، روی تبلت یا موبایل نسبت به طراحی فضای خانه و چیدمان داخلی آن اقدام کند. اما این نرم افزار ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم.

همچنین بخوانید: دانلود رایگان CorelDRAW Graphics Suite

ویژگی های نرم افزار planner 5d

در حال حاضر نرم افزارها، برنامه ها و اپلیکیشن های بسیاری ساخته و برای استفاده از طراحان داخلی ساختمان و معماران روانه بازار می شود. اما به طور قطع نرم افزاری که ویژگی های منحصر به فردی داشته باشد می تواند گوی رقابت را از آن خود کند. برای اینکه بتوانید بیشتر با نرم افزار planner 5d آشنا شوید باید ویژگی های آن را به خوبی بشناسید:

دانلود planner 5d
  • با استفاده از این نرم افزار می توانید پیش از اینکه اقدام به تغییر دکوراسیون یا بازسازی کنید، طرح کلی ساختمان خود را پس از اعمال تغییرات مشاهده کرده و پیش از اقدام به عمل همه نقاط ضعف و قوت اینکار را استخراج کنید.
  • حین کار می توانید از طرح های پیش ساخته، گالری عکس ها و طراحی های پیشنهادی نیز استفاده کنید و از آن ها ایده گرفته یا بهترین چیدمان را برای فضای خود انتخاب کنید.
  • برای کار کردن با نرم افزار planner 5d نه احتیاجی به اینترنت دارید و نه مهارت خاصی برای کار کردن با آن نیاز دارید. علاوه بر این نصب آن هم روی ios و هم اندروید و مک امکان پذیر است.
  • با استفاده از این نرم افزار حتی می توانید نمای کلی خانه خود را با استفاده از یک فیلم بازسازی کنید.
  • با استفاده از این نرم افزار به خوبی می توانید ایده های خلاقانه خود را برای چیدمان داخلی منزلتان پیاده کرده و آن را جهت تکمیل و اجرا در اختیار طراحان و مجریان دکوراسیون داخلی قرار دهید.
  • با این نرم افزار می توانید چند پلتفرم را به صورت همزمان ایجاد و تکمیل کنید.
  • با این نرم افزار امکان انتخاب آیتم مورد نظرتان را از میان 3000 نمونه آماده را دارید که می توانید به راحتی آن ها را در جای جای پروژه استفاده کرده و حتی رنگ، اندازه و ابعاد آن را تغییر دهید.
  • همچنین می توانید طرح های از پیش طراحی شده را نیز ویرایش کنید.

امکانات دانلود نرم افزار planner 5d

اگر دوست دارید با نرم افزار planner 5d کار کرده و اتاق کار، محل کار، محل زندگی و اتاق کوچک شخص خود را با آن طراحی کنید باید بدانید این برنامه چه امکاناتی را پیش روی شما قرار می دهد. پیش از بیان آن ها باید بگوییم دستیابی به این امکانات و کار کردن با آن ها بسیار راحت بوده و با کمی تمرین می توانید با آن ها کار کنید.

نرم افزار planner 5d
  • در ابتدا می توانید با کشیدن دیوارهای اصلی ساختمان تان، نمای کلی آن را ایجاد کنید تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار چیدمان داخلی دلخواهتان را ایجاد کنید. امکان ایجاد دیوارها به صورت دقیق با ابزارهای اندازه گیری ویژه به راحتی وجود دارد. حتی می توانید جای پنجره ها، درب ها و پله ها را نیز به خوبی مشخص کنید.
  • با دانلود نرم افزار planner 5d طراحی دیوار، کف و سقف را نیز می توانید دقیقا طبق آنچه دلخواهتان است انجام دهید. می توانید به آن ها رنگ های مختلف بدهید، بافت های مختلف را امتحان کنید و گاهی نیز از طراحی های آماده استفاده کنید.
  • پس از آن می توانید مبلمان و وسایل چوبی خود را طبق رنگ دلخواهتان انتخاب کنید. همچنین می توانید طرحی را انتخاب کنید که از نظر پارچه و روکش مطابق با سلیقه یا آنچه در وسایل خود دارید باشد. سپس جای آن ها را تا اندازه ای تغییر دهید که مطابق با میل، سلیقه و اصول زیبایی و چیدمان داخلی باشد.
  • با همین روش می توانید سایر وسایل خانه را مانند یخچال، تلویزیون، انواع وسایل تزئینی، گلدان ها و پرده انتخاب کرده و در جایی که از نظرتان مناسب است بچینید.
  • برای تکمیل پروژه و داشتن دید جامع و وسیع تر می توانید فضای بیرونی خانه را نیز توسط نرم افزار planner 5d طراحی کرده تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.
  • در انتهای پروژه نیز می توانید طرح را به صورت سه بعدی ( 3D ) یا HD مشاهده کرده و ایرادات یا نقاط ضعف و قوت آن را به خوبی بررسی کنید.
دانلود نرم افزار planner 5d

دانلود نرم افزار planner 5d

در حال حاضر در سایت های مختلف نسخه کامل و رایگان این برنامه قابل دسترسی است. با دانلود رایگان نرم افزار planner 5d می توانید از امکانات زیر استفاده کنید:

  • تعداد نامحدود و زیاده از پروژه های پیش ساخته در اختیار شما قرار می گیرد.
  • به کاتالوگ هایی که تعداد زیادی عکس رایگان در آن وجود دارد نیز دسترسی دارید.
  • امکان ایجاد و هماهنگ کردن چندین پلتفرم برای شما به صورت همزمان وجود دارد.
  • امکان مشاهده و بررسی پروژه به صورت 2D و 3D برای شما وجود دارد.
  • حالت Google Cardboard نیز برای مشاهده واقعیت مجازی فعال است.
  • بافت های سفارشی بسیار متنوع و دسترسی به فروشگاه رایگان نیز امکان پذیر است.

اگر به نسخه رایگان این برنامه نیاز دارید باید آن را از سایت های معتبر تهیه کنید. و یا برای دانلود نرم افزار planner 5d می توانید اینجا کلیک کنید.

۱۷ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30260)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران