...در حال بارگذاری

خرید سینک ظرفشویی ارزان + قیمت سینک ظرفشویی جدید 1402

قیمت سینک ظرفشویی جدید و مدرن

هنگام خرید سینک ظرفشویی روکار توکار و گرانیتی به چه نکاتی توجه کنیم؟ قیمت سینک ظرفشویی جدید و دست دوم به چه عاملی بستگی دارد؟ چطور بهترین فروشگاه پیدا کنیم؟

سینک ظرفشویی یکی از بخش های خانه و آشپزخانه است که علاوه بر اینکه باید با دکوراسیون شما همخوانی داشته باشد، باید بسیار با کیفیت بوده و قیمتی مناسب با بودجه شما نیز داشته باشد. اما اینکه چطور تمامی این موارد را در نظر بگیریم کمی سخت است. بنابراین باید در مورد نحوه خرید سینک ظرفشویی و نکات مهمی که باید در این مورد رعایت کنید بیشتر بدانید. در این مقاله از سایت چوبکاران علاوه بر بیان این نکات، قیمت سینک ظرفشویی را نیز بررسی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

نکات مهم هنگام خرید سینک ظرفشویی جدید و مدرن

هر کدام از ما انتظارات متفاوتی از سینک ظرفشویی داریم. برخی از ما تنها می خواهیم روزانه چند قاشق و بشقاب درون آن بشوییم، برخی می خواهیم از آن برای زیباتر کردن محیط آشپزخانه استفاده کنیم و برخی دیگر که خانواده های پرجمعیتی داریم می خواهیم سینک بزرگی داشته باشیم تا بتوانیم به راحتی از آن برای شستشوی میزان زیادی ظرف استفاده کنیم. به همین دلیل باید نکاتی را هنگام خرید سینک ظرفشویی در نظر بگیریم تا دقیق ترین، بهترین و مناسب ترین انتخاب را داشته باشیم. در ادامه شما را با مهمترین این نکات آشنا می کنیم و در انتها تعدادی از فروشندگان انواع سینک ظرفشویی را به شما معرفی می کنیم.

خرید سینک ظرفشویی

به تناسب سینک و دکوراسیون منزلتان دقت کنید!

حتی اگر تنها انتظارتان از خرید سینک ظرفشویی شستن راحت تر و بهتر ظروف آشپزخانه است، باید به تناسب آن با محیط آشپزخانه نیز دقت کنید. این باعث می شود محیط آشپزخانه شما منظم تر و زیباتر به نظر برسد. به طور مثال اگر در خانه خود اکثر وسایل از سنگ ساخته شده اند بهتر است سینک خود را نیز از سنگ انتخاب کنید. یا اگر رنگ غالب در آشپزخانه شما مشکی است، بهتر است سینک خودتان را نیز مشکی انتخاب کنید.

به کاربردی که سینک ظرفشویی برای شما دارد دقت کنید!

همه خانواده ها تعداد جمعیت یکسانی ندارند، همه آن ها به یک اندازه از ظرفشویی استفاده نکرده و همه آن ها سبک یکسانی برای کار کردن در آشپزخانه ندارند. به همین دلیل پیش از خرید سینک ظرفشویی اخوان و برندهای دیگر باید بدانید به چه میزان از سینک استفاده میکنید، نیازتان چیست و بر این اساس ترجیح می دهید مدل سینک شما چطور باشد. برای این منظور بهتر است اطلاعات زیر را در مورد سینک ها داشته باشید و پس از بررسی نیازهای خود، بر اساس آن ها تصمیم بگیرید.

  • تک لنگه: سینک های تک لنگه یا تک قلو، تنها یک لگن دارند. این لگن معمولا بزرگ است و ممکن است عمق های متفاوتی داشته باشد. خرید سینک ظرفشویی تک لگن برای کسانی مناسب است که قاعده خاصی هنگام شستشوی ظرف ها ندارند.
  • دو لنگه یا دوقلو: سینک های دوقلو برای کسانی مناسب است که می خواهند یک طرف ظروف کثیف را بگذارند و در قسمتی دیگر ظروف شسته شده را قرار دهند. اندازه این لگن ها معمولا یکسان است اما در طرح های خاص ممکن است اندازه آن ها متفاوت باشد.
  • چند قلو یا چند لنگه: در مدل های جدید سینک های ظرفشویی، مدل های چند لنگه را نیز زیاد می بینیم. گرچه مشتریان این سینک ها کم است و افراد دوست ندارند چند بخش جداگانه اما کوچک برای ظرف شستن داشته باشند، اما برای کسانی که چندان ظرف نمی شورند بسیار جذاب است.
  • سینک ظرفشویی صفحه دار: اگر هنگام ظرف شستن نیاز به سینی دارید تا ظروف خود را روی آن قرار دهید، یا می خواهید تخته کار یا آبچکان رومیزی خود را کنار سینک نگه دارید، باید هنگام خرید سینک ظرفشویی مدرن، نوع سینی دار آن را انتخاب کنید.
قیمت سینک ظرفشویی

هنگام خرید سینک ظرفشویی به مدل نصب و طرح آن دقت کنید!

نکته دیگر مربوط به شیوه نصب و ظاهر سینک پس از نصب است. نکات زیر به شما کمک می کند تا پیش از خرید سینک ظرفشویی استیل البرز و مارک های دیگر، در مورد نحوه نصب و شکل ظاهری این محصولات اطلاعات بیشتری کسب کرده تا بتوانید بهترین و مناسب ترین مدل را انتخاب کنید:

  • سینک ظرفشویی توکار: اگر نمی خواهید پس از نصب، روی کابینت شما اثری از لبه های سینک پیدا بوده، سنگ کانتر شما یک دست باشد و تمیز کردن سینک و کانتر نیز راحت تر باشد باید هنگام خرید سینک ظرفشویی توکار را انتخاب کنید. این سینک ها از زیر نصب شده و داخل لبه های کانتر قرار می گیرند. به این نکته نیز دقت کنید که قیمت سینک ظرفشویی توکار بیشتر محاسبه شده چراکه قیمت نصب آن بالاتر است.
  • سینک ظرفشویی روکار: نصب و تعویض سینک های روکار راحت تر است اما پس از نصب لبه های آن ها روی کانتر اشپزخانه شما مشخص است. البته قیمت سینک ظرفشویی روکار به دلیل نصب ساده تر پایین تر تمام می شود.
  • سینک پیشخوان: اگر قصدتان از خرید سینک ظرفشویی صنعتی زیبایی است، می توانید از سینک های پیشخوان استفاده کنید. نصب این سینک ها به صورت توکار است و پس از نصب کمی از کانتر جلو می زنند. علاوه بر این تمیز کردن آن ها بسیار راحت تر است.
قیمت سینک ظرفشویی جدید

هنگام خرید سینک ظرفشویی به کیفیت آن دقت کنید!

دقت به کیفیت هنگام خرید سینک ظرفشویی بسیار مهم است. یک سینک بی کیفیت به زودی خراب می شود. بنابراین شما مجبور می شوید در سریع ترین زمان ممکن آن را جایگزین سینک جدیدی کنید. علاوه بر این برخلاف گذشته، سینک های ظرفشویی با متریال مختلفی ساخته می شوند. پیش از خرید باید در مورد هر کدام از این متریال و کیفیت آن ها بیشتر بدانید:

  • سینک ظرفشویی استیل: اکثر افراد هنگام انتخاب و خرید سینک ظرفشویی دست دوم و نو، نوع استیل ضد زنگ را انتخاب می کنند. قیمت سینک ظرفشویی معمولی که با استیل ساخته شده بسیار کمتر است و کیفیت آن ها نیز بسیار مناسب بوده و به راحتی نیز تمیز می شوند.
  • سینک ظرفشویی سرامیکیسینک ظرفشویی را نیز مانند روشویی سرویس بهداشتی از سرامیک می سازند. اما نکته مهم در خرید سینک ظرفشویی سرامیکی این است که ممکن است خوردگی پیدا کنند، ترک بخورند و بشکنند.
  • سینک ظرفشویی چدنیخرید سینک ظرفشویی چدنی برای کسانی که سینک با کیفیتی می خواهند بسیار مناسب است. خط و خش روی این سینک ها بسیار کم ایجاد می شود، هنگام ظرف شستن صدای کمی ایجاد می کنند و بسیار با دوام هستند.
  • سینک گرانیتی یا کامپوزیتی: خرید سینک ظرفشویی گرانیتی برای کسانی که سلیقه خاص دارند بسیار مناسب است. این سنگ ها بسیار با دوامند، لک نمی شوند و تمیز کردن آن ها نیز بسیار راحت است.
  • سینک ظرفشویی سنگی: سینک های ساخته شده از سنگ های طبیعی و مصنوعی نیز بسیار پرکاربرد و زیبا هستند. این سینک ها از سنگ مرمر، صابونی و کورین ساخته می شوند.
  • سینک مسی: اگر به زیبایی سینکتان اهمیت زیادی می دهید می توانید از سینک های مسی استفاده کنید. اما باید بدانید این سینک ها به مرور شفافیت و رنگ خود را از دست داده و تیره می شوند.
  • سینک شیشه ای: اگر قصدتان از خرید سینک ظرفشویی زیبایی و لوکس شدن آشپزخانه است، سینک های استیلی که روکش شیشه ای دارند بسیار مناسب شما هستند. البته باید بدانید احتمال شکستگی این سینک ها وجود داشته و تمیز نگه داشتن آن ها نیز بسیار سخت است.
خرید سینک ظرفشویی دوقلو

هنگام خرید سینک ظرفشویی به قیمت آن توجه کنید!

علاوه بر موارد بالا، برای خرید سینک ظرفشویی باید به قیمت آن نیز دقت کنید. چرا که قیمت سینک ظرفشویی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و همه ما برای خرید این محصولات بودجه مشخصی کنار گذاشته ایم. پس بهتر است پیش از انتخاب بهترین و مدرن ترین مدل و طرح سینک ها، ابتدا در مورد قیمت آن ها اطلاعات درستی به دست بیاورید. در ادامه در مورد قیمت سینک ظرفشویی اطلاعات بیشتری به شما می دهیم.

قیمت سینک ظرفشویی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت هیچ کدام از سینک ها یکسان نیست؛ حتی اگر تفاوت قیمت آن ها بسیار کم و ناچیز باشد. این تفاوت قیمت به عوامل بسیاری بستگی دارد. اما از آنجایی که توجه به قیمت سینک ظرفشویی هنگام خرید و انتخاب بسیار مهم است، لازم است که این عوامل را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین سینک را از نظر قیمت پیدا کنید. مهمترین عواملی که باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت خرید سینک ظرفشویی می شوند را شرح می دهیم.

خرید سینک ظرفشویی جدید

1. تاثیر طرح و مدل بر قیمت سینک ظرفشویی

همانطور که در بالا گفته شد طرح و مدل سینک های ظرفشویی بسیار متنوع است و هنگام انتخاب باید کاربرد و اولویت های خود را در نظر بگیریم. اما باید بدانید قیمت هر کدام از این مدل ها و طرح ها متفاوت است. به طور مثال قیمت سینک ظرفشویی دوقلو با قیمت سینک ظرفشویی سه لگن یکسان نیست و معمولا سینک های چند قلو گران تر هستند. همچنین سینک های پیشخوانی به طور معمول گران تر از سینک های عادی هستند.

بنابراین اگر می خواهید سینکی را بخرید که قیمت مناسب تری برای شما داشته باشد، باید به مدل آن ها، مدرن بودنشان، جدید بودن طرح آن و امکاناتی که دارد توجه کنید. علاوه بر این از آنجایی که قیمت نصب سینک ها توکار و روکار نیز متفاوت است، لازم است هنگام خرید و انتخاب این نکته را نیز در نظر بگیرید.

2. تاثیر متریال بر قیمت سینک ظرفشویی

همه ما دوست داریم لاکچری ترین و با کیفیت ترین سینک ها را برای خانه خود انتخاب کنیم تا ظاهر آشپزخانه خود را عوض کرده و زیباتر کنیم. اما باید بدانید متریالی که در ساخت این سینک ها به کار برده می شود تعیین کننده قیمت آن ها هستند. به طور مثال قیمت سینک ظرفشویی سنگی از قیمت سینک های استیل بیشتر است.

همچنین سینک هایی که با مس ساخته شده اند معمولا قیمت پایین تری نسبت به سینک های ساخته شده با شیشه دارند. بنابراین اگر بودجه محدودی برای خرید سینک ظرفشویی دارید باید به قیمت هر کدام از این متریال دقت کرده و مناسب ترین آن ها را انتخاب کنید.

قیمت سینک ظرفشویی سرامیکی

3. تاثیر برند بر قیمت سینک ظرفشویی

گاهی با رفتن به فروشگاه های مختلف دو مدل یکسان از سینک ها را می بینیم که توسط برندهای مختلف ساخته شده و قیمت متفاوتی دارند. ممکن است با خودتان فکر کنید چرا قیمت سینک ظرفشویی گرانیتی اخوان با سینک گرانیتی از یک برند دیگر متفاوت است. باید بگوییم این ممکن است به دلیل متفاوت بودن کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت، سیاست گذاری های شرکت و برند و شهرت برند باشد. پس بهتر است هنگام خرید سینک ظرفشویی به این نکته دقت کرده و به خوبی تحقیق کنید و برندی را پیدا کنید که علاوه بر محصولات با کیفیت، مناسب ترین قیمت عرضه را در بازار داشته باشد.

4. تفاوت قیمت سینک ظرفشویی ایرانی و خارجی

بسیاری از ما جنس های خارجی را به ایرانی ترجیح می دهیم. چراکه محصولات خارجی معمولا بسیار با کیفیت و زیبا ساخته می شوند. اگر قصد خرید سینک ظرفشویی خارجی را دارید باید بدانید احتمالا قیمت بیشتری باید بپردازید. چرا که قیمت سینک ظرفشویی خارجی بر اساس نرخ ارز، هزینه گمرک، هزینه حمل و نقل، قیمت مواد اولیه، کیفیت ساخت و برند سازنده تعیین می شود. این در حالی است که در حال حاضر برندهای ایرانی نیز بسیار با کیفیت بوده و قیمتشان نیز به صرفه تر است.

بنابراین اگر می خواهید قیمت سینک ظرفشویی برایتان به صرفه تر تمام شود می توانید از میان برندهای با کیفیت ایرانی انتخاب کنید. در ثانی با خرید محصولات ایرانی می توانید از کسب و کارهای ایرانی و کارگرانی که در کارخانه ها کار می کنند حمایت کنید.

قیمت سینک ظرفشویی دست دوم

5. تاثیر فروشگاه بر قیمت سینک ظرفشویی

شاید شما هم تجربه کرده باشید که هنگام رفتن به فروشگاه های مختلف، قیمت های مختلفی از سینک های ظرفشویی ببینید. این به این دلیل است که هر کدام از فروشگاه ها ممکن است قیمت سینک ظرفشویی اخوان و برندهای دیگر را کمتر یا بیشتر اعلام کنند. بنابراین برای اینکه هنگام خرید سینک ظرفشویی نگران قیمت نباشید، باید بتوانید بهترین و معتبرترین فروشگاه حضوری یا اینترنتی را پیدا کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

از آنجایی که پیدا کردن این فروشگاه ها کمی سخت است پیشنهاد می کنیم به سایت چوبکاران مراجعه کنید. این سایت یک منبع معتبر و جامع برای آشنایی با فروشگاه های یراق آلات، ماشین آلات، انواع چوب و سنگ است. با مراجعه به این سایت می توانید از قیمت سینک ظرفشویی دست دوم نیز مطلع شوید. برای خرید سینک ظرفشویی نیز می توانید اینجا کلیک کنید تا به تعدادی از فروشندگان انواع سینک ظرفشویی متصل شوید.

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30267)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران