...در حال بارگذاری

قیمت خرید صندلی راک ارزان و مدرن (راکر دست دوم و نو 1402)

خرید صندلی راک و گهواره ای دست دوم و نو. معرفی بهترین مراکز خرید و فروش انواع صندلی راک مدرن و راکر راحتی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در ایران

خرید صندلی راک و گهواره ای دست دوم و نو. معرفی بهترین مراکز خرید و فروش انواع صندلی راک مدرن و راکر راحتی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در ایران

اگر برای آرامش افراد خانه، زیبایی منزل یا تکمیل دکوراسیون داخلی ساختمان خود احتیاج به یک سری صندلی های زیبا و متفاوت هستید، راکی چیر یکی از آن هاست. البته برای خرید صندلی راک و استفاده از آن در فضاهای مختلف خانه باید نکات مهمی را در نظر بگیرید تا استفاده از این صندلی های ریلکسی و راحتی بهینه تر شود. در این مقاله از سایت چوبکاران به بررسی نکات مهم هنگام خرید این کالاها می پردازیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

 اگر قصد خرید این صندلی ها را دارید اینجا کلیک کنید.

نمونه رنگ کابینت

برای دیدن نمونه رنگ های کابینت اینجا کلیک کنید.

خرید صندلی راک برای چه مواردی کاربرد دارد؟

قبل از اینکه در مورد کاربردهای این دسته از تجهیزات چوبی و فلزی صحبت کنیم، اجازه دهید بدانیم صندلی راک چیست. صندلی راک را در ایران بیشتر با نام های صندلی ننوئی و گهواره ای می شناسند. این صندلی ها اولین بار در آمریکای شمالی و در اوایل قرن هجدهم مورد استفاده قرار می گرفته است. نام آن ها نیز از کلمه rock که به معنای تکان و تکان دادن است گرفته شده است.

اغلب این صندلی ها و صندلی های چوبی تاشو با چوب ساخته می شوند. اما امروزه برخی از مدل های خاص را نیز با فلز می سازند. آرامش، لذت و حتی به حساب آمدن یک فعالیت ورزشی هنگام تکان خوردن با این صندلی ها باعث شده است از آن ها در مکان های مختلفی استفاده شود. برخی از مهمترین کاربردهای آن ها عبارت است از:

  • خرید صندلی راک کودک یا نوزاد
  • صندلی راک طبی برای اتاق خواب
  • خرید صندلی راکر برای تراس
  • صندلی ریلکسی راک برای اتاق کار
  • استفاده از این صندلی ها در باغ و فضای آزاد
خرید صندلی راک

6 نکته که باید هنگام خرید صندلی راک در نظر بگیریم؟

شیوه ساخت این صندلی ها به گونه ای است که افراد زیادی می توانند از آن ها استفاده کنند. از جوانان گرفته تا بزرگسالان و افراد مسن. حتی با کمی تغییرات در اندازه کودکان نیز می توانند یک صندلی راک دخترانه یا پسرانه را داشته باشند. علاوه بر این برخی از افراد با خرید صندلی راک راحتی، از آن هنگام آرام کردن نوزادان یا شیر دادن به آن ها استفاده کرده و با این کار باعث آرامش بیشتر آن ها می شوند.

همین مسئله میزان تقاضا برای آن ها را بالا برده است. اما نکات مهمی هنگام خرید آن ها هست که باید به آن ها توجه ویژه داشت. اگر شما هم یکی از متقاضیان و خریداران این سری از لوازم چوبی یا صندلی های چوبی اپن هستید، بهتر است با این نکات که در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح می دهیم آشنا شوید.

1- خرید صندلی راک متناسب با دکوراسیون خانه

تناسب این صندلی ها با دکوراسیون و چیدمان داخلی خانه ها بسیار مهم است. بنابراین نباید تنها ملاک شما برای خرید صندلی راک ارزان بودن آن ها باشد. این صندلی ها با متریال مختلف مانند چوب و فلز ساخته می شوند. برخی از آن ها حالتی بسیار اسپرت دارند و حتی رویه آن ها از چرم بوده و حالتی بادی دارند. برخی دیگر مانند صندلی های راک مبلی، حالت مجلسی تری دارند.

بنابراین لازم است قبل از انتخاب یکی از آن ها، به تناسب مدل آن ها با سایر وسایل خانه دقت کنید. علاوه بر این از آنجایی که رنگ های مختلفی برای تولیدشان استفاده می شود، پیش از انتخاب باید تناسب رنگ های صندلی های گهواره ای با مبلمان را نیز در نظر بگیرید.

2- کدام یک از انواع صندلی های راک را نیاز دارید؟

علاوه بر اینکه باید هنگام خرید صندلی های راک، رنگ، طرح و مدل آن ها را در نظر بگیرید، باید بدانید کدامیک از مدل های مختلف آن ها برای شما و دکوراسیون داخلی منزلتان مناسب است. چرا که امروزه به دلیل متنوع شدن سلایق و کاربردها و متنوع شدن فضای داخلی خانه ها، مدل های مختلفی از آن ها تولید می شود. برای اینکه انتخاب بهتری داشته باشید، در ادامه به شرح مدل های گوناگون این صندلی ها می پردازیم:

  • خرید صندلی راک مدرن یا کلاسیک: راکی چیرها می توانند به سبک اولیه و کلاسیک آن ها ساخته شوند یا اینکه با مدل های بسیار مدرنی تولید شوند.
  • راکی چیرهای خوابیده: برخی از مدل های نوین این صندلی ها، حالت راحت تری را برای استفاده کنندگان ایجاد کرده و به صورت خوابیده هستند.
  • صندلی راک مبلی: صندلی های مبلی که به شیوه راک تولید می شوند، می توانند هم رنگ و هم طرح مبل های شما بوده و یا یک مبل راکی تکی در گوشه خانه شما باشند.
  • راکی چیرهای حصیری: برخی از مدل های این صندلی ها از پایه ها و بدنه های چوبی اما رویه ای حصیری ساخته شده اند. از این نوع بیشتر در باغ و تراس استفاده می شود.
  • راکی چیرهای دونفره یا تک نفره: برخلاف گذشته که این صندلی ها تک نفره بود، امروزه انواع مختلف آن ها به صورت دو نفره و حتی سه نفره نیز ساخته می شوند. شکل ظاهری آن ها نیز شبیه نیمکت است.
قیمت صندلی راک مدرن

3- قیمت خرید صندلی راک ریلکسی

نکته بعدی که باید برای خرید صندلی راک در نظر بگیرید قیمت آن هاست. به طور قطع اگر شما هم یکی از متقاضیان و خریداران این صندلی ها باشید، هزینه مشخصی برای تهیه آن ها کنار گذاشته اید. اما باید بدانید قیمت صندلی های گهواره ای به نسبت مدل، جنس و ایرانی یا خارجی بودن آن ها متفاوت است. برخی از آن ها ارزان تر و برخی گران تر هستند. به طور مثال قیمت صندلی راک یا صندلی لهستانی از صندلی های گهواره ای کلاسیک بیشتر است. اما آنچه بر قیمت این کالاها تاثیر می گذارد عبارت است از:

  • چوبی که در ساخت آن ها به کار برده شده است، یکی از معیارهای مهم برای تعیین قیمت این محصولات است.
  • هرچه مدل این صندلی ها مدرن تر و شیک تر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر است. به طور مثال قیمت صندلی های مکانیکی از صندلی های ننوئی ساده یا قیمت صندلی تونت بیشتر است.
  • اگر قصد خرید صندلی های گهواره ای خارجی را دارید باید بدانید قیمت آن ها از تولیدات خارجی بیشتر است.
  • اگر قصد خرید صندلی راک دست دوم در دیوار را دارید باید بدانید، کمی در هزینه ها صرفه جویی کرده اید. به شرطی که از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید.

4- به کیفیت ساخت صندلی ها دقت کنید

هنگام خرید هر کالایی باید ابتدا به کیفیت ساخت آن دقت کنید. چرا که هر چند یک محصول از نظر ظاهری زیبا و چشم نواز باشد، اما اگر کیفیت نداشته باشد به سرعت خراب شده و زیباییش را نیز از دست می دهد. بنابراین نکته بعدی که باید هنگام خرید صندلی راک از دیجی کالا یا سایر فروشگاه ها در نظر بگیرید جنس و کیفیت ساخت آن هاست. در درجه اول باید از چوب هایی با کیفیت خوب و درجه یک ساخته شده باشند. سایر اتصالات آن ها نیز باید کیفیت خوبی داشته باشند. اگر به صورت مبلی نیز تولید می شوند باید پشتی، کفی و ابر برای آن ها به کار برده شده باشد.

خرید صندلی راک ارزان قیمت

5- بهترین روش را برای خرید صندلی راک پیدا کنید

به طور کلی سه روش برای تهیه و خرید صندلی راک داریم. یکی از آن ها این است که به کسی که ست مبلمانمان را می سازد سفارش ساخت یک صندلی گهواره ای با طرح مبلمانمان بدهیم. روش دیگر این است که به یکی از فروشگاه های سطح شهر مراجعه کرده و با مشاهده مدل های مختلف از نزدیک، یکی از بهترین آن ها را انتخاب کنیم. روش بعدی نیز خرید آنلاین آن ها از سایت های مختلفی اینترنتی است.

با انتخاب این روش می توانیم با مراجعه به سایت فروشگاه های مختلف در کشور، و بدون صرف وقت بیشتر برای حضور در فروشگاه ها، مدل مورد نظرمان را خریداری کنیم. هر کدام از این روش ها مزایا و معایبی دارند. مهم این است که بر اساس اولویت ها و شرایط خود، بهترین روش را برای خود پیدا کنید.

6- بهترین مرکز خرید صندلی راک را پیدا کنید

فرقی نمی کند که متقاضی خرید صندلی راک در اصفهان هستید یا تهران، مشهد و شهرهای دیگر ایران. مهم این است که هنگام خرید یک فروشگاه معتبر را پیدا کنید. این فروشگاه باید مدل های مختلف این صندلی های گهواره ای را در رنگ ها و طرح های مختلف داشته باشد. علاوه بر این محصولات این فروشگاه باید کیفیت ساخت مناسبی داشته باشد. قیمتی که این فروشگاه برای صندلی هایش در نظر گرفته است نیز باید مناسب بوده و گران تر از حد معمول نباشد.

خرید صندلی راک دست دوم

خرید اینترنتی صندلی راکی بهتر است یا خرید حضوری؟

در حال حاضر برای خرید صندلی راکی دو روش پیش رو دارید. یا می توانید به سراغ فروشگاه های نزدیک محل زندگی تان بروید و یکی از مناسب ترین مدل ها را به صورت حضوری انتخاب کنید؛ و یا می توانید به سراغ سایت های مختلف فروش اینترنتی صندلی راکی بروید و از میان مدل های متنوع و از بین محصولات یکی از بهترین فروشگاه ها محصول مورد نظرتان را بخرید. اما برای اینکه بدانید کدام روش برای شما مناسب تر است باید با مزایا و معایب هرکدام از آن ها آشنا شوید. در ادامه به تفکیک مزایا و معایب هر دو روش را بررسی خواهیم کرد.

مزایا و معایب خرید صندلی راکی به صورت حضوری

خرید حضوری از دیرباز تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و به طور قطع در سال های آینده نیز هنوز یکی از روش های خرید پر طرفدار است. اما بهتر است با مزایا و معایب خرید از طریق این روش نیز آشنا شوید:

صندلی راکر
  • با خرید حضوری می توانید صندلی راکی مورد نظرتان را از نزدیک از نظر کیفیت، رنگ، جنس و اندازه بررسی کرده و بهترین مدل را برای خودتان انتخاب کنید.
  • با خرید حضوری اطمینان دارید که در قبال پولی که می دهید کالایی که نیاز دارید را دریافت می کنید.
  • با خرید حضوری محدودیت انتخاب از میان فروشگاه های مختلف را دارید. چرا که چندان نمی توانید به فروشگاه های مختلف در سطح شهر سر بزنید. علاوه بر این نمی توانید به فروشگاه های شهرهای دیگر بروید و از میان آن ها انتخاب کنید.
  • با خرید حضوری باید وقت و انرژی بسیاری برای مراجعه به فروشگاه ها هدر دهید.

مزایا و معایب خرید صندلی راکی به صورت اینترنتی

خرید اینترنتی صندلی راکی یکی از جدیدترین روش هایی است که در حال حاضر در کشور ما رونق بسیاری پیدا کرده است. اما برای اینکه بهتر با این روش خرید آشنا شوید بهتر است در مورد مزایا و معایب آن بیشتر بدانید:

خرید آنلاین صندلی راک
  • با خرید اینترنتی می توانید از فروشگاه های مختلف سطح شهر خودتان و شهرهای دیگر، حتی کشورهای دیگر دیدن کنید و کالای مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  • گشتن در فروشگاه های اینترنتی نیازی به رفتن به خیابان های شلوغ و پر رفت و آمد ندارد و تنها با چند کلیک می توانید از آن ها دیدن کنید.
  • در خرید اینترنتی می توانید به راحتی محصولات فروشگاه های مختلف را از نظر قیمت، کیفیت و ابعاد باهم مقایسه کرده و بهترین را بخرید.
  • خرید از فروشگاه نامعتبر می تواند برای شما خطر ضرر مالی را در بر داشته باشد. به همین دلیل پیش از خرید باید از اعتبار فروشگاه مطمئن شوید.

هنگام خرید دست دوم صندلی راکی باید به چه نکاتی توجه کنید؟

برخی از افراد به دلایل مختلف مانند قیمت مناسب صندلی راکی دست دوم می خواهند این محصولات را جایگزین صندلی های نو کنند. اما سوال اینجاست که آیا خرید صندلی راک دست دوم به صرفه است؟ باید بدانید بسیاری از انواع صندلی راکی دست دوم با کیفیت هستند و آسیب چندانی به بدنه آن ها وارد نشده است. به همین دلیل خریدشان با قیمت مناسب تر بسیار به صرفه است.

قیمت صندلی راک دست دوم

اما برخی دیگر بسیار آسیب دیده اند، کارایی چندانی ندارند و در صورت خرید باید هزینه زیادی بابت تعمیر آن ها بپردازید. بنابراین حتی خرید آن ها با قیمت پایین تر نیز چندان به صرفه نیست. به این موضوع دقت کنید که اگر قصد خرید صندلی راکی دست دوم را دارید آن ها را از مراکز معتبر بخرید و همیشه پیش از خرید، کیفیت آن ها را مورد بررسی دقیق قرار داده و از قیمت آن ها نیز مطمئن شوید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

نحوه آشنایی با بهترین مراکز خرید صندلی راک

همانطور که گفته شد، پیدا کردن یک مرکز خرید معتبر، یکی از معیارهای مهم در خرید صندلی راک است. به دلیل اینکه در حال حاضر شرکت های مختلف تحت عنوان برندها و مارک های ایرانی و خارجی، دست به تولید و عرضه این کالاها زده اند، پیدا کردن بهترین فروشگاه کمی سخت است. اما برای این منظور شما می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کرده و با بهترین این مراکز آشنا شوید. اگر قصد خرید این صندلی ها را دارید اینجا کلیک کنید.

۸ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 112)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران