...در حال بارگذاری

چطور مناسب ترین قیمت اره عمود بر را پیدا کنیم؟

آیا خرید اره عمود بر به صرفه است؟ عوامل موثر بر قیمت اره عمود بر. قیمت اره برندهای مختلف چقدر است؟ چطور مناسبترین قیمت اره عمود بر را پیدا کنیم؟

خرید اره عمود بر یکی از پرکاربردترین و مهمترین دستگاه ها در کارگاه های تولید مصنوعات چوبی است. در این مقاله از سایت چوبکاران سعی کرده ایم به سوالات متداولی از جمله انواع قیمت اره عمود بر، انواع برندها و معرفی تعدادی از فروشندگان برای خرید این محصول، که در این زمینه برای افراد پیش می آید پاسخ دهیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

پرداخت قیمت اره عمود بر برای چه کسانی به صرفه است؟

ویژگی هایی که این اره ها دارند باعث شده است نجاران و استادکاران بسیاری نسبت به خرید آن ها مشتاق شوند. اما گاهی با مراجعه به فروشگاه ها و اطلاع از قیمت اره عمود بر انواع برندها، این سوال برای مشتریان پیش می آید که آیا پرداخت این قیمت در برابر میزان استفاده از آن به صرفه است و آیا روند کار بدون استفاده از این اره ها کند می شود؟ اگر یک نجار حرفه ای هستید و به طور مدام باید چوب های طبیعی با قطر زیاد را برش بزنید، خرید این اره ها بهترین کمک به شماست. چرا که دقت بالایی دارند و روند کار شما را نیز تندتر از قبل می کنند.

اما اگر روند کاری شما به گونه ای است که در طول سال تنها چندبار به این اره ها نیاز پیدا می کنید، بهتر است از خرید آن ها منصرف شوید یا به جای خرید یک اره گران قیمت، اره ای با امکانات کمتر ولی ارزان تر را انتخاب کنید. پیشنهاد بعدی خرید اره دست دوم است. حتما دیده اید که قیمت اره عمود بر ماکیتا دست دوم یا برندهای دیگر، نسبت به اره ای نو و آکبند کمتر است. بنابراین شما هم می توانید پس از اطمینان از با کیفیت و سالم بودن اره عمود بر دست دوم، از این فرصت استفاده کنید.

خرید اره عمود بر ارزان

چه عواملی بر قیمت اره عمود بر تاثیر می گذارند؟

زمانی که قیمت اره عمود بر توسن و مارک های دیگر را از فروشندگان می پرسیم و یا در این باره در سایت های مختلف جستجو می کنیم، متوجه می شویم که هر کدام از این اره ها قیمت متفاوتی دارند. سوالی که برای بسیاری از افراد مطرح می شود این است که علت این اختلاف قیمت چیست و چرا یک اره برقی گران تر و یکی ارزان تر است. دلایل زیادی باعث این تفاوت قیمت می شوند که در ادامه به سه مورد از مهمترین آن ها اشاره می کنیم.

نوع و مدل اره عمود بر

یکی از دلایلی که با مراجعه به فروشگاه ها با قیمت های متفاوتی از اره عمود بر مواجه می شوید این است که دست روی مدل های مختلف از این اره ها می گذارید که هر کدام امکانات و قدرت های متفاوتی دارند. به طور مثال قیمت اره عمود بر گیربکسی صنعتی نسبت به اره های نیمه صنعتی همان مارک بیشتر است. چرا که کیفیت گیربکس فولادی آن ها بسیار بالاتر است.

همچنین هر کدام از مدل های مختلف اره ها نیز امکانات متفاوتی دارند. به طور مثال برخی مدل ها به تمام سیستم های پیشرفته مانند سیستم راه اندازی نرم، استارت مجدد، دمش، گاورنر، پاندولی، کنترل سرعت و سیستم تیغ گیر مجهز هستند و برخی دیگر تنها چند نمونه از این سیستم ها را دارند. به همین دلیل است که قیمت اره عمود بر ها با هم متفاوت است.

قیمت اره عمود بر دست دوم ارزان

خارجی یا ایرانی بودن اره

زمانی که برای خرید اره عمود بر به فروشگاه ها مراجعه می کنیم، فروشنده مدل های مختلف خارجی و ایرانی این محصول را به ما پیشنهاد می دهد. اما زمانی که در مورد قیمت اره عمود بر jigsaw سوال می کنیم متوجه می شویم که قیمت اره هایی که ساخت کشورهای خارجی هستند بیشتر از اره های ایرانی است. به طور کلی دو عامل مهم باعث این تفاوت قیمت می شود. یکی نرخ ارز در بازار ایران است و یکی دیگر کیفیت و قیمت مواد اولیه به کار برده شده در محصولات خارجیست. این به این معنی نیست که کالاهای ایرانی بی کیفیت هستند؛ چرا که در حال حاضر بسیاری از محصولات ایرانی می توانند با اره های خارجی رقابت کنند.

تاثیر برند بر قیمت اره عمود بر

در حال حاضر در سراسر دنیا شرکت ها و کارخانه جات مختلفی تحت نام برند و مارک های مختلف، مشغول تولید و ساخت اره عمود بر هستند. هر کدام از این برندها بر اساس سیاست هایی که دارند، مدل های مختلفی از اره ها را تولید می کنند که از نظر امکانات، تکنولوژی ساخت و کیفیت مواد اولیه با هم متفاوت هستند. به همین دلیل است که قیمت اره عمود بر بوش با قیمت اره های سایر برندها یکسان نیست. البته این تفاوت قیمت همیشه نشان دهنده کیفیت بالاتر نیست؛ چرا که گاهی برندها به دلیل شهرت بالاترشان، اره های خود را با قیمت بالاتری به بازار عرضه می کنند.

خرید اره عمود بر

مقایسه قیمت اره عمود بر برندهای مختلف

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قیمت اره عمود بر دیوالت، بوش و سایر برندها با هم متفاوت است. دانستن این مساله کافی نیست؛ چرا که بسیاری از مواقع به عنوان مشتری نیاز داریم علاوه بر شناخت برندهای معروف که اره های با کیفیتی تولید می کنند، از قیمت آن ها نیز مطلع شویم. این به ما کمک می کند که هم بهترین و با کیفیت ترین محصول را بر اساس نیازمان بخریم و هم خریدی مطابق با بودجه خود داشته باشیم. از آنجایی که در حال حاضر برندهای مختلفی در سراسر دنیا دست به تولید اره های عمود بر زده اند، لیست کردن همه آن ها بر حسب قیمت اره عمود بر بسیار سخت است. در اینجا سعی کرده ایم معروف ترین و بهترین برندهای ایرانی و خارجی را به ترتیب بالا بودن قیمت اره عمود بر لیست کنیم:

  • بوش
  • AEG
  • رونیکس
  • ماکیتا
  • دیوالت
  • توسن
  • اکتیو
  • ادون

لازم به ذکر است این لیست نمی تواند خیلی دقیق باشد؛ چرا که به طور مثال گاهی یک مدل از برند رونیکس امکانات و قیمت بیشتری نسبت به یک مدل از برند بوش دارد.

قیمت به روز اره عمود بر را چگونه مطلع شویم؟

نوسانات قیمت محصولاتی مانند اره برقی بسیار زیاد است. یکی از دلایل آن نوسانات مواد اولیه به کار برده شده در ساخت آن هاست. به همین دلیل است که هر زمان قصد خرید آن ها را پیدا کردیم، باید از منابع معتبر از قیمتشان مطلع شویم. یکی از سریع ترین روش ها برای پیدا کردن قیمت اره عمود بر آروا و برندهای مختلف، جستجو در میان فروشگاه های اینترنتی است. به طور مثال می توانیم اره عمود بر را در دیجیکالا جستجو کنیم.

قیمت اره عمود بر

با این روش می توانیم تنها با چند کلیک قیمت به روز شده آن ها را به دست بیاوریم. حتی می توانیم فروشگاهی که این اره ها را با قیمت مناسب تری عرضه می کند نیز پیدا کنیم. اما روش دوم نیز این است که به فروشگاه های سطح شهرمان برویم و قیمت انواع اره عمود بر را از فروشندگان بپرسیم.

آیا هنگام خرید اینترنتی، قیمت اره عمود بر بیشتر محاسبه می شود؟

سوال مهم دیگری که هنگام خرید اره ها پیش می آید این است که آیا قیمت اره عمود بر هنگام خرید اینترنتی بیشتر است و تفاوتی با خرید اره ها از فروشگاه های سطح شهر ندارد؟ مساله این است که قیمت محصولات در این دو روش چندان با هم فرقی ندارند و گاهی حتی قیمت خرید اینترنتی کمتر نیز محاسبه می شود. علاوه بر این زمانی که برای خرید اینترنتی در سایت های مختلف فروشگاهی جستجو می کنیم، ممکن است از تخفیف هایی که هر کدام از آن ها می گذارند نیز با خبر شده و اره عمود بر را ارزان تر بخریم. تنها مشکل این است که پیش از خرید اینترنتی و پرداخت قیمت اره عمود بر استالیون و سایر برندها، باید نسبت به اعتبار فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید اره میزی ارزان قیمت

آیا فروشگاه می تواند یک اره عمود بر را گران تر بفروشد؟

سوال دیگر در مورد تفاوت قیمت اره عمود بر در فروشگاه های مختلف است. چرا که در اکثر مواقع زمانی که به قصد خرید این محصولات به فروشگاه های مختلف مراجعه می کنیم می بینیم قیمت یک مدل اره از یک برند مشخص در یک فروشگاه کمتر و در فروشگاه دیگر بیشتر است. اگر از فروشنده سوال کنیم جواب مشخصی نمی گیریم و در بسیاری از مواقع می شنویم که ما قیمت جدید محصولات را ارائه می دهیم. اما در اکثر مواقع این نکته دلیل اصلی قیمت بالاتر یک محصول نیست. در واقع به دلیل عدم نظارت درست بر قیمت اره عمود بر، فروشندگان می توانند قیمت عرضه در فروشگاه خود را بیشتر از حد معمول در نظر بگیرند.

خرید اره عمود بر دست دوم

برای جلوگیری از این اتفاق باید فروشگاه های معتبر که به فروش اره عمود بر مشغول هستند پیدا کنیم. برای پیدا کردن این فروشگاه ها نیز می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید. این سایت یک مرجع کامل برای آشنایی با فروشگاه های دستگاه دسته بیل، دستگاه لیختنبرگ، دستگاه لبه چسبان، میخکوب برقی، دستگاه برش لیزر غیر فلزات، خرید دستگاه خراطی و سایر ماشین آلات صنایع چوب است.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید اره عمود بر می توانید اینجا کلیک کنید.

۳ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30221)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران