...در حال بارگذاری

خرید اره دیسکی + قیمت فروش اره گرد بر دست دوم و نو 1402

آیا خرید اره دیسکی دست دوم نسبت به قیمت آن به صرفه است؟ خرید اره گرد بر دست دوم چه مزایا و معایبی دارد؟ مهمترین نکات خرید اره دیسکی

در حال حاضر در اپلیکیشن های مختلف یا در سایت های فروشگاهی آنلاین، با تبلیغات گسترده ای در مورد خرید اره دیسکی دست دوم مواجه می شویم. اما در واقع بسیاری از ما به عنوان خریدار نمی دانیم خرید کالای دست دوم به خصوص اره گرد بر که کیفیت آن بسیار مهم است، به ضرر ما تمامی می شود یا به نفعمان. برای اینکه تصمیم درستی در این زمینه بگیریم، باید مزایا و معایب خرید اره دیسکی دست دوم و قیمت آن را به خوبی بررسی کنیم. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم علاوه بر پرداختن به نکات فوق، نکات مهم هنگام خرید اره گرد بر دست دوم را نیز بررسی کنیم و در آخر مقاله تعدادی از فروشندگان اين محصول را به شما معرفی کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

مزایا و معایب خرید اره دیسکی دست دوم

خرید کالای دست دوم به جای نو، از زمان های قدیم بین مشتریان و خریداران رواج داشته است. این کار باعث می شود کسانی که به آن محصول نیاز دارند با قیمت ارزان تری بتوانند نیاز خود را برآورده کنند و کسانی که نیازی به کالای قدیمی خود ندارند، بتوانند به جای اینکه آن را دور بیندازند، هزینه مشخصی به دست آورده و جنس دست دوم خود را در اختیار کسانی که به آن نیاز دارند قرار دهند. در واقع خرید اره عمود بر دست دوم می تواند به طور مستقیم جلوی هدر رفتن مواد اولیه، انرژی و منابع محدود مورد نیاز انسان را بگیرد.

اره گرد بر دست دوم

در این میان بسیاری از نجاران، سازندگان و کسانی که به ساخت مصنوعات چوبی علاقه داشته و به اره دیسکی یا اره گرد بر نیز برای پیشبرد کار خود نیاز دارند، ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه بیشتر برای خرید محصولی آکبند و نو، خرید اره دیسکی دست دوم را امتحان کنند. از هر متخصص یا فرد با تجربه ای که در این زمینه سوال کنید به شما می گوید که این کار مزایای بسیار و معایب مشخصی دارد. تحقیق و بررسی در مورد مزایا و معایب خرید اره گرد بر دست دوم در نهایت باعث می شود کاملا به اشتباهات رایج در این کار یا نقاط مثبتی که دارند اشراف داشته و در نهایت خریدی کاملا مطابق میلتان داشته باشید.

مزایای خرید اره دیسکی دست دوم

شناخت مزایای انجام یک کار یا یک محصول، همیشه برای خریداران جذاب است. چرا که به آن ها کمک می کند با زوایای پنهان آن که به نفعشان است بیشتر آشنا شوند. خرید اره دیسکی دست دوم نیز نقاط مثبت زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • خرید دست دوم برای کسانی که بودجه کافی برای این کار ندارند و به دنبال اره دیسکی ارزان هستند بسیار مناسب است. چرا که در اکثر مواقع می توانید با بودجه ای که برای خرید یک اره دیسکی با کیفیت و کارایی کمتر کنار گذاشته اید، یک اره دست دوم از یک برند معروف تر و بهتر بخرید.
  • بسیاری از افرادی که قصد فروش اره دیسکی دست دوم را دارند، به دلیل تعطیل شدن کسب و کار یا تغییر شغل این کار را انجام می دهند؛ بنابراین ممکن است کیفیت دستگاهشان عملا با کیفیت نو تفاوتی نداشته باشد. با پرداخت قیمت اره دیسکی گرد بر دست دوم، باعث می شوید محصول مورد استفاده ای که در گوشه یک کارگاه افتاده است دوباره به چرخه تولید بازگردد.
  • اگر قصد خرید اره دیسکی از یکی از برندهای با کیفیت خارجی را دارید که در حال حاضر در ایران موجود نیست، خرید یکی از دستگاه های دست دوم با کیفیت آن برند می تواند گزینه مناسبی باشد.
خرید اره دیسکی ارزان

معایب خرید اره دیسکی دست دوم

توصیه همه متخصصان این است که هنگام خرید یک کالا یا انجام یک کار، حتما معایب آن را نیز بررسی کنید. هنگام اطلاع از معایب خرید اره دیسکی دست دوم نیز می توانید بهترین تصمیم را مبنی بر اینکه این روش را با وجود نقاط ضعفش انتخاب کنید یا به سراغ خرید دستگاهی نو بروید بگیرید.

  • در این روش خرید همه چیز بر پایه اعتماد است. به همین خاطر است که برخی از مواقع صحبت های فروشنده در مورد کیفیت و سالم بودن دستگاه اشتباه از آب در می آید. مسئله اینجاست که شما این مشکلات را چند ماه پس از کار با دستگاه می فهمید.
  • در اکثر مواقع جبران خسارت از خرید یک دستگاه خراب امکان پذیر نیست و شما نمی توانید از فروشنده شکایت کرده یا کالا را بازگردانید. حتی اگر قصد خرید اره دیسکی دست دوم دیوار را داشته باشید.

قیمت اره دیسکی دست دوم و نو چه تفاوتی با هم دارد؟

به نکته جذاب در مورد اره دیسکی دست دوم، یعنی پرداخت قیمت کمتر می رسیم. یکی از سوالات رایج در این زمینه این است که آیا تفاوت قیمت اره های نو و اره های دیسکی دست دوم به اندازه ای هست که از معایب این کار و مشکلاتی که ممکن است برای ما به وجود بیاید چشم پوشی کنیم. در این زمینه باید این را بدانید که قیمت اره دیسکی دست دوم تقریبا تا دو سوم قیمت نو آن نیز کاهش پیدا می کند.

به طور مثال اگر قیمت یک اره دیسکی از برند ماکیتا 3 میلیون تومان باشد، اره دیسکی ماکیتا دست دوم حدود 2 میلیون تا 2 میلیون و پانصد هزار تومان تمام می شود. قیمت های پایین تر از آن نشان دهنده وجود مشکلات جدی در دستگاه است. برای پاسخ دقیق تر به این سوال باید چند نکته را در نظر بگیرید.

قیمت اره دیسکی دست دوم
  • هرچه میزان استفاده از اره دیسکی بیشتر باشد، قیمت آن پایین تر می آید.
  • اگر صدمه یا آسیبی به اره گرد بر وارد شده باشد، به همان نسبت از قیمت آن کاسته می شود.
  • اگر قطعات اصلی اره گرد بر به دلیل خرابی با قطعات غیر اورجینال تعویض شده باشند، به طور قطع از ارزش دستگاه کاسته می شود.
  • هرچه دستگاه قدیمی تر باشد، قیمت دست دوم آن نیز کمتر است.
  • در آخر نیز تاثیر فروشندگان را هنگام قیمت گذاری اره ای دست دوم نباید فراموش کرد.

هنگام خرید اره دیسکی دست دوم به چه نکاتی توجه کنیم؟

نکاتی که در ادامه در مورد خرید اره دیسکی دست دوم گفته می شود، بنابر تجربیات مشتریان و افراد متخصص در این زمینه است. اگر می خواهید نتیجه خریدتان رضایت بخش باشد، این نکات را به یاد داشته باشید:

  • صرف اینکه قیمت اره دیسکی دست دوم به نظرتان بسیار مناسب آمد اقدام به خرید نکنید. مدل، کیفیت و امکانات اره دیسکی باید متناسب با کسب و کار شما باشد.
  • هر چند ممکن است با یک فروشنده بر سر قیمت و تحویل کالا به سرعت به تفاهم رسیده باشید یا قصد خرید یک دستگاه از یک فرد آشنا را داشته باشید، اما لازم است پیش از خرید و پرداخت قیمت دستگاه را از نزدیک دیده و کار کردن با آن را امتحان کنید.
  • اگر خودتان هیچگونه تخصصی در این زمینه ندارید، از یک فردی که تجربه کافی در زمینه اره دیسکی دارد بخواهید اره دست دوم را به خوبی از نظر کیفیت و سالم بودن امتحان کند.
  • هیچگاه گول فروشنده ای که قیمتی پایین تر برای خرید اره دیسکی دست دوم را می دهد نخورید. برخی از این افراد قصد خرید دستگاهی را دارند که پس از چند ماه به طور کل از کار می افتد. بنابراین قبل از خرید حتما در مورد کیفیت آن تحقیق کنید.

همچنین بخوانید: قیمت اره میزی

خرید اره گرد بر ارزان قیمت

بهترین اره های دیسکی دست دوم را از کجا پیدا کنیم؟

اگر قصد خرید اره دیسکی دست دوم را دارید، بهترین کار این است که به سراغ منابعی بروید که معتبر هستند. برای این منظور می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید و از این طریق با سایت هایی که به عرضه کالاهای دست دوم مشغول هستند آشنا شوید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

چوبکاران مرجعی کامل برای آشنایی با فروشگاه های ماشین آلات صنایع چوب، خرید دستگاه خراطی، اره عمود بر، خرید دستگاه سی ان سی، خرید میخکوب، دستگاه لبه چسبان، دستگاه لیختنبرگ، دستگاه دسته بیل است. برای خرید اره دیسکی دست دوم نیز می توانید اینجا کلیک کنید.

۳ دی ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30233)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران