...در حال بارگذاری

مراکز فروش صندلی لهستانی + بررسی قیمت خرید آن ها

بهترین مراکز فروش صندلی لهستانی چه ویژگی‌هایی دارند؟ و چه عواملی موثر در قیمت اینگونه صندلی‌ها است و بهترین مراکز خرید صندلی تونت کجا هستند؟

بهترین مراکز خرید و فروش صندلی لهستانی چه ویژگی هایی دارند؟ چه عواملی موثر در قیمت اینگونه صندلیها است؟ بهترین مراکز خرید صندلی لهستانی ارزان قیمت کجا هستند؟

پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت فروش صندلی لهستانی زمانی که قصد داریم یکی از آن‌ها را برای خانه خود بخریم، یکی از دغدغه‌های مهم برای همه ماست. علاوه بر این پیدا کردن بهترین مرکز خرید صندلی لهستانی قدیمی در تهران، اصفهان، تبریز و شهرهای دیگر نیز یکی دیگر از معضلات خریداران است. در این مقاله از سایت چوبکاران به بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت این صندلی‌ها پرداخته، معیارهای یک مرکز فروش معتبر را معرفی می‌کنیم و در انتها نیز بهترین آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

صندلی لهستانی چیست؟

قبل از بررسی قیمت و معیارهای بهترین مراکز فروش صندلی لهستانی، اجازه بدهید بیشتر در مورد این صندلی‌ها بدانیم. نام اصلی صندلی لهستانی در دنیا، صندلی تونت است. تونت نام تولید کننده اولیه این صندلی‌هاست. در واقع تونت یک نجار آلمانی – اتریشی بود که توانست اولین بار با استفاده از روش‌هایی که ابداع خودش بود، چوب را به حالت خم در آورده و از آن برای ساخت صندلی‌ها استفاده کند. از این چوب‌های خم در پایه‌های صندلی، پشتی آن‌ها و حتی دسته‌ها استفاده می‌شود.

این صندلی‌ها توسط یک تاجر لهستانی وارد ایران شد. به همین دلیل نیز برخی از افراد آن‌ها را با نام صندلی لهستانی می‌شناسند. در حال حاضر علاوه بر تولید صندلی لهستانی اصل تحت برند تونت، در کارخانه‌های دیگر در سراسر دنیا نیز مدل‌های مختلف صندلی با چوب خم ساخته می‌شوند. به همین دلیل تعداد مراکز فروش صندلی تونت در تهران، اصفهان و شهرهای دیگر ایران نیز روز به روز در حال گسترش است. برای ساخت آن‌ها نیز از انواع چوب، مانند چوب راش، چوب روس، چوب گردو و چوب بلوط استفاده می‌شود. کاربردهای مختلف این صندلی‌ها عبارتند از:

صندلی لهستانی

عوامل تاثیرگذار بر قیمت فروش صندلی لهستانی

قیمت یکی از مهمترین ملاک‌های همه افراد هنگام انتخاب یک کالاست. به همین دلیل است که بسیاری از افراد زمانی که به قصد خرید وارد یک فروشگاه می‌شوند، ابتدا در مورد قیمت سوال می‌کنند. چرا که میزان درآمد افراد با هم متفاوت است. علاوه بر این هر کسی بر اساس اولویت‌ها و نیازهایی که دارد، هزینه مشخصی برای خرید یک محصول کنار می‌گذارد.

اما زمانی که به فروشگاه‌های مختلف فروش صندلی می‌رویم یا سایت فروشگاه‌های اینترنتی را پیش روی خود باز می‌کنیم، متوجه تفاوت قیمت این صندلی‌ها می‌شویم. بهترین کار این است که پیش از مراجعه به مراکز فروش صندلی لهستانی خام یا رنگ شده، در مورد قیمت تقریبی آن‌ها و عوامل تاثیر گذار بر گران یا ارزان بودن آن‌ها بیشتر بدانیم. در ادامه سعی کرده‌ایم، مهمترین این عوامل را بررسی کنیم.

تاثیر متریال به کار برده شده در ساخت صندلی ها

کیفیت ساخت و متریال به کار برده شده در ساخت کالا، تاثیر گذارترین عامل در قیمت تمامی کالاها است. بنابراین اولین نکته‌ای که در قیمت فروش صندلی لهستانی تاثیر می‌گذارد، کیفیت متریال به کار برده شده در ساخت آن‌هاست. اگر از بهترین چوب‌هایی که در بازار وجود دارد، مانند چوب گردو و چوب بلوط صندلی های لهستانی را بسازند، به طور قطع قیمت آن‌ها بیشتر است. چوب‌هایی که کیفیت پایین‌تری دارند یا درجه دو یا سه محسوب می‌شوند، باعث ارزان شدن صندلی‌ها می‌شوند. البته جنس و کیفیت یراق آلات فلزی که در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود و مهارت سازندگان صندلی‌ها در برش و اتصال قطعات نیز بسیار تاثیر گذار است.

خرید صندلی لهستانی

نقش تولید کننده و برند سازنده در قیمت فروش صندلی لهستانی

همیشه برند و شرکت سازنده، یکی از عوامل تعیین کننده قیمت فروش صندلی لهستانی است. اگر قیمت فروش صندلی لهستانی اصل را دیده باشید متوجه گران بودن آن می‌شوید. یکی از دلایل آن، شهرت برند و محبوبیت آن در میان خریداران است. در کل باید بدانید برندهایی که شهرت بیشتری دارند، محصولاتشان را با قیمت بیشتری عرضه می‌کنند. بنابراین نباید با دیدن محصولات یک برندی که کمتر شهرت دارد و قیمت کمتر محصولات آن به این نتیجه برسید که صندلی‌هایی که آن شرکت می‌سازد بی کیفیت است.

مدل صندلی لهستانی

صندلی‌های تونت یا لهستانی، در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها پایه بلند و برخی پایه کوتاه هستند. برخی دیگر با دسته بوده و بعضی دیگر بدون دسته ساخته می‌شوند. علاوه بر این گاهی برای ساخت پشتی و کفی آن‌ها، از ابر و رویه پارچه‌ای یا حتی چرمی استفاده می‌شود. تمامی این موارد باعث بالا رفتن قیمت فروش صندلی لهستانی می‌شود.

تفاوت قیمت فروش صندلی لهستانی ایرانی و خارجی

علاوه بر تولید کنندگان خارجی، در حال حاضر تعداد تولید کنندگان داخل کشور نیز زیاد شده است. بنابراین همه ما به عنوان خریداران این صندلی‌ها دو گزینه پیش رو داریم. یکی اینکه می‌توانیم به مراکز فروش صندلی لهستانی خارجی مراجعه کنیم و از میان کالاهای خارجی، بهترین مدل را برای خود انتخاب کنیم. در کنار آن نیز می‌توانیم از میان تولید کنندگان داخلی یکی از بهترین آن‌ها را پیدا کرده و محصولات تولید شده آن‌ها را تهیه کنیم.

فروش صندلی لهستانی

آنچه مهم است تفاوت قیمت کالاهای خارجی و ایرانی است. به طور معمول صندلی‌های تولید شرکت‌های خارجی، به دلیل نوسانات ارزی، کیفیت محصولات و هزینه گمرک، گران‌تر هستند. البته محصولات ایرانی نیز با اینکه ارزان‌تر به فروش می‌رسند، کیفیت مناسبی دارند. بنابراین از آنجایی که محصولات داخلی می‌توانند با صندلی‌های خارجی از نظر کیفیت رقابت کنند، برای کسانی که می‌خواهند قیمت کمتری برای خرید صندلی لهستانی بپردازند مناسب‌تر هستند.

پیدا کردن مراکز فروش صندلی لهستانی دست دوم

همانطور که همه ما می‌دانیم، اجناس دست دوم قیمت کمتری دارند. به همین دلیل آخرین راه برای پیدا کردن و خرید صندلی لهستانی ارزان‌تر و قیمت مناسب‌تر، پیدا کردن یک مرکز فروش صندلی لهستانی دست دوم است. اما هنگام خرید این محصولات یا خرید صندلی راک باید کیفیت آن‌ها را به خوبی بررسی کنید. اولین نکته این است که سعی کنیم آن‌ها را از نزدیک بررسی کنیم. علاوه بر این لازم است بدانیم یک صندلی دست دوم از چه متریالی ساخته شده است. علاوه بر این زیر و بم آن‌ها را چک کنیم تا میزان آسیب‌ها و عمرشان را تخمین زده تا از میزان نیاز به تعمیرات آن‌ها نیز مطلع شویم.

قیمت صندلی لهستانی

ویژگی بهترین مرکز فروش صندلی لهستانی

خرید صندلی لهستانی با بهترین قیمت، نیازمند پیدا کردن بهترین فروشگاه است. چرا که گاهی با وجود اطلاع از تمامی نکاتی که در بالا گفته شد، باز هم با مراجعه به یک فروشگاه، یک صندلی بی کیفیت را با قیمت بالا می‌خریم. در مقابل زمانی که به سراغ بهترین فروشگاه‌ها می رویم، به دلیل صداقت و تعهدی که فروشنده نسبت به خریداران دارد، قیمتی متناسب با کیفیت صندلی می‌پردازیم. اما بسیاری از افراد نمی‌دانند یک مرکز فروش صندلی لهستانی قدیمی و جدید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. در ادامه مهمترین این ویژگی‌ها را شرح می‌دهیم:

  • بهترین فروشگاه‌ها باید تنوع محصول بالایی داشته باشند. در این صورت هر فردی با هر سلیقه‌ای می‌تواند از بین کالاهای آن‌ها، بهترین محصول را برای خود انتخاب کند.
  • علاوه بر تنوع محصولی، تنوع قیمت نیز شرط است. در این صورت کسانی که می‌خواهند هزینه کمتری برای خرید این صندلی ها بکنند، می‌توانند با پرداخت قیمت صندلی لهستانی قدیمی یا ساده‌تر، از این مراکز خرید کنند.
  • نکته مهم دیگر این است که خریدار قیمتی مطابق با کیفیت بپردازد. زمانی که یک صندلی بی کیفیت یا کیفیت پایین را با قیمت بالاتر از حد معمول می‌خریم، یا زمانی که یک فروشنده محصول کیفیت متوسط را به جای یک صندلی با کیفیت به ما می‌فروشد، باید بدانیم یک فروشگاه نامعتبر را انتخاب کرده‌ایم.
  • در حال حاضر امکان خرید حضوری و خرید اینترنتی برای خریداران یک امتیاز برای یک فروشگاه محسوب می‌شود. در این صورت کسانی که قصد خرید از مراکز فروش صندلی لهستانی در تبریز را دارند می‌توانند محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی بخرند.
خرید و فروش صندلی لهستانی

معرفی بهترین مراکز فروش صندلی لهستانی در سراسر کشور

در حال حاضر مراکز بسیاری مشغول به فروش صندلی لهستانی در اصفهان، تهران و شهرهای دیگر هستند. بنابراین پیدا کردن یک فروشگاه که تمامی ویژگی‌های گفته شده در بالا را داشته باشد کمی سخت است. اما نگران نباشید. چرا که با مراجعه به سایت چوبکاران می‌توانید با بهترین و معتبرترین فروشگاه‌ها و تولیدکنندگان صندلی‌های لهستانی آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با مشاورین این مرکز صحبت کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30118)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران