...در حال بارگذاری

خرید چسب گرانول پی وی سی + بررسی قیمت و مراکز خرید و فروش

خرید چسب گرانول پی وی سی چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ بهترین چسبهای گرانول پی وی سی ایرانی و خارجی را میتوان از کجا و با چه قیمتی تهیه کرد؟ معرفی مراکز خرید و فروش

چسب گرانول پی وی سی چیست؟ کاربردها و ویژگی های این چسب ها چیست؟ انواع چسب گرانول کدام است؟ چگونه می توان از این چسب ها برای چسباندن نوار لبه استفاده کرد؟ قیمت این چسب ها چگونه محاسبه می شود؟ آیا کیفیت چسب های گرانول پی وی سی ایرانی خوب است؟ پاسخ این سوال ها به همراه معرفی بهترین مراکز فروش چسب های گرانول را در این مقاله از سایت چوبکاران می خوانیم:

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

چسب گرانول پی وی سی چیست؟

قبل از اینکه بدانیم چسب گرانول پی وی سی چیست، بهتر است ابتدا پاسخ این سوال که چسب گرانول چیست را بدهیم. همه ما تا به حال با انواع چسب ها کار کرده ایم و می دانیم هر کدام از آن ها بر اساس ترکیباتی که دارند، کاربردهای متفاوتی نیز داشته و برای چسباندن متریال مختلف به کار می روند. یکی از بهترین و با دوام ترین چسب ها، انواع چسب گرانول است. این چسب ها به حالت های مختلفی مانند مایع، جامد و حتی خمیری هستند و با بالا رفتن حرارت به میزان استاندارد، حالت چسبندگی پیدا می کنند.

پس از مدت زمان کوتاهی نیز خشک شده و دو قطعه را محکم به هم می چسبانند. این چسب ها پس از پایان کار و سرد شدن به حالت عادی برگشته و به دفعات بی نهایت نیز قابل گرم شدن و استفاده کردن هستند. این چسب ها انواع مختلفی دارند و با ترکیبات مختلفی ساخته می شوند. یکی از معروف ترین ترکیبات آن ها که معمولا به صورت قالبی تولید می شود، به نام چسب گرانول پی وی سی معروف است. همانطور که از نام آن ها مشخص است، از آن ها برای چسباندن نوار پی وی سی استفاده می شود. این چسب ها ویژگی هایی دارند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چسب گرانول پی وی سی چیست

ویژگی های چسب گرانول پی وی سی

هدف از ساخت چسب گرانول پی وی سی در واقع منحصرا برای اتصال نوار لبه به ورقه های ام دی اف و نئوپان نبوده است. بلکه ویژگی هایی که آن ها داشتند باعث شد به مرور از آن ها برای این منظور استفاده شود. اگر می خواهید با ویژگی های آن ها آشنا شوید با ادامه مطالب، همراه ما باشید:

  • چسب های گرانول بر خلاف چسب های اتویی، از مقاومت و دوام بالایی برخوردارند و می توانند در طولانی مدت این نوارها را روی لبه نگه دارند.
  • این چسب ها حالتی ضد آب و ضد رطوبت دارند و زمانی که در معرض رطوبت قرار می گیرند چسبندگی خود را از دست نمی دهند.
  • هنگام استفاده از این چسب گرانول پی وی سی متوجه بی بو بودن آن ها می شویم که این یکی از مزیت های بزرگ آن هاست.
  • استفاده از آن ها راحت است. به طوری که زمانی که سرد می شوند حالت چسبندگی خود را از دست داده و باعث آسیب به وسایل نمی شوند.
  • این چسب ها بی رنگ است و اتصال نوار به لبه ورقه های ام دی اف یا نئوپان، باعث کثیف نشان دادن اطراف کار نمی شود.
  • ماهیت این چسب ها باعث می شود آسیب بسیار کمی به محیط زیست وارد کنند. بنابراین برای حافظان محیط زیست گزینه خوبی هستند.

نحوه استفاده از چسب گرانول

در ابتدا استفاده از چسب گرانول برای چسباندن نوار لبه پی وی سی، در ساده ترین شکل ممکن و با استفاده از دستگاه های ساده انجام می شد. برخی از این نوارها نیز پشت چسب دار بودند و با استفاده از اتو به لبه ها چسبیده می شدند. اما در حال حاضر دستگاه هایی تولید شده اند که به بهتر شدن و افزایش سرعت روند چسباندن نوار روی لبه کمک بسیاری کرده اند.

نام این دسته از ماشین آلات صنایع چوب، دستگاه لبه چسبان است. است دستگاه ها به صورت اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید شده و استفاده از آن ها در کارگاه ها و تولیدی های وسایل چوبی بسیار ضروری است. این دستگاه ها چه نوع متحرکشان و چه نوع ثابتشان، ایستگاه های مختلفی دارند که هر کدام وظایف مختلفی هنگام چسباندن نوارها ایفا می کنند. در نهایت چسب ها پس از گرم شدن، آماده استفاده شده و می توانند نوار لبه pvc را به لبه های وسایل بچسبانند.

قیمت چسب گرانول پی وی سی

بهترین تولید کننده چسب گرانول

سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چگونه با بهترین تولید کنندگان چسب گرانول پی وی سی آشنا شویم. همچنین برخی از افراد می خواهند بدانند کیفیت چسب گرانول ایرانی چگونه است و آیا می تواند با محصولات خارجی رقابت کند یا نه. اگر به دنبال بهترین برندهای تولید کننده خارجی می گردید، باید بدانید مارک های اوهو، میتراپل، بایسون و هنکل در ایران توانسته اند شهرت زیادی به دلیل کیفیتشان پیدا کنند.

اما در مورد کیفیت برندهای ایرانی باید بگوییم در چند سال اخیر ایران نیز توانسته است چسب های با کیفیتی را تولید کند که با محصولات خارجی رقابت کند. بنابراین اگر شما هم ترجیح می دهید از کالاهای ایرانی حمایت کنید می توانید با اطمینان خاطر بهترین برند این چسب ها را از بانک نوار پی وی سی ایرانی بخرید.

قیمت چسب گرانول پی وی سی

قیمت هر کالایی یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب آن است. به همین دلیل است که سوال در مورد قیمت یک محصول از جمله اولین سوالات هنگام خرید و انتخاب یک کالاست. به همین دلیل است که لازم دانستیم در این مقاله در مورد قیمت چسب گرانول پی وی سی صحبت کنیم. باید بدانیم که در دست داشتن قیمت دقیق این چسب ها کار سختی است. چرا که عوامل بسیاری که شامل موارد زیر است بر گران یا ارزان بودن آن ها تاثیر می گذارد:

  • قیمت این چسب ها به دلایل مختلفی در حال تغییر است و نمی توان نرخ ثابتی برای آن ها در نظر گرفت.
  • علاوه بر این خرید کالاهای خارجی به دلیل نوسانات ارزی، باعث بیشتر شدن هزینه پرداختی می شود. در مقابل کالاهای ایرانی قیمت کمتری دارند.
  • کیفیت ساخت این چسب ها نیز عامل اصلی بالا رفتن قیمتشان است.
  • حجم هر کدام از این محصولات با هم متفاوت است. بنابراین اگر حجم بیشتری داشته باشند، قیمتشان نیز بیشتر است.
  • برند سازنده این چسب می تواند قیمت های مختلفی را برای محصولات خود در نظر بگیرد.
خرید و فروش چسب گرانول پی وی سی

معرفی بهترین مراکز فروش چسب گرانول پی وی سی

همانطور که گفته شد، چسب گرانول پی وی سی کاربردها و مزایای بسیاری دارد. از این چسب ها علاوه بر چسباندن نوارهای لبه روی وسایل ساخته شده با ام دی اف، برای موارد دیگر نیز می توان استفاده کرد. اگر شما هم یکی از متقاضیان این چسب ها هستید باید بدانید لازم است پیش از خرید یک مرکز فروش معتبر برای تهیه آن ها پیدا کنید. این مرکز باید بتواند انواع مختلف این چسب ها را با کیفیت های خوب و قیمت هایی مناسب به خریداران پیشنهاد دهد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای پیدا کردن این مراکز خرید می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با متخصصین این مرکز صحبت کنید. علاوه بر این برای خرید چسب گرانول پی وی سی اینجا کلیک کنید.

۲۱ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30107)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران