...در حال بارگذاری

خرید چسب 123 + معرفی بهترین مارک و مراکز فروش

هنگام خرید چسب 123 چه برند و مرکز فروشی را انتخاب کنیم؟ کاربردها، مزایا و نکات مهم هنگام استفاده از چسب های 123 و قطره ای

در حال حاضر خرید چسب 123 برای هر خانه ای لازم است. در واقع قدرت چسبندگی بالای آن ها در کنار مزایای دیگر آن ها باعث شده است جایگزین مناسبی برای سایر چسب های موجود در بازار باشند. اما اگر شما هم با مزایا و کاربردهای آن ها به خوبی آشنا نیستید و می خواهید با برندهای معروف تولید کننده، خطرات استفاده از آن ها، قیمت چسب 123 و بهترین مراکز فروششان آشنا شوید، این مقاله از سایت چوبکاران را از دست ندهید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

چسب 123 چیست و مزایای استفاده از آن ها کدام است؟

همه ما اسم چسب 123 را در کنار سایر چسب ها برای انجام کارهای فنی شنیده ایم. چسب های 123 یا قطره ای از جمله چسب های مایع و بی رنگی هستند که تقریبا برای اتصال وسایل مختلف به کار برده می شوند و بسیار پر قدرت هستند.این محصول با نام تجاری سیانواکریلات در سال 1958 روانه بازار شد. در واقع این چسب ها از ابتدا برای مصرف در کارخانه جات و کارگاه ها تولید شدند.

اما قدرت آن ها باعث شد راه آن ها به خانه ها و برای مصارف خانگی هم باز شود. نام 123 نیز از جایی به آن ها داده شد که سرعت خشک شدن و تاثیر آن ها توسط افراد مشاهده شد. ماده اصلی برای تولید این چسب ها سیانواکریلات است. در ادامه با مزایای استفاده از این چسب ها نسبت به چسب های دیگر موجود در بازار اشاره می کنیم:

خرید چسب 123

مزایای خرید چسب 123

آنچه برای همه افراد مهم است این است که بدانند چرا باید از این چسب ها به جای چسب های مختلف دیگر استفاده کرد. در واقع دانستن مزایای استفاده و خرید چسب 123 می تواند راهنمای خوبی در زمان انتخاب آن ها باشد. فواید استفاده از آن ها نیز عبارتند از:

  • بزرگ ترین مزیت آن ها قدرت چسبندگی بالای آن هاست. به طوری که با زدن مقدار کمی از آن ها می توانیم دو قطعه را به طور دائمی به هم متصل کنیم.
  • قدرت چسبندگی بالای چسب های 123 در کنار دوام بالای آن ها اهمیت پیدا می کنند. چرا که این چسب ها بسیار پایدار هستند و اثر آن ها خیلی سخت از بین می رود.
  • مزیت دیگر آن ها، مقاومت بالایشان در برابر حلال های مختلف مانند، الکل، بنزین و روغن است. علاوه بر این چسب های 123 مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و آب دارند.
  • مشکل بزرگی که چسب های مختلف دارند این است که باید مدت زمان طولانی برای خشک شدن آن ها صبر کنیم. اما با خرید چسب های 123، این مشکل برطرف می شود. چرا که تنها 5 تا 20 ثانیه زمان لازم است تا کاملا خشک شوند.
  • بی رنگ بودن آن ها نیز یکی از بزرگ ترین مزایای آن هاست. به طوری که با استفاده از آن ها، اثری روی مواد مختلف باقی نمی ماند.
بهترین مارک چسب 123

کاربرد خرید چسب 123

حال که با فرمولاسیون چسب های 123 و قطره ای و مزایای آن ها آشنا شدیم، باید با کاربردهای مختلف آن ها نیز آشنا شویم. شناخت کاربردهای آن ها باعث می شود بدانیم چه زمانی برای خرید چسب 123 مناسب است و برای ساخت یا تعمیر چه لوازمی و وسایلی می توانیم از آن ها استفاده کنیم. قبل از آشنایی با کاربردهای مختلف چسب قطره ای به یاد داشته باشید که هنگام خرید، مشخصات چسب های تولید شده توسط برندهای مختلف را بخوانید. چرا که هر کدام از چسب ها، به منظور استفاده برای متریال مختلف تولید می شوند.

  • این چسب ها به راحتی می توانند کاغذ و مقوا را به هم بچسبانند.
  • چسب های قطره ای اکثرا می توانند برای چسباندن پلاستیک و لاستیک مناسب باشند.
  • چسب های 123 حتی برای اتصال فلزات نیز مناسب هستند.
  • با استفاده از چسب های قطره ای می توان سنگ، انواع چوب و ورقه های ام دی اف را نیز به هم متصل کرد.

انواع مختلف چسب های 123 و قطره ای

چسب های قطره ای را می توان در مدل ها و انواع مختلفی تولید کرد. درست است که ترکیبات آن ها به طور کلی یکسان است اما هر برند و شرکتی، برای تولید آن ها از فرمولاسیون به خصوص خود استفاده می کند. اما آنچه پیش از خرید چسب 123 و قطره ای اهمیت دارد، آشنایی با انواع آن هاست. به طور کلی می توان آن ها را به دو گروه زیر تقسیم کرد:

  • چسب 123 بدون اسپری: چسب های قطره ای یا 123 که از قدیم وجود داشتند و بدون اسپری به فروش می رسیدند. درست است که تولید آن ها به دلیل کم بودن متقاضیان بسیار کم شده است، اما هنوز هم برخی از برندها چسب های قطره ای بدون اسپری تولید می کنند.
  • چسب قطره ای همراه با اسپری: نوع دیگر این چسب ها، چسب هایی هستند که همراه با اسپری به فروش می رسند. اسپری نقش تثبیت کننده دارد و عامل خوبی برای خشک شدن زودتر چسب است. باید در نظر داشته باشید که قیمت اسپری چسب 123، به قیمت کل چسب اضافه می شود.
قیمت چسب 123

هنگام خرید چسب 123 مراقب خطرات آن ها باشید!

در کنار مزایای بسیار استفاده و خرید چسب 123، مصرف این چسب ها به دلیل قدرت بالایشان، خطراتی نیز دارند. پیش از اینکه از آن ها استفاده کنید باید با این خطرات آشنا باشید تا بتوانید به درستی از آن ها استفاده کنید و از بروز مشکلات احتمالی نیز جلوگیری کنید. مهمترین آن ها را در ادامه توضیح خواهیم داد:

  • به دلیل چسبندگی بالای آن ها ممکن است پوست انسان نیز به هم بچسبند و به سختی از هم جدا شود. بنابراین در صورت بروز چنین مشکلی باید با حلال آن ها که استون است به آرامی آن را پاک کنید و در صورت حل نشدن مشکل به پزشک مراجعه کنید.
  • به دلیل شیمیایی و سمی بودن مواد تشکیل دهنده و قدرت بالای چسبندگی، لازم است پس از خرید چسب 123، آن ها را از دسترس کودکان دور نگه دارید.
  • بهتر است هنگام کار با چسب های 123، از عینک، دستکش و حتی ماسک استفاده کنید. چرا که برخی از آن ها بوی تند و حساسیت زایی دارند.
  • هنگام چسباندن دو قطعه، به میزان کمی از آن ها استفاده کنید تا از سرایت آن ها به دست، لباس یا قطعات دیگر جلوگیری کنید.
بهترین مارک چسب 123

بهترین مارک چسب 123

در حال حاضر رقابت بر سر تولید و فروش این چسب ها بین برندهای مختلف بسیار زیاد است. علاوه بر این در ایران نیز کارخانه جات خوبی دست به تولید و ساخت چسب های قطره ای زده است. محصولات آن ها نیز قابل رقابت با کالاهای خارجی است. بنابراین بر اساس همین رقابت و زیاد بودن تولید کننده ها، یکی از مهمترین مواردی که باید هنگام خرید چسب 123 در نظر بگیرید، بررسی برندهایی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند.

اعتبار تمامی این برندها، تجربه کاری آن ها و کیفیت محصولاتشان باید به خوبی بررسی شوند تا بتوانیم بهترین آن ها را انتخاب کنیم. البته باید در نظر بگیرید که محصولات هر برندی قیمت متفاوتی دارند. بنابراین اگر می خواهید هزینه کمتری برای این کار بپردازید، از برندهای ارزان تر استفاده کنید. برندهایی که در حال حاضر محصولاتشان در کشور ما عرضه و به فروش می رسند به شرح زیر می باشند:

خرید چسب 123 سناباند

چسب های سناباند، محصول کشور ترکیه هستند. خرید چسب 123 سناباند برای کسانی که حساسیت به مواد شیمیایی دارند بسیار مناسب است. از این محصولات برای اتصال انواع کاشی و چینی، مقوا و کاغذ، فلز و شیشه استفاده می شود. استفاده از این چسب ها بیشتر برای مصارف خانگی مناسب است.

خرید چسب 123 ترک فیکس

از نام این چسب ها می توان فهمید که کشور سازنده آن ها ترکیه است. اما واردات آن ها به ایران باعث شده است خرید چسب 123 ترک فیکس در ایران به راحتی امکان پذیر باشد. قدرت این محصولات در چسباند کاغذ، مقوا، سنگ و پلاستیک بسیار بالاست. این چسب ها پس از استفاده اثری از خود بر روی سنگ یا چوب باقی نمی گذارند و بوی نامطبوعی نیز از خود ساطع نمی کنند. قیمت چسب 123 ترک فیکس نیز مناسب به نظر می رسد.

چسب 123 تکنوفیکس

چسب 123 تکنوفیکس

از جمله برندهای ایرانی تولید کننده چسب های 123 ارزان و قطره ای، تکنوفیکس است. کیفیت این چسب ها در حد چسب های خارجی است و قدرت چسبندگی بالایی دارند. خرید چسب 123 دیجی کالا نیز امکان پذیر است. از این چسب ها می توانید برای اتصال کاغذ، مقوا، شیشه، پلاستیک و لاستیک و فلز استفاده کنید. علاوه بر این خرید عمده چسب 123 تکنوفیکس همراه با اسپری آن ها در ایران راحت تر از چسب های خارجی است.

خرید چسب 123 استار باند

یکی دیگر از برندهای معروف ترکیه در تولید چسب های قطره ای، استار باند است. قدرت چسبندگی این چسب ها تا اندازه ای است که با خرید چسب 123 از این مارک می توانیم انواع سنگ نما، چوب و ام دی اف و متریال دیگر را بدون دردسر به هم متصل کنیم. قیمت چسب 123 استار باند کمی بیشتر از قیمت چسب 123 کوچک و بزرگ تولید شده در ایران است.

خرید چسب چسب 123 آکفیکس

یکی دیگر از برندهای ترکیه ای در تولید چسب 123، آکفیکس است. زمان خرید چسب 123 کوچک یا بزرگ آکفیکس یک اسپری نیز دریافت می کنید. این چسب ها مناسب برای استفاده و اتصال دو یا چند قطعه چوب، ام دی اف، انواع پلاستیک و لاستیک و چرم است. غلظت این چسب ها مناسب است. به طوری که علاوه بر اینکه زود خشک می شوند، از روی قطعات نمی ریزند و به نقاط دیگر آسیب نمی زنند.

چسب 123 میتراپل

چسب 123 میتراپل

میتراپل نیز یک برند ترکیه ای است که چسب های با کیفیتی تولید می کند. به طوری که فروش عمده چسب 123 میتر اپل نیز در کشور ما امکان پذیر است. با خرید چسب 123 و اسپری مخصوص از این مارک می توانید تقریبا تمام مواد را از جمله انواع چوب، ام دی اف و سنگ، فلز، چرم و شیشه را به هم بچسبانید. قدرت چسبندگی آن ها نیز بسیار بالاست و زمان کمتری برای خشک شدن نیز می گیرند. به طوری که تنها بین 10 تا 15 ثانیه زمان لازم است تا به خشک شدن کامل برسند.

پیشنهاد ویژه: 

خرید چسب گرانول

خرید چسب گرانول پی وی سی

روش ها و نحوه خرید چسب 123

زمانی که تصمیم به خرید چسب 123 از هر کدام از برندها را داشتید باید به فروشگاه های عرضه تجهیزات ساختمان مراجعه کنید. برای این کار نیز می توانید 2 روش مختلف را تجربه کنید. هر کدام از این روش ها که در ادامه توضیح داده می شوند مزایا و معایبی دارند که هر کدام از ما باید بر اساس نیازها و اولویت های خودمان یکی از بهترینشان را انتخاب کنیم.

  • خرید چسب 123 به صورت حضوری: خرید حضوری هنوز هم برای بسیاری از افراد در اولویت است. چرا که می توانند با سر زدن به یک فروشگاه، تمامی اجناس را با هم از نظر ظاهر، کیفیت و قیمت از نزدیک بررسی کنند. اما لازمه این کار صرف وقت و هزینه برای مراجعه به نزدیک ترین فروشگاه است.
  • خرید اینترنتی چسب 123: یکی از روش های دیگر که در حال حاضر بسیار محبوب شده است، خرید آنلاین چسب های قطره ای است. برای این کار کافیست معتبرترین فروشگاه های اینترنتی را بشناسیم و با چند کلیک به سراغ آن ها برویم. با استفاده از این روش در وقت، انرژی و هزینه ها نیز صرفه جویی بیشتری می کنیم.
مرکز خرید چسب 123

معرفی بهترین مرکز خرید چسب 123

پس از شناخت کاربردها، مزایا و خطرات استفاده از چسب های قطره ای، و آشنایی با برندهای معروف تولید کننده آن ها، باید به دنبال بهترین و معتبرترین مراکز فروش چسب 123 باشیم. مراکزی که انتخاب می کنید باید محصولات اصل را با قیمتی مناسب عرضه کنند. علاوه بر این بهتر است انواع برندهای مختلف را برای سهولت انتخاب مشتری در مجموعه خود داشته باشند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

اگر می خواهید با این مراکز فروش بیشتر آشنا شوید، می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با کارشناسان این مرکز صحبت کنید. علاوه براین برای خرید چسب 123 می توانید اینجا کلیک کنید.

۱۳ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 10103)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران