...در حال بارگذاری

قیمت خرید پیچ گوشتی برقی و شارژی ارزان 1402

بررسی قیمت پیچ گوشتی برقی (چه عواملی باعث ارزان یا گران شدن پیچ گوشتی های برقی می‌شوند). نحوه تخمین قیمت پیچ گوشتی پیش از خرید.

همه ما می دانیم قیمت خرید پیچ گوشتی برقی نسبت به پیچ گوشتی های ساده بیشتر است. اما تفاوت قیمت در میان پیچ گوشتی های برقی نیز مشهود است. دلایل زیادی باعث ارزان بودن و گران بودن هر کدام از این محصولات می شود که در ادامه این مقاله از چوبکاران به بررسی آن ها می پردازیم. در ادامه نیز نحوه آشنایی با بهترین فروشگاه ها را معرفی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

خرید پیچ گوشتی برقی و مزایای استفاده از آن

بیشتر ما کار با پیچ گوشتی های مختلف را تجربه کرده ایم. به همین دلیل می دانیم کار با آن ها علاوه بر سخت بودن، زمان بر نیز هست. اما اگر دست نصابان، مهندسان و افراد مختلف پیچ گوشتی برقی دیده باشید، می بینید که چقدر روند کار با استفاده از این محصولات راحت تر و سریع تر شده است. همین امر باعث شده است بدون در نظر گرفتن قیمت پیچ گوشتی برقی کوچک و بزرگ، مصارف آن ها در کارگاه ها، مراکز صنعتی و تولیدی های مختلف و حتی خانه ها، بسیار زیاد شود.

این پیچ گوشتی ها قابلیت پیچ کردن با سری های مختلف دوسو و چهارسو و در اندازه های مختلف را دارند. این کار توسط تعویض مته های مختلف انجام می شود. استفاده از این محصولات مزایای بسیاری دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم.

مزایای خرید پیچ گوشتی برقی ارزان قیمت

زمانی که می بینیم یک محصول، مشتریان و طرفداران زیادی پیدا کرده است، باید بدانید مزایای استفاده از آن برای افراد بسیار زیاد است. طبق آنچه گفته شد، مزایای این پیچ گوشتی ها بسیار مهم است. به همین دلیل نیز افراد حاضر به پرداخت قیمت پیچ گوشتی برقی پوکا و رونیکس و دیگر برندها که نسبتا زیاد نیز هست می شوند تا یکی از آن ها را داشته باشند. مهمترین این مزایا عبارتند از:

  • جابجایی این پیچ گوشتی ها بسیار راحت است. اکثر آن ها کیف های مخصوصی دارند که به راحتی حمل می شوند.
  • درست است که قیمت پیچ گوشتی برقی زیادتر از پیچ گوشتی های ساده است. اما دیگر لازم نیست چندین پیچ گوشتی در اندازه های مختلف بخریم. چرا که خرید یکی از آن ها جوابگوی استفاده برای تمامی پیچ هاست.
  • یکی از مهمترین مزایای آن ها، سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی در زمان است. علاوه بر این سرعت باز و بستن نیز با این پیچ گوشتی ها بیشتر می شود.
  • کار با این پیچ گوشتی ها بسیار راحت تر از پیچ گوشتی های ساده است. چرا که لازم نیست با دست آن ها را بچرخانیم و برای اینکار انرژی زیادی مصرف کنیم.
  • پیچ گوشتی های برقی انعطاف پذیری بالایی دارند و برای جاهایی که دسترسی به آن‌ها سخت تر است نیز می توان به راحتی استفاده کرد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ گوشتی برقی

قیمت یک کالا یکی از مواردی است که برای همه ما بسیار مهم است. به همین جهت است که زمانی که به یک فروشگاه مراجعه می‌کنیم، پس از دیدن مدل های مختلف یکی محصول، ابتدا در مورد قیمت آن سوال می کنیم. تا به اینجا گفتیم که قیمت خرید پیچ گوشتی برقی نسبت به پیچ گوشتی های ساده بیشتر است. اما این تفاوت قیمت در مورد مدل ها، انواع و محصولات برندهای مختلف نیز دیده می شود. از آنجایی که لازم است پیش از خرید در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ گوشتی های برقی بیشتر بدانید، در ادامه به بررسی 4 عامل موثر بر قیمت آن ها می پردازیم:

نقش کیفیت و کارکرد بر قیمت پیچ گوشتی برقی

پیچ گوشتی های برقی به سه دسته تقسیم می شوند: پیچ گوشتی برقی صاف، پیچ گوشتی برقی سرکج و پیچ گوشتی برقی ال شکل که بیشتر مورد استفاده می باشد.

علاوه بر این کیفیت ساخت هر کدام و میزان قدرتی که دارند نیز تعیین کننده قیمت آن هاست. چرا که ممکن است یک پیچ گوشتی برقی، کاربردهای مختلف و مته های متعددی داشته باشد. اما از نظر کیفیت ساخت، جنس بدنه، قدرت و جنس مته ها بسیار ضعیف باشد. در این صورت به طور قطع قیمت پیچ گوشتی برقی که بسیار با کیفیت باشد برای آن در نظر گرفته نمی شود.

نقش برند سازنده بر قیمت خرید پیچ گوشتی برقی

عامل دیگری که باید هنگام خرید پیچ گوشتی برقی در نظر بگیریم این است که در انتها چه برندی را انتخاب می کنیم. علت آن نیز این است که هر کدام از برندها، قیمت گذاری های متفاوتی دارند. به طور مثال قیمت پیچ گوشتی برقی رونیکس با قیمت پیچ گوشتی برقی بوش که همان امکانات را داشته باشد یکسان نیست. از جمله دلایل آن نیز امکانات متفاوت محصولات هر برند، کیفیت ساخت آن ها، سیاست گذاری های مختلفی یک شرکت یا کارخانه را دارد و قیمت مواد اولیه مصرفی پیچ گوشتی هاست.

البته ناگفته نماند در اکثر مواقع شهرت یک برند باعث می شود، کالاهای تولید شده آن نیز با قیمت بالاتری در بازار به فروش برسد. بنابراین اگر می خواهید هزینه کمتری برای خرید این دسته از ابزار آلات بپردازید، باید از برندهایی که شهرت کمتر اما کیفیت محصولی بالایی دارند استفاده کنید.

خرید پیچ گوشتی برقی دست دوم قیمت کمتری دارد!

درست است که پرداخت قیمت پیچ گوشتی رونیکس زیاد است، اما در نتیجه می تواند برای کسانی که به میزان زیادی از این دسته از ابزار آلات استفاده می کنند بسیار سود آور باشد. اما در هر صورت برای بسیاری از افراد به خصوص برای مصارف خانگی، پرداخت هزینه برای خرید آن‌ها کمی سخت است. به همین دلیل این افراد رو به سمت خرید پیچ گوشتی دست دوم می آورند.

به طور قطع قیمت این دسته از ابزار آلات دست دوم کمتر است. اما باید بدانید اگر کیفیت و کارکرد پیچ گوشتی دست دوم را در نظر نگیرید، در انتها چیزی جز ضرر مالی برای شما ندارد. بهتر است اگر در سایت های مختلف یا در میان آشنایان، کسی را پیدا کردید که قصد فروش پیچ گوشتی برقی خود را دارد، پیش از پرداخت پول از نزدیک پیچ گوشتی را از نظر کیفیت و آسیب های احتمالی وارده بررسی کنید.

آیا خرید کالای خارجی بر قیمت پیچ گوشتی شارژی تاثیر دارد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله. چرا که اگر سری به فروشگاه های مختلف زده باشید متوجه می شوید که قیمت خرید پیچ گوشتی برقی دیوالت نسبت به قیمت محصولاتی که مربوط به برندهای ایرانی هستند بیشتر است. علت آن را نیز تقریبا همه ما می دانیم. یکی از دلایل آن نوسانات نرخ ارز و قیمت گمرک است. دلیل دیگر آن این است که مواد اولیه خارجی برای ساخت پیچ گوشتی برقی معمولا با کیفیت تر است.

علاوه بر این کالاهای خارجی کیفیت ساخت بالاتری نیز دارند. اما باید این نکته را نیز در نظر بگیرید که امروزه محصولات شرکت ها و کارخانه جات ایرانی به خوبی می توانند با برندهای خارجی رقابت کنند. بنابراین اگر به دنبال پیچ گوشتی برقی ارزان هستید، می توانید از بین محصولات ایرانی یکی از بهترین آن ها را انتخاب کنید.

همچنین بخوانید: خرید پیچ ام دی اف

چطور پیش از خرید، از قیمت پیچ گوشتی برقی مطلع شویم؟

نکاتی که در بالا گفته شد تنها در مورد عوامل تاثیر گذار بر قیمت پیچ گوشتی برقی توسن، دی سی ای یا دیگر مارک ها بود. بنابراین شما می توانید بر اساس آن ها بدانید کدام یک از انواع پیچ گوشتی ارزان تر و کدام یک گران تر هستند. اما برای بسیاری از افراد مهم است که قبل از مراجعه به یک فروشگاه، قیمت تقریبی این محصولات را بدانند. یکی از کارهایی که می توانید انجام دهید این است که به فروشگاه های مختلف سطح شهر بروید و قیمت را از آن ها سوال کنید. اما این کار مستلزم صرف وقت و انرژی زیاد است. اما راه حل راحت تری نیز وجود دارد.

می توانید به فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنید و با قیمت تقریبی هر کدام از برندهای ایرانی و خارجی آشنا شوید. به طور مثال می توانید پیچ گوشتی برقی در دیجی کالا را سرچ کرده و حدود قیمتشان را ببینید. غیر از دیجی کالا فروشگاه های اینترنتی معتبر دیگری نیز هستند که می توانید با مراجعه به آن ها، از قیمت پیچ گوشتی برقی ادون یا دیگر مارک ها مطلع شوید. علاوه بر این از تخفیف هایی که هر کدام از این سایت ها می‌گذارند نیز می توانید استفاده کنید.

بهترین فروشگاه های پیچ گوشتی برقی را از کجا پیدا کنیم؟

در کنار سایر عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید پیچ گوشتی برقی ماکیتا، کرون و دیگر برندها، آنچه باید به یاد داشته باشید تاثیر فروشگاه بر هزینه نهایی خرید این محصولات است. همانطور که همه ما می دانیم، در حال حاضر تعداد فروشگاه های عرضه کننده این پیچ گوشتی ها در حال افزایش است. اما تعداد این مراکزی که معتبر باشند و کالاهای اصل را با قیمت مناسب بفروشند کم است. پیدا کردن آن ها نیز برای کسانی که نمی توانند جنس اصل را از تقلبی تشخیص داده و با قیمت تقریبی آن ها نیز آشنا نیستند کمی سخت است.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

به شما پیشنهاد می کنیم برای پیدا کردن معتبرترین فروشگاه ها به سایت چوبکاران مراجعه کنید. چوبکاران به خوبی برای پیدا کردن فروشگاه معتبر شما را راهنمای می کند. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با مشاورین این مرکز صحبت کنید. علاوه بر این برای خرید و مشاهده محصولات می توانید اینجا کلیک کنید.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30121)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
احسنت
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران