...در حال بارگذاری

قیمت اره دیسکی چقدر است؟ ( عوامل تاثیرگذار بر قیمت اره گرد بر )

قیمت اره دیسکی چقدر است؟

 امروزه علاقه‌ مندان به کارهای چوبی و طراحی وسایل منزل یا کسانی که به ساخت مصنوعات چوبی علاقه دارند بیش از پیش به دنبال دستگاه های با کیفیت و قیمت مناسب هستند. یک از این دستگاه ها، اره دیسکی یا اره گرد بر است. از آنجایی که به نظر می رسد قیمت این دستگاه بسیار بالاست، آنچه برای بسیاری از مشتریان مهم است، اطلاع از قیمت اره دیسکی پیش از خرید است. این یک تصمیم و ایده بسیار عالی است، چراکه باعث تصمیم گیری بهتر شما می شود. در این مقاله از وبسایت چوبکاران قصد داریم تمام این عوامل را بررسی و قیمت دست دوم اره گرد بر را مورد بحث قرار دهیم. در انتها نیز بهترین مرکز فروش برای تهیه این محصول را به شما معرفی می‌ کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

عوامل تاثیر گذار بر قیمت اره دیسکی

در هنگام انتخاب اره دیسکی مورد نظر، اولین چیزی که می‌ تواند خرید شما را تحت تاثیر قرار دهد، قیمت آن است. وسایل کارگاهی و صنعتی در کل محصولات گرانی محسوب می ‌شوند اما با توجه به یک سری از عوامل که دانستن آنها بسیار مهم است، می توانید قیمت اره دیسکی را از قبل تخمین بزنید و مطابق با بودجه خود محصول مناسب ‌تری را خریداری کنید.

همچنین می ‌توانید مطمئن شوید که محصولی که می‌ خرید هر چقدر هم گران باشد اما ارزش پرداخت مبلغ بیشتر را دارد؛ چرا که مدت زمان بیشتری برای شما کار می‌کند. در ادامه با عوامل تاثیر گذار بر قیمت اره دیسکی آشنا می ‌شویم.

قیمت اره دیسکی

رابطه قیمت اره دیسکی و قدرت دستگاه

توان اره دیسکی یکی از مهم ترین عواملی است که می‌تواند اصلی ترین عامل افزایش قیمت اره دیسکی ماکیتا باشد. البته طبیعی است که اگر دستگاه بهتری بخواهید باید توان دستگاه بالا تر باشد. قدرت بالای دستگاه شما باعث می‌شود بهتر و تمیز تر برش چوب انجام شود. اگر در کارگاه های خانگی مشغول به کار هستید، از توان های کمتر استفاده کنید تا در ابتدا متحمل هزینه بالایی برای قدرت موتور نشوید.

رابطه قیمت اره دیسکی و ابعاد دستگاه

طبیعی است که هر چقدر متریال به کار برده شده در اره گرد بر بیشتر باشد، ابعاد آن بزرگتر و در نتیجه وزن سنگین تری دارد. این موضوع رابطه مستقیمی در افزایش قیمت اره دیسکی بوش و انواع دیگر اره ها دارد. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم به ابعاد اره توجه کنید. اما در این زمینه باید نیازها و انتظارات خود از اره گرد بر را نیز در نظر بگیرید. چراکه اگر به میزان کار شما با این اره ها زیاد است، باید از اره ای با توان زیبادتر، ابعاد بزرگ تر و قیمت بیشتر استفاده کنید.

قیمت خرید اره دیسکی

تاثیر کیفیت صفحه بر قیمت اره دیسکی

یکی از مهم ترین عواملی که در بالا یا پایین رفتن قیمت اره گرد بر تاثیر دارد، صفحه آن است. این قسمت از دستگاه به دلیل اینکه عمق برش و زاویه برش را تنظیم می‌ کند، باید کیفیت عالی داشته باشد. به همین خاطر هر چقدر کیفیت این صفحه بالاتر باشد، اره حرفه ای تری دارید. کیفیت صفحه معمولا در قیمت آن اره دیسکی رونیکس و برندهای دیگر تاثیر می گذارد. برای اینکه اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنید، می توانید پیش از خرید در مورد کیفیت صفحه اره ها بیشتر تحقیق کنید.

همچنین بخوانید: خرید اره عمود بر

تاثیر برند بر قیمت اره دیسکی

یکی از مهم ترین موارد تعیین کننده قیمت هر محصول برند تولید کننده آن محصول است. همانطور که می دانید در حال حاضر در ایران و کشورهای مختلف دنیا، برندهای مختلفی دست به تولید اره های دیسکی می زنند. این برندها هر کدام از نظر شهرت، کیفیت مواد اولیه و قیمت محصولات با هم متفاوت هستند. برخی از آن ها به دلیل اینکه مواد اولیه بهترین به کار می برند و کیفیت محصولاتشان بالاتر است، قیمت بیشتری نیز برای محصولات خود در نظر می گیرند.

در مقابل علت بالا بودن قیمت برخی از محصولات این برندها نیز، تنها شهرت برند است. پیش از خرید اره دیسکی، حتما به قیمت اره دیسکی رونیکس، بوش و مارک های دیگر توجه کنید.

قیمت اره گرد بر

برقی یا شارژی بودن دستگاه

اره دیسکی در کل طراحی جالبی دارد. اینگونه که هم می توانید آن ها را به پریز بزنید و با آن کار کنید و هم می توانید از مدل های شارژی آن در کارگاه هایی که به پریز دسترسی ندارند استفاده کنید. کیفیت و حجم باتری شارژی این اره ها، یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت اره دیسکی توسن، ماکیتا، بوش و مارک های دیگر است. در این شرایط فقط به نیاز خود توجه کنید و بدانید هر چقدر هزینه کنید ارزشش را دارد.

داشتن سیستم ترمز الکترونیکی

این قابلیت در بعضی از اره های دیسکی وجود ندارد به همین خاطر داشتن این سیستم در دستگاه می ‌تواند اندکی قیمت اره گرد بر را تغییر دهد. داشتن سیستم ترمز الکترونیکی باعث می ‌شود به محض برداشتن دست از روی شستی دستگاه، در عرض 2 ثانیه موتور از کار بایستد. به همین دلیل هم داشتن آن برای ایمنی فرد بسیار مهم است و به همین نسبت قیمت اره دیسکی را تحت تاثیر قرار می ‌دهد. جالب است بدانید که این سیستم علاوه بر بالا بردن ایمنی، سرعت دستگاه را در زمان برش های پشت سر هم افزایش می ‌دهد.

همچنین بخوانید: قیمت اره میزی دست دوم

چطور بهترین قیمت اره دیسکی را پیدا کنیم؟

بسیاری از شما می خواهید علاوه بر تخمین قیمت اره دیسکی با توجه به عواملی که در بالا گفته شد، پیش از خرید از قیمت دقیق آن ها در فروشگاه های مختلف با خبر شوید. پیشنهاد ما به شما این است که از روش های زیر لیست قیمت اره دیسکی دیوالت و یا هر برندهای دیگری که مد نظرتان است را تهیه و روی آن فکر کنید تا خرید بهتری داشته باشید.

  • از طریق سایت های فروشگاهی: امروزه چیزی که در اینترنت بسیار دیده می ‌شود سایت های فروشگاهی است. برای پیدا کردن قیمت اره دیسکی adc ‌می ‌توانید به سایت های مختلف رجوع کنید و قیمت های متفاوت را در بیاورید.
  • از طریق فروشگاه های معتبر سطح شهر: هر برند، فروشگاه مخصوص به خود را داشته یا فروشگاه های معتبری را به عنوان نمایندگی به شما معرفی می‌ کند. در این صورت به راحتی می ‌توانید با مراجعه حضوری قیمت هر محصول را پیدا و با بودجه خود تطابق دهید.
  • تحقیق از خریداران قبلی: اگر قصد خرید اره های گرد بر را دارید، بهترین روش برای اطلاع از بهترین قیمت اره دیسکی کرون و برندهای دیگر، پرس و جو از خریداران قبلی است. در این صورت رضایت و یا عدم رضایت از محصول را نیز پیدا می کنید.
قیمت اره دیسکی ارزان

آیا خرید دست دوم اره دیسکی به صرفه است؟

در حال حاضر به دلیل بالا رفتن قیمت محصولات و دستگاه های مختلف، بسیاری از مشتریان توان خرید محصول نو را ندارند. به همین خاطر اگر بودجه کافی ندارید حتما به شما پیشنهاد می ‌کنیم مدل کار کرده این محصولات را بخرید. اما به طور مثال درست است که قیمت اره دیسکی ماکیتا دست دوم به صرفه تر از نو آن است، اما ممکن است دستگاه مشکلات فنی جدی داشته باشد.

بنابراین بهتر است پیش از خرید اره دیسکی دست دوم به میزان مصرف دستگاه، سلامت بدنه و موتور و مدلش دقت کنید. همچنین به یاد داشته باشید پیش از خرید حتما دستگاه را از نزدیک بررسی و آن را امتحان کنید.

بهترین مرکز خرید برای اره دیسکی

شاید شما هم متوجه شده باشید که قیمت اره دیسکی کارکرده یا نو در فروشگاه های مختلف متفاوت است. بنابراین برای اینکه هنگام خرید این اره ها ضرر نکنیم، باید به دنبال فروشگاهی باشیم که دستگاه هایی با بهترین کیفیت و بهترین قیمت داشته باشند. برای آشنایی با این فروشگاه ها می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کرده و با فروشگاه های مختلف در زمینه فروش ماشین آلات صنایع چوب، دستگاه لیختنبرگ، میخکوب برقی، دستگاه لبه چسبان و دستگاه سی ان سی آشنا شوید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید. برای خرید این محصول نیز می توانید روی این لینک کلیک کنید.

۲۳ آذر ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 40311)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران