...در حال بارگذاری

خرید لولا آرام بند کابینت و کمد + بررسی برند، قیمت، فروشگاه

لولا آرام بند کابینت و کمد، مزایا و کاربردهای آن. بررسی قیمت و نحوه انتخاب بهترین برندها و مراکز خرید لولا گازور 90 درجه ضد زنگ

خرید لولا آرام بند کابینت کاربردها و ویژگی های بسیاری دارد. به همین دلیل است که امروزه افراد ترجیح می دهند در بسیاری از لوازم چوبی از آن ها استفاده کنند. در این مقاله از سایت چوبکاران علاوه بر معرفی و برشمردن مزایای آن ها، نحوه نصب لولا آرام بند برای کابینت یا کمد را نیز توضیح خواهیم داد. در آخر نیز بهترین مراکز فروش لولاها را معرفی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

مشخصات و کاربرد لولا آرام بند

لولاها دسته ای از انواع یراق آلات هستند که برای بهتر باز و بسته شدن درب های انواع کمد یا کابینت استفاده می شوند. این دسته از یراق آلات فلزی انواع مختلفی دارند که بر حسب نوع ساختشان، کاربردها و ویژگی های متفاوتی دارند. در حال حاضر بیش از 20 نوع مختلف از این محصولات در بازار موجود هستند. یکی از انواع آن ها، لولا آرام بند ضد زنگ است. جنس آن ها از استیل ضد زنگ است. نحوه ساخت این دسته از یراق آلات کابینت نیز به گونه ای است که از شدت بالای بسته شدن درب و تولید صدای زیاد آن ها جلوگیری می کند.

کاربرد لولاهای آرام بند

از این لولاهای آرام بند می توان در وسایل مختلف چوبی و فلزی استفاده کرد. چرا که آن ها را با کیفیت های متفاوت می سازند و اکثر آن ها قدرت تحمل درب های سنگین را نیز دارند. امروزه در بسیاری از کابینت های آشپزخانه از این لولاها استفاده می شود. در واقع نیاز به آرامش افراد و حفاظت از درب های کابینت که معمولا قیمت ساخت بالایی نیز دارند باعث شده است بیشتر افراد ترجیح دهند به جای استفاده از لولاهای ساده، از این لولاها استفاده کنند. در ساخت درب های انواع مختلف کمدها نیز در اکثر مواقع از این لولاها استفاده می شود.

خرید لولا آرام بند

مزایای استفاده از لولا آرام بند کابینت و کمد

هر کالایی که طرفداران و مشتریان زیادی دارد، مزایا و ویژگی های مثبت بسیار زیادی نیز دارد. از آنجایی که روز به روز به تعداد خریداران لولاهای آرام بند اضافه می شود، به طور قطع مزایای آن ها نیز زیاد است. در ادامه در مورد مزایای استفاده از این دسته از یراق آلات کمد دیواری و کابینت بیشتر می خوانیم:

  • استفاده از این لولاها باعث می شود درب به هر اندازه که با شتاب بسته شود، نزدیک بسته شدن متوقف شده و با سرعت بسیار کمی بسته شود.
  • میزان صدای تولید شدن درب های کمد یا کابینتی که در آن ها از این لولاها استفاده شده، بسیار کمتر از لولاهای معمولی است.
  • انواع مختلف این لولاها باعث می شود درب در زاویه های مختلف باز شود و استفاده از آن ها را راحت تر کند.

خرید انواع لولاهای آرام بند

سیستم آرام بند، بر روی انواع لولاها نصب می شود. به همین دلیل است که کاربرد لولاهای آرام بند بسیار زیاد است. اما اگر بخواهیم از نظر باز و بسته شدن و میزان باز شدن درب آن ها را تقسیم بندی کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

لولا 90 درجه آرام بند

یکی از متداول ترین مدل های لولاهای آرام بند، لولاهایی هستند که در گوشه کابینت باز می شوند. به این صورت شما دسترسی راحت تری به گوشه کابینت دارید. همینطور که در تصویر پایین مشاهده می کنید حتی دید بهتری به گوشه کابینت هم پیدا می کنید که از لحاظ قیمت هم گرانتر از لولا آرام بند معمولی می باشد.

بهترین مارک لولا آرام بند

لولاهای مثبت 45 درجه

این لولا در کابینت یا کمدهایی کاربرد دارد که بدنه کابینت و درب در حالت بسته کابینت زاویه بیشتر از نود درجه را تشکیل داده باشد ( زاویه باز تشکیل می دهد ) یعنی بدنه کابینت از درب فاصله ای بیشتر از 90 درجه داشته باشد که در این صورت از لولا مثبت 45 استفاده می شود.

لولاهای منفی 45 درجه

در مقابل جاهایی که بدنه کابینت و درب بسته شده کابینت زاویه بسته تشکیل می دهد یعنی زاویه کمتر از 90 درجه شده است از لولاهای منفی 45 درجه استفاده می شود که نمونه های آرام بند، ساده، کلیپسی و پایه ثابت هم دارد و قیمتشان هم از لولاهای معمولی بیشتر می باشد.

لولاهای سه بعدی

بهترین نوع لولاهای آرام بند، لولاهای سه بعدی هستند. این لولاها قابل تنظیم بوده و دارای پیچ تنظیم به خصوصی می باشد که می تواند درب را برای تنظیم بیشتر به پایین و بالا ببرد.که این نمونه مکانیزم روی لولاهای معمولی و 90 درجه هم موجود می باشد که باعث بالاتر رفتن قیمت لولا هم می شود.

لولا آرام بند کابینت

بهترین مارک لولا آرام بند

امروزه شرکت های بسیاری چه در ایران و چه در خارج از کشور، تحت عنوان برندها و مارک های مختلف، دست به تولید این لولاها زده اند. معروف ترین تولید کنندگان خارجی این محصولات، لولا آرام بند بلوم، فانتونی و یونی هوپر هستند. درست است که این لولاها کیفیت بسیار خوب و بی نظیری دارند، اما یکی از معایب آن ها برای افرادی که در ایران زندگی می کنند این است که قیمت بالایی داشته و نسبت به خرید کالاهای ایرانی گران تر هستند. در مقابل اگر از برندهایی مانند فونت برای تهیه این لولاها استفاده کنیم، علاوه بر کیفیتی مناسب، قیمت کمتری نیز می پردازیم.

آموزش نصب لولا آرام بند

زمانی که قصد تعویض یا نصب لولای جدید دارید، باید از یک نصاب ماهر بخواهیم این کار را برای ما انجام دهد. اما اگر خودتان قصد داشتید لولاهای آرام بند را روی کابینت یا کمد خود نصب کنید، باید آموزش های لازم در مورد مراحل نصب آن را ببینید. ابتدا باید بدانید لولاها معمولا از دو قسمت لولا و پایه لولا تشکیل شده اند. پایه لولا معمولا به بدنه کابینت یا کمد بسته می شود و لولا به درب وصل می شود. مراحل آن نیز عبارت است از:

انواع لولا آرام بند کابینت
  • برای شروع کار باید لولا را در محل سوراخ گازور درب نصب کرد.
  • بهترین روش برای نصب لولاها این است که پایه لولا و لولا را به هم متصل کرده و آن ها را با استفاده از پیچ های مخصوص آن ها محکم کنید.
  • پس از اتصال آن ها به هم، باید لولا را روی درب کمد یا کابینت نصب کرده و با استفاده از هر تعداد پیچی که دارند در جای خود محکم کنید.
  • پس از آن درب را توسط پیچ ها به بدنه وصل کنید.
  • در آخر نیز لازم است با باز و بسته کردن درب کمد یا کابینت، مشکلات آن را با تنظیم سفت یا شل کردن پیچ های مخصوص روی لولا درب را تنظیم کنید.

قیمت خرید لولاهای آرام بند

قیمت یکی از معیارهایی است که بسیاری از افراد هنگام خرید محصولات مختلف نگاه ویژه ای به آن دارند. چرا که هر کسی بودجه متفاوتی برای خرید محصولات مورد نیازش کنار گذاشته است که باید بر اساس آن خرید کند. اما اگر سری به فروشگاه های یراق آلات زده باشید متوجه می شوید که قیمت لولاهای آرام بند بسیار متفاوت است. برخی از آن ها گران تر و برخی دیگر ارزان تر هستند. تشخیص اینکه چرا قیمت آن ها متفاوت است برای کسانی که در این زمینه تخصص ندارند کمی سخت است. به همین دلیل شاید نیاز باشد در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه برخی از عواملی که در تعیین قیمت لولاهای آرام بند نقش دارند را بیان می کنیم:

قیمت لولا آرام بند
  • قیمت لولا گازور آرام بند، بستگی به شرکت ها و برندهای سازنده آن ها دارد. برخی از آن ها به دلیل کیفیت بالای مواد اولیه، کیفیت بالای ساخت، شهرت برند یا سیاست گذاری های متفاوت در قیمت گذاری، قیمت بالاتری برای محصولات خود در نظر میگیرند.
  • همانطور که در بالا گفته شد، اگر این برندها خارجی باشند، هزینه بیشتری نیز برای خرید لولاها باید بپردازیم. چرا که نوسانات ارزی و قیمت گمرک و بالا بودن کیفیت کالاهای آن ها باعث می شود این محصولات گران شوند.
  • علاوه بر این هرچه کیفیت آن ها بیشتر باشد، قیمتشان نیز بیشتر است.
  • علاوه بر این ممکن است فروشگاه هایی را انتخاب کنیم که به طور کلی قیمت های کالاهای آن ها بیشتر باشد.
  • همچنین اگر قصد خرید لولاها به صورت تکی داشته باشید، باید هزینه بیشتری نسبت به خرید عمده بپردازید.
  • همچنین انواع مختلف لولاهای آرام بند که در بالا در مورد آن ها صحبت کردیم قیمت های مختلفی دارند. چرا که کاربردهای آن ها متفاوت است، به میزان متفاوتی مواد اولیه برای ساخت آن ها به کار برده شده است و نیاز افراد نسبت به آن ها متفاوت است.

خرید لولا آرام بند

برای خرید این لولاها باید به فروشگاه های یراق آلات مراجعه کنید. این مراکز به طور معمول تمامی انواع یراق آلات را در مدل های مختلف دارند. اما اگر به دنبال خرید برخی از محصولات یک برند خاص مانند لولا آرام بند بهسازان یا اس ترک هستید، باید به سراغ نمایندگان فروش آن ها بروید. همچنین دو روش مختلف برای تهیه آن ها پیش رو دارید. که در ادامه در مورد آن ها بیشتر صحبت می کنیم:

خرید حضوری لولاهای آرام بند

مانند خرید همه محصولات، خرید لولاهای آرام بند نیز دو روش مختلف دارد. یکی از آن ها خرید حضوری از فروشگاه های سطح شهر است. با استفاده از این روش می توانید کالاها را از نزدیک ببینید و از نظر کیفیت و مدل بررسی کنید. این روش نسبت به روش اینترنتی امنیت بیشتری دارد. به همین دلیل است که هنوز هم مشتریان زیادی به این روش پایبند هستند و حاضر نیستند روش اینترنتی را جایگزین آن کنند.

اما نکته این است که کسانی که این روش را برای خرید لولاهای آرام بند انتخاب می کنند باید مسافتی را برای خرید طی کنند. علاوه بر این امکان این را ندارند که برای خرید به شهرهای دیگر سفر کنند. به همین خاطر اگر جنس و محصول بهتر و ارزان تری در فروشگاه دیگری در شهرهای اطراف بود، امکان خرید آن برایشان فراهم نیست.

خرید لولا آرام بند

خرید اینترنتی لولاهای آرام بند

یکی از جدیدترین روش ها برای خرید محصولات مختلف خرید اینترنتی است. با خرید آنلاین از فروشگاه های مختلف تمامی مراحل را غیر حضوری انجام می دهید. یعنی همانطور که در خانه نشسته اید دست به انتخاب محصول مورد نیازتان زده و هزینه را اینترنتی پرداخت می کنید و کالا یا محصول را درب منزل دریافت می کنید. این یک مزیت بزرگ برای ساکنین شهرهای بزرگ و شلوغ است. کسانی که این روش را برای خرید لولاهای آرام بند انتخاب می کنند بدون اینکه نیاز باشد وقت و انرژی زیادی را در ترافیک شهرها هدر دهند و به فروشگاه بروند تا لولای مورد نیازشان را بخرند، می توانند با چند کلیک محصولات مختلف از فروشگاه های متفاوت را دیده و آن ها را از نظر ابعاد، کیفیت و اندازه بررسی کنند.

همچنین با خرید اینترنتی لولاهای آرام بند می توانید محصولات فروشگاه های دیگر که در شهرهای مختلف وجود دارند را نیز ببینید، بدون اینکه نیاز باشد به این شهرها سفر کنید. همچنین امکان مقایسه قیمت لولاهای آرام بند در فروشگاه های مختلف برای شما وجود دارد و می توانید از تخفیف های احتمالی نیز با خبر شوید.

اما برخی از افراد نگران این هستند که فروشگاهی که انتخاب می کنند معتبر نباشد و با پرداخت قیمت، محصولی معیوب دریافت کنند یا اصلا کالایی که خریده اند را دریافت نکنند. به این افراد حق می دهیم که نگران باشند، اما این مشکل نیز راه حل دارد. برای اینکه از اعتبار فروشگاه مطمئن شوید می توانید نشان اعتبار الکترونیک فروشگاه را چک کنید و از اعتبار داشتن آن مطمئن شوید. همچنین می توانید آدرس حضوری فروشگاه را چک کنید و از اینکه این فروشگاه واقعا وجود دارد مطمئن شوید.

خرید اینترنتی لولا آرام بند کابینت

معرفی بهترین مراکز خرید لولاها

کافیست قصد خرید یکی از مدل های لولاها را پیدا کنیم، آن زمان است که با تعداد زیاد مراکز خرید این کالاها مواجه شویم. برخی از این فروشگاه ها، لولاهای آرام بند پیکاسو، فاین و سایر برندها را با قیمت بسیار مناسب می فروشند. در مقابل نیز برخی دیگر معتبر نیستند و این محصولات را با بدترین کیفیت به فروش می رسانند. بهترین کار این است که به دنبال فروشندگان معتبر باشیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

یکی از مراکزی که با مراجعه به آن می توانیم با بهترین و معتبرترین فروشگاه های یراق آلات آشنا شویم، سایت چوبکاران است. امکان مقایسه انواع لولاها از نظر کیفیت و قیمت نیز در این سایت وجود دارد. برای خرید و مشاهده لیست محصولات اینجا کلیک کنید.

۹ بهمن ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 72)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران