...در حال بارگذاری

خرید دیوار جدا کننده متحرک ساختمانی ارزان و چوبی 1402

قیمت خرید دیوار جدا کننده ارزان چوبی متحرک ساختمانی و پارتیشن جدا کننده اتاق برای پارتیشن بندی فضا، از کجا دیوار جداکننده متحرک ارزان و چوبی بخریم؟ مرجع تبلیغاتی چوبکاران برای خرید و فروش بهتر همراه شما عزیزان خواهد بود.

قیمت خرید دیوار جدا کننده ارزان چوبی متحرک ساختمانی و پارتیشن جدا کننده اتاق برای پارتیشن بندی فضا، از کجا دیوار جداکننده متحرک ارزان و چوبی بخریم؟

خرید دیوار جدا کننده ارزان: برخی از خانه های امروزی به گونه ای ساخته شده اند که لازم است از دیوار جدا کننده برای بهره وری بهینه از همه فضای آن ها استفاده کرد. نصب این دیوارها یا پارتیشن ها چه متحرک باشند و چه ثابت، چه چوبی باشند و چه از جنس کناف یا ام دی اف، غیر از تقسیم بندی فضای اتاق ها و آشپزخانه و پذیرایی، کاربردهای دیگری نیز دارند. در این مقاله از مرجع تبلیغات چوبکاران علاوه بر پاسخ به سوال دیوار جداکننده چیست، به توضیح انواع، کاربرد و معرفی بهترین مراکز فروش این محصولات می پردازیم:

برای خرید دیوار جداکننده اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان جهت خرید و فروش بهتر همین حالا اقدام به تماس نموده و از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان بگیرید:

09909277303

خرید دیوار جدا کننده ارزان

ساختمان های امروزی با وجود دکوراسیون های مدرن تر و جذاب تر، مشکلات متعددی دارند. یکی از این مشکلات کمبود فضا و متراژ ساختمان و عدم سهولت استفاده از آن ها برای تمامی افراد خانواده است. به طور مثال ممکن است در یک ساختمان یک فضای بزرگ برای پذیرایی وجود داشته باشد اما تعداد اتاق ها و متراژ آن ها کم باشد. علاوه بر این ممکن است یک فرد بر حسب نیاز خود نیاز داشته باشد فضای داخلی ساختمان را تقسیم کند.

خرید دیوار جدا کننده ارزان

اگر این مشکل در نقشه کشی و هنگام ساخت ساختمان حل نشود، باید خود ساکنین آنجا، با استفاده از پارتیشن، فضا را مطابق میل، سلیقه و نیاز خود تقسیم بندی کنند. این دیوارها انواع مختلفی از نظر متریال، نحوه نصب و کاربرد دارند. به همین دلیل هر فرد پیش از خرید و انتخاب، باید در مورد انواع مختلف آن ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند بهترینشان را در خانه خود تعبیه کند. از پارتیشن یا خرید پاراوان ممکن است در اماکن و ساختمان های زیر استفاده شود:

  • شرکت ها، اداره جات و سازمان های دولتی و غیر دولتی
  • بیمارستان ها و درمانگاه ها
  • بانک ها و مراکز مالی
  • هتل ها و مسافرخانه ها
  • فروشگاه ها و مغازه های کوچک و بزرگ
  • خانه ها و ساختمان های مسکونی
  • رستوران ها و کافی شاپ ها
خرید دیوار جدا کننده ساختمانی ارزان

کاربردها و مزایای نصب پارتیشن یا پاراوان

از این دیوارها علاوه بر استفاده در خانه ها، برای تقسیم فضای شرکت ها و اداره جات نیز استفاده می شود. اما نصب این دیوارها برای اماکن مختلف مزایای زیادی دارد که در ادامه به بررسی برخی از آن ها می پردازیم:

  • نصب این دیوارهای جداکننده بسیار راحت است. بنابراین در هر زمان و برای هر مکان و مقصودی خواستید از یکی از این دیوارها استفاده کنید، می توانید با کمترین خرابی اینکار را انجام دهید.
  • از مزایای استفاده آن ها نیز این است که در صورت نیاز می توان بدون تخریب های اساسی ساختمان، آن ها را برداشت.
  • اگر در انتخاب پارتیشن دقت کنید می توانید علاوه بر کاربردی که این دیوارها برای شما دارد، به خانه خود نیز زیبایی هدیه بدهید. این دیوارها در اکثر مواقع تکمیل کننده دکوراسیون داخلی خانه های شما هستند.
  • با نصب دیوار جداکننده می توانید با کمترین هزینه کمی در دکوراسیون و چیدمان داخل خانه خود تغییر ایجاد کنید و روحیه خود را بهبود دهید.

اما بیشتر افراد گمان می کنند کاربرد دیوارهای جداکننده یا پارتیشن و پاراوان تنها مربوط به تقسیم فضا می شود. اما باید بگوییم برای برخی از افراد، نصب این دیوارها کاربردهای دیگری دارد. مهمترین آن ها نیز عبارتند از:

ایجاد عایق صوتی و حرارتی

برخی از اماکن و ساختمان ها به اتاق هایی نیاز دارند که صدا از میان آن ها رد و بدل نشده و به بیرون نفوذ نکند. اما در اکثر مواقع ساخت یک دیوار صوتی حرفه ای بسیار سخت یا هزینه بر است. در این میان انواع مختلف این دیوارهای جدا کننده، با موادی ساخته می شوند که عایق صوت و حرارت هستند، برای همین می توان برای بخش هایی از اداره جات، شرکت ها و حتی خانه ها از این عایق ها استفاده کرد و مانع از پراکندگی حرارت یا صدا شد.

خرید دیوار جدا کننده ساختمانی ارزان ر چوبی

برای دیدن نمونه رنگ های کابینت اینجا کلیک کنید.

تقسیم فضا با دیوار جدا کننده آشپزخانه و پذیرایی

همانطور که می دانیم، بیشتر آشپزخانه ها در خانه های امروزی، به صورت باز یا اپن ساخته می شوند. این مساله برای برخی از افراد با سلایق متفاوت ناخوشایند است. در این شرایط می توان از انواع مختلف متحرک و ثابت این دیوارها برای جدا کردن پذیرایی و آشپزخانه به طور کامل استفاده کرد. در این شرایط بدون کمترین خرابی، یک فضای دلخواه و دکوراسیون متفاوت داریم. همچنین با نصب این دیوارها در بخشی از پذیرایی و اتاق نشیمن خود می توانید یک بخش خصوصی و جداگانه برای دیدن تلویزیون یا گپ و گفت ایجاد کنید.

خرید دیوار جدا کننده چوبی

تقسیم فضا با پارتیشن یا پاراوان برای اتاق

برخی از خانه ها اتاق های کم اما با متراژ بالا دارند. بنابراین برای خانواده هایی که جمعیت زیاد دارند یا به اتاق های بیشتری با کارایی متفاوت نیاز دارند، نامناسب هستند. این مساله شامل اداره جات نیز می شود. زمانی که یک شرکت یا اداره کارکنان زیادی دارد که نیاز به اتاق های جداگانه ای دارند. اما ایجاد تغییرات در آن ها غیر ممکن است.

در چنین شرایطی به دلیل کم بودن قیمت دیوارهای جدا کننده دکوراتیو نسبت به تغییرات اساسی در نقشه ساختمان، توصیه می شود از این دیوارها برای جداسازی و تقسیم فضا استفاده کنند.

خصوصی سازی بخشی از فضای ساختمان

همه ما بر اساس نیازمان در اداره جات یا حتی خانه ها، هتل ها، سازمان ها و کافی شاپ ها و رستوران ها، به بخش های جداگانه ای که کمی خصوصی باشند و از دید بقیه قابل رویت نباشند نیاز داریم. اما برخی از ساختمان ها اجاره ای بوده و امکان ایجاد تغییر در آن ها وجود ندارد. برخی دیگر نیز در حال استفاده هستند و ایجاد ساخت و ساز و دیوار کشی در آن ها غیر ممکن است. در چنین شرایطی می توانید با نصب یک دیوار جداکننده از هر جنسی و هر مدلی که متناسب با دکوراسیون شما باشد، این تغییر را ایجاد کرده و یک بخش خصوصی برای خود ایجاد کنید.

تقسیم فضا دیوار جدا کننده اتاق

برخی از خانه ها اتاق های کم اما با متراژ بالا دارند. بنابراین برای خانواده هایی که جمعیت زیاد دارند یا به اتاق های بیشتری با کارایی متفاوت نیاز دارند، نامناسب هستند. در چنین شرایطی به دلیل کم بودن قیمت دیوارهای جدا کننده دکوراتیو نسبت به تغییرات اساسی در نقشه ساختمان، توصیه می شود از این دیوارها برای جداسازی و تقسیم فضا استفاده کنند.

جدا کننده اتاق ارزان

انواع دیوار جدا کننده و پارتیشن

دیوارهایی که برای تقسیم فضای ساختمان نصب و به کار برده می شوند، انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها به دلیل نوع متریالی که برای ساختشان استفاده می شوند، به دیوار جدا کننده ارزان معروف هستند. امروزه از هر چیزی حتی از پارچه های مخصوص یا گل ها و گیاهان طبیعی برای ساخت آن ها استفاده می شود. برخی دیگر ثابت هستند و نصب آن ها وقت گیر تر است. در مقابل برخی دیگر متحرک بوده و به راحتی قابل جابجایی و برداشتن هستند.

بعضی از آن ها از از بالا و پایین به سقف و کف متصل هستند اما بعضی دیگر حالت نیم دیوار دارند و تنها به سقف یا زمین متصل هستند. شناخت انواع آن ها باعث می شود بتوانیم بهترین آن ها را بر اساس نیاز و سلیقه خود انتخاب کنیم. در ادامه انواع آن ها را با هم بررسی می کنیم:

دیوارهای جدا کننده ثابت یا متحرک

اولین چیزی که باید در مورد دیوارهای جدا کننده بدانیم این است که نحوه نصب آن ها به دو صورت ثابت و متحرک است. دیوارهای متحرک یا پارتیشن ها، به راحتی قابل جابجا کردن و برداشتن هستند و برای اتصال نیاز به نصاب ندارند. اما دیوارهای ثابت به راحتی قابل جابجا کردن نیستند. بنابراین برای اتصال آن ها نیاز به نصاب مخصوص نیازهست. هر کدام از این دو نوع مزایا و معایبی دارند.

به طور مثال مزیت دیوارهای متحرک این است که به راحتی و بر حسب نیاز می توان آن ها را حذف یا جابجا کرد، اما مزیت دیوار جداکننده ثابت این است که استحکام کافی داشته و با برخورد افراد و اجسام مختلف به آن ها جابجا و خراب نمی شوند. بنابراین هر فردی باید به نیازها و علایق خود برای انتخاب هر کدام دقت کند.

خرید دیوار جدا کننده اتاق چوبی ارزان

دیوار جدا کننده چوبی

فرقی نمی کند که قصد نصب و کارگذاری دیوار جدا کننده ثابت را داریم یا متحرک، چرا که برخی از این دیوارها که دارای طرح ها و نقش های بسیار زیبایی نیز هستند، با چوب ساخته می شوند. این دیوارها به صورت نیمه یا تمام قد ساخته می شوند. برخی از آن ها حتی به شکل مشبک ساخته شده و هیچ گونه عایق حرارتی و صوتی ندارند.

برخی دیگر نیز حتی با متریالی مانند فلز و شیشه ترکیب می شوند تا بتوان علاوه بر بالا بردن کاراییشان، مدل آن ها را نیز جذاب تر کرد. از انواع چوب های روسی و چوب راش برای ساخت آن ها استفاده می شود.

دیوارهای شیشه ای و فلزی

پارتیشن یا دیوار جدا کننده شیشه ای و فلزی را همه ما در اداره جات مختلف، بیمارستان ها و اماکن دیگر دیده ایم. از نمونه های امروزی و مدرن آن ها نیز برای جداسازی فضای خانه ها استفاده می شود. گاهی نیز به جای ترکیب این دو متریال، به تنهایی از شیشه یا فلز برای ساخت این محصولات استفاده می شود.

یکی از مزایای این دیوارهای جداکننده این است که سبک بوده و به راحتی نصب می شوند. اما از معایب آن ها اینست که صدا از میان آن ها به راحتی عبور می کند و معمولا هدر رفت انرژی زیادی نیز دارند.

دیوارهای ام دی اف

ورقه های ام دی اف نیز یکی دیگر از متریالی است که برای ساخت این دیوارها استفاده می شوند. مزیت این ورقه ها نسبت به چوب این است که وزن آن ها سبک تر بوده و برای ساخت دیوارهای متحرک بسیار مناسب ترند. علاوه بر این قابلیت رنگ پذیری بیشتری دارند و طرح هایی که با آن ها ساخته می شود متنوع تر است. علاوه بر این قیمت دیوار جدا کننده ام دی اف از دیوارها و پارتیشن های چوبی بسیار مناسب تر است. در برخی از پارتیشن های ساخته شده با ام دی اف، از شیشه های رنگی نیز استفاده می شود.

دیوار جدا کننده کناف

دیوارهای جدا کننده کنافی، جزئ دیوارهای ثابت به حساب می آیند. این دیوارها از قاب های فولادی سبک با مقاطع U.C. ساخته شده اند. روی آن ها نیز صفحات گچی با استفاده از پیچ های مخصوصی نصب می شود. این دیوارها قابلیت این را دارند که به عایق های صوتی و حرارتی مناسبی تبدیل شوند. همچنین استحکام این دیوارها بسیار بالاست و امکان سفارش آن ها در رنگ های مختلف وجود دارد. در صورت بروز مشکل و آسیب روی آن ها نیز امکان تعمیر و حتی تعویض نیز وجود دارد.

فروش دیوار جدا کننده اتاق چوبی ارزان

معرفی بهترین مراکز خرید انواع پارتیشن

پس از اینکه با انواع این دیوارها آشنا شدیم و با مقایسه قیمت دیوار جداکننده در دیجی کالا و سایت های دیگر، بهترین نوع آن ها را برای خود انتخاب کردیم، لازم است به دنبال یک مرکز فروش معتبر برای خرید آن ها باشیم. معتبرترین مراکز، مدل های مختلف این محصولات را در کیفیت های بسیار خوب و قیمتی مناسب عرضه می کنند.

برای شناخت این مراکز، سری به سایت چوبکاران بزنید و با فروشگاه های مختلف پارتیشن ها آشنا شوید. چوبکاران یکی از سایت های مرجع برای آشنایی با فروشگاه های یراق آلات کابینت، ماشین آلات صنایع چوب، یراق آلات کمد دیواری و سایر تجهیزات چوبی است.

برای خرید دیوار جداکننده اینجا کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان جهت خرید و فروش بهتر همین حالا اقدام به تماس نموده و از کارشناسان فروش ما مشاوره رایگان بگیرید:

09909277303

۱۲ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 80)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران