...در حال بارگذاری

دانلود CorelDRAW Graphics Suite کورل دراو گرافیک برای ویندوز

دانلود رایگان نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite معرفی ویژگی ها و کاربرد برنامه کورل دراو گرافیک سوییت + آموزش استفاده و نحوه نصب آن

دنیای تبلیغات و فضای کسب و کارهای جدید به گونه ای شده است که صاحبان شرکت های مختلف باید از حضور فردی که با شیوه کار کردن با نرم افزارهای طراحی مختلف آشنا باشد استفاده کرده یا خودشان تسلط کافی به بهترین نرم افزار در زمینه کسب و کاری که دارند داشته باشند. در حال حاضر یکی از بهترین نرم افزارها، نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت است که توانسته در میان متقاضیان و کاربران این دسته از نرم افزارها طرفداران خاص خود را پیدا کند. در این مقاله از سایت چوبکاران به معرفی این نرم افزار، بررسی ویژگی ها و کاربردهای نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite می پردازیم و در آخر نیز بهترین سایت برای دانلود نسخه قابل نصب آن را معرفی می کنیم.

دانلود رایگان CorelDRAW حجم: 755 مگ

معرفی نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

Corel یکی از بزرگ ترین شرکت هایی است که نرم افزارهای گرافیکی و طراحی را تولید و روانه بازار می کند. این شرکت نرم افزار کورل دراو را در سال 1991 تولید کرد و هر ساله آپدیت های مختلفی را برای آن ایجاد کرده و نرم افزارش را ارتقاء داد. آپدیت جدید این نرم افزار از سال 2002 تا کنون با نام نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت نام گرفته است و پیشرفت های چشم گیری داشته است. اصول کار این نرم افزار به صورت بردار – vector است و دقت بالایی در طراحی نقوش مختلف دارد.

دانلود نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite

ویژگی ها و کاربرد نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite

استفاده از نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت به اندازه نصب برخی از نرم افزارهای مشهور طراحی مانند فتوشاپ رایج است. این به دلیل این است که این نرم افزار در برخی از زمینه ها بسیار قوی تر از سایر نرم افزارها عمل کرده، کار کردن با آن راحت است و افراد مبتدی و حرفه ای در هر رشته و کسب و کاری می توانند از آن استفاده کنند. اما برای اینکه با مزایای نصب این نرم افزار بیشتر آشنا شوید بهتر است ابتدا به طور کامل ویژگی ها و کاربردهای آن را بررسی کرده و بشناسید. در ادامه تنها مهمترین ویژگی ها و کاربردهای نرم افزار CorelDRAW Graphics Suite را شرح می دهیم.

ویژگی های نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت قابلیت ها و ویژگی های بسیاری دارد؛ به همین دلیل توانسته طرفداران زیادی در میان طراحان پیدا کند. امکانات نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت عبارت است از:

  • با این نرم افزار می تواتید به صورت حرفه ای طرح های وکتور را طراحی کنید.
  • با این نرم افزار امکان طراحی چند بعدی را نیز دارید.
  • این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارها حجم بسیار کمی اشغال می کند اما طرح های بسیار با کیفیتی به شما تحویل می دهد.
  • نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت از بیش از 100 فرمت پشتیبانی می کند.
  • فایل های ذخیره شده توسط این نرم افزار بین بسیاری از نرم افزارها مانند فتوشاپ و ایلوستریتور مشترک است و فرد می توانید مراحل طراحی را در نرم افزارهای گوناگون پی بگیرد.
  • با نسخه های مختلف وینوز و اندروید و ios سازگاری دارد.
  • مدل ها و طرح های از پیش طراحی شده دارد که در طراحی های خاص و پیشرفته به شما کمک می کند.
  • مدیریت رنگ ها به صورت حرفه ای در این نرم افزار امکان پذیر است.
  • قابلیت ریسایز و دادن تغییرات مختلف در عکس ها
  • طرح های ایجاد شده در این نرم افزار بسیار با کیفیت بوده و با بزرگ کردنشان کیفیتشان تغییر نمی کند.
دانلود رایگان CorelDRAW Graphics Suite

کاربرد نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

کاربردهای نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت بسیار وسیع است و در رشته ها، صنایع و کسب و کارهای متفاوت می توان از آن استفاده کرد. کاربرد آن در رشته های مختلف در نسخه های تغییر یافته و به روز شده آن تحت عنوان گرافیک سوییت بیشتر نیز شده است. به طور کلی از این نرم افزار می توان برای موارد زیر استفاده کرد:

  • استفاده از این نرم افزار در صنعت تولید پارچه و چاپ روی آن برای طراحی انواع طرح و نقش
  • نصب نرم افزار کورال برای ساخت تمپلیت ها و قالب های مختلف در حرفه های روزنامه نگاری و چاپ مجلات
  • استفاده از این نرم افزار در صنعت تبلیغات و برای طراحی کارت ویزیت، کاتالوگ، بنر و پوستر
  • نصب کورال در شرکت های تبلیغاتی، برش شبرنگ و تابلوسازی برای برش طرح ها توسط دستگاه کاتر پلاتر
  • طراحی فونت های مختلف برای نوشتن متون جذاب روی طرح های تبلیغاتی و آرم های مختلف با نرم افزار کورال
  • ساخت و طراحی صفحات وب با این نرم افزار

آموزش استفاده از نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

هر کدام از نرم افزارهای طراحی از نظر نحوه نصب و شیوه استفاده تفاوت های جزئی با هم دارند. اگر نمی خواهید از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید و از صفر تا صد کار با نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت را خودتان انجام دهید، باید به طور کامل با نحوه و نسخه های مناسب دانلود، نحوه نصب و نحوه کار کردن با آن آشنا باشید. این مباحث بسیار مفصل است؛ به همین جهت در ادامه سعی کرده ایم به طور اختصار به توضیح هر کدام از آن ها بپردازیم تا شما بتوانید اطلاعات جزئی اما کاملی در مورد استفاده از این نرم افزار به دست بیاورید.

دانلود کورل راو گرافیک سوییت

دانلود نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

در گام اول باید یک نسخه از این نرم افزار را دانلود کنید. این نرم افزار در سایت اصلی آن با قیمت مشخصی به فروش رسیده و قابل خرید است. اما از آنجایی که معمولا پرداخت این هزینه برای ما در ایران زیاد است و پرداخت بین بانکی از ایران و کشورهای خارجی امکان پذیر نیست باید به سایت هایی مراجعه کنید که نسخه کرک شده و رایگان نرم افزار کورل را در اختیارتان می گذارند. 

علاوه بر این از آنجایی که هر کدام از ما برای استفاده از این نرم افزار دستگاه های مختلف از جمله ویندوز، مک، گوشی های اندروید یا ios را انتخاب می کنیم، اما برای دانلود نرم افزار کورل دراو گرافیک سوئیت نیز باید نسخه ای که برای دستگاه ما مناسب است را دریافت کنیم. اکثر سایت هایی که نسخه کرک شده این نرم افزار را دارند، نسخه قابل دانلود را تحت عناوین مختلف مانند دانلود کورل دراو برای اندروید یا دانلود رایگان نرم افزار کورل درایو برای ویندوز 7 در سایت خود قرار داده اند تا بتوان آن را در دستگاه های مختلف نصب کرد.
علاوه بر این باید به نسخه ویندوز خود، و 32 یا 64 بیتی بودن آن نیز دقت کرده و فایل مناسب را دریافت کنید.

همچنین بخوانید: دانلود نرم افزار planner 5d

نصب نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

نحوه نصب نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت نسبت به سایتی که آن را منتشر می کند و نسخه و نحوه کرک آن متفاوت است. علاوه بر این آموزش کورل دراو برای اندروید و ویندوز نیز با هم متفاوت است. اما ما در ادامه نحوه نصب این نرم افزار در سیستم های کامپیوتری را به اختصار توضیح می دهیم:

  • ابتدا اتصال سیستم یا گوشی خود را به اینترنت قطع کنید.
  • اگر فایل شما فشرده شده است با استفاده از یک نرم افزار مناسب آن را از حالت فشرده در بیاورید.
  • سپس از پوشه مربوطه فایلی که پسوند exe دارد را اجرا کنید.
  • در مرحله مشخصی از نصب باید یک سریال نامبر وارد کنید. این سریال نامبر را می توانید فایل keygen.exe که در پوشه ای به همین نام است اجرا کرده و در پنجره باز شده نام نسخه ای که قصد نصب آن دارید را انتخاب کرده و کدی که به شما می دهد را کپی کرده و در کادر مناسب وارد کنید.
  • مراحل نصب را تا انتها پیش بروید، آپدیت خودکار نرم افزار را ببندید و اینترنت سیستم خود را وصل کنید.
نصب کورل دراو گرافیک سوییت

نحوه استفاده از نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

یکی از مزایای استفاده از نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت این است که کار کردن با آن ساده است و با هر فردی با کمی آموزش می تواند با آن کار کند. افراد می توانند برای طرح های ساده این نرم افزار را نصب کنند؛ در این صورت یک آموزش جزئی و مبتدی برای آن ها کافیست. اما اگر می خواهید به صورت حرفه ای با این نرم افزار کار کنید و طرح های پیچیده و زیبا خلق کنید باید به طور حرفه ای کار کردن با آن را یاد بگیرید.

در حال حاضر سایت ها و موسسات مختلف نحوه استفاده از نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت را یاد می دهند و هزینه های متفاوتی نیز از کاربران دریافت می کنند. البته آموزش های مبتدی استفاده از این نرم افزار در برخی از سایت ها رایگان است و می توانید برای شروع از آن ها استفاده کنید.

برنامه CorelDRAW Graphics Suite

منبع مناسب برای دانلود رایگان نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت

گاهی با مراجعه به یک سایت و دانلود یک نسخه از نرم افزاز کورل دراو گرافیک سوییت، هنگام نصب متوجه می شویم که فایلی که دانلود کرده ایم خراب است و قابل نصب نیست. چراکه به سایت معتبری مراجعه نکرده ایم. بنابراین بهتر است برای نصب به بهترین و تخصصی ترین سایت ها مراجعه کرده و فایلی را دریافت کنیم که سالم و کرک شده باشد.

به همین منظور به شما توصیه می کنیم به سایت چوبکاران که یک منبع معتبر و جامع برای معرفی فروشگاه ها و سایت های اینترنتی است مراجعه کنید و با سایت های معتبری که فایل نصب این نرم افزار را در اختیار افراد می گذارند آشنا شوید. برای دانلود نرم افزار کورل دراو گرافیک سوییت می توانید روی این لینک کلیک کنید.

۱۶ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 40314)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران