...در حال بارگذاری

خرید انواع آبچکان استیل ضد زنگ کابینت + مراکز فروش 1402

بررسی انواع آبچکان استیل ضد زنگ (رومیزی و داخل کابینت، ریلی و دو طبقه). معرفی بهترین مراکز خرید آبچکان با ابعاد مختلف و قیمت مناسب

خرید انواع آبچکان استیل ضد زنگ (دو طبقه، رومیزی، داخل کابینت، ریلی) معرفی بهترین مراکز خرید و فروش آبچکان با ابعاد مختلف و قیمت ارزان

انتخاب و خرید آبچکان استیل ضد زنگ در طرح ها و مدل های مختلف، به سلیقه، نیازها و اولویت های افراد بستگی دارد. البته لازم است پس از بررسی این موارد، انواع آبچکان های استیل ضد زنگ از نظر ابعاد، مدل نصب و محل قرار گیری بشناسیم تا بدانیم بهترین محصول برای ما رومیزی است یا داخل کابینتی، ریلی و دو طبقه. این مقاله از سایت چوبکاران به معرفی کامل این آبچکان ها پرداخته و پس از آن نیز بهترین مراکز فروششان را معرفی می کند.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

بهترین آبچکان ها از چه جنسی ساخته می شوند؟

نظافت آشپزخانه های امروزی مستلزم داشتن آبچکان هاست. به همین دلیل است که امروزه انواع مختلف آبچکان استکان، لیوان و بشقاب را برای قرار دادن ظرف های شسته شده تولید شده و در مدل ها و طرح های مختلف به فروش می رسد. اما سوال مهم این است که در میان آبچکان هایی که با پلاستیک فشرده و استیل ضد زنگ ساخته می شوند، کدامیک مناسب تر است.

آنچه مشخص است استیل به دلیل اینکه کمتر جرم می گیرد و راحت تر نیز پاک شده و عمر طولانی تری دارد، برای این منظور مناسب تر است. علاوه بر این جلوه و زیبایی بیشتری به محیط آشپزخانه می بخشد. البته افرادی که قصد تهیه این آبچکان ها را دارند باید بدانند که قیمت آبچکان استیل، از آبچکان پلاستیکی بیشتر است. این محصولات انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

خرید انواع آبچکان استیل
آبچکان استیل ضد زنگ

خرید انواع آبچکان استیل

درست است که امروزه تمام آشپزخانه ها به آبچکان نیاز دارند، اما یک مدل و یک نوع جوابگوی نیازهای افراد نیست. چرا که تغییرات دکوراسیون منازل، سلایق، نیازها و انتظارات افراد با هم متفاوت است و یک تولید کننده باید تمامی این موارد را در نظر بگیرد. به همین دلیل است که امروزه انواع مختلفی از آبچکان استیل کابینت ساخته و به بازار عرضه می شود. تقسیم بندی های مختلفی برای شناخت انواع آن ها وجود دارد. به همین دلیل در ادامه سعی کرده ایم تمامی آن ها را به اختصار توضیح دهیم.

انواع آبچکان استیل از نظر جای نصب

یکی از مهمترین مسائل هنگام استفاده کردن از آبچکان ها، پیدا کردن جای مناسب برای آن هاست. این مکان باید قابل دسترس براساس نیازهای افراد باشد. بنابراین ابتدا باید بدانیم قصد داریم این آبچکان های استیل را در کجای آشپزخانه قرار دهیم. در واقع دو دسته آبچکان از نظر جای قرار گیری و محل نصب وجود دارد که در ادامه با آن ها بیشتر آشنا می شویم.

نمونه رنگ کابینت

برای دیدن نمونه رنگ های کابینت اینجا کلیک کنید.

آبچکان استیل رومیزی

یکی از انواع آبچکان ها، آن هایی هستند که روی میز، روی سینک ظرفشویی یا کابینت قرار داده می شوند. این آبچکان ها که به اصطلاح آبچکان های رومیزی نامیده می شوند، پایه دار بوده و محفظه ای برای جمع شدن آب در زیر خود دارند. قیمت آبچکان های استیل رومیزی با هم تفاوت چندانی ندارند و اکثرا متحرک هستند. از معایب آن ها نیز مشخص بودنشان و نامنظم نشان دادن فضای آشپزخانه است.

خرید آبچکان استیل ضد زنگ

آبچکان تو کابینتی

نوع دیگری از آبچکان هایی که از استیل ضد زنگ ساخته شده اند، داخل کابینت نصب می شوند. این آبچکان ها به طور معمول با بسته شدن درب کابینت مخفی می شوند. همین امر نیز یکی از بزرگ ترین مزایای آن ها محسوب می شود. به همین دلیل فرد نیازی به جمع کردن سریع ظروف از آبچکان را ندارد و محیط آشپزخانه نیز خلوت تر و تمیزتر به نظر می رسد.

انواع آبچکان استیل ضد زنگ از نظر ابعاد و اندازه

اولین تقسیم بندی مربوط به ابعاد، اندازه و سایز آن هاست. همانطور که می دانیم کابینت هایی که آبچکان ها داخل آن ها نصب می شوند ابعاد متفاوت اما با این حال استانداردی دارند. به همین دلیل ابعاد آبچکان های استیل متغیر و معمولا در طول های 60 تا 120 سانتی متر و عرض 20 تا 25 سانتی متر تولید می شوند. اگر نیاز به استفاده آبچکان ها در سایزهای متفاوتی داشته باشیم می توانیم به صورت جداگانه سفارش ساخت آن ها را بدهیم.

آبچکان استیل ضد زنگ

علاوه بر این، میزان استفاده از این محصولات برای بسیاری از افراد مختلف است. در برخی از خانه ها به دلیل پر جمعیت بودن یا کثیف شدن ظرف های بیشتر، با هر بار ظرف شستن جا برای قرار دادن ظروف کم می آید. اما در مقابل برخی از خانواده ها نیز در هر بار شستشو میزان کمتری ظرف داخل آبچکان قرار می دهند. بر همین اساس نیز تولید کنندگان، آبچکان ها را با مدل های زیر تولید می کنند.

  • آبچکان یک طبقه: این آبچکان ها مانند سایر آبچکان های ساده و عادی، یک طبقه تولید می شوند و ظرفیت کمتری برای قرار دادن ظروف شسته شده دارند.
  • آبچکان استیل دو طبقه: خانه ها و ساختمان هایی که به ظرفیت بیشتری برای آبچکان ها نیاز دارند، باید از آبچکان های دو طبقه تو کابینتی یا رومیزی استفاده کنند.

انواع آب چکان استیل داخل کابینت ثابت و متحرک

تقسیم بندی دیگر برای آبچکان های استیل استند، ثابت یا متحرک بودن آن هاست. اکثر کابینت های رومیزی به صورت متحرک ساخته می شوند و در صورت نیاز امکان جابجایی آن ها به راحتی وجود دارد. مگر اینکه این آبچکان ها روی سینک تعبیه شده باشد. اما آبچکان های تو کابینتی که داخل کابینت نصب می شوند امروزه در دو نوع ریلی و ثابت ساخته می شوند. در ادامه بیشتر در مورد آن ها توضیح می دهیم:

آبچکان های ثابت

همه ما آبچکان های استیل البزر و مارک های دیگر که به صورت ثابت داخل کابینت نصب می شوند را دیده ایم. به دلیل اینکه استفاده از آن ها راحت تر باشد، جایگاه اصلی آن ها در کابینت بالای سر سینک است. درب کابینت نیز از پایین به سمت بالا باز شده و با استفاده از جک های کابینتی ثابت نگه داشته می شوند. این آبچکان ها با پیچ و مهره هایی به دیواره های کابینت وصل شده و محکم می شوند.

آبچکان استیل ضد زنگ دو طبقه

آبچکان ریلی آشپزخانه

امروزه مدل دیگری از آبچکان های استیل آذین و مارک های دیگر، به نام آبچکان های ریلی تولید می شوند. جایگاه آن ها کابینت های پایینی نزدیک سینک یا کابینت بالای آن است. شیوه ساخت آن ها نیز به این شکل است که ریل های کابینتی روی این آبچکان ها نصب شده است که امکان بیرون آوردن آن ها هنگام نیاز و داخل بردنشان را هنگام اتمام کار را فراهم کرده است.

انواع آبچکان استیل را از کجا تهیه کنیم؟

همانطور که گفته شد، آبچکان ها انواع مختلفی دارند. برخی از آن ها به صورت ریلی هستند و داخل کابینت نصب می شوند. بهترین مکان برای پیدا کردن آن ها و خریدشان، فروشگاه های یراق آلات کابینت است. علاوه بر این می توانیم هنگام سفارش ساخت کابینت ها، به کابینت سازان سفارش نصب آن ها را بدهیم. اما آبچکان های رومیزی، ثابت و غیر ریلی را می توانیم از فروشگاه هایی که لوازم آشپزخانه می فروشند تهیه کنیم.

علاوه بر این چنانچه قصد خرید اینترنتی این محصولات را داریم می توانیم برای خرید، به دنبال آبچکان های استیل در دیجی کالا یا سایر سایت های معتبر باشیم و مدل های مختلف آن ها را از نظر ابعاد، مدل، کارایی و قیمت با هم مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای خود تهیه کنیم.

بهترین روش خرید آبچکان استیل

هر کدام از ما شرایط، امکانات و اولویت های متفاوتی داریم. همین موارد روی روش خرید کالاهای مختلف نیز تاثیر می گذارند. به طور مثال برخی از افراد در خرید اینترنتی تبحر کامل دارند و دوست ندارند چندان از خانه بیرون بروند. این افراد با خرید اینترنتی راحت تر هستند. اما برخی دیگر به این روش اعتماد کافی ندارند و ترجیح می دهند از خانه بیرون رفته و برای خرید آبچکان استیل به فروشگاه های سطح شهر مراجعه کنند.

هر کدام از این دو روش طرفداران خاص خود را دارد. علاوه بر این مزایا و معایبی دارند که باید پیش از انتخاب هر کدام از آن ها مطلع باشید. در ادامه به طور مختصر مزایا و معایب خرید آبچکان استیل به صورت اینترنتی و حضوری را بررسی می کنیم:

خرید اینترنتی آبچکان استیل

مزایا و معایب خرید حضوری آبچکان استیل

خرید حضوری ابتدایی ترین روش ها برای خرید محصولات مختلف است. بسیاری از افرادی که سنتی هستند و نمی توانند به خرید اینترنتی اعتماد کنند، هنوز مطمئن ترین روش را خرید حضوری می دانند. این افراد حاضرند از خانه بیرون بروند و فروشگاه های مختلف را برای خرید آبچکان استیل و انتخاب بهترین مدل بگردند. این روش نیز مزایا و معایبی دارد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد:

  • از جمله مزایای این روش این است که بلااستثنا در برابر هزینه ای که می پردازید کالایی که دیده اید را دریافت می کنید. 
  • از مزایای دیگر این روش هنگام خرید آبچکان استیل این است که می توانید از نزدیک جنس، ابعاد، رنگ و مدل این آبچکان ها را دیده و بهترین آن ها را انتخاب کنید. 
  • از جمله معایب این روش این است که برای مراجعه به فروشگاه های مختلف و انتخاب طرح و مدل مورد نظر باید وقت و انرژی زیادی در خیابان های شهرهای مختلف صرف کنید و حتی گاهی ترافیک را نیز تحمل کنید. 
  • از دیگر معایب خرید آبچکان استیل به صورت حضوری این است که نمی توانید از همه فروشگاه های سطح کشور دیدن کنید و مجبورید به چند فروشگاه سطح شهر خود اکتفا کنید.

مزایا و معایب خرید اینترنتی آبچکان استیل

خرید اینترنتی محصولات مختلف چند سالی است که در میان مشتریان رایج شده است. از این روش بیشتر افرادی که در شهرهای بزرگ زندگی می کنند استفاده می کنند. این روش روز به روز در حال گسترش است و روزانه افراد بیشتری برای خرید آبچکان استیل از آن استفاده می کنند. اما برای اینکه بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم باید بدانیم مزایا و معایب این روش چیست. در ادامه به طور اختصار با این نکات آشنا می شویم:

  • هنگام خرید اینترنتی نیازی نیست وقت خود را در خیابان ها صرف کنید. تنها با چند کلیک می توانید فروشگاه های مختلف را ببینید و محصولات آن ها را از نظر مدل، جنس و قیمت با هم مقایسه کنید.
  • از دیگر مزایای این روش این است که برای خرید آبچکان استیل تنها با چند کلیک می توانید فروشگاه های سطح شهرهای دیگر را نیز باز کرده و بهترین مدل و طرح را انتخاب کنید.
  • از جمله معایب خرید اینترنتی این است که این امکان وجود دارد که در مقابل هزینه ای که می پردازید، محصولی که می خواهید را دریافت نکنید. مگر اینکه از فروشگاه معتبری خرید کنید.
قیمت آبچکان استیل ضد زنگ

معرفی بهترین مراکز فروش آبچکان های استیل

پس از انتخاب بهترین مدل آبچکان استیل برای آشپزخانه خود، باید به دنبال بهترین مرکز فروش باشید. بهترین فروشگاه به طور معمول باید مدل های مختلف آبچکان ها را با بهترین کیفیت، در ابعاد و اندازه های مختلف و برای کاربردهای متفاوت، با قیمتی مناسب عرضه کند. از آنجایی که آشنایی با این فروشگاه ها از بین تعداد زیاد فروشگاه ها سخت است، بهتر است به سایت چوبکاران سری بزنید و معروف ترین و معتبرترین این مراکز را بشناسید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

چوبکاران مرجع کاملی برای معرفی مراکز خرید یراق آلات کابینت، یراق آلات کمد دیواری و تجهیزات و لوازم ساخت محصولات چوبی است. برای خرید و مشاهده لیست محصولات اینجا کلیک کنید.

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 78)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران