...در حال بارگذاری

خرید اره میزی ارزان قیمت دست دوم و نو 1402

چگونه قبل از خرید از قیمت اره میزی مطلع شویم؟ چه عواملی بر قیمت فروش اره رومیزی تاثیر می گذارد؟ معرفی بهترین مراکز خرید اره میزی

اگر برای شما هم قیمت اره میزی مهم است باید عوامل تاثیر گذار بر گران تر یا ارزان تر بودن این دستگاه ها را بدانید. علاوه بر این باید بتوانید پیش از خرید با روش های موجود، از قیمت تقریبی بهترین برندهای اره میزی مانند مجیک، ماکیتا، دیوالت، رونیکس، محک و بوش مطلع شوید. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم، عوامل تاثیر گذار بر قیمت اره میزی، نحوه اطلاع از قیمت ها را به همراه بهترین مراکز فروش این دستگاه ها بررسی کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

اره میزی چیست؟

ساخت و تولید لوازم چوبی در گذشته به طور کامل به صورت دستی انجام می شد. به همین دلیل نیز سرعت کار از آنچه الان هست پایین تر بود. استادکاران نیز باید برای ساخت یک وسیله، با چوب راش یا چوب روسی انرژی بسیار زیادی صرف می کردند. اما اگر شما هم به تازگی به کارگاه های مختلف خراطی و چوبکاری سر زده باشید، تعداد قابل توجهی ماشین آلات صنایع چوب و خراطی دیده اید که هر کدام از آن ها با سرعت قابل توجهی مشغول برش، شکل دادن به چوب و کمک به استادکاران در ساخت لوازم چوبی هستند.

یکی از این دستگاه ها، اره میزی است. تیغ اره این دستگاه ها معمولا دایره ای است و با استفاده از موتور الکتریکی و تسمه یا با گیربکس عملیات برش را انجام می دهند. برشی که با این دستگاه زده می شود، به دلیل استفاده از گونیا، بسیار دقیق است. در بسیاری از مواقع نیز می توانند برش هایی با عمق زیاد ایجاد کنند. اگر شما هم به دنبال هزینه ای هستید که باید برای خرید این دستگاه ها کنار بگذارید، ما در ادامه سعی کرده ایم به بررسی قیمت اره میزی بپردازیم.

خرید اره میزی ارزان قیمت

چه عواملی بر قیمت اره میزی تاثیر می گذارند؟

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که زمان مراجعه به یک فروشگاه و هنگامی که قصد خرید یک محصول را دارید، ابتدا در مورد قیمت آن سوال می کنید. این یک امر عادی و طبیعی است. چرا که هر کدام از ما توانایی مالی مختلفی داریم و بر اساس میزان درآمدمان، بودجه مختلفی را برای خرید کالاهای مختلف کنار گذاشته ایم. بنابراین بهترین کار این است که پیش از خرید یک کالا قیمت تقریبی مدل ها و انواع مختلف آن را در دست داشته باشیم.

اما اینکار برای خرید برخی از محصولات مانند اره میزی کمی سخت است. چرا که عوامل زیادی بر قیمت اره میزی تاثیر می گذارند و باعث گران شدن یا ارزان شدن آن می شوند. اولین قدم این است که با این عوامل و میزان تاثیر آن ها آشنا شویم. با مهمترین آن ها در ادامه آشنا می شویم:

تاثیر کیفیت و مدل بر قیمت اره میزی

کیفیت ساخت اره رومیزی و امکاناتی که دارند، روز به روز در حال پیشرفت است. به طوری که در حال حاضر از فناوری های جدیدی برای ساخت آن ها استفاده می کنند که باعث بالا رفتن قدرت و دوام آن ها، بیشتر شدن میزان ارتفاع برش، صفر شدن لرزش دستگاه هنگام کار و چند کاره شدن و افزایش توانایی های دستگاه شده است. هنگام انتخاب می توانیم بر اساس نیازهای خود و میزان کار و انتظاری که از آن ها داریم، مدل های جدید و پیشرفته یا مدل های قدیمی تر و ابتدایی تر آن ها را خریداری کنیم.

قیمت اره میزی دست دوم

این اولین عامل تاثیر گذار بر قیمت اره میزی مینیاتوری یا بزرگ است. پیشنهاد می کنیم اگر کارگاه کوچکی دارید و برای گذران وقت و تفریح کارهای نجاری می کنید، پول کمتری بدهید و نمونه های ارزان تر آن ها را تهیه کنید. اما یک کارگاه نجاری بزرگ، باید هزینه بیشتری کرده و در حد امکان، نمونه های پیشرفته آن را خریداری کنند.

انتخاب و خرید بهترین برند اره میزی

در حال حاضر تولید کنندگان بسیاری در سراسر دنیا دست به ساخت و تولید اره های میزی زده اند. هر کدام از آن ها تحت عنوان برندهای مختلفی کار می کنند. میزان شهرت و موفقیت این برندها با هم یکسان نیست. برخی از آن ها در میان مشتریان محبوبیت و شهرت بیشتری داشته و برخی دیگر از شهرت کمتری برخوردارند. آنچه باید در نظر بگیرید این است که قیمت اره میزی دیوالت و دیگر برندها با هم متفاوت است.

یکی از دلایل این تفاوت قیمت کیفیت محصولات آن برند است. هر چه کیفیت ساخت آن ها بالاتر باشد، قیمتشان نیز بالاتر است. از دلایل دیگر این قیمت گذاری های متفاوت سیاست های مختلف شرکت ها در قیمت گذاری است. برخی از برندها قیمت بیشتری برای کالاهایشان در نظر گرفته و برخی محصولاتشان را ارزان تر به بازار عرضه می کنند. البته میزان شهرت برند نیز در قیمت اره میزی تاثیر می گذارد.

خرید اره میزی

تاثیر کالاهای خارجی و ایرانی بر قیمت اره میزی

تفاوت قیمت کالاهای خارجی و ایرانی در حال حاضر بسیار چشمگیر شده است. برای همه نیز امری مشخص شده است که زمانی که اقدام به خرید یک جنس خارجی می کنند باید قیمت بیشتری بپردازند. طبق آنچه گفته شد قیمت اره میزی ماکیتا و سایر برندهای خارجی از دستگاه هایی که در داخل ایران ساخته می شوند بیشتر است.

اما شاید شما هم از خودتان بپرسید این تفاوت قیمت به چه دلیل است. بخشی از آن به دلیل کیفیت ساخت محصولات خارجی است. درصد دیگری از آن مربوط به نوسانات ارزی و بالا رفتن نرخ ارز و هزینه گمرک است. در نظر بگیرید که در حال حاضر تولید کنندگان زیادی در سطح کشور فعالیت می کنند که تولیداتی قابل رقابت با محصولات خارجی دارند. بنابراین اگر می خواهید دستگاهی را با قیمت کمتر بخرید، می توانید برندهای معروف ایرانی که کیفیت محصول مناسبی دارند را پیدا کرده و دستگاه های اره میزی را با قیمت مناسب تر تهیه کنید. در این صورت از تولیدات داخلی نیز حمایت کرده و باعث رونق کار کارگران ایرانی شده اید.

قیمت خرید اره میزی دست دوم

قیمت اره میزی دست دوم

همه ما می دانیم که قیمت اره میزی محک دست دوم کمتر از قیمت نو همان دستگاه است. بنابراین کسانی که به وجود یکی از مدل های اره میزی در کارگاه خود نیاز دارند اما توانایی مالی برای خرید آن را ندارند، می توانند همان دستگاه را با قیمت کمتر از یکی از مراکز فروش اجناس دست دوم بخرند. اما این کار همیشه به نفع شما نیست. چرا که گاهی دستگاه دست دوم مشکلاتی دارد که پس از خرید و کار کردن با آن، خود را نشان می دهند.

در این صورت مشخصا هزینه ای که کرده اید را دور انداخته اید. سعی کنید در صورت نیاز به خرید دستگاه اره میزی به صورت دست دوم، حتما از سالم بودن دستگاه مطمئن شوید. حتی می توانید از یک متخصص بخواهید به بررسی دستگاه بپردازد و شما را از سالم بودن آن مطمئن کند.

پیشنهاد ویژه: قیمت اره عمود بر

آیا قیمت کالا هنگام خرید اقساطی بیشتر است؟

در پاسخ این سوال که آیا زمانی که به صورت اقساطی اقدام به خرید اره میزی می کنیم، پول بیشتری می پردازیم باید بگوییم بله. چرا که در بیشتر مواقع فروشگاه هایی که اقدام به فروش کالاها به صورت اقساطی می کنند، درصد مشخصی را به قیمت اره میزی اضافه کرده و آن را به قسط هایی که طی چند ماه می پردازید اضافه می کنند. اما درصدی که هر کدام از این فروشگاه ها به قیمت کل اضافه می کنند متفاوت است. اگر نمی خواهید هزینه بیشتری هنگام خرید بپردازید، بهتر است از خرید اقساطی منصرف شوید. اما اگر مجبور به این کار شدید، باید فروشگاه و مرکز خریدی را پیدا کنید که درصد کمتری به قیمت کل اضافه کرده و هزینه نهایی برای شما کمتر حساب شود.

چگونه پیش از خرید با حدود قیمت اره میزی آشنا شویم؟

نکاتی که در بالا گفته شد می تواند به شما در انتخاب مناسب و تخمین قیمت این اره ها پیش از خرید کمک کند. اما آنچه برای بسیاری از ما مهم است این است که بدانیم قیمت اره میزی بوش یا قیمت اره میزی مجیک چقدر است. یا می خواهیم بدانیم فروشگاه های مختلف یک مدل مشخص از این اره ها را با چه قیمتی می فروشند. برای این منظور دو راهکار وجود دارد. اولین روش این است که به سراغ فروشگاه های سطح شهر خود رفته و قیمت ها را به صورت حضوری با هم مقایسه کنید.

خرید اره میزی کوچک

روش دوم این است که به سراغ فروشگاه های اینترنتی معتبر رفته و قیمت یک کالای مشخص، مانند قیمت اره میزی رونیکس 5525 را در هر کدام از آن ها پیدا کنید. با این کار اگر حتی قصد خرید حضوری را دارید و نمی خواهید آن کالا را آنلاین خریداری کنید، با قیمت تقریبی آن محصول آشنا شده و می توانید آن را با مناسب ترین قیمت بخرید. در این صورت شما می توانید از پرداخت هزینه بیشتر به یک فروشگاه جلوگیری کنید و هر کالایی را با قیمت حقیقی آن تهیه کنید.

پیشنهاد ویژه: خرید اره دیسکی ارزان

معرفی بهترین مراکز خرید اره میزی ارزان

درست است که تمامی نکاتی که در بالا گفته شد برای خرید یک اره رومیزی با قیمت مناسب بسیار مهم است، اما هرگز نمی توان تاثیر فروشگاه را روی قیمت اره میزی ندیده گرفت. اگر به فروشگاه معتبری مراجعه نکنید، حتی امکان دارد علاوه بر پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک کالا، محصولی تقلبی و بی کیفیت یا حتی خراب را به عنوان یک دستگاه پیشرفته و با کیفیت تحویل بگیرید. همین امر نشان می دهد هنگامی که تصمیم به خرید این دستگاه ها گرفتید، باید به دنبال یک مرکز فروش اره میزی معتبر باشید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای این منظور می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کرده و با فروشگاه های معتبر در این زمینه آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با مشاورین این مرکز صحبت کنید. علاوه بر این می توانید برای خرید و مشاهده محصولات، اینجا کلیک کنید.

۱۵ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30113)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران