...در حال بارگذاری

خرید سطل زباله توکار داخل کابینت ریلی ارزان قیمت 2024

مزایای استفاده سطل زباله توکار ریلی برای سرویس بهداشتی و کابینت. معرفی بهترین مراکز فروش سطلهای زباله کابینتی کشویی با بهترین قیمت

مزایای خرید سطل زباله توکار داخل کابینت ریلی برای سرویس بهداشتی و کابینت. معرفی بهترین مراکز خرید و فروش انواع سطل زباله کابینتی کشویی با ارزان ترین قیمت

استفاده و خرید سطل زباله توکار، برای بسیاری از خانه ها بسیار ضروری شده است. چرا که این سطل های آشغال توکار کابینتی ویژگی هایی دارند که به بهتر و تمیزتر شدن فضای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی بسیار کمک می کند. از آنجایی که شناخت کامل سطل زباله کابینتی کشویی می تواند به انتخاب بهتر از بین انواع مختلف آن ها کمک کند، در این مقاله از سایت چوبکاران سعی کرده ایم به طور کامل به معرفی آن ها بپردازیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

کاربرد خرید سطل زباله توکار کابینتی و مزایای آن

آشپزخانه ها یا سرویس های بهداشتی در ساختمان ها، یکی از دو مکانی هستند که به میزان زیادی آشغال تولید می کنند. به همین دلیل نیز استفاده از سطل های زباله در آشپزخانه ها، حمام و سرویس بهداشتی، یکی از از ملزومات هر خانه ای شده است. در گذشته این سطل ها، چه فلزی بودند و چه پلاستیکی، کنار آشپزخانه یا درون یکی از کابینت ها قرار داده می شدند. سطل های زباله ای که کنار آشپزخانه بودن باعث پخش بو و نازیبا شدن محیط و آن هایی که در کابینت های پایینی بودند، دسترسی سختی داشتند. اما امروزه این سطل ها، تبدیل به سطل های زباله توکار ریلی شده اند و درون یکی از کابینت های آشپزخانه یا کمدهای دیواری MDF داخل سرویس های بهداشتی یا حمام نصب می شوند.

این سطل ها به گونه ای طراحی شده اند که توسط دسته ای از یراق آلات کابینت به نام ریل های کابینتی، داخل کابینت قرار می گیرند. هنگام استفاده از آن ها به دو صورت می توان از آن ها استفاده کرد. برخی از آن ها به درب کابینت نصب می شوند و با باز شدن درب به سمت بیرون کشیده می شوند. برخی دیگر نیز پس از باز شدن درب، توسط دسته هایی که به آن ها متصل است و ریل های کشویی، به سمت بیرون کشیده می شوند. سطل های زباله توکار سرویس بهداشتی یا کابینتی مزایای مختلفی دارند که در ادامه در مورد آن ها بیشتر صحبت می کنیم.

خرید سطل زباله توکار کابینتی

مزایای استفاده از سطل زباله توکار ریلی

زمانی که یک محصول یا کالا بسیار پر مصرف می شود و طرفداران زیادی بین خریداران مختلف پیدا می کند، به طور قطع مزایا و ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد. استفاده بسیار زیاد از سطل های زباله توکار ایرانی و خارجی مانند سطل زباله توکار ریلی آی تک و هایلو نیز نشان دهنده مزایای زیاد آن هاست. بخشی از آن ها را در ادامه شرح خواهیم داد:

  • توکار بودن این سطل های آشغال باعث می شود فضای آشپزخانه زشت نشود و خلوت تر به نظر برسد. علاوه بر این باعث عدم پراکندگی بو در فضای ساختمان و آشپزخانه می شوند.
  • در صورت نشت کردن آب کثیف از آشغال، این کثیفی ها درون آشپزخانه پخش نمی شود.
  • استفاده از آن ها به دلیل ریلی و کشویی بودنشان بسیار راحت است و هنگام استفاده به راحتی به سمت جلو کشیده می شوند.
  • این سطل های آشغال باعث نظم بخشی به محیط و کابینت ها می شوند.
  • نوع دو مخزنه آن ها باعث می شود به راحتی زباله های خشک و تر، یا بازیافتی و غیر بازیافتی را از هم تفکیک کرد.
خرید انواع سطل زباله کابینتی

خرید انواع سطل زباله کابینتی کشویی

نیازها و علایق مختلف افراد باعث شده است امروزه برندهای مختلف و سازندگان این سطل ها، مانند سطل زباله توکار پاریس، طرح ها و مدل های مختلفی از آن ها را تولید و روانه بازار کنند. تولید آن ها در انواع مختلف باعث می شود هر فردی بر اساس اولویت های خود بتواند به راحتی از بین مدل های مختلف، بهترین نمونه را برای خود انتخاب کند.

به طور مثال این سطل ها تک محفظه یا دو محفظه ساخته می شوند. افرادی که نیازی به تفکیک زباله ها ندارند می توانند از نوع تک محفظه آن استفاده کرده و کسانی که نیاز دارند زباله های خود را جدا کنند نیز می توانند از دو یا چند محفظه آن استفاده کنند. در ادامه انواع این محصولات را به طور مختصر توضیح خواهیم داد.

انواع سطل آشغال توکار از نظر نوع ریل

ریل های کشویی که برای این سطل های زباله توکار به کار برده می شوند، از نظر نوع و ابعاد با هم متفاوت هستند. برخی از آن ها از ریل ساچمه ای ساده استفاده کرده اند و در برخی دیگر ریل هایی به کار برده شده است که مجهز به سیستم آرام بند هستند. سیستم آرام بند کمک می کند که هنگام کشیدن محفظه ها با ریل، این کار با کمترین صدایی انجام شود. علاوه بر این برخی از آن ها از ریل های پهن استفاده کرده اند و پهنای آن ها به 4.2 سانتی متر می رسد. اما ریل برخی دیگر از آن ها باریک تر است و پهنای شان 2.5 و 3.2 سانتی متر است.

قیمت سطل زباله توکار

انواع سطل زباله توکار از نظر جنس

سطل های زباله توکار با متریال مختلف ساخته می شوند. هنگام خرید آن ها باید به علایق و نیازهای خود بسیار دقت کنید و بهترین آن ها را برای ساختمان خود انتخاب کنید. آنچه باید در مورد جنس آن ها بدانید این است که محفظه اصلی که به ریل ها متصل می شوند، از استیل بسیار با کیفیت و ضد زنگ ساخته می شوند. اما سطل آن ها از دو جنس متفاوت ساخته می شوند که عبارتند از سطل زباله کابینتی استیل و پلاستیکی. سطل های پلاستیکی نیز امروزه بسیار با کیفیت شده اند و از پلاستیک فشرده ساخته می شوند. به همین دلیل مقاومت و دوام بالایی دارند. علاوه بر این در رنگ های بسیار متنوع ساخته می شوند.

قیمت سطل زباله توکار کابینت

به طور قطع زمانی که سفارش قرار دادن این سطل ها را در سری کابینت یا کمدهای داخل سرویس بهداشتی خود می دهید، باید هزینه ریل ها و محفظه ها را همراه با پول ساخت این کمدها و کابینت ها بپردازید. قیمت سطل زباله داخل کابینتی نیز بستگی به جنس و نوع ریل و جنس محفظه و کیفیت آن دارد. به طور مثال ریل هایی که مجهز به آرام بند هستند قیمت بیشتری نسبت به خرید ریل ساچمه ای دارند.

اما سطل هایی که برای آن تهیه می شود نیز هزینه ای برای افراد در بر دارد. قیمت سطل زباله ریلی توکار در دیجی کالا و فروشگاه های دیگر نیز بسته به جنس و تعداد محفظه ها دارد. به طور مثال اگر سطل ها از جنس پلاستیک بی کیفیت باشد ارزان تر و اگر از پلاستیک فشرده بسیار مرغوب باشند قیمت بالاتری دارند.

خرید سطل زباله توکار داخل کابینت

باید دقت کنید برای اینکه قیمت سطل زباله توکار کابینتی برایتان کمتر تمام شود باید محصولات ایرانی را جایگزین محصولات خارجی کنید. چرا که نوسانات نرخ ارز، هزینه گمرک و هزینه جابجایی باعث گران تر شدن سطل های خارجی می شود. علاوه بر این فروشگاه های مختلف نیز قیمت متفاوتی ارائه می دهند. بنابراین اگر می خواهید قیمت سطل زباله توکار کابینتی برایتان کمتر تمام شود، در انتخاب فروشگاه دقت کنید. برای این منظور بهتر است به سراغ فروشگاه های معتبر و شناخته شده ای بروید که علاوه بر معرفی بهترین محصولات، در قیمت گذاری نیز منصف باشند.

نکات مهم هنگام خرید و سفارش سطل داخل کابینت

سطل داخل کابینت از جمله لوازم چوبی منزلی است که وجود آن برای هر خانه ای لازم شده است. از جمله دلایل آن نیز مزایای بسیار آن است. اما باید به این نکته نیز دقت کنید که این سطل ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از نظر جنس، مدل، کاربرد و نحوه نصب و استفاده با هم متفاوت هستند. بنابراین اگر انتخاب اشتباهی داشته باشید امکان دارد با وجود صرف هزینه بسیار نتوانید از آن استفاده کنید. حالا سوال اینجاست که باید چه کار کنیم که بهترین نوع سطل داخل کابینتی را انتخاب کنیم.

نکات مهمی در زمینه انتخاب و خرید این سطل ها وجود دارند که در نظر گرفتن آنها منجر به انتخاب بهترین طرح و مدل می شود. در ادامه به مهمترین این نکات اشاره خواهیم کرد.

قیمت سطل زباله توکار کابینتی

توجه به کیفیت سطل داخل کابینتی

مهمترین نکته در خرید و انتخاب سطل داخل کابینتی در نظر گرفتن کیفیت است. ریل این سطل ها کیفیت های متفاوتی دارند. برخی از آن ها پس از چند ماه از خرید ازبین رفته، باز و بسته کردن آن ها با صدا همراه می شود و حتی در برخی از مواقع بلا استفاده می شوند.

علاوه بر این جنس خود سطل نیز بسیار مهم است. سطل هایی که بدنه آن ها از پلاستیک فشرده است ممکن است به سرعت پوسیده شوند و بشکنند. علاوه بر این برخی از آن ها به سرعت زیبایی خود را از دست می دهند. اما باید بدانید سطل هایی که بدنه فلزی دارند بسیار با کیفیت ترند. این سطل ها ممکن است سالیان سال کیفیت اولیه خود را حفظ کنند. ظاهر آن ها نیز به گونه ای است که با یک شستشو به ظاهر اولیه‌شان بر می گردد تنها عیبی که سطلهای فلزی دارند این است که بع علت وزن بالاتر باعث زودتر خراب شدن ریلهای خود شود.‌

سطل داخل کابینتی ریلی

توجه به مدل و طرح

پیش از اینکه دست به انتخاب سطل داخل کابینتی بزنید باید نیازسنجی دقیقی انجام بدهید. باید بدانید به چه چیزی نیاز دارید، محیط آشپزخانه شما چطور است و چطور باید از آن ها استفاده کنید که آسوده تر باشید.

برخی از آن ها درب های پدالی دارند. در این صورت انداختن آشغال در آن ها راحت تر بوده و پس از بسته شدن نیز آشغال ها پیدا نیستند و بوی زباله در فضا پخش نمی شود. اما آن هایی که درب ندارند با این مشکل همراهند که فضا بوی زباله گرفته و ممکن است همه جا را کثیف کنند. برخی از مدل ها نیز درب هایی دارند که برای هر بار استفاده باید آنها را باز کرد. مشکل در استفاده از این مدل ها نیز این است که برای هربار استفاده باد دست ها را به سطل مالید، در این صورت ممکن است در فاصله باز کردن درب سطل آشغال ها بیرون بریزند.

توجه به ابعاد و اندازه

باید توجه کنید که به چه میزان از سطل زباله توکار داخل کابینتی استفاده می کنید. به این فکر کنید که خانواده پر جمعیتی هستید اما یک سطل کوچک داخل کابینت خود نصب می کنید‌. در این صورت یا مجبور می شوید روزی چند بار آن را تخلیه کنید یا سطل دیگری گوشه آشپزخانه خود نگه دارید. البته برعکس آن نیز وجود دارد، به طوریکه اگر سطل بزرگی برای خانه ای که کم جمعیت است کار بگذارید کل فضای مفید آشپزخانه خود را اشغال کرده اید.

خرید سطل زباله تو کابینتی

در نظر گرفتن قیمت سطل داخل کابینتی

نکته مهم دیگر برای خرید سطل زباله توکار داخل کابینتی در نظر گرفتن قیمت است. هنگام سفارش باید به تناسب قیمت و کیفیت دقت کنید. اگر سطل ارزان قیمتی می خواهید می توانید سطل های پلاستیکی را بخرید. اما اگر قیمت برایتان مهم نیست می توانید سطل های فلزی را انتخاب کنید. هنگام خرید باید توجه کنید سطل بی کیفیتی را با قیمت بالا نخرید.

 انتخاب مکان مناسب نصب

علاوه بر انتخاب طرح و مدل سطل زباله داخل کابینتی باید به محلی که برای نصب در نظر می گیرید نیز دقت کنید. جایی که برای سطل در نظر می گیرید باید نزدیک سینک باشد. در این شرایط هنگام ریختن زباله چرکابه کمتر روی زمین می ریزد، فضا کمتر آلوده شده و بوی بد کمتری در آشپزخانه جمع می شود. علاوه بر این اگر کودک در خانه دارید باید شرایطی را فراهم کنید که فرزندتان نتواند به راحتی درب سطل زباله داخل کابینتی را باز کرده و به آشغال ها دسترسی پیدا کند.

خرید آنلاین سطل زباله توکار

معرفی بهترین مراکز فروش سطل زباله ریلی

سطل های زباله توکار با کیفیت های مختلفی ساخته می شوند. عدم شناخت صحیح ما از جنس ریل ها، بدنه سطل ها و محفظه ای که سطل ها در آن قرار می گیرد باعث می شود، برخی از فروشگاه ها جنس نا مرغوبی را با قیمت بالا به ما بفروشند. بنابراین بهتر است هنگامی که قصد خرید یکی از آن ها را برای آشپزخانه یا سرویس بهداشتی ساختمان خود گرفتیم، به یکی از بهترین و معتبرترین مراکز فروش یراق آلات کابینت سر بزنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

اما از آنجایی که شناخت بهترین آن ها از بین مراکز فروش بسیار کمی سخت است، بهتر است به سایت چوبکاران مراجعه کنید. این سایت مرجع کاملی از فروشگاه ها و مراکز فروش یراق آلات و تجهیزات چوبی است. برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

۱۳ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 66)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
سلام قیمت این سطل ها چند هست؟
سلام دوست عزیز لطفا در آخر این مقاله سطل زباله روی کلمه اینجا کلیک کنید تا قیمتها را بتوانید مشاهده کنید.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران