...در حال بارگذاری

خرید لولا منفی 45 درجه + کاربردها و ویژگی ها

لولا منفی 45 درجه چیست و چه کاربردهایی دارد. قیمت خرید و نحوه نصب لولای منفی 45 درجه. معرفی بهترین مراکز فروش لولاهای زاویه دار

حتما شما هم با مراجعه به فروشگاه های مختلف، نام لولا منفی 45 درجه را شنیده اید. اگر با کاربردهای آن آشنا نیستید به شما توصیه می کنیم حتما پیش از خرید آن ها اطلاعات کافی در موردشان کسب کنید. در این مقاله از سایت چوبکاران، علاوه بر کاربردها و ساختار، در مورد نحوه نصب و قیمت خرید لولاهای منفی 45 درجه نیز صحبت می کنیم. در انتها نیز بهترین روش های خرید و مراکز فروش این لولاها را معرفی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

ساختار و کاربردهای لولا منفی 45 درجه

در ابتدا اجازه دهید شما را با این مدل لولاها بیشتر آشنا کنیم. همانطور که می دانید لولاها برای سهولت باز و بسته کردن درب ها و جلوگیری از شدت و سرعت باز شدن درب به کار گرفته می شوند. این محصولات انواع مختلفی دارند. مدل های مختلف امکان باز کردن درب را در زوایای مختلف دارند.

همین امر باعث سهولت استفاده از وسایل چوبی شده و افراد بیشتری طبق سلیقه، نیازها و اولویت های خود می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند. به طور مثال لولا منفی 45 درجه برای کابینت یا کمدهایی استفاده می شود که بدنه کابینت به درب نزدیکتر باشد یعنی زاویه درب بسته و بدنه، یک زاویه 45 درجه داشته باشد و اینجاست که باید از لولا گازور منفی 45 درجه استفاده کرد.

لولا منفی 45 درجه

کاربرد لولاهای منفی چهل و پنج

لولاها انواع مختلفی دارند. هر کدام از آن ها نیز به دلیل نوع ساختشان، در لوازم، وسایل و درب های مختلفی به کار برده می شوند. نوع ساخت به خصوص لولا منفی 45 درجه نیز چه از نوع گازور باشد و چه غیر آن، باعث شده است کاربرد آن ها کمی متفاوت باشد. اگر در قسمتی از خانه خود مجبور به استفاده از کمدها یا کابینت هایی در گوشه هایی شدید که زاویه آن ها 45 درجه بسته است، می توانید از این لولاها برای درب وسایل چوبی استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید لولا خرچنگی

ساختار لولاهای منفی 45 درجه

طول لولا منفی 45 درجه نیز مانند سایر لولاها، در ابعاد استاندارد و 100 میلی متر یا 10 سانتی متر تولید می شود. کل لولا نیز دو قسمت دارد. یک قسمت که پایه لولا محسوب شده و یک قسمت دیگر که خود لولا است به صورت شیاری روی پایه لولا که به بدنه کابینت متصل است، نصب می شود. این دو قسمت توسط پیچ های مخصوصی محکم می شوند.

نحوه نصب لولا

زمانی که تصمیم به نصب یا تعویض لولای درب های ساختمان خود گرفتید، باید از یک نصاب حرفه ای بخواهید در اتصال آن ها به شما کمک کند. اما اگر به دلایل مختلفی بخواهید خودتان در خانه این کار را انجام دهید، باید با نحوه اتصال آشنا شوید. مراحل نصب لولا منفی 45 درجه به شرح زیر می باشد:

نصب لولا منفی 45 درجه
  • در آغاز لازم است جای مناسب قرار دادن پایه لولا را روی درب و بدنه کابینت یا کمد معلوم کنید.
  • پس از آن پایه ی لولا را با پیچ های مخصوص شان به بدنه کابینت محکم کنید.
  • در آغاز باید لولا را روی درب نصب کرده و با استفاده از پیچ ها در جای خود محکم کنید.
  • پس از آن دربی که لولا به آن متصل شده است را توسط پیچ ها به بدنه وصل کنید.
  • اگر هنگام باز و بسته کردن درب کمد یا کابینت، مشکلی بود باید با دو پیچ روی لولا تنظیمات آن را انجام دهید.

لولاهای 45 درجه را از چه فروشگاه هایی تهیه کنیم؟

اکنون زمان آن است که فروشگاه هایی که لولاهای منفی 45 درجه را عرضه می کنند به شما معرفی کنیم. همانطور که گفته شد، این لولاها جزئی از یراق آلات کابینت و یراق آلات کمد دیواری هستند. به همین دلیل نیز در کلیه مراکز فروش انواع یراق آلات مبل، یراق آلات فلزی و پلاستیکی و یراق آلات تزئینی، می توانیم انواع آن ها را پیدا کنیم. اما اگر به دنبال لولاهایی با برندهای خاص مانند بلوم هستید، می توانید نمایندگان فروش آن ها را در ایران پیدا کرده و مستقیم برای خرید به سراغ آن ها بروید.

قیمت لولا منفی 45 درجه

قیمت یک کالا، معیار بسیار مهمی است که برای بسیاری از افراد حرف اول را می زند. به همین دلیل نیز هنگام خرید لولا منفی 45 درجه بسیاری از افراد به سراغ مقایسه قیمت محصولات شرکت های مختلف رفته و با دقت آن ها را بررسی می کنند. قیمت این لولاها چندان تفاوتی با هم ندارد. اما در هر صورت هیچ دو لولایی که تولید شرکت های مختلف نیز باشند قیمت یکسانی ندارند. علت آن نیز عبارت است از:

  • تفاوت کیفیت ساخت باعث بالا رفتن برخی از کالاها می شود.
  • برندهای سازنده لولاها، کالاهایی با قیمت های متفاوت دارند و قیمت های مختلفی برای محصولات خود در نظر می گیرند.
  • کالاهای وارداتی نسبت به کالاهای ساخت ایران برای مشتریان داخل کشور، به دلیل بالا بودن نرخ ارز و هزینه گمرک، گران تر تمام می شود.
  • خرید عمده همیشه هزینه کمتری نسبت به خرید خرد و جزئی در بر می گیرد.

همچنین بخوانید: خرید لولا آرام بند کابینت

نحوه خرید انواع لولاهای منفی 45 درجه

امروزه پیشرفت امکانات و تکنولوژی باعث شده است دو روش برای خرید کالاهای مختلف پیش رو داشته باشیم. هر کدام از این روش ها نیز مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. بنابراین لازم است با ویژگی های هر کدام به خوبی آشنا شوید و بهترین آن ها را بنابر اولویت های خود انتخاب کنید. یکی از آن روش ها که همه ما آن را تجربه کرده و با آن آشنا هستیم، خرید حضوری از فروشگاه های مختلف است. مزیت این روش نیز این است که می توانیم کیفیت یک لولا منفی 45 درجه را همراه با مدل آن از نزدیک بررسی کرده و پس از آن تصمیم به خرید آن بگیریم.

خرید لولا منفی 45 درجه

روش دیگر نیز که در حال گسترش است، خرید اینترنتی لولاها از فروشگاه های آنلاین است. مزیت این روش نیز این است که می توانیم با چند کلیک به فروشگاه های مختلف در شهرهای متفاوت سر بزنیم و کالاهای آن ها را ببینیم. علاوه بر این برای این کار لازم نیست در خیابان های شلوغ رفت و آمد کنیم. اما به یاد داشته باشید که پیش از خرید، از معتبر بودن آن مرکز فروش اینترنتی مطمئن شوید.

معرفی بهترین مراکز فروش لولا منفی 45 درجه

زمان خرید یک محصول باید دقت کنیم که آن کالا علاوه بر اینکه مطابق با سلیقه و نیاز ما باشد، کیفیت و قیمت مناسبی نیز داشته باشد. بنابراین بهتر است هنگام انتخاب هر کالایی سراغ معتبرترین و بهترین مراکز فروش آن محصول برویم. همین امر باعث می شود که پیدا کردن بهترین مراکز فروش لولا مثبت 45 درجه بسیار مهم و ضروری به نظر برسد. از آنجایی که شناخت آن ها از بین تعداد زیاد فروشگاه ها کمی سخت است، به شما پیشنهاد می کنیم به سایت چوبکاران مراجعه کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

این سایت مرجع کاملی از مراکز فروش لوازم چوبی و یراق آلات است. فروشگاه های معتبر موجود در تمام نقاط کشور نیز می توانند با معرفی خود از طریق این سایت، میزان فروش و سود خود را بالاتر ببرند. همچنین برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با مشاورین این مرکز صحبت کنید.

برای خرید و مشاهده لیست محصولات اینجا کلیک کنید.

۲۴ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 74)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران