...در حال بارگذاری

خرید انواع لولا گازور پمپی با بهترین قیمت 1402

ویژگی انواع لولا گازور پمپی (زاویه دار،سه بعدی، روکار و توکار، آرام بند). نحوه شناخت بهترین مراکز خرید لولا گازور با مناسبترین قیمت

به کارگیری لولای مناسب برای درب کابینت ها و کمدها یا سایر وسایل چوبی بسیار مهم است. به همین دلیل نیز شناخت انواع و کاربردهای هر کدام از آن ها در انتخاب بهترشان به ما کمک می کند. یکی از انواع آن ها نیز خرید لولا گازور پمپی است. این لولا ویژگی ها و انواع مختلفی مانند زاویه دار، آرام بند و سه بعدی دارد که در این مقاله از سایت چوبکاران به آن ها می پردازیم. در ادامه نیز نحوه خرید و شناخت مراکز فروش آن ها را نیز معرفی خواهیم کرد.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

مشخصات و مزایای خرید لولا گازور پمپی چیست؟

با آمدن لولاها و انواع یراق آلات جدید به بازار، بسیاری از مشکلاتی که درب های کابینت و کمد و حتی درب های ساختمان داشتند حل شد. یکی از آن ها سخت باز و بسته شدن آن ها و ایجاد سر و صدای زیاد هنگام انجام این کار بود. در کنار این معایب نیز، زنگ زدن و خراب شدن لولاها نیز بسیار به چشم می خورد. یکی از این لولاهای جدید که توانست به سرعت جایگزین بسیاری از محصولات قدیمی شود، لولاهایی است که به گازور مشهور شدند.

لولاهای گازور پمپی استیل که از ابتدا در کشورهای اروپایی تولید و عرضه شدند، به نام های لولا کابینت و لولاهای فلزی نیز می شناسند. این لولاها از استیل های ضد زنگ ساخته شده و بسیار با کیفیت هستند. از این لولاها به دلیل نوع ساختشان و کارایی که دارند، به عنوان یراق آلات کابینت شناخته شده و بیشتر برای درب کابینت ها ی زیر سینک استفاده می شود. البته برای کمدهای چوبی که درب های سبکی دارند نیز می توان از نوع غیر استیل آن ها به کار برده شود.

مزایا و ویژگی های لولا گازور پمپی چیست؟

هر کدام از یراق آلات فلزی که شهرت و طرفداران بیشتری در میان خریداران دارند، مزایا و کیفیت بیشتری نیز دارند. استفاده از انواع لولاهای گازور پمپی نیز مزایای بسیار زیادی دارد. برخی از ویژگی های این محصولات نیز عبارتند از:

خرید لولا گازور پمپی
  • عمر و میزان تحمل وزن های سنگین این لولاها، به دلیل نحوه ساخت قطعات، بخش های مختلف و پیچ ها بسیار بالاست.
  • دارای گیره های کلیپسی از جنس سرب هستند که باعث کارایی و مقاومت بیشتر آن ها می شود.
  • تمامی پیچ ها، اتصالات، سوراخ ها و قطعات از بهترین جنس و با کمترین تلرانس ساخته شده اند.
  • نصب لولاهای گازور معمولا بسیار راحت است و خود افراد نیز با آموزش های کافی می توانند این کار را در خانه انجام دهند.
  • به دلیل ساخته شدن آن ها با استیل ضد زنگ، رطوبت روی آن ها کمترین تاثیر را دارد.
  • این لولاها صدای بسیار کمی را تولید می کنند و از شدت باز و بسته شدن درب ها نیز می کاهند.

انواع دیگر لولاهای گازور

مانند بسیاری از یراق آلات کابینت، لولاهای گازور نیز انواع مختلفی دارند. تفاوت مدل های آن ها نیز علاوه بر ظاهر، به دلیل میزان باز نگه داشتن درب، میزان بی صدا و آرام باز کردن کابینت ها یا درب های کمد و توکار یا روکار بودن آن هاست. شناخت بیشتر آن ها که در کنار لولاهای گازور پمپی تولید می شوند، باعث می شود بتوانیم بهترین آن ها را مطابق نیاز و سلیقه خود خریده و برای کابینت یا کمدهای خود نصب کنیم. در ادامه به طور مختصر در مورد انواع لولاهای گازور صحبت خواهیم کرد:

انواع لولا گازور پمپی

لولا گازور زاویه دار

شاید شما هم هنگام خرید یا انتخاب لولاها، و یا خرید کابینت ها نام لولاهای گازور زاویه دار را شنیده اید. منظور از زاویه دار، درجه ای است که بین بدنه و درب ایجادشده است. مختلف بودن این زاویه ها باعث می شود دسترسی به فضای داخلی کابینت ها با تمام محدودیت ها امکان پذیر باشد. انواع لولاهای گازور پمپی بر اساس زاویه ساختشان در ادامه توضیح داده شده است:

  • لولا 90 درجه: این لولا در کابینتهای گوشه کاربرد دارد که باعث می شود از ستون در کابینت استفاده نشود و دسترسی به کنج کابینت راحت باشد.
  • لولا منفی 45 درجه: یکی از لولاهایی که کمتر از 90 درجه باز می شوند، لولاهای منفی 45 درجه هستند. این لولاها برای مکان هایی مناسب هستند که کابینت در زاویه های کمتر از 90 درجه کار گذاشته می شود.
  • لولا مثبت 45 درجه: به لولاهایی که درب را بیشتر از حالت معمول باز می کنند، لولا مثبت 45 درجه گفته می شود. برخی از آن ها مانند لولا گازور 180 درجه پمپی قادرند درب ها را تا 180 درجه نیز باز نگه دارند.
  • لولاهای سه بعدی گازور: این لولاها، مانند لولا گازور سه بعدی برند Font قابل تنظیم هستند و قابلیت این را دارند که در زوایای مختلف باز شوند.

لولا گازور آرام بند

برخی از با کیفیت ترین و بهترین لولاهای گازور پمپی، مجهز به سیستم آرام بند هستند. این لولاها بدون کمترین صدایی باعث باز و بسته شدن درب ها می شوند. علاوه بر این معمولا به طور معمول لولا آرام بند، سیستم استپ نیز دارند و نزدیک بسته شدن سرعت آن ها بسیار کاهش یافته و درب بسیار آرام بسته می شود. قیمت لولا گازور آرام بند کمی گران تر از بقیه است.

لولاهای توکار و روکار

لولاها به دو شیوه توکار و روکار نصب می شوند. لولاهای گازور پمپی که به صورت توکار نصب می شوند، پس از باز شدن درب مشخص نیستند و جلوه ای زیباتر به کابینت و کمد می دهند. اما لولاهای روکار، به راحتی روی بدنه و درب کابینت و کند نصب می شوند.

انواع لولا گازور پمپی

نحوه خرید و قیمت لولا گازور پمپی

برای تهیه و خرید لولا گازور باید به سراغ فروشگاه های یراق آلات کابینت بروید. این مراکز تمامی انواع یراق آلاتی که برای ساخت کابینت مورد نیاز هستند را با کیفیت ها، برند ها و قیمت های متفاوت دارند. اما به یاد داشته باشید که اگر قیمت این کالاها نیز برایتان مهم است نباید به سراغ برندهای معروف خارجی بروید. به طور مثال اگر قصد خرید ارزانترین لولا گازور توکار را دارید، به دلیل بالا بودن قیمت لولا گازور پمپی فاین و قیمت لولا بلوم اتریش، نباید به سراغ این محصولات بروید. در مقابل بهترین کار این است که در بین برندهای ایرانی، دست به انتخاب بهترین مدل برای خود بزنید.

علاوه بر این برای خرید دو روش حضوری و اینترنتی را می توانید انتخاب کنید. هر کدام از آن ها نیز بنابر اولویت ها و نیازها، برای افراد مختلفی مناسب است. به طور مثال خرید حضوری را کسانی می پسندند که دوست دارند کالا را از نزدیک از نظر مدل، نحوه کارکرد و کیفیت بررسی کنند. اما خرید از بین فروشگاه های اینترنتی برای کسانی مناسب است که زمانشان بسیار محدود بوده و می خواهند با چند کلیک فروشگاه های بیشتری را بررسی کنند.

معرفی بهترین مراکز خرید انواع لولاهای گازور

چنانچه قصد خرید لولا گازور پمپی کلیپسی، ساده یا زاویه دار را گرفتید، باید بدانید می خواهید از محصولات کدام برند و مارک برای انتخاب استفاده کنید. در مقابل نیز باید به دنبال بهترین مرکز فروش برای خودتان باشید. اگر پیدا کردن یک فروشگاه معتبر برایتان سخت است، می توانید به سایت چوبکاران سر بزنید و با فروشگاه های معتبر انواع لولا مینیاتوری، ساده و گازور آشنا شوید. چرا که این سایت یک منبع و مرجع بسیار عالی برای شناخت مراکز فروش خرید یراق آلات است. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه این مرکز صحبت کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

برای خرید و مشاهده محصولات اینجا کلیک کنید.

۲۸ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 83)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران