...در حال بارگذاری

بهترین پارکت لمینت ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

نصب پارکت لمینت ایرانی چه مزایایی دارد؟ بهترین پارکت لمینت ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟ کیفیت و قیمت پارکت لمینت ایرانی چه تفاوتی با پارکت های خارجی دارد؟

نصب پارکت لمینت ایرانی چه مزایایی دارد؟ بهترین پارکت لمینت ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟ کیفیت و قیمت خرید پارکت لمینت ایرانی چه تفاوتی با پارکت های خارجی دارد؟

در حال حاضر یکی از بهترین انتخاب ها برای کفپوش خانه های ویلایی و آپارتمان ها پارکت های لمینت هستند. اگر به جای خرید محصولات خارجی به دنبال بهترین پارکت لمینت ایرانی هستید، باید کمی در مورد کیفیت آن ها تحقیق کنید. در واقع باید بدانید مزایای نصب آن ها چیست، آیا کیفیتشان با پارکت های لمینت خارجی قابل مقایسه است و قیمتشان چگونه است. در این مقاله از سایت چوبکاران اطلاعات دقیقی در مورد این موارد خواهیم داد و ویژگی های بهترین پارکت ایرانی را نیز بررسی خواهیم کرد و در انتها تعدادی از فروشندگان انواع پارکت را به شما معرفی می کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید بهترین پارکت ایرانی نیز می توانید روی اینجا کلیک کنید.

نصب بهترین پارکت لمینت ایرانی

مزایای نصب بهترین پارکت لمینت ایرانی

پارکت های لمینت دسته ای از کفپوش ها هستند که از لایه های مختلفی تشکیل شده و به روکش های لمینتی آغشته شده اند که ظاهرشان را شبیه چوب کرده است. به همین دلیل به پارکت لمینت معروف شده اند. قبل از هرچیز باید بدانیم چرا باید به جای خرید و نصب پارکت های چوبی، سرامیک و سنگ به سراغ نصب بهترین پارکت لمینت ایرانی برویم. در ادامه برخی از مزایای نصب آن ها را بررسی خواهیم کرد:

  • پارکت های لمینت از نظر ظاهری شبیه پارکت های چوبی هستند. بنابراین می توانند یادآور بافت چوب باشند و به فضای داخلی خانه ها حس آرامش طبیعت را ببخشند.
  • قیمت پارکت لمینت نسبت به پارکت های چوبی، کفپوش های سنگ و سرامیک مناسب تر است. بنابراین همه افراد با هر سطح درآمدی می توانند بهترین پارکت لمینت ایرانی را برای خود انتخاب کنند.
  • انواع پارکت لمینت ایرانی تنوع بسیاری در طرح، نقش و رنگ دارند. به همین دلیل ست کردن آن ها با رنگ های مختلف بسیار راحت است و می توان برای همه خانه ها از آن ها استفاده کرد.
  • اگرچه این پارکت ها از لمینت ساخته شده اند، اما مقاومت و استحکام کافی را دارند و استفاده از آن ها به عنوان کفپوش خانه ها تصمیم درستی به نظر می رسد.
  • تمیز کردن پارکت لمینت ایرانی بسیار راحت است و لکه و کثیفی به راحتی از روی آن پاک می شوند.
  • بهترین پارکت ایرانی مقاومت کافی در برابر آب و رطوبت دارند و در صورت ریختن آب روی آن ها مشکلی برایشان پیش نمی آید.
  • نصب پارکت های لمینت بسیار راحت تر از سایر کفپوش هاست.

مقایسه بهترین پارکت لمینت ایرانی با پارکت های لمینت خارجی

کسانی که قصد خرید پارکت لمینت را دارند پس از مراجعه به فروشگاه های مختلف، انواع پارکت های خارجی و ایرانی را می بینند که در اکثر اوقات نمی توانند از میان آن ها بهترین را انتخاب کنند. این در صورتی است که برخی از فروشندگان بهترین انتخاب را خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی می دانند و برخی پیشنهاد خرید پارکت های خارجی را می دهند. اما تا زمانی که مقایسه درستی میان پارکت های لمینت ایرانی و خارجی داشته باشید، نمی توانید بهترین آن ها را بر اساس نیاز، علاقه و بودجه خود انتخاب کنید. در ادامه مقایسه کوتاهی بین این دو محصول خواهیم داشت.

بهترین پارکت لمینت ایرانی

آیا کیفیت پارکت های لمینت ایرانی قابل مقایسه با پارکت های خارجیست؟

چند سالی است که به علت وجود تحریم ها و عدم ورود پارکت های لمینت خارجی به داخل ایران ساخت و تولید پارکت های لمینت در ایران آغاز شده است. در حال حاضر نیز این محصولات با کیفیت های مختلفی و توسط کارخانه جات متعدد و تحت نام برندهای گوناگون در کشورمان تولید می شوند.

اگر در کیفیت آن ها می پرسید باید بگوییم در اکثر مواقع کیفیت بهترین مارک پارکت لمینت ایرانی با کیفیت محصولات برندهای خارجی برابری می کند. مگر اینکه پارکت های ایرانی توسط برندهای نامعتبر و با مواد اولیه بی کیفیت ساخته شوند. بنابراین اگر قصد خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی را دارید باید به دنبال بهترین برند پارکت ایرانی باشید.

مقایسه قیمت بهترین پارکت لمینت ایرانی و خارجی

برخی از افراد تنها به دلیل پایین تر بودن قیمت بهترین پارکت های ایرانی نسبت به قیمت پارکت های وارداتی حاضر به خرید آن ها می شوند. به همین دلیل نکته دیگر که باید آن را به دقت بررسی کرد، قیمت بهترین پارکت لمینت ایرانی نسبت به پارکت های لمینت خارجی است.

در مورد این نکته باید بگوییم گاهی قیمت بهترین پارکت های ایرانی بیشتر از قیمت پارکت های خارجی ست. مانند قیمت پارکت های چینی که معمولا کیفیت مناسبی ندارند. اما معمولا قیمت پارکت ایرانی از قیمت برخی از پارکت های ترک و اکثر پارکت های اروپایی کمتر است. بنابراین باید حق را به کسانی بدهیم که مجذوب قیمت مناسب پارکت های ایرانی می شوند.

بهترین پارکت لمینت ایرانی چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر تعداد شرکت های سازنده و کارخانه جات تولید کننده پارکت های لمینت در ایران بسیار زیاد است. کافیست که برای خرید سری به فروشگاه های سطح شهرتان بزنید یا چرخی در میان فروشگاه های آنلاین بزنید؛ در این صورت می توانید نام برندها و مارک های مختلف پارکت های ایرانی را ببینید. اما نکته اینجاست که پیدا کردن بهترین پارکت لمینت ایرانی از میان آن ها کار سختی است و تنها نمی توان با اکتفا به تبلیغات یکی از آن ها را انتخاب کرد. بهترین کار اینست که در مورد ویژگی های بهترین پارکت لمینت ایرانی اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه مهمترین ویژگی های بهترین پارکت های لمینت ایرانی را بررسی می کنیم.

بهترین پارکت لمینت ایرانی چه ویژگی هایی دارد

بهترین پارکت لمینت ایرانی بهترین ضخامت را دارد!

پارکت های لمینت چه ایرانی باشند و چه خارجی، با ضخامت های مختلفی تولید می شوند. اکثر آن ها ضخامتی برابر 8 میلی متر، 10 میلی متر و 12 میلی متر دارند. کیفیت پارکت های لمینتی که با ضخامت 8 میلی متر تولید شده اند بسیار کم است و اگر زمین کمی ناهمواری داشته باشد، هنگام راه رفتن روی آن ها کف پا به راحتی این ناهمواری ها را حس کرده و اذیت می شود. بنابراین بهترین پارکت لمینت ایرانی باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا برای نصب در همه مکان ها و همه سطوح مناسب باشد. البته پارکت هایی که ضخامت بالایی دارند، ماندگاری بیشتری نیز دارند.

بهترین پارکت لمینت ایرانی بهترین مغز را دارد!

اگر سری به فروشگاه های مختلف زده باشید، از زبان فروشندگان نام مغز پارکت را شنیده اید. اما احتمالا شما هم مانند سایر خریداران ندانید مغز چیست و چه تاثیری بر روی کیفیت پارکت ها دارد. پارکت های لمینت از لایه های مختلفی تشکیل شده اند. لایه میانی پارکت های لمینت که بین لایه بالانس و روکش قرار دارد، مغز نامیده می شود که نقش اساسی در کیفیت پارکت های لمینت دارند. بهترین پارکت لمینت ایرانی مانند پارکت های لمینت خارجی، مغزی از جنس اچ دی اف دارند. اما پارکت های لمینت بی کیفیتی نیز ساخته می شوند که جنس مغز آن ها از نوع ام دی اف است. پارکت های ساخته شده با ام دی اف بسیار بی کیفیت هستند.

ویژگی بهترین پارکت لمینت ایرانی

بهترین پارکت ایرانی مقاومت سایشی مناسبی دارد!

میزان مقاومت سایشی یکی از استانداردهایی است که در همه جای دنیا برای بررسی کیفیت کفپوش های لمینت وجود دارد. منظور از مقاومت سایشی، درصد مقاومت پارکت های لمینت در برابر خط و خش و سایش است. مقاومت سایشی را با AC مشخص می کنند و پارکت ها را در دسته بندی های AC1 تا AC5 جای می دهند. بهترین مقاومت سایشی مربوط به پارکت های لمینتی است که در دسته AC5 قرار می گیرند. کمترین میزان مقاومت در برابر خط و خش و تحمل وزن های سنگین را نیز پارکت هایی که در دسته AC1 قرار می گیرند دارند. بهترین پارکت لمینت ایرانی دارای بیشترین میزان مقاومت سایشی بوده و می توان از آن ها برای همه مکان ها از جمله جاهایی که رفت و آمد زیادی در آن ها هست استفاده کرد.

بهترین پارکت، به بهترین شکل نصب می شود!

همانطور که گفته شد نصب پارکت های لمینت بسیار راحت تر از پارکت های چوبی است. برای نصب پارکت های لمینت احتیاجی به چسب و مواد دیگر نیست. نصب آن ها با استفاده از کلیک هایی است که لبه های پارکت لمینت قرار دارند. این کلیک ها حالت نر و ماده دارند و هنگام نصب داخل یکدیگر قفل می شوند. این کلیک ها اگر به خوبی ساخته نشده باشند، هنگام نصب به خوبی در هم قفل نشده و بین پارکت ها فاصله ایجاد می شود. بنابراین بهترین پارکت لمینت ایرانی باید منعطف ترین و بهترین کلیک ها را داشته باشد.

ویژگی های پارکت لمینت ایرانی

برای خرید بهترین پارکت لمینت ایرانی به کدام فروشگاه ها مراجعه کنیم؟

اگر قصد خرید پارکت های لمینت ایرانی از یکی از برندها و مارک های مشخص را دارید، بهتر است به سراغ فروشگاه هایی بروید که نمایندگی فروش آن برند را دارند. در این صورت بهترین پارکت لمینت ایرانی را با اطمینان از اصالت و قیمت مناسب دریافت می کنید. در غیر این صورت نیز باید به دنبال بهترین و معتبرترین فروشگاه های سطح شهر یا فروشگاه های آنلاین باشید که تنوع بالایی در طرح و نقش داشته باشند و بهترین پارکت ایرانی را نیز با بهترین قیمت عرضه کنند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای پیدا کردن بهترین فروشگاه ها می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. این سایت یک مرجع کامل برای آشنایی با فروشگاه های تجهیزات ساخت مصنوعات چوبی مانند انواع چسب، انواع ماشین آلات صنایع چوب و ماشین آلات خراطی، انواع سنگ طبیعی روی کابینت و فروشگاه های عرضه محصولات چوبی مانند میز و صندلی است. برای خرید بهترین پارکت ایرانی نیز می توانید روی اینجا کلیک کنید تا شما را به تعدادی از فروشندگان انواع پارکت متصل کنیم.

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30289)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران