...در حال بارگذاری

قیمت خرید میخکوب + خرید انواع میخ کوب بادی، برقی ارزان 1402

قیمت خرید میخکوب دست دوم و نو به چه عواملی بستگی دارد؟ معرفی بهترین مراکز خرید و فروش انواع تفنگ میخ کوب بادی، برقی قوی، دستی و شارژی ارزان قیمت

دستگاه میخکوب یکی از ابزارآلاتی است که در بیشتر کارگاه ها پیدا می شود. اما بیشتر افراد قبل خرید، سوالات متفاوتی در مورد قیمت میخکوب بادی، شارژی یا برقی دارند. به طور مثال می خواهند بدانند آیا میزان نیازشان به این وسیله تا اندازه ای است که برای خرید میخکوب قیمت قابل توجهی بپردازند؟ یا نیاز دارند بدانند چه عواملی روی قیمت میخکوب رونیکس، ماکیتا یا جیت تاثیر می گذارد و آیا به صرفه نیست میخ کوب دست دوم را با قیمت کمتر تهیه کنند؟ پاسخ تمامی این سوالات را در این مقاله از سایت چوبکاران با هم بررسی می کنیم.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

آیا قیمت خرید میخکوب نسبت به میزان استفاده از آن به صرفه است؟

افرادی که کمی به کارهای فنی علاقه دارند یا به واسطه شغلشان دست به میخ و پیچ شده اند، تجربه کار با چکش را داشته اند. علاوه بر این اکثر ما اگر حتی با چکش و میخ کار نکرده باشیم، آن را دست افراد مختلف دیده ایم و صدای آن را نیز شنیده ایم. در این صورت متوجه شده ایم که فرو کردن میخ به وسایل مختلف، چه کار سخت و وقت گیری است.

قیمت خرید میخکوب

اما در حال حاضر دسته ای از ابزار آلات به نام میخکوب توانسته اند جای چکش ها را بگیرد. اما برای اکثر افرادی که کارگاه ها و تولیدی های کوچک و بزرگ دارند این سوال مطرح می شود که با وجود قیمت میخکوب ها، آیا لازم است یکی از آن ها را تهیه کنیم؟ یا اینکه آیا داشتن یکی از آن ها در کارگاه ها الزامی است؟ در ادامه با بخشی از مزایای خرید میخکوب آشنا می شویم.

  • استفاده از آن با خستگی کمتری همراه است.
  • درست است که قیمت میخ کوب کمی زیاد است، اما با خرید آن ها روند کاری سریع تر شده و در نتیجه تحویل سفارشات نیز زودتر انجام می شود.
  • این ابزارها صدای کمتری تولید می کنند، به همین خاطر آرامش خود فرد و اطرافیان نیز حین کار کردن بیشتر است.
  • استفاده از این وسیله باعث رعایت ایمنی بیشتری می شود چرا که برخلاف چکش، کمتر پیش می آید که فرد به دست خود آسیب بزند.
  • قدرت برخی از آن ها به اندازه ای است که به راحتی می توان با استفاده از آن ها میخ را در سیمان و بتون نیز فرو کرد.

قیمت میخکوب بادی و برقی به چه عواملی بستگی دارد؟

هیچگاه نمی توان گفت یک عامل روی قیمت یک محصول تاثیر می گذارد و باعث ارزان یا گران شدن آن در بازه های زمانی مختلف می شود. چرا که همیشه پای مجموعه ای از عوامل تاثیرگذار در میان است. بسیاری از افراد پیش از خرید میخکوب ها، بودجه ای را تعیین و برای این کار کنار گذاشته اند. بنابراین برایشان مهم است که در مورد قیمت میخکوب بیشتر بدانند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

در دست داشتن لیستی از قیمت انواع میخ کوب ها کمی سخت است. چرا که مانند نوسانات قیمت تمامی محصولات در بازار، قیمت میخکوب ها نیز یکسان و پایدار نیست. اما با شناخت عوامل موثر بر قیمت آن ها می توانیم کمی در مورد بودجه ای که باید برای خرید آن ها کنار بگذاریم بیشتر مطلع شویم. در ادامه به چند عامل موثر بر قیمت میخ کوب ها اشاره خواهیم کرد.

قیمت میخکوب بادی و برقی

تفاوت قیمت انواع میخ کوب ها چقدر است؟

اگر کمی در مورد ابزارآلات ساخت صنایع چوبی اطلاعات داشته باشید می دانید که میخ کوب ها انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر هستند.

  • میخ کوب بادی
  • میخ کوب شارژی
  • میخ کوب برقی
  • میخ کوب گرد
  • میخ کوب ردیفی

هر کدام از این میخ کوب ها، قدرت، سرعت و توانایی های متفاوتی هنگام کار کردن دارند. همین یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت میخکوب هاست. به طور مثال در اکثر مواقع، قیمت میخ کوب بادی از میخکوب برقی کمتر است.

تاثیر کیفیت ساخت بر قیمت خرید میخکوب ها

زمان مراجعه به فروشگاه های مختلف، تنها کافیست قیمت میخ کوب ماکیتا را با سایر مارک ها و برندها مقایسه کنید. در این صورت متوجه تفاوت قیمت انواع مختلف آن ها می شوید. دلیل بخش زیادی از این تفاوت قیمت میخکوب ها، مربوط به کیفیتشان است. منظور از کیفیت آن ها نیز، قدرت، دوام، استحکام و سرعت آن هاست. بنابراین اکثر مواقعی که یک تفنگ میخکوب گران می بینیم، باید بدانیم کیفیت آن بهتر از میخکوب هایی است که قیمتشان پایین تر است. البته این نتیجه گیری در تمام شرایط درست نیست. چرا که برخی از مواقع دو کالای کاملا مشابه از نظر کیفیت و قابلیت نیز تفاوت قیمت دارند.

تفاوت قیمت میخکوب های خارجی و ایرانی

در حال حاضر، علاوه بر تولیدکنندگان و شرکت های معروف خارجی، در ایران نیز تولیدکنندگان بسیاری دست تولید و ساخت میخکوب ها زده اند. بنابراین زمانی که برای خرید میخکوب به یک فروشگاه مراجعه می کنید، نمونه های متفاوتی از میخکوب های ایرانی و خارجی را به شما معرفی می کنند. اگر در مورد قیمت میخ کوب ها سوال کنید، متوجه می شوید که قیمت دستگاه های خارجی بیشتر است.

دلیل آن نیز کیفیت بالای ساخت، کیفیت بالای مواد اولیه، یا نوسانات ارزی و هزینه گمرک است. اما از حق نگذریم میخکوب های ایرانی نیز از نظر کیفیت قابل رقابت با همتایان خارجی خود هستند. بنابراین اگر می خواهید قیمت میخ کوب ها برای شما مناسب تر تمام شود، بهتر است از میان تولیدات ایرانی، بهترین را انتخاب کنید.

برند، یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت میخ کوب

شاید برای شما نیز مساله تاثیر برند بر قیمت یک محصول ثابت شده باشد. مساله این است که برخی از برندهای خارجی و ایرانی، به دلیل ادعاهای مختلف در مورد کیفیت، استحکام، ماندگاری، سرعت و قدرت بیشتر، قیمت عرضه به بازار را بالاتر در نظر می گیرند. به طور مثال قیمت میخکوب ماکیتا با قیمت میخکوب رونیکس یکی نیست. گاهی بالا بودن سطح کیفی محصولات یکی از این برندها مانند رونیکس را به خوبی درک می کنیم و حاضریم قیمت بالاتری نیز برای خرید آن بپردازیم. اما گاهی با بررسی های بسیار متوجه می شویم که قیمت محصولات یک برند نسبت به کیفیت آن بسیار بالاست و از خرید آن منصرف می شویم.

قیمت انواع میخ کوب

قیمت میخ کوب دست دوم چقدر است و آیا خرید آن به صرفه است؟

برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند پایین بودن قیمت میخ کوب دستی، برقی یا شارژی دست دوم، این روش را جایگزین خرید میخکوب های نو می کنند. اما سوال اینجاست که قیمت دست دوم این محصولات چقدر پایین تر است و آیا پرداخت این هزینه در برابر کار کرده بودن این دستگاه ها و کمتر بودن عمرشان به صرفه است؟ در ابتدا باید بگوییم اگر می خواهید میخکوب دست دوم بخرید، باید حتما از میزان استفاده از آن ها، سالم بودن و بدون نقص بودنشان مطمئن شوید.

چرا که گاهی پرداخت هزینه بسیار کم برای برخی از آن ها به دلیل از کار افتادگی کار اشتباهی است. سپس باید بدانید به طور قطع قیمت میخکوب شارژی، برقی یا بادی دست دوم پایین تر است. اما اینکه درست قیمت گذاری شده است یا نه را تنها یک متخصص متوجه می شود. بنابراین لازم است اگر نیاز به خرید دستگاه دست دوم دارید، با یک متخصص در این زمینه برای قیمت گذاری و سنجش کیفیت آن مشورت کنید.

نحوه اطلاع از قیمت میخکوب ها پیش از خرید؟

برای برخی از ما تنها اطلاع از عوامل تاثیر گذار بر قیمت میخ کوب برقی، شارژی، دستی و بادی کافی نیست. بلکه نیاز واقعی ما این است که به طور مثال قیمت میخ کوب بادی رونیکس چقدر است و آیا کمتر از قیمت میخ کوب جیت است یا نه. بنابراین باید راهی را پیدا کنیم که پیش از خرید به طور تقریبی در مورد قیمت میخکوب ها اطلاع کسب کنیم. برای این منظور به جای مراجعه به فروشگاه های مختلف سطح شهر، می توانیم به سایت های فروشگاهی مراجعه کنیم.

با مراجعه به این فروشگاه های اینترنتی حتی می توانیم از بهترین قیمت ها و حتی تخفیف هایی که فروشگاه ها می گذارند مطلع شویم. در این صورت شاید تصمیم گرفتیم خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهیم. اما به یاد داشته باشید پیش از خرید و واریز پول، از اعتبار فروشگاه مطمئن شوید.

خرید میخ کوب ارزان قیمت

بهترین فروشگاه های میخکوب را چگونه بشناسیم؟

یکی از مهمترین کارهایی که می توانیم برای رسیدن به مناسب ترین قیمت میخ کوب برقی، بادی یا شارژی انجام دهیم، پیدا کردن یک فروشگاه معتبر است. مهمترین شاخصه یک فروشگاه خوب، صداقت در گفتار زمان صحبت در مورد کیفیت و قیمت کالاست. علاوه بر این یک فروشگاه باید انواع میخکوب ها را با قیمت های مناسب عرضه کند. اگر شما هم به دنبال شناخت بهترین عرضه کنندگان میخ کوب هستید، می توانید به سایت چوبکاران مراجعه کنید.

برای مشاوره یا خرید همین حالا تماس بگیرید.

09909277303

این سایت یک مرجع کامل برای آشنایی با فروشگاه های ام دی اف هایگلاس، دستگاه برش لیزر غیر فلزات، پیچ ام دی اف، خرید نوار پی وی سی، واکس چوب، آبچکان استیل، آبچکان توکار، پیچ گوشتی برقی و سایر ابزار آلات مناسب برای ساخت مصنوعات چوبی است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09909277303 تماس گرفته و با مشاورین این مرکز صحبت کنید. همچنین برای خرید و مشاهده محصولات می توانید روی این لینک کلیک کنید.

۹ آبان ۱۴۰۲ (شناسه مقاله: 40313)
لطفاً با ثبت نظرات و انتقادات خود به بهبود این مقاله کمک کنید.
هنوز نظری ثبت نشده است.
برای ثبت نظر  وارد شوید.
نظرات کاربران