...در حال بارگذاری

خرید میز اتو توکار : انواع تاشو، ریلی، تو کابینتی و کمدی

خرید میز اتو توکار ارزان قیمت ( تو کابینتی، تاشو، ریلی، دیواری، تو کمدی، کشویی ) معرفی مراکز معتبر خرید و فروش انواع میز اتو مخفی و کابینتی تو کار در بازار ایران

امروزه استفاده کردن و خرید میز اتو توکار تاشو یا کمدی می تواند به استفاده بهینه از فضا بسیار کمک کند. علاوه بر این میزهای اتو توکار ریلی یا کابینتی می تواند به ظاهر یک ساختمان و منظم نشان دادن آن کمک بسیاری کند. این مقاله از سایت چوب کاران انواع این میزهای اتو مخفی را توضیح داده و مزایای استفاده از آن ها را همراه با بهترین مراکز فروششان را نیز معرفی خواهد کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

نمونه رنگ کابینت

برای دیدن نمونه رنگ های کابینت اینجا کلیک کنید.

میز اتو توکار و مزایای استفاده از آن

همه ما تجربه استفاده از میزهای اتو سیار را داشته ایم. میزهای اتو علاوه بر اینکه یک وسیله مهم برای هر خانه ای محسوب می شود و جزء ملزومات خانه های امروزی است، کمی جاگیر به نظر می رسد و باز و بسته کردن آن ها نیز سخت است. میزهای اتو را یا باید برای هر بار استفاده به جای مورد نیاز منتقل کنیم و با باز کردن آن ها ازآن استفاده کنیم، و یا باید به طور کامل آن را گوشه ای از اتاق یا ساختمان بگذاریم تا بتوانیم در زمان مورد نیاز مورد استفاده قرار دهیم. اما امروزه راه حل بهتری برای کار با این وسیله وجود دارد آن هم نصب میز اتو توکار است.

امروزه این میزهای توکار یا مخفی به شیوه ها و در انواع مختلف ساخته می شوند تا بتوانند به راحتی باز و بسته شوند. در این صورت استفاده از آن ها راحت تر است. علاوه بر این زمانی که به آن ها احتیاج ندارم نیز مخفی شده و دیگر اثری از آن ها کنار خانه پیدا نیست.

مزایای خرید میزهای اتو توکار

استفاده از یک میز اتو توکار، نسبت به میزهای تاشوی سیار یا ثابت که کنار ساختمان یا درون کمد قرار داده می شوند مزایای بسیاری دارد. در ادامه برخی از آن ها را توضیح خواهیم داد:

خرید میز اتو کشویی
  • بزرگ ترین مزیت استفاده از میزهای مخفی، استفاده بهینه از فضای ساختمان است.
  • با استفاده از این میزها فضای ساختمان نامرتب نمی شود و منظم تر نیز نشان داده می شود.
  • استفاده از این میزها هنگام اتو بسیار راحت بوده و به راحتی باز و بسته می شوند.
  • میزهای توکار احتیاجی به جابجایی هنگام اتو کردن ندارند.
  • ارتفاعی که هر فردی برای اتو کردن نیاز دارد هنگام نصب آن ها قابل تنظیم است.

انواع میز اتو مخفی

نیاز هر کدام از مشتریان و خریداران و همچنین اولویت آن ها با هم متفاوت است. به همین دلیل است که هر کالایی با مدل های مختلف ساخته و تولید می شوند. تولید انواع مختلف میزهای اتو توکار نیز بر همین اساس طراحی می شود. برخی از افراد ترجیح می دهند این میزها تاشو باشد و برخی دیگر میزهای ریلی را می پسندند. بعضی دیگر از افراد نیز ترجیح می دهند این میزها به جای کمد توی کابینت یا درون دکور اتاق نصب شوند. برای انتخاب بهتر آشنایی با انواع آن ها بسیار لازم است.

میز اتو تاشو

یکی از انواع این میزهای اتوی مخفی، میزهایی هستند که به دو قسمت یا به سه قسمت تقسیم می شوند. این میزها لولاهایی در زیرشان دارند که باعث می شوند کوچک تر شده و در کشوهای کابینت یا کشو یا داخل کمدهای دیواری جای داده شوند. حتی می توان آن ها را درون دیوار مخفی کرد. ابعاد میز اتو توکار تاشو به اندازه میزهای عادی است. اما هنگامی که تا می شوند کوچک شده و جابجا کردن آن ها بسیار راحت تر است.

هنگام خرید و سفارش آن ها باید به جنس لولاها و نحوه اتصال شان دقت کنید که از نوع با کیفیت انتخاب شده باشند. چرا که بی کیفیت بودن آن ها باعث خراب شدن و آسیب دیدن سریع ترشان می شود.

خرید میز اتو تو کار

میز اتو ریلی

میزهای اتو توکار ریلی یکی از رایج ترین نمونه های این محصولات هستند. دلیل این محبوبیت نیز راحتی استفاده از آن ها و دوام بالا و عمر زیادشان است. زیرا این میزهای اتو به ریل های کشویی یا ریل های داخل کابینت تجهیز شده اند که به صورت کشویی داخل کابینت یا کشوی کمدهای دیواری نصب می شوند. درب های کشو نمایی نیز برای آن ها ساخته می شود که با باز شدن میز اتو توسط جک های کابینتی به سمت پایین باز شده و با بسته شدن میز اتو، مانند درب کابینت بسته می شوند.

از انواع ریل ها نیز می توان برای آن ها استفاده کرد. اما معمولا به جای ریل های غلتکی که قدیمی تر هستند، می توان از خرید ریل ساچمه ای برای این منظور استفاده کرد که گزینه بهتری محسوب می شوند. 

میز اتو توکار چرخشی

میزهای چرخشی یکی از مدل های مختلف میزهای اتو توکار است. این میزها معمولا زیر میز، زیر کابینت ها یا زیر دراورها یا حتی اپن آشپزخانه قرار داده می شوند. مکانیزم کارکرد آن ها نیز به این گونه است که انتهای میز مجهز به یک پایه متحرک است که حول محور خود می چرخد. با کشیدن سر آن، میز به سمت بیرون کشیده شده و با پایان کار نیز دوباره سر جای خود بر می گردد. نصب این میزها احتیاجی به ریل و جک ندارد. معمولا نیز می توان در جاهای مختلف خانه که مناسب این کار است تعبیه شوند.

میز اتو ریلی تاشو

میزهای اتو توکار، ممکن است هم حالت تاشو داشته باشند و هم به ریل ها مجهز شوند. در این صورت میز اتو پس از جمع شدن و چند قسمت شدن توسط لولاها، توسط ریل ها به داخل کشوهایکابینت یا کشوهای داخل کمدهای دیواری می روند. این در صورتی است که عمق کشوهایی که ساخته شده است زیاد نباشد و برای قرار دادن آن ها در ابعاد اصلی کم به نظر برسد. استفاده از این نوع برای خانه ها و ساختمان هایی که کوچک است بسیار مفید است. چرا که از کمترین فضا می توان بهترین استفاده را کرد.

میز اتو تاشو

خرید میز اتو کابینتی بهتر است یا خرید میز اتو توکار کمدی؟

هر کدام از 4 مدل میزهای اتو توکار که در بالا معرفی شد را می توان هم در کابینت ها و هم در کمدها نصب کرد. انتخاب اینکه آن ها را در کجا قرار دهید بستگی به نیازها، سلایق و محیط داخلی ساختمان شما دارد. به طور مثال اگر اتاق شما محیطی برای باز شدن میز اتو ایستاده ندارد و بجای آن آشپزخانه بزرگی دارید، می توانید آن ها را در محیط آشپزخانه قرار دهید و برعکس.

همچنین به عنوان کسی که از این تجهیزات استفاده می کند باید به این مساله دقت کنید که ترجیح می دهید در کدام محیط این کار را انجام دهید و کار کردن در کدام یک برای شما راحت تر است. چرا که نحوه نصب، کارایی و مزیت این میزها چه در کمد باشند و چه در کابینت، تفاوتی با هم ندارند و در هر دو صورت ویژگی های به خصوص خود را نشان می دهند.

قیمت میزهای اتو توکار

قیمت این محصولات به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل اگر قیمت میز اتو توکار ارزان را می خواهیم باید این موارد را در نظر بگیریم:

  • قیمت میز اتو کابینتی جدا از قیمت ساخت و سفارش کل کابینت ها حساب می شود.
  • هر چه کیفیت ریل یا جک ها بهتر باشد، قیمت آن ها نیز بالاتر می رود.
  • وارداتی یا داخلی بودن تجهیزات، اتصالات و یراق آلات نیز بسیار روی قیمت آن ها تاثیر گذار است. جنس هایی که توسط برندهای خارجی ساخته می شوند معمولا گران تر هستند.
  • جنس میز اتو، پارچه ای که برای روکش کردن آن به کار برده شده است و سایر اتصالات نیز در قیمت تاثیر می گذارد.
خرید میز اتو توکار

میز اتو توکار از کجا بخرم؟

همه ما می دانیم که میزهای اتو عادی و سیار را باید از فروشگاه های لوازم منزل خرید. اما مساله این است که میزهای اتو توکار، به دلیل نیاز به نصبشان و مجهز شدنشان به یراق آلات و اتصالات مختلف، در این فروشگاه ها پیدا نمی شوند. این دسته از تجهیزات منزل را باید در فروشگاه های بزرگ یراق آلات کمد دیواری یا یراق آلات کابینت پیدا کرد.

علاوه بر این می توان هنگام سفارش ساخت کمدهای دیواری برای ساختمان یا کابینت ها، به سازنده سفارش تعبیه این میزها را به صورت جداگانه داد. اگر حتی می خواهیم پس از نصب کابینت یا کمد، تغییرات لازم را جهت مخفی کردن میزهای اتو ایجاد کرد، می توانیم به کابینت سازان و چوبکاران بگوییم این کار را برای ما انجام دهند.

هنگام انتخاب و خرید میز اتو توکار به چه مواردی دقت کنیم؟

قبل از اینکه اقدام به انتخاب و خرید میز اتو توکار کنیم و برای تهیه آن ها به یکی از فروشگاه های مرکز شهرمان یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه کنیم، باید نکات مهمی را در این زمینه در نظر بگیریم. این نکات ضامن انتخاب بهترین میز اتو بر اساس نیازها و علائق شما هستند. دقت نکردن به این نکات می تواند باعث انتخاب نامناسب ترین مدل، طرح و اندازه میز اتو توکار شود.

همچنین می تواند باعث ایجاد خسارت مالی نیز بشود. در ادامه مهمترین این نکات را بررسی می کنیم و در انتها تعدادی از فروشندگان انواع میز اتو را به شما معرفی می کنیم.

خرید و فروش انواع میز توکار
  • در نظر داشته باشید که پیش از خرید باید شرایط و امکانات خود را در نظر بگیرید. اگر جای مناسبی برای قرار دادن این میزهای اتو دارید یا می توانید تغییراتی در محیط خانه انجام دهید و دست به انتخاب و خرید آن ها بزنید.
  • لازم است علاوه بر مدل، به ابعاد آن ها نیز دقت کنید. اگر نیاز شما به اتو کردن لباس ها زیاد است بهتر است از میزهایی با ابعاد بزرگ تر استفاده کنید.
  • کیفیت نیز مساله ای است که باید به آن دقت کنید. بنابراین لازم است پیش از اینکه شیفته یک مدل یا طرح خاص شوید، کیفیت میز اتو را به خوبی بررسی کنید. یک میز اتوی بی کیفیت به سرعت خراب می شود، ابر آن بی کیفیت شده و باز و بسته کردن آن نیز سخت می شود.

خرید میز اتو توکار حضوری بهتر است یا آنلاین؟

همه ما برای خرید کالاهای مورد نیازمان شرایط یکسانی نداریم. برخی از ما تا جنس را از نزدیک نبینیم نمی توانید با اطمینان خرید کنیم و برخی دیگر حوصله و وقت بیرون رفتن از خانه را نداشته و ترجیح می دهند تا در حد امکان وسایل و لوازم مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی بخرند.

به همین دلیل نیز در حال حاضر اکثر فروشگاه ها برای فروش اجناس خود از هر دو روش حضوری و اینترنتی استفاده می کنند. اما سوال اینجاست که برای خرید میز اتو توکار باید کدام روش را انتخاب کنیم و روش خرید اینترنتی برای ما به صرفه تر است یا حضوری. در ادامه کمی در مورد این دو روش صحبت می کنیم:

خرید میز اتو مخفی ارزان قیمت
  • روش خرید اینترنتی: اگر فرصت رفتن به فروشگاه های مختلف را ندارید، نمی خواهید وقت خود را در ترافیک و پشت فرمان هدر بدهید، زمان کافی برای مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف را ندارید و برای بررسی مدل و طرح مورد نظرتان احتیاج به دسترسی به فروشگاه های مختلف کشور را دارید، می توانید خرید اینترنتی میز اتو توکار را انتخاب کنید. با این روش امکان مقایسه طرح و مدل و حتی قیمت به راحتی برای شما فراهم است.
  • روش خرید حضوری: روش حضوری این امکان را به شما می دهد که میز اتو توکار را از نزدیک از نظر کیفیت، ابعاد و مدل بررسی کنید. همچنین با این روش دیگر نیازی نیست نگران ارسال کالا پس از واریز هزینه باشید و به صورت حضوری می توانید بی عیب و نقص بودن کالا را پیش از خرید به خوبی بررسی کنید.

بهترین مراکز فروش میزهای ریلی را چطور بشناسیم؟

برای استفاده از میزهای اتو توکار مدل ریلی، یا حتی برای آن دسته از میزهایی که داخل دیوار جای داده می شوند احتیاج به دستهای از یراق آلات فلزی به نام ریل های کشویی و جک های کابینتی داریم. تهیه آن ها نیز احتیاج به پیدا کردن بهترین فروشگاه های یراق آلات کابینت دارد. تعداد این مراکز در حال حاضر بسیار زیاد است و تولیدکنندگان مختلفی دست به ساخت این دسته از اتصالات زده اند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای شناخت آن ها بهتر است به سایت چوبکاران سر بزنیم و معتبرترین آن ها را بشناسیم. این سایت یک منبع معتبر برای معرفی فروشگاه های یراق آلات و تجهیزات و لوازم چوبی است.

برای خرید میز اتو توکار اینجا کلیک کنید.

۹ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 91)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
سلام از چه قسمتی می توانم میز اتو سفارش بدم
برای خرید میز اتو تاشو با شماره 09909277303 تماس بگیرید تا راهنمایی کنیم.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران