...در حال بارگذاری

خرید آبچکان توکار کابینت + بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب آن

آیا انتخاب و خرید آبچکان توکار کابینت کار درستی است؟ چه مزایا و معایبی دارند؟ آبچکان استیل توکار بهتر است یا چوبی؟ معرفی بهترین فروشندگان و مراکز خرید و فروش انواع مدل ابچکان تو کار

خرید آبچکان توکار کابینت چه مزایا و معایبی دارد؟ آبچکان استیل توکار بهتر است یا چوبی؟ معرفی بهترین فروشندگان و مراکز خرید و فروش انواع مدل ابچکان ارزان قیمت

دکوراسیون داخلی برخی از خانه ها، اندازه و چیدمان آشپزخانه ها و سلایق متفاوت افراد باعث می شود امروزه بسیاری از میان مدل های مختلف آبچکان، آبچکان توکار را انتخاب کنند. اما باید بدانید آبچکان توکار کابینت ویژگی های خاص خود و مزایا و معایبی دارد که لازم است برای انتخاب دقیق با تمامی آن ها آشنا شوید. قصد ما در این مقاله از سایت چوبکاران بررسی تمامی جوانب آبچکان های پشت سینک به منظور انتخاب دقیق تر مشتریان این کالا و معرفی نحوه آشنایی با بهترین فروشگاه ها و مراکز خریدشان است.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

منظور از آبچکان توکار چیست و چه کاربردهایی دارد؟

آبچکان آشپزخانه، یکی از ملزومات واجب و ضروری هر ساختمان است. در حال حاضر مدل های مختلفی از آن ها در بازار وجود دارد. بنا بر نیاز افراد، سلایقشان و تحولاتی که در فضای داخلی ساختمان ها رخ می دهد، هر روزه نیز مدل های آن ها به روز شده و تغییر می کنند.

یکی از جدیدترین آن ها، آبچکان توکار است. این آبچکان ها داخل اپن آشپزخانه نصب می شوند. به گونه ای که باید فضایی برای آن ها روی سنگ کابینت تعبیه کرد. به همین دلیل نیز لبه های آن ها مشخص نبوده و از فاصله زیاد کمتر اثری از آن ها مشخص است. اما سوال آغازین که برای همه ما پیش می آید در مورد کاربرد آن هاست که در ادامه گفته شده است.

کاربرد آبچکان رومیزی توکار

بیشترین جایی که آبچکان توکار را دیده ایم خانه هایی است که اپن های جزیره دارند و سینک آن ها آنجا تعبیه شده است. چرا که برای اپن جزیره نصب آبچکان های دیواری و تو کابینتی غیر ممکن است. علاوه بر این ممکن است آبچکان های رومیزی محیط آشپزخانه را نامرتب نشان دهد. همچنین این آبچکان ها برای اتاق های هتل، آشپزخانه های بسیار کوچک و جمع و جور ، و خانه هایی که همه چیز آن ها توکار است نیز بسیار مناسب است.

آبچکان توکار

بررسی ویژگی ها و مزایا و معایب آبچکان های توکار

شناخت کامل آبچکان توکار و ویژگی های آن باعث می شود بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم. به طوری که بسیاری از افراد زمانی که با معایب آن ها آشنا می شوند از خریدشان منصرف می شوند و در مقابل برای برخی دانستن ویژگی های آبچکان هایی که توکار هستند محرکی برای خرید آن هاست. با هم با برخی از ویژگی ها و مزایا و معایبشان آشنا می شویم:

ابعاد آبچکان توکار پشت سینک

اگر در خانه ها یا فروشگاه های مختلف این نوع آبچکان ها را مشاهده یا عکس های آبچکان توکار دیجی کالا را دیده باشید، متوجه می شوید که این آبچکان ها اغلب به شکل مستطیل کشیده ساخته می شوند. چرا که جای نصب آن ها معمولا پشت سینک است. اما مدل های مربع آن ها نیز ساخته و کنار سینک ظرفشویی نصب می شوند. در هر دو حالت باید بدانید ابعاد آن ها کمی جمع و جورتر و کوچک تر از سایر آبچکان هاست و نمی توانید انتظار قرار دادن ظروف زیاد و بزرگ را از آن ها داشته باشید.

اگر به دلایلی مجبور به استفاده از آن ها هستید، می توانید از یک آبچکان دیگر نیز مانند آبچکان های رومیزی در کنار آن ها استفاده کنید.

آیا آبچکان توکار می تواند جای انواع دیگر آبچکان را بگیرد؟

سوال مهمی که هنگام روی کار آمدن محصولات جدید و برای جایگزین کردن آن ها با کالاهای قدیمی تر برای همه ما پیش می آید این است که آیا این محصول کاربرد محصولات قدیم را دارد و به راحتی می توان آن را جایگزین کرد؟ در رابطه با جایگزین کردن آبچکان توکار با سایر انواع آبچکان باید بگوییم اگر میزان شستشوی شما در طول روز کم است به راحتی می توانید آن ها را انتخاب کنید.

آبچکان توکار کابینت

اما لازم است پیش از انتخاب مدل آبچکان را به درستی بررسی کنید تا هنگام قرار دادن ظروف مختلف مانند قاشق و چنگال، بشقاب و لیوان دچار مشکل نشوید. همچنین کسانی که از سینک های چسبیده به دیوار استفاده می کنند، اغلب نمی توانند یکی از این آبچکان ها در آشپزخانه خود نصب کنند. در چنین مواقعی شاید لازم باشد به جای پشت سینک، این آبچکان ها را در جای دیگری نصب کنیم.

آبچکان توکار کنار سینک

مزایای خرید آبچکان های توکار

بسیاری از افراد به دلیل تجارب بد و نامناسبی که دارند نمی توانند به صحبت فروشندگان و تعاریف آن ها هنگام خرید یک کالا اطمینان کنند. به همین دلیل هنگام بررسی های یک کالا به دنبال تجارب استفاده کنندگان از آن ها هستند. اگر برای خرید آبچکان توکار به فروشگاه ها مراجعه کرده باشید، تعاریف فروشندگان را شنیده اید. به علاوه خریداران مختلف و دوستان و آشنایان شما نیز برداشت های مختلفی از ویژگی های آن ها دارند. مزیت های نصب آن ها در آشپزخانه ها عبارت است از:

  • اگر نگرانی شما در مورد قیمت آبچکان توکار کابینت است باید بدانیم تفاوت قیمت چندانی بین این مدل و مدل های دیگر آبچکان وجود ندارد و خرید آن ها برای همه افراد امکان پذیر است.
  • نداشتن لبه و مشخص نبودن بدنه آن ها از بیرون باعث مرتب نشان داده شدن محیط آشپزخانه و زیبایی دو چندان آن ها می شود.
  • دسترسی به آن ها بسیار راحت است. به طوری که نیازی به بلند کردن دست نیست و حتی کودکان نیز می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند.
  • جمع و جور بودن و ابعاد مناسب آن ها باعث می شود به راحتی بتوان آن ها را در آشپزخانه های کوچک نصب کرد.
  • مدل آبچکان توکار می تواند به دکوراسیون مدرن خانه ها کمک کند. چرا که ظاهری امروزی و ساده دارند.
  • با استفاده از آن ها و نصبشان پشت سینک یا کنار آن می توانیم از فضاهایی که داریم بیشتر استفاده کنیم و آن ها را بلااستفاده به حال خود رها نکنیم.
  • تولید آبچکان های توکار به کمک سینک های روی اپن جزیره آمده است و مشکل نبود آبچکان های توکابینتی و دیواری را نیز حل کرده است.
خرید آبچکان تو کار

معایب آبچکان توکار

به یاد داشته باشید برای خرید یک کالا تنها به ظاهر و مزایای آن تکیه نکنید. لازم است معایب آن را نیز بدانید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. معایبی که آبچکان توکار دارد عبارت است از:

  • اگر می خواهید ظروف شسته شده شما در آبچکان باقی بمانند باید بدانید از آنجایی که نمی توانید مانند آبچکان های توکابینتی با بستن درب کابینت ظروف را بپوشانید، هنگام آمدن مهمان کمی دچار مشکل می شوید.
  • این آبچکان ها ظرفیت محدودی برای قرار دادن ظروف دارند. بنابراین برای خانواده های پر جمعیت یا کسانی که به دلیل نوع زندگیشان به آبچکان های بزرگ نیاز دارند مناسب نیستند.
  • در مقابل دید بودن آن ها باعث می شود برخی از مواقع افراد به تمیز ماندن آن ها حساس شوند و بخواهند هر چند روز یکبار لکه های آب روی آن ها را کاملا پاک کنند.
  • این آبچکان ها به گونه ای طراحی و ساخته شده اند که فضای مناسب برای قرار دادن ماهیتابه، قابلمه و ظروف بزرگ را ندارند.
  • برای نصب و استفاده از آن ها باید قسمتی را روی سنگ کابینت و اپن ایجاد کنیم. بنابراین اگر این فضا پیش از ساخت کابینت چوبی جدید ایجاد نشده باشد، نیاز به تغییرات دارد که کمی محیط آشپزخانه را کثیف می کند.
خرید آبچکان رومیزی توکار

آبچکان چوبی توکار بهتر است یا استیل؟

پس از اطلاع از مزایا و معایب و ویژگی های آبچکان توکار، باید بدانید این محصولات هم با چوب ساخته می شوند و هم با استیل ضد زنگ. بنابراین سوالی که برای بسیاری از افراد هنگام انتخاب از میان مدل های مختلف پیش می آید این است که چوب بهتر است یا آبچکان استیل ضد زنگ. قبل از هر چیز باید بدانید چوبی که برای ساخت آن ها به کار برده می شود بسیار با کیفیت است و زمانی که در معرض رطوبت قرار می گیرند پوسته نشده و باد نمی کنند. بنابراین از کیفیت آن ها خیالتان راحت باشد.

تنها باید به این دقت کنید که کدام یک از آن ها برای آشپزخانه شما و نسبت به دکوراسیون داخلیتان مناسب است. همچنین معمولا آبچکان استیل توکار از ظرافت بیشتری برخوردار است. اگر آبچکان چوبی بیشتر برای دکوراسیون شما مناسب است اما نمی توانید به کیفیت آن ها اعتماد کنید، می توانید مدل هایی را انتخاب کنید که از چوب و استیل باهم ساخته شده اند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

بهترین فروشگاه ها برای خرید آبچکان توکار را چگونه بشناسیم؟

در حال حاضر تعداد تولید کنندگان آبچکان توکار روز به روز در حال افزایش است. هر کدام از این تولید کنندگان داخلی و خارجی تحت عنوان برندها و مارک های مختلف در حال فعالیت هستند. به همان نسبت نیز فروشگاه های عرضه کننده آن ها نیز در هر کدام از شهرها گسترش پیدا کرده اند.

همین امر سبب می شود گاهی نتوانیم بهترین آن ها را انتخاب کنیم و ندانیم به چه فروشگاهی مراجعه کنیم. اگر شما هم با چنین مشکلی مواجه هستید بهتر است به سایت چوبکاران مراجعه کنید. برای خرید انواع آبچکان توکار می توانید اینجا کلیک کنید.

۸ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30152)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
قابلمه و تابه چی میشه
برای خشک شدن ظروف بزرگ مانند قابلمه و ماهی تابه باید از آبچکان رو میزی استفاده کرد که پهنای بیشتری دارد.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران