...در حال بارگذاری

خرید مگنت توکار کابینت ارزان ( مزایا، نصب، بهترین فروشگاه )

کاربرد خرید مگنت توکار کابینت چیست و مزایا و معایب نصب آن کدام است؟ بهترین مگنت های درب کابینت را با ارزان ترین قیمت از کجا بخریم؟ معرفی مراکز خرید و فروش

مگنت توکار کابینت، امروزه در بسیاری از کابینت های آشپزخانه استفاده می شوند. کاربرد این دسته از یراق آلات مزایا و معایبی دارد که در ادامه این مقاله از سایت چوبکاران و پس از معرفی کامل این محصولات و کاربرد مگنت های توکار و روکار برای کابینت ها، به آن ها اشاره می کنیم. علاوه بر این در آخر نیز به معرفی بهترین مراکز فروش این ابزار می پردازیم.

برای مشاوره یا خرید همین الان تماس بگیرید.

09909277303

انواع مگنت کابینت چیست و مزایای استفاده از آن کدام است؟

شاید شما هم به تازگی کابینت هایی را دیده باشید که درب هایشان بدون دستگیره ساخته شده و در تولید آن ها از انواع مگنت ها توکار کابینت استفاده کرده اند. در واقع این شیوه، روشی جدید در ساخت کشوها و کابینت ها است. به طوری که با تجهیز کابینت ها به این دسته از یراق آلات فلزی و با یک فشار به درب ها، می توان آن ها را باز و بسته کرد. در واقع مگنت ها جزئی از یراق آلات کابینت که استوانه ای شکل ساخته می شوند، دارای یک پین آهنی هستند که سر آن ها حالت مغناطیسی دارد.

همین امر باعث می شود به آهن ربایی که به درب کابینت یا کشو نصب می شوند بچسبند. این پین ها هنگام باز شدن درب به سمت بیرون و هنگام بسته شدن به سمت داخل دستگاه مگنت می روند. بدنه این مگنت ها نیز از پلاستیک یا فلز ساخته می شوند. در ادامه شما را با انواع مگنت های توکار و روکار کابینت آشنا می کنیم.

انواع مگنت های کابینت

مگنت ها را می توان از نظر نوع نصب به دو دسته تقسیم کرد: مگنت های توکار کابینت و مگنت های روکار. همانطور که از نام آن ها نیز پیداست، مگنت های توکار داخل وسایل نصب می شوند و حین ساخت نیز باید مکان مناسبی برای آن ها تعبیه کرد. اما نوع روکار احتیاج به جای خاصی ندارد و با استفاده از پیچ یا چسب روی درب و بدنه نصب می شوند. به طوری که هنگام باز شدن درب تجهیزات آن ها به طور کامل مشخص است.

انواع مگنت توکار کابینتی

مزایا و معایب استفاده از مگنت توکار کابینت

هر کدام از یراق آلاتی که برای کابینت ها استفاده می کنیم، در نوع خود مزایا و معایبی دارند. هر فردی باید با آن ها آشنا باشد تا بتواند بر اساس اولویت ها و نیازهای خود بهترین آن ها را برای خود انتخاب کند. استفاده از مگنت های کابینت نیز مزایا و معایبی دارند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

از جمله معایب مگنت ها این است که هنگام لمس درب ها، جای انگشت ها و دست روی درب کشو یا کابینت می ماند و نیاز به پاک کردن آن ها را بیشتر می کند.

  • برخی از انواع آن ها عمر طولانی ندارند و زود خراب می شوند.
  • از جمله مزایای آن ها این است که ظاهری صاف و یک دست به کشوها و درب های کابینت می دهد.
  • پاک کردن درب هایی که دستگیره ندارند راحت تر انجام می شود.
  • باز کردن درب هایی که به مگنت ها مجهز شده اند برای کودکان سخت تر از آن هایی است که دستگیره دارند.
نحوه نصب مگنت توکار کابینت

نحوه نصب مگنت توکار برای کابینت

نصب مگنت های توکار احتیاج به نصاب مخصوص دارد. علاوه بر این باید جای این مگنت ها داخل بدنه کابینت تعبیه شود. بنابراین اگر پس از نصب کابینت ها باید تصمیم بر به کار گیری یکی از این یراق آلات گرفتید، مجبورید تغییرات اندکی در سیستم کابینت ها بدهید.

هنگام نصب نیز باید مگنت داخل بدنه نصب شده و پس از مشخص کردن دقیق جا، آهن ربا نیز روی درب کشو یا کابینت وصل شود. اگر نمی خواهید تغییرات زیادی در سیستم کابینت ها ایجاد کنید، می توانید از مگنت های روکاری استفاده کنید که با استفاده از یک حفاظ به حالت مخفی در می آیند.

قیمت مگنت توکار کابینت

مگنت های توکار کابینت با ابعاد و کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. همین مساله در تعیین قیمت آن ها بسیار تاثیر گذار است. علاوه بر این برند و کشوری که آن ها را ساخته است نیز در قیمتشان موثر است. نکته بعدی که باید برای پیش بینی پرداخت هزینه برای خرید مگنت ها و سنسورهای مگنت توکار در نظر بگیرید این است که اگر سازنده این محصولات کشورهای خارجی باشند، باید هزینه بیشتری برای خرید آن ها بپردازید.

در صورتی که اجناس ایرانی ارزان تر هستند. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که می خواهید هزینه کمی برای خرید مگنت ها صرف کنید، می توانید بهترین برندهای ایرانی را برای این کار انتخاب کنید.

برای خرید مگنت توکار به چه فروشگاهی مراجعه کنیم؟

سوالی که اکنون برای برخی از افراد پیش می آید این است که برای خرید مگنت های توکار کابینت، باید به چه فروشگاهی مراجعه کنیم. در واقع همه فروشگاه های یراق آلات، عرضه کننده نمونه ها و طرح های مختلف مگنت ها هستند. بنابراین می توانید با مراجعه به هر کدام از آن ها بهترین نوع را برای خود انتخاب کنید. برای این کار دو روش وجود دارد که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد:

خرید حضوری مگنت کابینت از مراکز فروش

فروشگاه هایی که در سطح شهر هستند، همیشه یکی از گزینه های مناسب برای خرید کالاها و محصولات مختلف هستند. به همین دلیل کافیست زمانی که تصمیم به خرید مگنت ها گرفتید، یکی از بهترین فروشگاه های یراق آلات شهر خودتان را پیدا کرده و محصول مناسبتان را انتخاب کنید.

البته اگر خواستید محصولات یکی از برندهای معروف را بخرید باید یکی از نمایندگی های آن را پیدا کنید. به طور مثال  هنگام خرید مگنت توکار کابینت بلوم و سارو باید فروشگاهی که محصولات این برندها را می فروشند پیدا کنید. یکی از مزیت های مراجعه به فروشگاه های حضوری این است که می توانیم محصولات را از نزدیک ببینیم و آن ها را از لحاظ کیفیت و نحوه کار بررسی کنیم.

خرید مگنت توکار کابینتی

خرید آنلاین مگنت توکار کابینت از فروشگاه های اینترنتی

روش دیگری که برای خرید مگنت های توکار کابینت وجود دارد، خرید از وب سایت های معتبر است که در این زمینه فعالیت می کنند. این فروشگاه ها ممکن است محصولات برندهای مختلف را داشته باشند یا به صورت اختصاصی به فروش کالاهای یکی از برندها مشغول شده باشند.

کسانی که این روش را انتخاب می کنند می توانند بدون اینکه وقت خود را در رفت و آمد به فروشگاه ها تلف کنند و هزینه ای نیز برای این کار بپردازند، مگنت های مختلفی را در طرح ها و کیفیت های مختلف با هم مقایسه کرده و بهترین نوع آن ها را برای کابینت خود انتخاب کنند.

برای مشاوره یا خرید همین الان تماس بگیرید.

09909277303

معرفی مراکز فروش معتبر مگنت توکار کابینت

کیفیت مگنت ها تاثیر بسیاری در کیفیت ساخت کابینت های آشپزخانه دارند که ساخته می شوند. به همین دلیل زمانی که تصمیم گرفتیم از مگنت توکار کابینت به جای دستگیره استفاده کنیم باید مگنت هایی را تهیه کنیم که در عین اینکه کیفیت خوبی داشته باشند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشند. بنابراین باید مرکز فروشی را انتخاب کنیم که مدل های مختلف این مگنت ها را با کیفیتی عالی داشته باشد.

برای آشنایی با این مراکز فروش می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید و با معتبرترین فروشگاه های یراق آلات کابینت در سراسر ایران آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره  09909277303 تماس گرفته و با کارشناسان این مرکز صحبت کنید.

برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

۱۱ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 76)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران