...در حال بارگذاری

خرید انواع میز اتو ایستاده ارزان + نکات مهم در خرید آن

میز اتو ایستاده چیست و انواع آن کدام است؟ چه امکاناتی دارد؟ نکات مهم هنگام خرید میز اتو ایستاده جدید ارزان قیمت و معرفی بهترین مرکز خرید و فروش برای تهیه این محصول.

برخی از لباس هایی که برای قرارهای کاری و یا مهمانی استفاده می‌ کنید نیاز به اتوکشی دارند اما اتو کردن کار مورد علاقه خیلی از ما نیست. با گذر زمان و امکانات زیادی که به منازل همه ما اضافه شد، میز اتو ایستاده ساخته شد تا کار را برای همه خانم ها و آقایان راحت تر کند. برای اینکه با این محصول پر کاربرد بهتر و بیشتر آشنا شوید، در این مقاله از سایت چوبکاران به شما تمام امکانات اضافه خرید میز اتو ایستاده، انواع و نکات مهم هنگام خرید این میز را توضیح داده و در نهایت تعدادی از فروشگاه ها برای خرید این محصول را به شما معرفی می کنیم.

برای مشاهده یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

میز اتو ایستاده چیست؟

اتو کشی از نظر خیلی از ما کاری زمان بر و سخت است، به همین دلیل هم بعد از هر بار شستشوی لباس، حاضریم آن ها را به خشکشویی داده تا آن ها به جای ما این کار را انجام دهند. اما مسئله اصلی این است که شاید بسیاری از ما تا به حال میز اتو مناسبی نداشته‌ ایم و به دلیل اینکه هنگام انجام این کار خسته شده ایم علاقه ای به اتو کردن لباس ها نداریم.

در این میان دنیای طراحی و ساخت وسایل منزل همیشه در راستای کمک به ما در حال تغییر است که یکی از همین تغییرات بسیار مفید، طراحی و ساخت انواع میز اتو ایستاده می ‌باشد. این نوع میز با پایه های بلند و داشتن امکانات جانبی و طراحی زیبا، اتو‌ کردن را برای ما به لذت بخش ترین کار بدل می ‌کند و خستگی این کار را به حداقل می‌ رساند. هر کدام از انواع این میزها برای افراد و موقعیت های خاصی ساخته می ‌شوند که در ادامه مقاله به شرح آن ها می ‌پردازیم‌.

انواع میز اتو ایستاده از نظر اسکلت و ساخت

همانطور که گفتیم میز اتو ایستاده برای تمام نیازها و افراد طراحی شده است برای همین هم انواع مختلفی دارد. جدا از اینکه آیا میز اتو ایستاده پریزدار هست یا خیر و یا از چه پارچه ای برای روی آن ها استفاده شده، تفاوت های دیگری نیز دارند که بیشتر در حیطه و زمینه اسکلت و شکل ساخت آن هاست. در ادامه به طور مفصل با انواع این محصول آشنا می ‌شویم.

میز اتو ایستاده

میز اتو ایستاده مخفی

نام دیگر این محصول میز اتو کمدی است که به خاطر دور بودن از دید مهمان و بقیه افراد به آن مخفی هم می‌ گویند. برای نصب این محصول بعد از اینکه کمد دیواری چند منظوره اتاق را گذاشتید، کافی است از نصاب بخواهید که این میز را برای شما قرار دهد. در این شرایط فقط باید هر بار آن را باز کنید و به راحتی به جای خود بر گردانید. میز اتو ایستاده داخل کمد دو نوع تاشو و ریلی دارد که در نوع اول، پایه های تاشویی برای میز در نظر می گیرند تا به راحتی جمع شود. در مدل دوم که ریلی است روی محفظه ریلی، میز را نصب می ‌کنند و قبل و بعد استفاده با کمک این ریل به راحتی می ‌توانید میز را ببندید‌.

میز اتو ایستاده کابینتی

در این مدل از میز اتو، همانطور که از نامش پیداست، میز اتو داخل کابینت، کمد ام دی اف یا کشوهای کابینت و کشور قرار داده شده و درب کشو یا کابینت روی آن ها بسته می شود، در این صورت هیچ نشانی از آن ها هنگامی که ما میز اتو نیازی نداریم دیده نمی شود. این میزها برای کسانی که فضای بسیار کمی دارند یا دوست دارند محیط اطرافشان خلوت نشان داده شود بسیار مناسب است.

در مدل های جدید این میز اتو با ترکیب چوب یا پلاستیک به همراه پارچه های گل دار و زیبا، رنگ و نقش جدیدی به محیط منزل شما اضافه می‌ شود. به علاوه قیمت میز اتو کابینتی با توجه به امکانات و داشتن قفسه و کشو، بسیار مناسب است و برای عروس خانم هایی که قصد تهیه جهیزیه دارند بسیار زیباست.

میز اتو ایستاده ثابت

از آنجایی که میز اتو ایستاده ثابت قابلیت جا به جایی ندارد و بسیار هم سنگین است، حتما قبل از خرید این مورد را در نظر بگیرید که آیا جای کافی در اتاق و یا در منزل خود برای قرار دادن این میز دارید یا نه. شکل کلی این میزها مثل میز ایستاده کابینتی است اما با این تفاوت که سنگین تر هستند و به همین خاطر در مواقع خیلی کم می‌ توان آن ها را جا به جا کرد. در کل خرید این میز پیشنهاد نمی‌ شود چون قیمت میز اتو ایستاده ثابت فقط به همین دلیل بالا رفته و مقرون به صرفه نیست. به علاوه شما محصولی می خواهید که استفاده راحتی داشته باشد نه اینکه برای حمل کردن آن به مشکل بخورید.

انواع میز اتو ایستاده

میز اتو ایستاده فلزی با قابلیت جا به جایی

و اما آخرین دسته بندی این محصولات، میز اتو ایستاده با قابلیت جا به جایی است که طراحی بسیار ساده و سبکی دارد و تنها اسکلتی دارد که باز و بسته شده و در داخل کمد و یا گوشه اتاق قرار می‌گیرد.‌ جنس این میز اتو ایستاده پریز دار یونیک که در بین همه این مدل ها بسیار هم پر طرفدار است، از فلز و روی آن از پارچه تشکیل شده که آن را کمی از سادگی خارج کند و جلوه زیبا تری به آن ببخشد. البته همانطور که پیداست با داشتن بعضی از امکانات برای اتو‌کردن یقه و آستین های لباس انتخاب مناسبی برای خیاط هاست.

امکانات دیگر خرید میز اتو ایستاده

علاوه بر انواع مختلفی که میز اتو ایستاده دارد و ویژگی هایی که هر کدام از انواع آن ها نسبت به بقیه همتایان خود دارند، امکانات دیگری هم به مرور زمان به این میز اضافه شده که در برخی از مواقع افراد نیاز اساسی به بودنشان دارند و وجود آن ها کار را به مراتب راحت تر می ‌کند. در حال حاضر اگر میز اتویی خریدید که این امکانات را نداشت با توجه به مدلی که انتخاب کرده اید می توانید جداگانه آن ها را خرید و به میزتان اضافه کنید.

خرید میز اتو ایستاده
  • ژانت: میز اتو ایستاده ژانت دار برای مواقعی که نیاز به اتو کردن یقه، آستین و در کل جاهای غیر قابل دسترس لباس دارید بسیار کارآمد است‌ به صورت جداگانه نیز ژانت را می‌ توانید تهیه کنید. اما اگر با خود میز باشد کار شما راحت تر است.
  • آویز لباس: در بعضی از مدل های تولید شده اخیر که وارد بازار نیز شده اند، در کنار میز اتو ایستاده، آویز لباس هم قرار داده شده که بتوانید همزمان با اتو کردن لباس را نیز آویزان کنید.‌
  • پریز برق: اگر سیم اتو شما کوتاه است نگران نباشید چرا که با خرید میز اتو ایستاده، می توانید از پریز برق تعبیه شده زیر میز استفاده کنید. این امکان در مواجه با شرایطی مثل کوتاه بودن سیم نیز می تواند کارآمد باشد.
  • قفل کودک: در طراحی میز اتو ایستاده خارجی، قفل کودک را به وفور می ‌بینید اما در مدل های ایرانی کمتر دیده شده اند که برای دور ماندن کودکان از میز اتو توکار، قفل ایمنی داشته باشد.‌
  • نگه دارنده سیم: در میز اتو ایستاده یونیک و یا تمام مدل های بازار نگه دارنده سیم اضافه شده تا بتوانید سیم اتو را جمع کرده تا سیم مزاحم کار شما نشود.

نکات مهم هنگام خرید میز اتو ایستاده

با توجه به تمام گفته های بالا و مدلی که انتخاب کردید، حتما به فکر خرید میز اتو ایستاده افتادید. اما قبل از هر چیز باید به یک سری نکات در خرید این نوع میز توجه کنید. جالب است این نکات تنها مختص به میز اتو ایستاده اسپرینگ نیست و تقریبا برای تمام میزهای اتو‌ کاربرد دارد. بنابراین با دقت همه این موارد را بررسی کنید و سپس خرید نمایید.

قیمت میز اتو ایستاده
  • جنس پارچه: بهتر است جنس پارچه میز اتو ایستاده، نسوز و ضد آب باشد تا در هنگام اتو‌کردن خیال شما راحت باشد. در این شرایط می توان گفت پارچه زنبوری و حفره ای بهترین هستند.‌
  • سایز میز اتو استفاده: میز اتویی خریداری کنید که قابلیت تغییر ارتفاع را داشته باشد و بتوانید با قد هر کسی که از آن استفاده می‌ کند ارتفاع را کم و زیاد کنید. البته اکثر میزهای امروزی این قابلیت را دارند.
  • وزن میز اتو: ترجیحا میزهای سبک و در عین حال مقاوم‌ بخرید، میزهایی از جنس آلومینیوم و استیل بهترین هستند چرا که وزن زیادی ندارند و به خاطر وزن زیاد نمی ‌شکنند. همچنین قیمت میز اتو تاشو با این متریال کمتر است.
  • داشتن امکانات جانبی در صورت نیاز: اگر هر امکانات اضافی برای میز اتو خود در نظر دارید حتما بررسی کنید که هنگام خرید همه آن موارد را داشته باشد. مثل ژانت، پریز برق و نگه دارنده سیم که موارد ضروری هستند.
خرید انواع میز اتو ایستاده

بهترین فروشگاه برای خرید میز اتو ایستاده

حتما تا اینجای مقاله تصمیم گرفته اید که کدام میز اتو ایستاده را برای خرید انتخاب کنید. اما مسئله اصلی این است که کدام فروشگاه و مرکز خرید را برای تهیه این محصول و یا محصولات مشابه پیدا کنید تا مورد اطمینان باشد و قیمت منطقی از میز را ارائه دهد. در این شرایط به خاطر تنوع فروشگاه و کیفیت محصولات در سطوح مختلف کار برای شما سخت می ‌شود. اما ما به شما سایت چوبکاران را معرفی می ‌کنیم.

برای مشاهده یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

این سایت یک مرجع کامل و معتبر برای آشنایی با فروشگاه های محصولات چوبی و فلزی محل کار و منزل می ‌باشد. با مراجعه به این سایت می توانید کلیه فروشگاه های سطح کشور را شناسایی کرده و بهترین آن ها را از نظر کیفیت و قیمت انتخاب کنید. برای خرید و مشاهده محصول می توانید اینجا کلیک کنید تا به تعدادی از فروشندگان انواع میز اتو متصل شوید.

۶ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30259)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
میز اتو ایستاده قیمت مناسب از کجا میتونم بخرم
سلام لطفاً با شماره 09909277303 تماس حاصل فرمایید.
سلام لطفاً با شماره 09909277303 تماس حاصل فرمایید.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران