...در حال بارگذاری

میز تحریر چوبی ساده چیست؟ خرید میز تحریر استاندارد

انواع میز تحریر چوبی ساده. ویژگی های یک میز تحریر خوب چیست و چه استانداردهایی دارد؟ و همچنین بهترین مراکز خرید میز تحریر چوبی کدام است؟

زمانی که صحبت از مطالعه که بسیاری از ما عاشق آن هستیم می‌شود، در کنار آن صحبت از انتخاب و خرید میز تحریر چوبی ساده نیز به میان می آید. این میز قطعا هم نباید خاص و یا گران قیمت باشد بلکه یک میز تحریر ساده نیز کفایت می کند. البته هر محصولی که انتخاب می‌کنید باید مطابق استانداردهایی باشد که به مرور زمان آسیب به بدن شما را کاهش دهد. در این مقاله از سایت چوبکاران قصد داریم شما را با انواع میز تحریر چوبی ساده بیشتر آشنا کرده و روش های خرید و استانداردهای یک میز خوب را نیز بررسی کنیم و در انتها تعدادی از سازندگان و فروشندگان انواع میز را به شما معرفی می کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

میز تحریر چوبی ساده چیست و انواع آن کدام است؟

 زمانی که به کار و مطالعه مشغول هستیم و یا حتی زمان انجام تکالیف فرزندانمان، یکی از مهم ترین وسایلی که نیاز هر خانواده ای است، میز تحریر چوبی ساده است. در گذشته کمتر پیش می‌آمد که هر کس اتاق جداگانه برای خودش داشته باشد اما الان هر کدام از اعضای خانواده اتاق و محل کار خودش را می خواهد. پس الان زمان مناسبی است که میز تحریر خود را انتخاب کنید.

لزوم وجود چنین میزی به خصوص در دوران پاندمی کرونا که متاسفانه بیشتر ما باید در منزل کار کنیم و مسلما به یک محیط مجزا و کامل برای این کار نیاز داریم نیز بیشتر می شود. در ساخت این میزها غالبا از چوب راش، چوب روسی، چوب توسکا، گردو و یا ام دی اف استفاده می شود. البته برخی از آن ها ترکیبی از چوب و فلز هستند. همچنین این محصول در دو نوع پایه کوتاه و پایه بلند تولید شده تا بتواند در بیشتر مواقع پاسخگوی نیاز شما باشد. میزهای پایه کوتاه برای کودکان و هنگام نوشتن تکالیف آن ها بسیار کمک کننده هستند.

علاوه بر این این میزها در حال حاضر در مدل ها و طرح های مختلفی ساخته می شوند. برای انتخاب از بین این مدل های مختلف میز تحریر چوبی ساده باید با انواع آن ها آشنا شویم. حتی می توانیم عکس میز تحریر چوبی ساده انتخابی خود را در اینترنت ببینیم تا بتوانیم خرید بهتری داشته باشیم. انواع این میزها در ادامه شرح داده می شود:

میز تحریر چوبی ساده

خرید انواع میز تحریر چوبی ساده

همانند تمام محصولات چوبی موجود در بازار، میز تحریر نیز انواع خاص خودش را دارد. در اینجا صحبت ما بیشتر حول میز تحریر چوبی ساده است.‌ چرا که قصد داریم شما را به سمت خریدی کم هزینه تر هدایت کنیم. همچنین می خواهیم با معرفی انواع آن ها شما را در مسیر بهتری برای انتخاب بهترین مدل و طرح قرار دهیم. این میزها در سبک های مختلفی تولید می شوند که مهمترین آن ها عبارتند از:

میز تحریر با سبک کلاسیک

این مدل میز تحریر در عین سادگی ساخت، بسیار کاربردی است.‌ میز تحریر چوبی ساده کلاسیک، به خاطر سطح بزرگتر نسبت به بقیه میزها می تواند در کنار پذیرایی و مهمان خانه قرار بگیرد. در ساخت این میز تحریر از چوب گردو و یا چوب راش استفاده می شود که حس و حال قدیمی بودن را نیز تداعی کند. همین امر نیز باعث می شود همچنان طرفداران خود را داشته باشد. البته داشتن ابعادی بزرگتر و وسیع تر گاهی باعث بالا رفتن قیمت میز تحریر چوبی کلاسیک می شود که خوب طبیعی است و اهمیت خرید آن را کم نمی ‌کند. گاهی هنگام ساخت این محصول برای آن کشو یا کمدهایی در نظر می گیرند تا دست افراد را در جمع کردن وسایل مربوط به مطالعه از روی میز باز نگه دارند.

میز تحریر ساده چوبی

میز تحریر چوبی ساده با سبک مدرن

یکی از پر طرفدارترین مدل در بین انواع مدل میز تحریر چوبی ساده، میز مدرن است. با توجه به فضای محدود منازل امروز، این محصول جای خود را به خوبی باز کرده است. مدل دیواری تاشو‌ این محصول بدون کشو می‌ باشند که با استفاده از یک لولا در داخل دیوار و یا کمد دیواری جمع شده و بعد به راحتی باز شده و قابل استفاده می شود.‌ به همین دلیل نیز در ساخت آن ها حداقل میزان چوب به کار می رود تا کار با آن ها سخت نباشد.

میز تحریر اداری

ساخت میزهای اداری چوبی مدرن مسلما با بقیه میزها کمی فرق دارد. این میز تحریر چوبی ساده قطعا نیاز به کشو دارد و از ام دی اف های گلاس در ساخت آن استفاده می شود تا قیمت آن ها کمی به صرفه تر محاسبه شود. سطح رویی آن معمولا شیشه است. در مدل دیگر این محصول، سطح بالایی رول تاپ است که از مدارک و اسناد محافظت می کند. استفاده دیگر این میزها در هتل، باشگاه ها، دفاتر اداری و مهندسی می‌ باشد.

میز تحریر چوبی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

حتما در بسیاری از موارد دیده اید که بچه ها به حالت دراز کش و یا قوز کرده تکالیف خود را انجام می‌دهند. در این مواقع مطمئنا باید به فکر یک میز تحریر مناسب برای آن ها باشید. البته نه هر میز تحریری، بلکه محصولی که متناسب با استانداردها ساخته شده باشد. به همین دلیل هم ساخت میز تحریر چوبی ساده کمی حساس تر از ساخت سایر لوازم چوبی است. چرا که اگر درست ساخته نشود می ‌تواند باعث آسیب شدید به بدن شما شود. در ادامه با هم موارد و استانداردهایی که باید هنگام انتخاب میز به آنها توجه کنیم را بررسی می کنیم.

خرید میز چوبی ساده
  • متناسب با ستون فقرات باشد: بدن باید در هنگام استفاده از میز تحریر صاف باشد و هنگام نگاه کردن به صفحه لپ تاپ، چشم ها در موازات مانیتور باشند. بنابراین ارتفاع میز و تناسب آن با ارتفاع صندلی بسیار مهم است.
  • زاویه مناسب با گردن داشته باشد: وقتی از میز تحریر چوبی ساده استفاده می کنیم، چه‌ در موقع کار و چه در طول مدت زمان مطالعه، گردن نباید بیش از 20 درجه خم شود.
  • اندازه های استاندارد داشته باشد: میز تحریر چوبی ساده مانند بقیه میزها استانداردهایی دارد که باید رعایت شود. به طور مثال طول 75 تا 1.5 و ارتفاع 75 سانتی متر بسیار مناسب است. با در نظر گرفتن این متراژ استاندارد مناسب رعایت می شود.
  • با متراژ خانه در تناسب باشد: میز باید در جایی مناسب قرار بگیرد تا به صورت مداوم جا به جا نشود. جایی برای آن در نظر بگیرید که نور مناسب برای کار در آنجا وجود داشته باشد. در صورت کوچک بودن اتاق از میزهای تاشو و پایه کوتاه استفاده کنید.
  •  صندلی مناسب داشته باشد: صندلی که برای میز تحریر چوبی ساده خود می‌خرید باید به گونه ای باشد که گودی کمر را پوشانده و از خم شدن زیاد به جلو خودداری کند. در صورت صاف بودن صندلی باید از بالشتک مناسب استفاده کرد.

روش های خرید میز تحریر چوبی ساده

اکنون که به طور کامل با استانداردهای یک میز خوب و انواع مدل میز تحریر چوبی ساده آشنا شدید، وقت آن است که تصمیم بگیرید از چه روشی می خواهید میز خود را تهیه کنید. در کل چه بخواهید میز تحریر دخترانه بخرید، و چه قصد تهیه میز تحریر پسرانه یا میز اداری را داشته باشید، حتما باید به مورد اعتماد بودن مرکز خرید توجه کنید. همچنین قیمت میز تحریر چوبی نیز حائز اهمیت است. اگر روش مناسبی برای خرید پیدا کنید، قطعا قیمت مناسبی نیز برای آن پیدا می کنید.

خرید میز ساده چوبی

امروزه با توجه به تفاوت نیازها و اولویت های افراد در زندگی، روش های متنوعی برای خرید هست که هر کس می تواند بسته به شرایط از آن استفاده کند. بنابراین چه جزء افرادی باشید که حوصله گشتن در فروشگاه های حضوری را ندارید و چه از جمله افراد عاشق خرید باشید، می توانید به راحتی مدل و طرحی که می خواهید را انتخاب و خرید خود را نهایی کنید. روش های خرید نیز عبارتند از:

  • اینترنتی: یکی از روش ها برای خرید میز تحریر چوبی ساده، استفاده از سایت هایی با نماد الکترونیکی و معتبر است. به راحتی و بدون مراجعه می توانید از این سایت ها خرید کنید و انواع مورد نظر خود را با عکس و مشخصات ببینید.
  • حضوری: یکی دیگر از روش های مرسوم برای خرید، مراجعه فروشگاه های با کیفیت اطراف خودتان است که شناخته شده هستند. با مراجعه حضوری می توانید به راحتی مدل و مشخصات مورد نظر خود را بررسی کرده و میز تحریر مناسب را بخرید.

معرفی مرکز خرید خوب برای تهیه میز تحریر چوبی

هنگام خرید میز به دنبال فروشگاهی باشید که مناسب ترین قیمت میز تحریر چوبی ساده را داشته باشد. البته کیفیت و مرغوب بودن مواد مورد استفاده در ساخت هم بسیار مهم است. سایت چوبکاران یک منبع کامل برای آشنایی با فروشگاه های وسایل چوبی منزل و محل کار است که روند خرید را برای شما امن و مطمئن می کند. همچنین این اجازه را می دهد که در بین فروشندگان مختلف محصول مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و بهترین مورد را خرید کنید. برای خرید و مشاهده لیست محصولات نیز می توانید اینجا کلیک کنید تا به تعدادی از سازندگان و فروشندگان انواع میز متصل شوید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 30256)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
بسیار عالی بود ممنون
خواهش می کنم انتقاد یا پیشنهادی دارید در خدمتیم.
مرجع تبلیغاتی چوبکاران
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران