...در حال بارگذاری

قیمت خرید پارتیشن خانگی و اداری ارزان 2024

چه عواملی بر قیمت پارتیشن تاثیر می‌گذارند؟ هنگام خرید پارتیشن به چه نکاتی توجه کنیم؟ مراکز معتبر خرید پارتیشن کدام است؟

قیمت پارتیشن خانگی و اداری هنگام خرید پارتیشن چوبی و پلاستیکی به چه نکاتی توجه کنیم؟ مراکز معتبر خرید و فروش انواع پارتیشن دست دوم و نو کدام است؟

هر کدام از ما احتمالا یک‌ بار هم که شده به دلایل جداسازی فضای منزل، ساخت حریم خصوصی و شخصی سازی فضای شرکت برای کارمندان، به فکر خرید پارتیشن افتاده ایم. اما شاید نکاتی بوده که باید قبل از خرید این محصول می‌دانستیم که متاسفانه به آنها دقت نکردیم. نکاتی مثل عوامل تاثیرگذار روی قیمت پارتیشن که ممکن است تصمیم گیری ما را به کل عوض کنند. به همین جهت در این مقاله از سایت چوبکاران به این نکات می‌پردازیم و همچنین خرید پارتیشن دست دوم را باهم بررسی کرده و در نهایت بهترین مرکز خرید برای تهیه این محصولات را به شما معرفی می‌کنیم. همچنین برای خرید پارتیشن می توانید اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

بررسی انواع پارتیشن

قبل از اینکه به مبحث قیمت و خرید پارتیشن بپردازیم، بهتر است گریز کلی به ساخت پارتیشن و انواع آن داشته باشیم. در کل کاربرد اصلی پارتیشن جداسازی، تفکیک فضا و خصوصی سازی است که در هر موقعیت مکانی قابل استفاده است. چه برای منزل چه برای شرکت و ساختمان های دولتی، به راحتی می‌توانید یکی از انواع آن را خریداری و استفاده کنید. از انواع پارتیشن می‌توان به ریلی، آکاردئونی، ثابت و متحرک اشاره کرد. در خصوص متریال به کار برده شده در آن ها نیز می‌توان آنها را به پلاستیکی، چوبی، شیشه ای، حصیری، فلزی و پی وی سی تقسیم بندی کرد.

 نکته دیگری که در رابطه با این محصولات باید بدانید این است که پارتیشن نوع ثابت این دسته است و به انواع متحرک آنها پاراوان گفته می‌شود که کاربرد دقیقا یکسان دارند ولی در ساخت و اسکلت متفاوت هستند. قیمت پارتیشن به نسبت قیمت پاراوان گران تر بوده و ساخت محکم و مقاوم تری نیز دارد. حال آنکه با این نکات کلی در رابطه با پارتیشن آشنا شدید، وقت آن است که به مبحث قیمت و خرید این محصول بپردازیم.

قیمت پارتیشن چوبی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارتیشن

یکی از مهم ترین فاکتورهایی که ممکن است در هنگام خرید نظر شما را به پارتیشن جلب کند و یا حتی شما را از خرید آن پشیمان سازد، قیمت پارتیشن است. در این شرایط ممکن است شما به دنبال محصولی باشید که قیمت مناسب داشته باشد و از این جهت نیز باید مواردی را که باعث می‌شود قیمت پارتیشن ارزان تر از بقیه باشد و یا حتی گران ترین حد ممکن را داشته باشد بشناسید و نهایتا بهترین تصمیم خود را بنا بر بودجه ای که دارید بگیرید. در ادامه به بررسی عواملی که بر قیمت پارتیشن چوبی اداری و یا هر پارتیشن دیگر تاثیر می‌گذارد، می‌پردازیم.

تاثیر اندازه بر قیمت پارتیشن

اولین عاملی که تاثیر زیادی در قیمت پارتیشن ریلی خانگی و سایر پارتیشن ها دارد، اندازه های گوناگون این محصول است که مطابق با هر نیاز و هر متراژ منزل و محیط کاری ساخته شده و کار را برای شما راحت تر می‌سازد. اما نکته مهم این است که طبیعتاً هر چقدر ابعاد پارتیشن بزرگ تر باشد متریال بیشتری برای ساخت آن به کار رفته که قیمت نهایی را بالاتر می‌برد. به همین جهت پیشنهاد ما به شما این است که حتی الامکان مطابق با نیاز خود سفارش داده و هنگام اندازه گیری دقت زیادی به خرج دهید.

جنس و تاثیر آن بر قیمت پارتیشن

احتمالا در هنگام خرید پارتیشن متوجه این مورد شده اید که تنوع این محصول از نظر جنس و متریالی که در ساخت آنها به کار می‌رود بالا است. به عنوان مثال ابتدایی ترین متریال های مورد استفاده در ساخت آنها چوب، پی وی سی، پلاستیک، فلز و پارچه است. هر کدام از این جنس های مختلف را می‌توان با بقیه ترکیب کرد و به محصولی جدید رسید. همین موضوع نیز یکی از موارد دیگری است که  باعث می‌شود قیمت پارتیشن چوبی دیجی کالا به نسبت قیمت پارتیشن پلاستیکی بالاتر باشد. به همین خاطر، باید با توجه به مبلغی که برای خرید کنار گذاشته اید متریال مناسب را انتخاب نمایید.

خرید پارتیشن اداری

عایق بودن در برابر گرد و خاک

یکی از جذاب ترین قابلیت هایی که پارتیشن  می ‌تواند داشته باشند، عایق بودن در برابر گرد و خاک است. از آنجایی که نگهداری از دیوارهای جداکننده و تمیز کردن آن ها برای برخی از افراد سخت است، لازم است در برخی از شرایط از پارتیشن هایی استفاده کنیم که عایق گرد و خاک هستند. این پارتیشن ها گرد و خاک را به خود جذب نمی کنند و ظاهرشان تمیز و زیبا باقی می ماند. این نوع در محیط های کویری بسیار پر کاربردند. البته باید در نظر بگیرید که قیمت پارتیشن ضد گرد و خاک از نوع عادی آن بیشتر است. اما در بسیاری از مواقع پرداخت این هزینه بیشتر بسیار به صرفه است.

عایق صدا بودن

اگر قصد اضافه کردن دیوار برای شخصی سازی محیط کار کارمندان خود را دارید، حتما به فکر این باشید که قابلیت عایق صدا بودن را هنگام خرید پارتیشن در نظر بگیرید. از آنجایی که هر فرد نیازمند محیطی جداگانه و مختص به خود است و برای کار کردن نیازمند تمرکز می‌‌ باشد، به همین خاطر نیز پارتیشن هایی که عایق صدا هستند یکی از بهترین انتخاب ها برای پارتیشن اداری است. اما باید بدانید هر چقدر به این قابلیت ها برای پارتیشن اضافه شود قیمت پارتیشن چوبی ثابت و سایر پارتیشن ها زیادتر می شود.

قیمت پارتیشن خانگی

عایق در برابر گرما و سرما

یکی دیگر از قابلیت های پارتیشن که باعث تفاوت در قیمت انواع آن نیز می‌ شود، عایق بودن در برابر گرما و سرماست. خیلی از ما در خانه خود اتاق های بزرگی داریم که شاید به طور کامل نمی توانیم از آنها استفاده کنیم. اما با کمی خلاقیت می ‌توانیم بدون ایجاد خرابی، دیوارهای جدا کننده و پارتیشن را برای آن ها به کار برده و با عایق کردن آنها در برابر گرما و سرما، آن ها را به بهترین مکان استراحت افراد خانواده بدل کنیم. اما توجه کنید حتما با توجه به توان خرید خود به دنبال بهترین قیمت پارتیشن pvc عایق باشید.

تاثیر کیفیت ساخت بر قیمت پارتیشن

همیشه محصولاتی که بهتر ساخته شده باشند و برای ساختشان از بهترین لوازم، یراق آلات و وسایل استفاده شده باشد بهترین نتیجه‌ و کیفیت را نیز دارند. این امر خود تأثیر بسزایی در افزایش یا کاهش قیمت پارتیشن دارد. چرا که هر چقدر ساخت باکیفیت تری از محصول توسط تولید کننده ارائه شود میزان فروش پارتیشن چوبی و سایر دیوارهای جداکننده بالاتر رفته و مشتریان بیشتری پیدا می کند؛ در نتیجه قیمت نیز افزایش می رود. از آنجایی که پارتیشن قیمت قابل توجهی دارد و دائما نمی‌توان آن را عوض کرد، لازم است در این خصوص توجه بیشتری به کیفیت ساخت داشته باشید و مقاوم ترین و با کیفیت ترین را انتخاب نمایید.

قیمت پارتیشن ارزان

کیفیت متریال با کیفیت

هر چقدر راجع به کیفیت ساخت صحبت کنیم و در نهایت بهترین محصول از نظر ساخت را بخریم، اما اگر کیفیت متریالی که در ساخت پارتیشن به کار رفته شده بالا نباشد، به مرور زمان پارتیشن دچار آسیب در بافت چوب، زنگ زدگی فلز و یا حتی جدا شدن بیشتر قسمت ها می‌شود. از همین جهت نیز کیفیت متریال در قیمت پارتیشن تاثیر زیادی دارد. بنابراین به دنبال خرید پارتیشن ارزان نباشید و همیشه کیفیت را بر قیمت ترجیح دهید.

تاثیر برند بر قیمت خرید پارتیشن

امروزه در بازار کشورهای مختلف از جمله ایران تولید کنندگان زیادی تحت برندهای مختلف، محصولاتی مانند دیوار جدا کننده یا پارتیشن را ارائه می‌دهند. اما اینکه کدام برند بهتر است و بهترین محصول را به فروش می‌رساند یکی از معضلات اصلی مردم است و البته یکی از مواردی است که بر قیمت پارتیشن نیز تاثیر مستقیم دارد. به طور مثال اگر خرید از برندهای خارجی را می‌پسندید، برندهای ترکیه ای مطرح ترین محصولات با کیفیت را به فروش می‌رسانند؛ اما قیمت بالایی دارند. در این شرایط پارتیشن های زیادی با ساخت ایران هستند که همان کیفیت را دارا بوده اما قیمت بهتری دارند. بنابراین با اندکی تغییر در برند انتخابی خود می‌توانید در هزینه ها صرفه جویی کنید.

انواع پارتیشن چوبی

تاثیر طراحی خاص بر قیمت پارتیشن

آخرین موردی که در بالا رفتن و یا پایین آمدن قیمت پارتیشن تاثیر دارد، طراحی های خاص و سفارشی است. اگر دکور منزل شما به گونه ای است که حتما باید پارتیشن خاصی را خریداری کنید اما در بازار وجود ندارد، حتما باید آن را به تولید کننده مشخصی سفارش دهید. اما توجه داشته باشید که در این شرایط قیمت نهایی پارتیشن ممکن است از تصور شما بالاتر رفته و متحمل هزینه اضافه شوید. پیشنهاد ما به شما این است که از طراحی های خاص پرهیز کنید و از طرح آماده موجود در بازار خریداری کنید.

نکات مهم هنگام خرید پارتیشن

خرید پارتیشن دکوراتیو برای دوچندان کردن زیبایی منازل و محیط های کاری بسیار توصیه می‌شود. به خصوص اگر مشکل تامین فضا برای همه افراد خانه یا ساختمان را دارید حتما یکی از این دیوارهای جداکننده نصب کنید. اما خرید پارتیشن اداری یا هر نوع پارتیشن دیگر، آنطور‌ که به نظر می‌رسد آسان نیست و قبل از خرید حتما باید نکاتی کلیدی و مهم در این خصوص را بدانید. در ادامه مهمترین این نکات را توضیح خواهیم داد.

خرید پارتیشن با در نظر گرفتن بودجه

حتما هنگام خرید دیوار جدا کننده، متوجه این موضوع شده اید که چقدر انواع مدرن این محصول زیبا هستند و حتی شاید برای منزل شما بسیار هم مناسب باشند. اما قبل از خرید پارتیشن مدرن باید به بودجه خود توجه کنید و متناسب با آن و مطالبی که راجع به قیمت پارتیشن ها گفتیم، لیستی تهیه کرده و با توجه به همه این موارد خرید کنید. در این صورت هزینه اضافه تری نسبت به بودجه خود پرداخت نخواهید کرد. برای آشنایی بیشتر با قیمت ها می‌توانید به بخش خرید پارتیشن دیجی کالا مراجعه کنید و همه قیمت ها را باهم مقایسه کنید.

قیمت پارتیشن چوبی دست دوم

توجه به ابعاد هنگام خرید پارتیشن

حتما قبل از اینکه به فکر سفارش و خرید پارتیشن چوبی باشید، باید ابعادی که برای نصب پارتیشن نیاز دارید را اندازه بزنید. در غیر این صورت با عجله و بدون توجه به اندازه های مناسب، پارتیشنی خواهید داشت که برای هیچ کجای منزل شما مناسب نیست و حتی مجددا مجبور به سفارش هستید. می‌توانید برای این کار از فروشندگان بخواهید تا فردی را برای اندازه گیری به منزل شما بفرستند و بهترین نوع را به شما پیشنهاد کند.

تناسب پارتیشن با دکوراسیون

شاید تناسب داشتن وسایل خانه با پارتیشن برای خیلی از افراد مسئله مهمی نباشد اما باید بدانید که در صورت همسو نبودن هر گوشه از منزل با هم، خانه و ساختمان شما شلخته و بی نظم جلوه می‌کند. به همین منظور هم سبک‌ خاصی را در نظر بگیرید و مطابق با آن خرید پارتیشن را پیش برده و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

توجه به جنس هنگام خرید پارتیشن

توجه به جنس در هنگام خرید پارتیشن بسیار مهم است؛ چرا که هر کدام برای آب و هوای خاصی مناسب است. اگر در محیط های خشک و کویری زندگی می‌کنید ترجیحا پارتیشن چوبی یا فلزی مقاوم را در ذهن داشته باشید. چرا که در مواردی که پارتیشن خاکی و یا کثیف شد می‌توانید به راحتی با پارچه ای نمناک آن را تمیز کنید. اما برعکس برای مناطق شمالی کشور و مناطق مرطوب، اصلا پارتیشن چوبی پیشنهاد نمی‌شود و معمولا خرید پارتیشن پلاستیکی بیشتر رواج دارد. به این خاطر که دیرتر خراب شده و در برابر رطوبت زیاد هوا مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهد.

خرید و فروش پارتیشن خانگی

خرید پارتیشن به صورت دست دوم

بسیاری از ما زمانی که قصد تهیه پارتیشن را داریم اما متاسفانه از بودجه کافی برخوردار نیستیم، به یاد خرید پارتیشن دیوار می افتیم. این به دلیل این است که قیمت پارتیشن چوبی دست دوم از خرید همین محصول در فروشگاه ها و به صورت نو کمتر است.. تنها موردی که باید قبل از خرید به آن توجه کنید این است که با فروشنده در رابطه با دیدن محصول صحبت کنید و از نزدیک آن را بررسی کرده و مراقب افراد کلاهبردار باشید.

روش های خرید و بهترین مرکز خرید پارتیشن

اگر بعد از نکاتی که از پارتیشن گفتیم تصمیم به خرید آن ها گرفته اید، دو‌ روش راحت پیش روی شماست. اول از طریق مراجعه حضوری و به همان روش متداول قدیم می ‌توانید به فروشگاه های مختلف سر بزنید و محصول خود را خریداری کنید. البته در این صورت باید وقت زیادی را صرف عبور و مرور در خیابان ها کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

و اما روش بسیار راحت تر، خرید اینترنتی از سایت های معتبر است. از این طریق بدون اینکه از منزل خارج شوید می‌توانید فروشندگان مختلف را بررسی کرده و با هر بودجه ای که دارید خرید خود را انجام دهید. برای آشنایی با بهترین فروشندگان داخل ایران می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. این سایت یک منبع کامل و معتبر برای آشنایی با فروشگاه های یراق آلات و لوازم خانه و ابزارآلات ساخت لوازم چوبی است.

۱۳ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30268)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران